Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ....


Ολοκληρώθηκαν στις 16-5-2009, στην Αθήνα οι εργασίες της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ, που έλαβαν χώρα από την Πέμπτη στο ξενοδοχειακό συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης.

Πρόκειται λένε για ένα ισχυρό φόρουμ που προωθεί την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ πολιτικών και οικονομικών ηγετών από τις δυο όχθες του Ατλαντικού.
Εδώ θα βρείτε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες γι' αυτή τη λέσχη.

Οι συμμετέχοντες συζητούν κεκλεισμένων των θυρών προκειμένου να διασφαλίζεται ο εμπιστευτικός χαρακτήρας των συζητήσεων.

Σύμφωνα με την "Καθημερινή της Κυριακής", προσκεκλημένοι του κλειστού κλαμπ έχουν υπάρξει ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου, ο πρώην υπουργός Οικονομίας Γιώργος Αλογοσκούφης, η Άννα Διαμαντοπούλου και η Ντόρα Μπακογιάννη.

Στο παρελθόν έχουν συμμετάσχει και οι Στέφανος Μάνος, Αντώνης Σαμαράς και Θόδωρος Πάγκαλος.

Η βρετανική εφημερίδα Τimes περιέγραψε το 1977 τη διάσκεψη της Μπίλντερμπεργκ με τα εξής λόγια: «…μια κλίκα των πλουσιότερων, των οικονομικά και πολιτικά πιο ισχυρών προσωπικοτήτων της δύσης, που συναντιούνται μυστικά για να σχεδιάσουν τα γεγονότα, τα οποία αργότερα θα παρουσιάσουν ότι συμβαίνουν δήθεν τυχαία…»
Αυτή είναι η άτυπη παγκόσμια κυβέρνηση
!!

Έχετε ακόμη αμφιβολίες ποιοι κυβερνούν αυτό τον τόπο, ή και αυτόν τον κόσμο??
Την τύχη των λαών την έχουν στα χέρια τους οι ίδιοι οι εχθροί τους!

Δεν τους χωρίζουν κόμματα όλους αυτούς που διεκδικούν την ψήφο μας!
Αντίθετα τους ενώνει το οικονομικό συμφέρον των ισχυρών!!

Και εμείς βέβαια είμαστε στο στρατόπεδο των ανίσχυρων!!
Ας μη το ξεχνάμε!!


37 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Γι αυτό στις κάλπες ψηφίζουμε μόνο κόμματα που δεν έχουν στους κόλπους τους θαμώνες-υποτακτικούς της Λέσχης ήτοι... όσο πιο αριστερα τόσο πιο καλά.

Meropi είπε...

Καλημέρα Μαριάνα μου,
μου έδωσες την ευκαιρία να μάθω τι σόι είναι αυτή η περιβόητη Λέσχη. Στο λινκ που μας κατευθύνεις, δεν μπόρεσα να μπω, αλλά με την ευκαιρία μπήκα σε άλλα site και έμαθα μερικά πραγματάκια.

αντωνης είπε...

"Ομορφος κοσμος, ηθικος, αγγελικα πλασμενος"

Συμφωνω και με το σχολιο του λυκου.

Καλημερα!

Laplace είπε...

μπραβο σε ΚΚΕ και ακροδεξιους που πηγαν εξω απο το συνεδριο και διαμαρτυρηθηκαν!

που ηταν οι επαναστατες της ΕΥΠ και του σορος?δεν τους αφησε ο μπαμπας να πανε να διαμαρτυρηθουν?

αυτοι δεν φωναζουν για 1002?
πως και δεν τους πειραξε αυτο?

καλημερα κ καλη εβδομαδα

Σπύρος είπε...

Δυστυχώς οι τύχες των λαών ειναι στις αποφάσεις αυτών των ανθρώπων......κρίμα

b|a|s|n\i/a είπε...

zeitgeist...
το λέει και ο λαός. τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά.
μαριονέτες είμαστε σε ένα παιχνίδι του, πολλές φορές, παραλόγου.
το λινκ δεν λειτουργεί.
καλή σου μέρα! καλή εβδομάδα!

marianaonice είπε...

σε @όλους καλημέρα!!!
Διόρθωσα το λινκ.
θα τα πούμε αναλυτικά αργότερα!
Καλή εβδομάδα!
:))

Skouliki είπε...

δεν γνωριζω για το θεμα οποτε δεν θελω να πω ακυρα πραγματα

κατλαβαινω οπως τι λες και θα συμφωνησω

dinos είπε...

κακο ψοφο να εχουν αυτοι και οι
λεσχη τους μην τους δινεται Σημασια
ετσι και αλλοιως την ιδια τυχη με ολλους μας θα εχουν εκτος και αν πιστεουν οτι θα μεινουν αθανατοι
υπομονη αντε και νευριασα παλι
καλη εβδομαδα

info press είπε...

Αυτοί οι λίγοι κυβερνάνε όλο τον κόσμο και η ψήφος είναι μόνο για τη διαχείρηση της περιουσίας και τίποτα παραπάνω.

Κάνανε και προσαγωγή ενός Βρετανού δημοσιογράφου της Guardian και αν δεν ήταν αυτή η εφημερίδα εργοδότης του θα τον είχαν βάλει και μέσα.

Την καλησπέρα μας.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να ντρέπομαι που πρώτη φορά μαθαίνω για τη Λέσχη ή να φοβάμαι περισσότερο για όσα συμβαίνουν ή μέλλουν να συμβούν

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Δεν έχεις άδικο...
Αλλά φοβάμαι και τους πράκτορες του εχθρού που ντύνονται το αριστερό προσωπείο και ξεχύνονται ανάμεσά μας σαν το λύκο που φοράει προβιά αρνιού!!
Τι να πω...
Σκοτεινές εποχές!!

@Μερόπη μου
Τέτοια ώρα που έκανα κι εγώ την ανάρτηση θάλασσα τα έκανα με το λινκ! χαχαχα!!!
Χαίρομαι που έδωσα σε σένα κίνητρο για έρευνα. Είμαι σίγουρη ότι αν αποφασίσεις να μας διαφωτίσεις, σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερα,από τα δικά μου προχειρογραφήματα...
χαχαχα!! Ας όψεται η παλιοδουλειά!!

@Αντώνη μου
Και εγώ συμφώνησα με το σχόλιο του Λύκου, αλλά...
Υπάρχει και το αλλά...
:))

tzonakos είπε...

"Ατυπη, Παγκόσμια Κυβέρνηση" ...

αυτο ισως τα λέει όλα ...

George είπε...

θα σχολιάσω με ένα στίχο απο τραγούδι του Β. Παπακωνσταντίνου ....το κορμί μου δρόμος που εκτελούνται δημόσια έργα....... φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα .......
Πάντα οι ισχυροί είναι αυτοί που καθορίζουν τις τύχες των λαών.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αυτά τα περί ... Λέσχης που κυβερνάει τον κόσμο είναι ψιλομύθοι που παλιότερα τα διέδιδαν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες για να προκαλούν δέος και αχλυ μυστηρίου γύρω από τα πρόσωπά τους.
Στην πραγματικότητα είναι μια συνάντηση χασομέριδων, που ούτε αποφάσεις λαμβάνονται ούτε η γνώμη τους επηρεάζει κανέναν.
Αν υπάρχει κάπου κάποιο "παγκόσμιο κέντρο εξουσίας" σιγά μην ήταν αυτός ο περιφερόμενος θίασος...

jf είπε...

Στέκομαι στο... "και μείς βέβαια είμαστε στο στρατόπεδο των ανίσχυρων!"

marianaonice είπε...

@Laplace
Μπράβο ναι στο ΚΚΕ και σ' όποιον άλλο πήγε και τους έκραξε!!
Μας παίζουν πιόνια τους οι ισχυροί της γης στο παγκόσμιο σκάκι του οικονομικού κατεστημένου τους!!

@LOCKHEART
Aυτό πιστεύω κι εγώ!
Γι αυτό και είμαι απελπισμένη πια!

@b|a|s|n\i/a
Ναι τίποτε δεν είναι τυχαίο!!
Όλα είναι προσχεδιασμένα, οι πόλεμοι, οι παράνομες παραβιάσεις της εθνικής κυριαρχίας κρατών, η οικονομική κρίση σήμερα, όλα είναι ένα παιχνίδι στα χέρια τους, και αυτοί το προκαθορίζουν ανάλογα με τα συμφέροντά τους!
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ακόμη και η δημιουργία αριστερών κομάτων είναι φτιαχτή από τους ίδιους, απλά για να διοχετεύουν και να κατευθύνουν την οργή των λαών προς τα εκεί για να εκτονώνεται και στη συνέχεια οι ίδιοι να παίρνουν το παιχνίδι πάλι στα χέρια τους, αφού οι αριστεροί και σοσιαλιστές δήθεν σωτήρες αποδειχθούν συκέ!

marianaonice είπε...

@Skouliki μου
Και εγώ δεν το κατέχω καλά το θέμα, αλλά λίγο που έχω ασχοληθεί κατά καιρούς πιστεύω ότι το συμπέρασμα είναι αυτό: Μία άτυπη παγκόσμια κυβέρνηση μας κατευθύνει...
Είχα κάποτε διαβάσει μάλιστα ότι αυτή η κάστα που συνδέεται άρρηκτα με τη μασονία, υπήρχε από την αρχαιότητα και ξεκίνησε από τους Πυθαγόρειους!
Μεγάλη κουβέντα όμως και θέλει μελέτη.

@THE LONELY SKIPPER
Σαφώς και θα έχουν την ίδια τύχη με όλους μας και αυτοί. Όμως όπως είπα και στο σκουλίκι, η παγκόσμια αυτή μυστική κάστα ρυθμίζει τις τύχες του κόσμου από την αρχαιότητα. Αυτούς που φεύγουν διαδέχονται οι επόμενοι με στόχο να διαφυλαχτεί και εξασφαλιστεί το συμφέρον των ισχυρών του κόσμου!

@info press
Έτσι είναι!
Οι κυβερνήτες των κρατών μάλλον καλά λες διαχειριστές είναι απλοί!!
Δεν συμπαθούν σίγουρα τους δημοσιογράφους.
H μυστικότητα αυτή θυμίζει μασονία...

marianaonice είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
Εεε! όχι και να ντρέπεσαι!!
Και εγώ που τους ήξερα?? της γούνας μου μανίκι δεν είναι!!
χαχαχα!!! Μου δόθηκε ευκαιρία από κάτι που είχα ακούσει και το έψαξα λιγάκι!
Γηράσκω αεί διδασκόμενη καλή μου, ή ακόμη καλύτερα ο ίδιος ο Σωκράτης έλεγε: Έν οίδα ότι ουδέν οίδα!!!
:)))

@Τζονάκο μου
Ναι αυτό τα λέει όλα!!
Δυστυχώς!!

@George
φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...
Oυδέν σχόλιο!!

marianaonice είπε...

@Ασκαρδαμυκτί μου
Πολύ θα ήθελα να το πιστέψω ότι είναι ένας αστείος περιφερόμενος θίασος!!
Όμως αδυνατώ, αφού ξέρω καλά ότι αυτοί που μετέχουν τίποτε δεν κάνουν χωρις σκοπό και χωρίς απώτερο συμφέρον!!

@JamanFou μου
Εκεί στάθηκα κι εγώ!
Αυτό είναι το πρόβλημα!
Και είναι απελπιστικά ρεαλιστικό!!

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Καλησπέρα, καλή εβδομάδα!
Άραγε που εξαφανίζονται οι περιβόητοι "τρομοκράτες" κάτι τέτοιες ώρες;
Και μη μου πεις φιλενάδα ότι τους φυλάνε τόοοσο καλά!!!
Ποιοι; Οι πρώην γιδοβοσκοί που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν έναν 15χρονο από έναν αντιεξουσιαστή;
Φιλιά, καλό βράδυ...

marianaonice είπε...

@Στέλιο μου
Σιγά τους "τρομοκράτες"!!
Δικοί τους είναι κι αυτοί!
Το παιχνίδι τους παίζουν!
Μη μασάς!!
:)))

(Δες τα mails σου).

Παλμος είπε...

Εγω ήθελα να ξέρω....
Πως για όλα και για όλους υπαρχουν διαρροες στο τι συζητανε και εκει....
άκρα του ταφου σιωπη....


Λέω εγω τωρα...

Αλλα όταν τα έχουν ηδη αποφασησει μας τα ξεφουρνίζουν με καθε ΜΕΤΡΑ που λαμβάνουν για την ζωή μας

Καλη σου μερα ΜΑΡΙΑΝΝΑ μου.

Ανώνυμος είπε...

εδώ στη δουλειά (πολλές φορές και μέσα στην οικογένεια) οι συνωμοσίες δίνουν και παίρνουν, πόσο μάλλον στην πολιτική......

Maria Tzirita είπε...

Πολύ διαφωτιστικό το άρθρο σου Μαριάνα μου! Μου επιτρέπεις να το αναδημοσιεύσω στο περιοδικό μας; Δες λεπτομέρειες στο μπλογκ μου κι αν συμφωνείς πες μου με ποιό όνομα θες να το δημοσιεύσω (ψευδώνυμο ή κανονικό) Απάντησε μου στο μπλογκ μου, φιλάκια πολλά!

marianaonice είπε...

@Παλμέ μου
Αυτοί μας παίρνουν μέτρα και μας ράβουν τα κοστούμια που τους βολεύουν!!
έτσι νομίζω...
Τώρα όσο για τις διαρροές, νομίζω αφήνουν να διαρρεύσουν όσα αυτοί θέλουν!
Καλό βραδάκι!
:)))

@ηλιογράφε μου
Στην πολιτική οι συνωμοσίες όμως είναι ολέθριες για την τύχη των λαών!!
Μα καλά λες, δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς!

@Maria Tzirita
Μαρία μου σ' ευχαριστώ κι από εδώ για την αναδημοσίευση!!
Είσαι απίθανη!!
Καλή επιτυχία στο περιοδικό σας!!
Φιλιά!!

Άστρια είπε...

Την είχα ακούσει πριν κάποια χρόνια. Σαν κάτι σκοτεινό που κινεί νήματα. Τελικά, είναι τόσο πολλά αυτά τα κέντρα τα σκοτεινά τα άγνωστα και τόσα τα νήματά τους που οι μαριονέτες (εμείς;) που κινούνται από αυτά πλέον δεν μπορούν να κινηθούν γιατί τα νήματα έγιναν κουβάρι.

Ανίσχυροι; πολύ σωστά. Και στρατόπεδο; επίσης πολύ σωστά!

Φιλιά πολλά Μαριάννα μου:))

Aristodimos είπε...

Πιόνια ανίσχυρα εμεις...

Την καλημέρα μου Μαριάννα

Αρης

admin είπε...

πόσα λίγα γνωρίζουμε τελικά..και πόσα ακόμα δεν ξέρουμε!!

patsiouri είπε...

Τη γνωρίζω από παλιά τη λέσχη.
Φημολογείται πως είναι η συνέχεια των illuminati αν δεν απατώμαι ( και ακόμα δεν πρόλαβα να πάω να δω το έργο...) με διαφορετικούς φυσικά πλέον σκοπούς...
Συμφωνώ με τον Αντώνη και το Λύκο.
Ας ψηφίσουμε κάτι άλλο επιτέλους.

Βέβαια, παρ'όλα αυτά που όντως ισχύουν όσον αφορά στη λέσχη αυτή, ταυτόχρονα κυκλοφορεί και τόση παραφιλολογία που δεν ξέρεις πια τι να πιστέψεις.
Κάπου διάβαζα τι είπε ο Λιακόπουλος αναφορικά με τη λέσχη και ξεσκίστηκα στο γέλιο...

Σωστός ο lonely skipper!

marianaonice είπε...

@Άστριά μου
Ναι έτσι κάτι σκοτεινό που κινεί τα νήματα ίσως της τύχης μας.
Πάντα αυτές οι μυστικές οργανώσεις (μασονία) νομίζω ότι έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στη ζωή μας!

@Άρη μου
Πιόνια από καταβολής κόσμου ήταν οι λαοί στα χέρια των λίγων και των ισχυρών!

@TreloKouneli Rules
Έχεις απόλυτο δίκιο!
Λίγα γνωρίζουμε και δεν θέλουμε και να μάθουμε.
Πάντα όμως η γνώση των πραγμάτων ανήκε στους λίγους, και ήταν μυστική! Από τους Πυθαγόρειους ακόμη. Κανείς δεν ξέρει αν όλες αυτές οι μυστικές οργανώσεις, που στη βάση τους πρέπει να είναι σιωνιστικές και μασονικές, δεν ξεκινούν από την αρχαιότητα.

marianaonice είπε...

@patsiouri μου
H αδελφότητα των illuminati εεε??
Το έχω ακούσει κι εγώ αυτό.
Ξεκίνησαν από τη Γερμανία το 1770 αν θυμάμαι καλά! Και ήταν κατά βάση μασονική αδελφότητα.
Πω πω κουβέντα που άνοιξες τώρα!
Άσε και ξημερώνει σε λίγο...

Δεν ξέρω αν πρέπει να στηρίξουμε μικρά κόμματα, εκείνο που ξέρω είναι ότι τα μεγάλα χρεωκόπησαν πια!!
Φιλιά!!
Καλό ξημέρωμα !!

phlou...flis είπε...

Ωχ, δε φαντάζομαι να ανήρτησαν ονόματα μελών. Μου υποσχέθηκαν πως δε θα με φανερώσουν

b|a|s|n\i/a είπε...

έχεις δει το zeitgeist;
είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
όταν βρεις χρόνο δες το.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4539685261180437718&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid=-3629561105447872613&hl=en
http://video.google.com/videoplay?docid=448819483157225334&hl=en

http://www.zeitgeistmovie.com/

marianaonice είπε...

@phlou...flis
Ησύχασε κανείς δεν το ξέρει!!
Μόνο εμείς!! χαχαχα!!!

@b|a|s|n\i/a
Πολύ ενδιαφέρουσες οι παραπομπές σου. Θα τις δω με την ησυχία μου, μόλις περάσει η φούρια της δουλειάς που αυτό τον καιρό με έχει πνίξει!!
Σ' ευχαριστώ Βασίλη!

Καλό βράδυ!!

http://www.psylloistaxyra.wordpress.com είπε...

Εγώ πήρα είδηση ότι έγινε φέτος συνάντηση Μπιλντερμπεργκ στην Ελλάδα από μια ερώτηση της Μητρόπολης Πειραιά, για το αν υπάρχουν πρακτικά της συνδιάσκεψης και γιατί δεν δημοσιεύονται παρότι η συνάντηση γίνεται δημόσια. Αλήθεια άκουσε κανείς τα μέσα να ασχοληθούν με το θέμα έστω και με αλή αναφορά? Είδηση δεν πήραμε. Υπήρξαν άραγε κάποιες φωνές διαμαρτυρίας?

marianaonice είπε...

@www.psylloistaxyra.wordpress.com
Συμφωνώ Ελένη!!
Μούγκα στη Στρούγκα!!
Για να μη πάρουμε χαμπάρι!!
Καλώς ήρθες από @εδώ!!
:)))

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!