Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Κι ας γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο!

Άργησα,  να ανάψω τα φώτα της υποδοχής του καινούριου χρόνου μέσα στο μπλογκόσπιτό μου αυτό και να ευχηθώ σε όλους μια ειρηνική, γαλήνια, με υγεία και δύναμη χρονιά!
Πέρασε ήδη η πρώτη μέρα του 2011...
Βλέπετε όσο κι αν φέτος οι γιορτές έχασαν σχεδόν το νόημά τους, όσο κι αν η κατήφεια και η απαισιοδοξία ήταν διάχυτη στους ελάχιστα φωτισμένους δρόμους, στα άδεια μαγαζιά, όσα απ' αυτά ακόμη έμειναν ανοιχτά, και πάνω απ' όλα στα πρόσωπα όλων μας, που με αγριεμένη ματιά προσπαθούσαμε να ψελλίσουμε μια ευχή, ν' ανταλλάξουμε δυό λόγια ελπίδας, πάντα οι μέρες αυτές έχουν τη φούρια τους...
Τουλάχιστον είναι οι μέρες που μας δίνεται η ευκαιρία να ανταμώσουν οι γονείς με τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους και οι αγαπημένοι φίλοι και  συγγενείς μεταξύ τους, να φάνε μαζί, να πιούν ένα ποτήρι κρασί και να ανταλλάξουν μια ζεστή αγκαλιά κι ένα φιλί...
Τελικά τη χαρά νομίζω ότι τώρα πια θα μάθουμε να την αναζητάμε στα μικρά και απλά πράγματα, στην ουσία της ζωής που βρίσκεται στις ζεστές φιλικές παρεούλες, στη μάζωξη των συγγενών, γύρω από το γιορτινό τραπέζι, θα αναζητήσουμε το νόημα τούτου του εφήμερου ταξιδιού μας, σ' αυτό που λέγεται αγάπη των ανθρώπων και αλληλεγγύη ...
Τέρμα τα ψεύτικα και λαμπερά τραπεζώματα, τα χλιδάτα ρεβεγιόν και η υποκρισία της ψευτοδιασκέδασης σε χώρους τενεκεδένιους, όπου στοιβάζονται οι άνθρωποι σαν τα πρόβατα στο μαντρί.  Καιρός για ουσία!
Γιατί η δυστυχία παραμονεύει στην πόρτα όλων μας, όσο κι αν ελπίζουμε ότι θα την προσπεράσει και θα πάει στου διπλανού την πόρτα...

Διάβασα σε μια εφημερίδα τοπική, επαρχιακής πόλης, το παρακάτω που με έκανε να σκεφτώ πόσοι ανάμεσά μας, δίπλα μας, σήμερα δυστυχούν ήδη? και πόσα παιδιά κλαίνε για τις αμαρτίες άλλων, ακόμη και των ίδιων των γονιών τους?
Ναι διάβασα ότι όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, περισσότερα από 300 γράμματα με περίεργες διευθύνσεις έλαβαν τα ταχυδρομεία της πόλης αυτής.
Προορισμός τους η Οδός Ονείρων, η Καισάρεια, ο Βόρειος Πόλος, η Ονειρούπολη, η Ελκήθρου και Ταράνδου γωνία. Όλα με μοναδικό παραλήπτη τον Άγιο Βασίλη και αποστολείς παιδάκια από ηλικίας 4 ετών και πάνω...
Ένα γράμμα που ξεχώρισε μεταξύ άλλων είναι το παρακάτω:
"Αγαπημένε μου άγιε Βασίλη... σε παρακαλώ πολύ κανε ένα θαύμα, ο πατέρας μου με πέταξε σαν να ήμουν σκουπίδι. Κάνε τον να δει το λάθος του και μαλάκωσε την καρδιά του που είναι σκληρή σαν πέτρα.  Στενοχωριέμαι πολύ, νοιώθω ορφανή, η μαμά μου έχει καρκίνο κι ο αδελφός μου λείπει μακριά στα ξένα, ο πατέρας μου μας άφησε και δεν νοιάζεται για μένα".

Πόσα τέτοια παιδιά εγκατελειμένα υπάρχουν που  ο "Άγιος Βασίλης" δεν πρόκειται να φθάσει στο φτωχικό τους?

Ας ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε το δάκρυ κάποιων δυστυχισμένων ανθρώπων, κάποιων παραπονεμένων παιδιών, ας τείνουμε τ' αυτιά μας ν' ακούσουμε το κλάμα τους κι ας απλώσουμε τα χέρια μας να σφίξουμε το δικό τους και να τους δώσουμε ένα μικρό στήριγμα να σταθούν όρθιοι...
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ!
Ας ευχηθούμε το 2011 να φέρει αγάπη περισσή στις καρδιές μας κι ας αλλάξουμε τον εαυτό μας για ν' αλλάξουμε τον κόσμο!!
Όπως είπε και ο Μαχάτμα Γκάντι : "Γίνε εσύ η αλλαγή που επιθυμείς..."!

21 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αγαπημένε μου άγιε Βασίλη... σε παρακαλώ πολύ κανε ένα θαύμα, ο πατέρας μου με πέταξε σαν να ήμουν σκουπίδι. Κάνε τον να δει το λάθος του και μαλάκωσε την καρδιά του που είναι σκληρή σαν πέτρα. Στενοχωριέμαι πολύ, νοιώθω ορφανή, η μαμά μου έχει καρκίνο κι ο αδελφός μου λείπει μακριά στα ξένα, ο πατέρας μου μας άφησε και δεν νοιάζεται για μένα".



Πολλες φορες αναρωτιέμαι, και ψάχνω, μετα μανίας μπορω να πω, για να βρω που υπαρχει κρυμμενο ρε γμτ εκεινο το «Τα πάντα εν σοφία εποιησες...»
Μα τοσο τυφλη ειμαι εγω και δεν το βλεπω τελικα, ή τοσο πολυ μας κοροιδευουν αιωνες τωρα....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

αιφνιδιάστηκα όπως όλοι μας,Θύμωσα στην αρχή και Αγανάκτησα, όμως σήμερα βρίσκω πως τίποτε δε γίνεται τυχαία...ή τουλάχιστον εκεί με οδήγησε το ένστικτό μου και προκειμένου να μη χάσω την ψυχική μου ηρεμία και γαλήνη.
Επαναπροσδιορισμός των αναγκών, των ¨πρέπει" και των "θέλω" μας πιστεύω πως χρειάζεται, για όσους υπάρχει κάποιο εισόδημα
΄Ομως δε μπορώ να μη σκέφτομαι και όσους έμειναν χωρίς δουλειές, με μηδέν εσοδα αλλά και έξοδα να τρέχουν...

KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Κανείς μας δεν ξέρει το σκοπό αυτής της αδικίας που πολλές φορές βλέπουμε γύρω μας, να δυστυχούν άνθρωποι και παιδιά μάλιστα, που δεν το αξίζουν και να ευημερούν άλλοι λιγότερο άξιοι, ίσως κατά τη γνώμη μας... Καμιά φορά για να φανεί η αλήθεια πρέπει πρώτα η αδικία να αγγίξει την ύπαρξή μας και τα βάσανα να γίνουν το καθαρτήριο που θα κάνει την ψυχή μας να λάμψει και να κατανοήσει τη ματαιότητα αυτού του ταξιδιού μας... Αν δεν σου λείψει η αγάπη, πώς θα νοιώσεις την ανάγκη της, αν δεν αδικηθείς πώς θα νοιώσεις ότι πρέπει να είσαι δίκαιος, αν δεν πονέσεις πώς θα νοιώσεις ότι η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά και ασήμαντα που προσπερνάς καθημερινά χωρίς να τους δώσεις σημασία?
Γι' αυτό ας αναλογιστεί ο καθένας μας αν μπορεί και που να βοηθήσει κάποιον που το χρειάζεται... έτσι ίσως κάνουμε εμείς οι ίδιοι κάποιες μικρές αλλαγές που θα δώσουν νόημα στη ζωή μας...

@Γλαρένια μου
"...Ομως δε μπορώ να μη σκέφτομαι και όσους έμειναν χωρίς δουλειές, με μηδέν εσοδα αλλά και έξοδα να τρέχουν..."
Κι εγώ το ίδιο σκέφτομαι... και οργίζομαι που δεν μπορώ να κάνω κάτι...
Καλή χρονιά @φίλη μου!! Γαλήνια με αγάπη και πολλές μικρές καθημερινές χαρές στη ζωή της γλαροοικογένειάς σου...
:))

jf είπε...

Ας μείνουμε κάποιοι γεροί και τυχεροί, όρθιοι να δουλεύουμε σκληρά –και δεν κάνω χιούμορ- να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον και να βοηθάμε όπου, όποτε και όπως μπορούμε.
Καλή χρονιά σου εύχομαι Μαριάννα με περισσότερες χαρές στη ζωή σου!

Βάσσια είπε...

Μαριάνα μου καλημέρα.

Μας αρέσει ή όχι αυτή είναι και η άλλη πλευρά των ανθρώπων.

Αυτό που χρειάζεται είναι να υπάρχουν μέρη και άνθρωποι που θα "στεγάζουν" όλους όσους δεν μπορούν από μόνοι τους να το πράξουν.

Κράτος πρόνοιας, ανθρωπιά και παιδεία.

Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά.

Να ομοιάσει με όσα εύχεσαι και επιθυμείς.

Φιλιά
:-)

aldebaran είπε...

Χρόνια Πολλά Μαριάννα μου .Εύχομαι υγεία και καλή τύχη.
Μακάρι να αφήσουμε πίσω όλα τα στραβά και να συνεχίσουμε με τα καλά.
Πάντως κάθε φορά που δίνω ή παίρνω κάποιες ευχές δεν μπορώ να πάψω να σκέφτομαι ότι πολλές από αυτές δεν είναι παρά "κενό γράμμα". Τα παιδιά που στέλνουν γράμματα σαν και αυτό, το αποδεικνύουν περίτρανα.

zoyzoy είπε...

Πολύ συγκινητικό το γράμμα όντως που διάβασες Μαριάννα μου κάτι τέτοια διαβάζω και σκέφτομαι τα ζευγάρια που ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ και δεν πάνε να χαρίσουν το χαμόγελο σ'αυτά που υποφέρουν αζήτητα απ'τους γονείς τους στα ιδρύματα!

Σε πολλούς από μας δεν ταίριαζαν και στα καλά χρόνια τα ρεβεγιόν και τα επίσημα τραπεζόματα όχι τώρα στους δύσκολους καιρούς.
Σίγουρα θα καθαρίσει τώρα η φύρα απ'΄το σιτάρι αλλά θα την πληρώσουν πολλοί μικρομεσαίοι άδοξα και άδικα.

Καλή χρονιά εύχομαι
με υγεία και δημιουργικότητα

Από καρδιάς ♥ ♥ ♥

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πολύ ωραιο τίτλο επέλεξες Μαριανούλα!

Σου εύχομαι καλή χρονιά, υγεία και ψυχική ηρεμία...

marianaonice είπε...

@JamanFou μου
...να βοηθάμε όποτε και όπου μπορούμε.. ακριβώς έτσι...
το μόνο που μπορούμε να κάνουμε.
Καλή χρονιά @φίλη μου!

@Βάσσια μου
Επειδή το κράτος πρόνοιας μάλλον μας τελείωσε πια εντελώς, ό,τι κάνουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας.
Σ' ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου! Καλή χρονιά καλή μου.

@aldebaran
Όλοι μας όταν ευχόμαστε μέσα μας βαθειά ξέρουμε ότι οι ευχές μας είναι μάλλον κενό γράμμα, αλλά η ελπίδα πάντα είναι αυτό που μας κάνει να στεκόμαστε ακόμη όρθιοι...
Καλή χρονιά @φίλε, με υγεία πάνω απ' όλα και λιγότερα ζόρια για όλους μας...
:)

marianaonice είπε...

@zoyzoy μου
Εμείς καταλαβαινόμαστε μάλλον, η απαισιοδοξία μας έχει κυριέψει και ψάχνουμε αχτίδα φωτός...
Έχεις δίκιο για κάποιους από εμάς πάντα η ουσία κυριαρχούσε στη ζωή μας και όχι τα ψεύτικα ξεφαντώματα.
Καλή χρονιά με πολλές χαρές και υγεία πάνω απ' όλα σου εύχομαι ολόψυχα!!
:))

@Ασκαρδαμυκτί μου
Χαίρομαι που σου άρεσε... μα ο τίτλος ανήκει στο Μαχάτμα Γκάντι, το κείμενο είναι δικό μου, αλλά δεν είπες αν ...σου άρεσε...
χαχαχαχαχααα!!
Καλή χρονιάααα και ό,τι ποθείς στην ...αγκαλιά σου να το βρεις!!
:))

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Καλή Χρονιά,φίλη μου! :-)
Με αισιοδοξία και υγεία...

marianaonice είπε...

@Ψυχούλα μου
Καλή χρονιά!!!
Υγεία, πολλές χαρές και αγάπη στη ζωή σου!!
Και ναι με αισιοδοξία πάντα αναζητάμε την ελπίδα...
:))
Φιλιά!!

ohia είπε...

Χρόνια Πολλά καλή Χρονιά @φίλη μου.
Εγώ θα σου παραθέσω αυτό που διάβασα σ΄ενα βιβλίο και το συγκράτησα γιατί μου άρεσε και το νόημά του είναι βαθύ. Το είπε ο J.C.Hagerty.

-Μια μέρα καθόμουν και σκεφτόμουν σχεδόν απελπισμένος. Ένα χέρι ακούμπησε στον ώμο μου και με μια φωνή είπε με βεβαιότητα: "Ευθύμησε, γιατί τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα". Ευθύμησα λοιπόν και τα πράγματα στ΄αλήθεια έγιναν χειρότερα.

dyosmaraki είπε...

Καλή και αισιόδοξη χρονιά εύχομαι Μαριάννα μου.

Και αλληλεγγύη, πολλή αλληλεγγύη ανάμεσα στους ανθρώπους. Είναι η μόνη που μπορεί να στηρίξει ζωές, ψυχές, συναισθήματα κι ελπίδα για το μέλλον.

marianaonice είπε...

@ohia - οχιά
Χαχαχα!! Καλόοο!!
Καλή χρονιά!!

@Δυοσμαράκι μου
Έτσι ακριβώς, ανθρωπιά και αλληλεγγύη θα πρέπει να είναι από εδώ και πέρα τα κλειδιά μας για ν' αγγίξουμε την ελπίδα για ένα καλύτερο μελλον!
Καλή χρονιά @φίλη μου, με υγεία πάνω απ' όλα, χαρές πολλές και αγάπη!
Φιλιά!
:))

Aνεμος είπε...

Ας ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε το δάκρυ κάποιων δυστυχισμένων ανθρώπων, κάποιων παραπονεμένων παιδιών, ας τείνουμε τ' αυτιά μας ν' ακούσουμε το κλάμα τους κι ας απλώσουμε τα χέρια μας να σφίξουμε το δικό τους και να τους δώσουμε ένα μικρό στήριγμα να σταθούν όρθιοι...
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ!

Φυρί-φυρί είπε...

Καλή Χρονιά για όλους, να` ναι καλύτερη σε όλα. Φιλτάτη Marianaonice εύχομαι απο καρδιάς να συνεχίζετε με "αιολική" ορμή τις ωφέλιμες για όλους παρεμβάσεις σας.

marianaonice είπε...

@Άνεμε
Ναι έτσι είναι ακριβώς:
Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ!

@Φυρί-Φυρί
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
Εύχομαι και σε σας κάθε καλό και μια γαλήνια, δημιουργική και με αντοχές χρονιά!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

VAD είπε...

Καλή Χρονιά,και πάντα να παλευουμε για να πιάσει η ευχή...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Σ΄αυτούς τους δύσκολους καιρούς
δεν φτάνουν μόνο λόγια
κατάρες και αφορισμοί
ευχές και μοιρολόγια.

Γίνε εσύ η αλλαγή
που θέλει η καρδιά σου
δούλεψε πράξη να γενούν
όλα τα όνειρα σου.

Καλή χρονιά σε όλους.

marianaonice είπε...

@VAD μου
Καλή χρονιά!!!
Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου!!
:))

@ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ
Καλώς ήλθες Φάνη από @εδώ με τις όμορφες ποιητικές ευχές σου!!!
Σ' ευχαριστώ!
Ό,τι ποθείς κι εσύ ένα γαλήνιο και δημιουργικό νεο έτος!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!