Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Kαλλιτέχνες σε δράση!! Πρόσκληση!

πατήστε στη φωτο για να διαβάσετε

Ναι άλλη χαρά δεν έχει πιο μεγάλη από τη χαρά της προσφοράς...
Από τη χαρά να νοιώθεις ένα κομμάτι του όλου, ένα αναπόσπαστο πετραδάκι πολύτιμο στης αγάπης και στης αλληλεγγύης  το πολύτιμο δαχτυλίδι...
Και τούτο το απλό, το τόσο αληθινό και μοναδικό συναίσθημα του εθελοντισμού και της αγάπης το βιώνουν και το εφαρμόζουν οι "Καλλιτέχνες σε Δράση" και ανάμεσα σ' αυτούς πρωτοπόρα η Ειρήνη που ανέλαβε να το υλοποιήσει και να του δώσει σάρκα και οστά, ακόμη και με το αίμα της, αν χρειαστεί!!
Ναι όλοι όσοι θέλουν να κοινωνήσουν το νέκταρ του εθελοντισμού και της υπέρτατης ευτυχίας να προσφέρουν στα παιδάκια που έχουν ανάγκη, που βογγάνε στα δωμάτια του πόνου και παλεύουν με τα τέρατα της αρρώστιας τους, θα σπεύσουν να ζωγραφίσουν τους τοίχους τους, να δώσουν χρώμα, πνοή και εικόνα στη μουντή και άχαρη ζωή τους, να τα δουν να χαμογελούν και να ζουν στο όνειρο και στο παραμύθι που θα ξετυλίγεται στους άχρωμους και ψυχρούς τοίχους των νοσοκομείων.
Η σελίδα τους εδώ: 

http://www.facebook.com/?tid=1395069473526&sk=messages#!/group.php?gid=109365189085607

Σας προσκαλούν για να μάθετε περισσότερα:

"ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ...ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!"
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΗΣΗ,
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΜΑ, ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΟΥ IMPERIAL CLASSICAL HOTEL,
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ, ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ (ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ-ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ.
ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ, Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΣ.

Στηρίξτε τους, προωθήστε τους, αξίζει τον κόπο!!

22 σχόλια:

irizaar είπε...

Μαριάνα, μήπως η εκδήλωση είναι Παρασκευή; το Σάββατο έχουμε Πρωτομαγιά

marianaonice είπε...

@irizaar
Αχ ναι έχεις δίκιο.
Μου στείλανε διόρθωση.
Το διορθώνω αμέσως.
Σ' ευχαριστώ!!

Side21 είπε...

Καλή επιτυχία ...
Μπράβο στην προσπάθεια !!!

NdN είπε...

Αξιόλογη προσπάθεια Μαριάννα. Μακάρι να στεφθεί με επιτυχία!

faraona είπε...

Καλή επιτυχία!

logia είπε...

κάπως έτσι νιώθουμε και μεις οι εργαζόμενοι στο Ωδείο Αθηνών που εδώ και 9 και από πρώτη Μάη 10 μήνες δουλεύουμε χωρίς να πληρωνόμαστε!!!


Συγχαρητήρια σε όλους τους εθελοντές!

Βάσσια είπε...

Καλή επιτυχία να έχουν.
Αξίζει για τα παιδιά και μόνο.

Καλή εβδομάδα Μαριάνα
:-)

Unknown είπε...

Η Ουσια του Εθελοντισμου.....χωρις την παροσια ΜΚΟ...........
Πραξεις οπως αυτες με γεμιζουν ταυτοχρονα με βαθεια θλιψη σκεπτομενη την Ανυπαρξια του Κοινωνικου Κρατους και την αδυναμια να διεκδικησουμε τα δικαιωματα μας!!

leondokardos είπε...

΄Αλλη μια αξιέπαινη ιδιωτική πρωτοβουλία. Μπάβο και καλή επιτυχία.

Aνεμος είπε...

πολυ καλη εκδηλωση μπραβο

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά συγχαρητήρια σε όποιον το σκέφτηκε. Εκεί, στην πάλη με τα θηρία, αξίζει να περνάμε την παρουσία μας ή την σκέψη μας κάθε μέρα 3 λεπτά, για να γίνουμε άνθρωποι.

marianaonice είπε...

@Side21
@NdN
@faraona
Σας ευχαριστούμε πολύ!!
Είμαι σίγουρη για την επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας!!

@logia
Απίστευτο!!! κι όμως αληθινό θα μου πεις!! Αίσχος!!

marianaonice είπε...

@Βάσσια μου
Αξίζει όντως για τα παιδια και μόνο...
Καλό βράδυ @φίλη μου.

@taspa
Η Ουσια του Εθελοντισμου.....χωρις την παροσια ΜΚΟ...........
ΈΤσι ακριβώς όπως το λες!!
Καθαρά και αγνά πράγματα, που σε απογειώνουν!

@Λεοντόκαρδε
Ναι καμιά φορά η ιδιωτική πρωτοβουλία σώζει τα πράγματα.
Σ΄ευχαριστούμε!


@

marianaonice είπε...

@Ανεμε
Ευχαριστούμε!

@Freedula
Μόνο έτσι νοιώθουμε άνθρωποι...
έχεις δίκιο!

Φιλιά!

thumbelina είπε...

Μπράβο στους "καλλιτέχνες σε δράση" για την ανιδιοτελή προσφορά και για την αγάπη που δείχνουν στα παιδάκια αυτά που τόσο την έχουν ανάγκη, καλή επιτυχία στην εκδήλωση και στις προσπάθειές τους, σίγουρα αξίζει τον κόπο...
φιλιά!!!

marianaonice είπε...

@thumbelina μου
Η αληθινή ζωή είναι προσφορά!!

Αν μπορούσαμε να το καταλάβουμε αυτό, τότε θα βρισκαμε ίσως την αληθινή ευτυχία...
Φιλιά καλή μου!!
:))

phlou...flis είπε...

ακούγεται πολύ ανθρώπινο. Περιμένουμε νεα

marianaonice είπε...

@phlou...flis μου
Είναι πράγματι τόσο ανθρώπινο όσο δεν φαντάζεσαι και έχει γιγαντωθεί από ό,τι μαθαίνω με εκατοντάδες εθελοντές καλλιτέχνες που είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μπράβο τους!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:))))

ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!

Aristodimos είπε...

Καλη μου Μαριάννα

Καλο μηνα περασα να ευχηθω και να δηλώσω εστω κι ετσι την σιωπηρή παρουσία μου.

Αρης

marianaonice είπε...

@Ασκαρδαμυκτί
Μπράβο τους!! και πάλι μπράβο τους!!

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ
Καλό μήνα @φίλε μου!
Ναι με πολλά χαμόγελα και πολλές χαρές!

@Άρη μου
Πόσο χαίρομαι που σε @βλέπω δεν φαντάζεσαι...
Κι εγώ έχω λίγο χαλαρώσει και το αφήνω έρημο τούτο το @σπιτικό μου, όμως δεν το εγκαταλείπω... Περνώ μέσα στις φούριες μου, αραια ίσως και το μαζεύω λιγάκι...
:))
Νάσαι πάντα καλά φίλε μου, με υγεία και χαρά, όπου κι αν είσαι!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!