Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΚΙ ΟΜΩΣ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!





13 σχόλια:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

Επειδή είμαι πολύ πονόψυχη θα ήθελα και εγώ να γίνω μέλος του Γενικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. Θα ήθελα και εγώ να υποφέρω μαζί τους, για συμπαράσταση, σε 12μηνη βάση!
Ο πάτος της ξευτίλας τους δεν έχει τέλος!

Καλημέρα Μαριάννα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

zητείτε ελπίδα;;.. σίγουρα;;..

marianaonice είπε...

ΛΥΧΝΕ ΚΑΙΟΜΕΝΕ
Όντως η ξεφτίλα τους δεν έχει τέλος!
Κι εμείς απλά κοιτάμε σαν απλοί παρατηρητές!

Παρασκευή μου
Κι εγώ πια το σκέφτομαι μήπως θα πρέπει να πάψω να την αναζητώ τη χαμένη αυτή ελπίδα μας...

Ανατολή είπε...

Καλησπέρα Μαριάννα,
Έχω πάθει σοκ, τρέμω από τα νεύρα μου!!!
165.000 ευρώ το χρόνο!! Δηλαδή μηνιαίως! 13.750 ευρώ!!!!!
Αυτή η σκουληκαντέρα είπε πως τα 580 ευρώ το μήνα κατώτατος μισθός είναι πολλά. Τα 580 είναι πολλά αναλόγως της οπτικής γωνίας που τα βλέπεις. Δηλαδή αν αμοίβεσαι με ένα 300άρι το μήνα, σου φαίνονται πολλά και είναι λογικό. Αλλά 13.750 και βρίσκεις το 586 πολύ, τότε το λιγότερο που θες είναι κρέμασμα!!!!!!!!!!!!

ακυβέρνητος είπε...

1. Μιλάμε για 785 χιλιάρικα το χρόνο. Στα 4,5 χρόνια υπερβαίνει τα 3,5 εκατ. ευρώ. Στο μεταξύ, δεν θα χρειάζονται και άλλους υπαλλήλους να τους πλαισιώνουν; Γραφεία; Νοίκι; Εξοπλισμό;
2. Από τα 8 άτομα οι 3 διαθέτουν αστυνομική ταυτότητα και οι άλλοι 5 διαβατήριο. Δύο από αυτούς είναι αλλοδαποί.
3. Ο στούρνος δεν αποφασίζει μονάχος του. Έχουμε τρικομματική κυβέρνηση και η ξεφτίλα είναι διακομματική.

Ζούμε όμορφες στιγμές, πιστέψτε με.

tzonakos είπε...

Σωστό αυτο που λέει ο Πέτρος.
Και να που με τόσα λεφτά που μας πήραν, βρέθηκαν λεφτά για αμοιβές πλουσιοπάροχες κάποιων άλλων.
Οι θυσίες μας δεν πάν χαμένες.
Πάμε να κλαίμε όλοι μαζί.

marianaonice είπε...

@Ανατολή μου
Τα νεύρα μας πια έχουν γίνει τσατάλια με όσα λένε και κάνουν τα ολιγαρχικά τομάρια!
Να δούμε πού θα πάει αυτό...

marianaonice είπε...

@Πέτρο
όπως το λες... είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα εδώ πέρα...που έλεγε και ο αείμνηστος Ηλιόπουλος!

marianaonice είπε...

@Τζονάκο μου
Από κλάμα πια άλλο τίποτε!!
μα δεν βγαίνει τίποτε με το κλάμα...
σαν το τραγούδι που λέει.. τώρα μη κλαις εσύ δεν ήσουν που γέλαγες χθες;
Τα θέλαμε και τα πάθαμε! Και τα χειρότερα δεν ήρθαν ακόμη... φίλε μου!

Ανώνυμος είπε...

και; θα τα παρουν μαζι τους; Ποσο ακομη παιδια, ο ενας το μακρυ του και ο αλλος το κοντο του,φτανει πια!Ελεος!
Αγγραμπελη.

Ανώνυμος είπε...

Αυταπάτες.
Εθελοτυφλισμός.
Λαμογιά.
Δηθενιά.
"Ξες ποιός ειμ' εγω ρε ;"
Αυτό.

Αλλα να μην διώχνουμε απο πάνω μας ευθύνες στο μέρος που μας αναλογεί και λέμε πάντα φταίνε οι άλλοι.

ΧΠ

marianaonice είπε...

@Aγγραμπελη
Φοβάμαι πλέον ότι ό,τι είναι προγραμματισμένο θα γίνει... κι εμείς απλά πρέπει να διαφυλάξουμε την ψυχή μας να μη τη βρωμίσουμε μέσα σ' αυτή τη βρώμα που ζούμε...

marianaonice είπε...

@Ανώνυμε
Συμφωνώ! έχουμε τη ζωή και τους ηγέτες που μας αξιζουν! δυστυχώς!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!