Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Είναι όμορφο να καμαρώνεις το ταλέντο των παιδιών σου....

Η Εύα μας, η μικρή κόρη της πολυαγαπημένης δεύτερης μου ξαδέλφης, μα πάνω απ' όλα καρδιακής μου φίλης, από μικρά παιδιά, θα μας παρουσιάσει πάλι μερικά από τα αριστουργήματά της...

Η Ρένα παντρεύτηκε πολύ μικρή και μέχρι τα 20 της είχε κάνει και τις δύο κόρες της.
Εγώ λίγο μικρότερή της, ανύπαντρη τότε, έβλεπα τα δύο βλασταράκια της να μεγαλώνουν, σχεδόν μαζί μ' αυτήν.
Υπέροχες στιγμές σε κοινές εκδρομές και γλέντια και να κυνηγάμε τα δύο ατίθασα μωρά κι η Ρένα να προσπαθεί από τη μία να είναι μάνα και από την άλλη ένα κοριτσάκι κι αυτή, που διψούσε για τόσα πολλά στη ζωή της!!


Θαυματουργά τα χεράκια της μαμάς, με υπέροχα χειροτεχνήματα, από ζωγραφική, αγιογραφίες, ψιφηδωτά, σκαλιστά, ό,τι μπορείς να φανταστείς τα σκάρωνε και τα σκαρώνει απίστευτα!!!
Το σπίτι της για μένα ήταν ο χώρος των θαυμάτων.
Δεν μπορούσε λοιπόν αυτή η μάνα να μη βγάλει ένα εφάμιλλο ή και ανώτερό της ταλεντάκι!!


Σήμερα η Εύα μας, απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών, μανούλα κι αυτή μιας υπέροχης κόρης, εκφράζεται και δημιουργεί πάνω στους καμβάδες της, που τους μεταμορφώνει σε ονειρικές εικόνες, εξαϋλωμένες και αιθέριες σαν σε παραμύθι...
Δεν θα μιλήσω άλλο γι' αυτήν.
Σας αφήνω να τη γνωρίσετε μέσα από τα έργα της...

Όσοι πιστοί φίλοι της τέχνης και της ζωγραφικής, προσέλθετε...
Σίγουρα θα αποζημιωθείτε, από αυτά που θα δείτε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Εύα μου!!!!


43 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Όλο χρόνο δεν έχεις και πάντα χρόνο βρίσκεις...
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Καλή επιτυχία στην Εύη!

Εφη είπε...

καλημερα, καλη εβδομαδα και καλη επιτυχια στην Ευα. και η μανουλα, να ειναι γερη , να καμαρωνει την κορη της.

logia είπε...

καλή επιτυχία στην Εύα
που φαίνεται πως της περισσεύει το ταλέντο

evatzag είπε...

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΟΥ. ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ..! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ...

Aνεμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Maria Tzirita είπε...

Αχ ναι Μαριάννα μου, είναι μοναδικό συναίσθημα να καμαρώνεις για τα παιδιά σου! Μακάρι να μη δούλευα να μπορούσα να έρθω να σας ευχηθώ από κοντά και να σε ξαναδώ που σε πεθύμησα! Να μου φιλήσεις την ανηψιά σου κι εύχομαι από καρδιάς κάθε επιτυχία να έχει! Φιλιά και σε σένα Μαριάννα μου!

Aνεμος είπε...

καλη επιτυχια ευη ειλκρινα δεν μπορω να ερθω τοπο στους νεους που δημιουργουν
εχουν σταλει και προσκλησεις στο face book
http://www.facebook.com/pages/ARGOLIDA/97776215102?ref=ts#/event.php?eid=185216814322&ref=mf

Meropi είπε...

Φιλενάδα φιλιά από την Κύπρο. Μου άρεσαν τα έργα της Εύας!!! Μπράβο!

Matriga είπε...

Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα, Μαριαάννα.
Να χαίρεσαι την ανηψιά σου!
Συγχαρητήρια Εύα και καλή επιτυχία. Κρίμα που ακόμη θα είμαι στη δουλειά και δεν θα μπορέσω να έρθω.

Φιλιά

hamomilaki Anthemis είπε...

Καλή Επιτυχία και πάντα προκοπή σε όλα :)

marianaonice είπε...

@προς όλους
Σας ευχαριστώ όλους πολύ, για τις ευχές σας στην Εύα μας!
Πάλι δεν προλαβαινω να σχολιάσω ξεχωριστά, θα γίνει όμως κι αυτό...
Απλά μπήκα να ευχηθώ κι εγώ από την καρδιά μου ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΟΥ Εύα μου!
Ο καλός μου φίλος Άλκης (@Ανεμος) βοήθησε στην προώθηση της πρόσκλησής σου στο face book και στις παρακάτω σελίδες:
Στη δική του σελίδα όπου έβαλα την ανάρτησή μου.
Στο Αργολίδα όπου είναι συντάκτης.

Στο facebook στείλαμε προσκλήσεις παντού, μπες να δεις, έχουν ήδη δηλώσει κάποιοι που θα παρευρεθούν μάλλον το βράδυ στην προσπάθειά σου...

Εδώ είναι και το δικό μου προφίλ στο facebook σε έβαλα κι εκεί, δεν ξέρω αν μπορείς να το δεις.

Φιλιά!!

Κούκος είπε...

Καλή επιτυχία στην Εύα!
Πράγματι δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να καμαρώνεις το ταλέντο των παιδιών σου....

marianaonice είπε...

@Mερόπη μου
Κατ' εξαίρεση απαντώ πρώτα σ' εσένα, γιατί σήμερα γιορτάζεις!!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ φιλενάδα!
Χιλιόχρονη και ευτυχισμένη εσύ και οι δικοί σου αγαπημένοι άνθρωποι!!!!

Έμαθα ότι είσαι Κύπρο χθες βράδυ, από τη Γιάννα, γιατί σου είχα αφήσει μήνυμα στον τηλεφωνητή και δεν πήρα απάντηση, οπότε λύθηκε το ...μυστήριο!
Τίποτε κρυφό σ' αυτό τον κόσμο!!
χαχαχχαχα!!!
Έφυγες έκτακτα μάλλον και εύχομαι να είναι για καλό!!
Περιμένω νέα μόλις ελθεις με το καλό, δεν σου στέλνω μήνυμα στο κινητό, για να μη σε χρεώνω.
Φιλάκιαααα!!!
:))))

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι κρίμα να μην είμαι Αθήνα ωστε να έρθω να χαρώ αυτή την υπέροχη δουλειά, συγχαρητήρια φίλη μου και εύχομαι να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα.Θαυμάσια δουλειά με όνειρα και ευαισθησία.

Βάσσια είπε...

Τι όμορφο!
Καλή επιτυχία εύχομαι.
(ως μαμά, καταλαβαίνω το καμάρωμα)

:-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πρωτίστως θα συγχαρώ την Εύα που αξιώθηκε να τύχει αυτής της ηθικής απολαβής, να καμαρώνει δηλαδή το άξιο παιδί της.
ΕΥΓΕ και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Φιλί κι Γλαρένιες αγκαλιες

zoyzoy είπε...

Καλή επιτυχία στην ανιψούλα σου να τη χαίρεστε!Το μήλο κάτω απ΄τη μηλιά θα πέσει και είναι ότι καλύτερο να καμαρώνει η μάνα τα βλαστάρια της.
Εύχομαι και συ να καμαρώσεις τη κορούλα σου όπως επιθυμείς!!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

thumbelina είπε...

Να χαίρεστε την Εύα σας και εκείνη να είναι πάντα καλά, της εύχομαι κάθε επιτυχία στον όμορφο δρόμο που διάλεξε!
τα έργα της υπέροχα, μπράβο!!
φιλιά πολλά, καλό βράδυ:)

Side21 είπε...

Ξεχωριστή η αίσθηση
χαράς και περηφάνιας
να βλέπεις τα βλαστάρια σου
να βγάζουν τα ταλέντα τους !!!
Κάπου μέσα απ' αυτό καταξιώνονται
κι οι γονείς που σε κάτι έχουν κι
αυτοί συμβάλει για το αποτέλεσμα ...

Thalassenia είπε...

Καλή διαδρομή στην προσωπική και επαγγελματική ζωή της Εύας.

Χαίρομαι με τη χαρά σας.

paramythou είπε...

Καλέ, τί αριστουργήματα είναι ετούτα εδώ;
Συγχαρητήρια στην ανηψιά και να τη χαίρεσαι Μαριάννα μου. Θα περάσω να τη δω την έκθεση, γιατί αγαπώ τα ωραία.
η ονειροπαρμένη παραμυθου

mareld είπε...

Μαριάννα μου!
Να χαιρόσαστε την ταλαντούχα Εύα σας!
Καλή επιτυχία στην έκθεσή της!
Νοσταλγώ..αλλά θα ρθει η μέρα που θα σας συναντήσω και θα απολαύσω και τα έργα της Εύας..

Φιλιά καλημέρας ψυχή μου!

dyosmaraki είπε...

Καλή επιτυχία από τα βάθη της καρδιάς μου.
Θα προσπαθήσω να την επισκεφτώ

leondokardos είπε...

Ταλέντο η Ευα σου. Εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεσή της.

marianaonice είπε...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Δεν μπορείς να φανταστείς πως βρίσκω αυτό τον ελάχιστο χρόνο... σε βάρος της ξεκούρασης και του ύπνου μου...
Καλό βράδυ
:))

@Γιαγιά Αντιγόνη
Σ' ευχαριστούμε πολύ!

@Έφη μου
Σ' ευχαριστούμε και σένα καλή μου!

marianaonice είπε...

@logia μου
Ναι της περισσεύει το ταλέντο
είναι βέβαιο αυτό... σ' ευχαριστώ καλή μου!

@Maria Tzirita
Μαρία μου σ' ευχαριστούμε!
Να καμαρώνεις και εσύ την κούκλα σου!
Κι εγώ σε πεθύμησα...
:))
Φιλιά!

@Άνεμε
Σ' ευχαριστούμε πολύ και για όσα έκανες για την Εύα μας και την προώθηση της στο διαδίκτυο.

marianaonice είπε...

@Μερόπη μου
Ακόμη Κύπρο είσαι?
Χαίρομαι που σου άρεσαν τα έργα της Εύας!
Φιλιά!

@matriga
Σ΄ευχαριστούμε και σένα φίλη μας!
Νάσαι καλά.

@hamomilaki ♀
Πολύ σ' ευχαριστούμε και καλώς όρισες από τα @μέρη μου!
Τιμή μου!

marianaonice είπε...

@κούκε μου
Σ΄ευχαριστούμε!
Πατριωτάκι και η μαμά της Εύας!
Η Μυτιλήνη έχει ταλεντάκια, δεν το συζητώ...
:)))

@Θανάση
Σ' ευχαριστούμε!!

@αχτίδα μου
Σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ!!
Και καλώς ήλθες στο @σπιτικό μου.
Χαίρομαι που σε βλέπω, σε συναντώ αλλού και μ' αρέσεις όπως μ' αρέσει κι η κορούλα σου!

marianaonice είπε...

@Βάσσια μου
Σ' ευχαριστούμε!
Να καμαρώνεις κι εσύ τα βλασταράκια σου!

@Γλαρένια μου
Ευχαριστούμεεε!!
Να καμαρώνεις την όμορφη οικογένειά σου!
Φιλιά!
:))

@zoyzoy μου
Ευχαριστούμε πολύ!
Και εσύ να καμαρώνεις την οικογένειά σου καλή μου!
Φιλιά καλό ξημέρωμα!
:))

marianaonice είπε...

@thumbelina
Ευχαριστούμε @φίλη μου!
Ναι τα έργα της είναι όμορφα και που να δεις τα άλλα που θα αναρτήσω προσεχώς...
:)))

@Side21
Πράγματι η αίσθηση ότι τα παιδιά σου προοδεύουν και δημιουργούν σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις τον αγώνα και να νοιώσεις ικανοποίηση για όσα έκανες στη ζωή σου...
:))

@Thalassenia μου
Χίλια ευχαριστούμε!
Τι όμορφο να χαίρονται με τη χαρά σου...
Νάσαι πάντα καλά!
:)))

marianaonice είπε...

@Μαίρη Σάββα
Για να το λες εσύ παραμυθατζού μου, αυτό μετράει!
Σ' ευχαριστούμε καλή μου!
Όταν πας στείλε μήνυμα, ίσως βρεθούμε!
Θα χαρώ πολύ!

@mareld μου
Σ' ευχαριστούμε!!
Είμαι σίγουρη ότι θάρθει η μέρα που θα συναντηθούμε!!
Φιλιά να είσαι πάντα καλά!
:))

@dyosmaraki μου
Ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας κι εμείς!
Θα χαρώ αν πας να βρεθούμε. Στείλε μήνυμα!
:))

marianaonice είπε...

@Λεοντόκαρδε
Σ΄ ευχαριστούμε πολύ!
Καλό βράδυ!
:))

jf είπε...

Όμορφο να καμαρώνεις για τα παιδιά σου, πόσο μάλλον άμα είναι κι όμορφα κι έχουν και ταλέντο!
Καλή επιτυχία νάχει...

tzonakos είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση ετσι όπως το έθεσες, πραγματικά ειναι όμορφο να καμαρώνεις για γνωστούς σου, για τα παιδιά τους, για τα έργα τους.
Πολύ όμορφα, να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις.

marianaonice είπε...

@JamanFou
Ναι είναι πολύ όμορφο όντως...
Σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...
:))

@Τζονάκο
Σ' ευχαριστούμε πολύ!
Ναι εκεί είναι όλη η αξία της ζωής!
Να καμαρώνει κανείς για τα βλαστάρια του!

Καλό ξημέρωμα!
:))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

αν και είμαι λίγο άξεστος και άτεχνος, αν βρω παρέα θα πεταχτώ!
άλλωστε είναι κοντά στο γραφείο μου...

marianaonice είπε...

@Ασκαρδαμυκτί μου
Να πας! Θα σ' αρέσει!!
Χτύπα μήνυμα ίσως τύχει και βρεθούμε..
Αφού όμως είσαι κοντά, μη το χάσεις.
Σ΄ευχαριστούμε, όσο για το άξεστος και άτεχνος εσύ??
Ποιητής και συγγραφέας άριστος, πώς είναι δυνατόν να είσαι από αυτά??
:)))))

Άστρια είπε...

Καλή επιτυχία!!!
Πώς να μην καμαρώνεις για τέτοια παιδιά!!!
Της εύχομαι τα καλύτερα!

Τα έργα της δείχνουν ευαίσθητο άνθρωπο, σίγουρα θα γράφει και ποίηση όπως η θεία της:))))

φιλάκια πολλά Μαριάννα μου, καλό βράδυ:)


υγ. Δεν είναι πολύ μακριά θα προσπαθήσω να περάσω κιόλας:)

σταγόνα είπε...

καλησπέρα Μαριάννα μου,
αέρινες οι ζωγραφιές σαν σε ομίχλη πραγματικά όπως λες σαν απο παραμύθι.. χάνεσαι σαν τις κοιτάζεις..
Ομορφο δεν θα πει τίποτα σαν καμαρώνεις τα παιδιά σου..
Καλή επιτυχία στην Εύα.. το αξίζει!!

Aνεμος είπε...

Περνάν αφίλητα παιδιά
Και ψάχνουν όλα το Βοριά
Πού έριξε τα σήμαντρα
Σαν φύλλα μαραμένα

marianaonice είπε...

Άστριά μου
όχι ποίηση δεν ξέρω να γράφει η Εύα μας, αλλά είναι ευαίσθητη και λαμπερή όπως τα έργα της, αυτό σίγουρο!!
Σ΄' ευχαριστούμε καλή μου για τα καλά σου λόγια...
Φιλάκια!

@σταγόνα μου
Θα κάνω και άλλη ανάρτηση με έργα της Εύας, πράγματι είναι αέρινες οι εικόνες της και λαμπερές!
Σ' ευχαριστούμε!

@Ανεμε
Ναι ωραίο το τραγουδάκι που εσύ αφιέρωσες στη μικρή Μαρία Φαρσαράκη που δίνει τον αγώνα της.

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!