Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ....



Σκληρή κριτική στη Δικαιοσύνη, με ευθείες βολές εναντίον των εισαγγελέων που χειρίστηκαν εν κρυπτώ την υπόθεση των υποκλοπών στο αρχικό της στάδιο και σφοδρές καταγγελίες για αναξιοκρατικές κρίσεις δικαστικών λειτουργών ασκεί για πρώτη φορά εν ενεργεία λειτουργός της Θέμιδας, αμφισβητώντας απερίφραστα την ανεξαρτησία της.
O αντεισαγγελέας Εφετών Αθηνών Σωτήρης Μπάγιας επανεξελέγη πρόσφατα πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος και, παρά το γεγονός ότι είχε απέναντί του μια πολύ καλά οργανωμένη ομάδα εισαγγελέων με ισχυρή στήριξη, το 70% του εκλογικού σώματος τον τίμησε με την ψήφο του. Σε συνέντευξή του που έδωσε στη Σίλα Αλεξίου
http://www.tanea.gr/printarticle.aspx?d=20080318&nid=7873413 δήλωσε ότι:

"Όραμά του είναι να δει κάποια μέρα τη Δικαιοσύνη της χώρας του να απονέμεται σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον, έγκαιρα και αποτελεσματικά, και τους συναδέλφους του να ασκούν τα καθήκοντά τους με ηρεμία, ασφάλεια και αξιοπρέπεια". Επίσης δίνει το στίγμα του σκοπού της προκαταρκτικής εξέτασης, που τελευταία έχει καταντήσει παρωδία και πρόφαση για συγκάλυψη και όχι για αποκάλυψη των άδικων πράξεων! Ξεκάθαρα δηλώνει ότι:
"Σκοπός της προκαταρκτικής εξέτασης είναι η βάσιμη διαπίστωση τέλεσης αξιόποινης πράξης, ανεξάρτητα από τον εντοπισμό ή μη των προσώπων των δραστών. Εφόσον αυτό συμβεί, τότε ο εισαγγελέας είναι υποχρεωμένος να κινήσει αμέσως την ποινική δίωξη κατά του οποιουδήποτε υπαιτίου".
Στην περίπτωση των υποκλοπών λ.χ. η τέλεση των αξιόποινων πράξεων ήταν βέβαιη ήδη από την έναρξη της προκαταρκτικής εξετάσεως. Έτσι επισημαίνει το γεγονός ότι για πρώτη φορά στα δικαστικά χρονικά του τόπου η διεξαγωγή μιας τόσο σημαντικής έρευνας κρατήθηκε απολύτως μυστική και μάλιστα για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Προτείνει την επιλογή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και των προέδρων των Ανωτάτων Δικαστηρίων από τη Βουλή, και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία, προκειμένου να απαγκιστρωθεί η Δικαιοσύνη από την εκάστοτε κυβέρνηση. Ο πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων δεν κρύβει τον προβληματισμό του για πολλές αποφάσεις του Ανωτάτου Δικαστικού Συμβουλίου σε θέματα προαγωγών, μεταθέσεων, αποσπάσεων κ.λπ., γεγονός που, όπως λέει, προκαλεί ανασφάλεια στους δικαστικούς.

Θεωρεί ότι το γεγονός ότι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, καθώς και οι πρόεδροι των Ανωτάτων Δικαστηρίων, επιλέγονται από την εκάστοτε κυβέρνηση, δεν αφήνει ανεπηρέαστη την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης. Λέει επί λέξει:
"Η κυβέρνηση- η κάθε κυβέρνηση- είναι κατ΄ εξοχήν πολιτικό όργανο και οι όποιες αποφάσεις και επιλογές της έχουν κατ΄ ανάγκη πολιτικό χαρακτήρα που διαπνέεται και από τα κριτήρια του κόμματος που κυβερνά. Αυτά τα κριτήρια προδήλως ισχύουν και στην απόφαση για την επιλογή του προσώπου του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Για το λόγο αυτό θεωρεί ότι η επιλογή τόσο του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου όσο και των προέδρων των Ανωτάτων Δικαστηρίων- αν δεν μπορεί να γίνεται από τους ίδιους τους δικαστικούς λειτουργούς- πρέπει να γίνεται από τη Βουλή με ευρεία και κατά συνέπεια διακομματική πλειοψηφία".



Μετά από αυτές τις δηλώσεις του Προέδρου της Ένωσης των Εισαγγελέων Ελλάδος, παρά το ότι είναι κάπως γενικόλογες και ιδιαίτερα "κομψές" έως άτολμες θα έλεγα, εγώ εντούτοις τολμώ ίσως, να ελπίζω ότι σιγά-σιγά θα αρχίσουν να ξεθαρρεύουν οι φωνές των έντιμων και θαρραλέων λειτουργών της ισταμένης και καθημένης Δικαιοσύνης (δηλαδή Εισαγγελέων και Δικαστών αντίστοιχα) και θ΄ αρχίσει να αναζητείται εκ των έσω η ελπίδα για ανόρθωση του ανώτατου αυτού θεσμού της Χώρας μας, που έχει φέρει σε απόγνωση πολλούς από τους πολίτες της και του οποίου η καταρράκωση ευθύνεται για την έξαρση της διαφθοράς σε όλους τους τομείς της κοινωνίας μας!!

28 σχόλια:

Unknown είπε...

πολύ ενδιαφέρον και δεν το ήξερα.

Unknown είπε...

Μαριάνα, καλό κορίτσι, ο Mr Blacky και η Mrs Sissy, θα έκαναν καλύτερη διαχείρηση της δικαιοσύνης που μόνο δικαιοσύνη δεν είναι.
Τους τη χαρίζω για σήμερα, Παρασκευή πάμε για κρασάκι και δεν θέλω να τους σκέφτομαι.

Roadartist είπε...

Δεν ειχα ιδεα κ εγω.. Σε ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Ευχομαι να περασεις ενα ομορφο σκ και να ξεκουραστεις πολυ :) Φιλάκια καλη μου :) :)

Meropi είπε...

Μαριάνα μου,
πολύ ωραία επιλογή για ανάρτηση. Πολύ αξιόλογος και ως άνθρωπος και ως Εισαγγελικός Λειτουργός ο κ. Μπάγιας. Ευτυχώς που αναγνώρισαν την αξία του οι Εισαγγελείς και, παρά την υποστήριξη από ηγετικά στελέχη του Αρείου Πάγου άλλου Εισαγγελικού Λειτουργού, εκλέχτηκε με μεγάλη πλειοψηφία ως Πρόεδρος της Ένωσης Εισαγγελέων. Να κάτι τέτοια μου δίνουν κουράγιο στο χώρο της Δικαιοσύνης.
Γέλασα πολύ με τη γελοιογραφία. Χα χα χα! Τελικά στείλαν το σιδερά στη φυλακή να κάνει παρέα στην Τσέκου, αντί να στείλουν κανένα άλλο....

αντωνης είπε...

Ακομα ενα πολυ ωραιο και ενημερωτικο θεμα για ενα πολυπαθο θεσμο της χωρας μας.
Μαριαννα, μακαρι η εκλογη αυτου του ανθρωπου να ειναι η απαρχη για ενα καλυτερο σημερα και ενα ακομα καλυτερο αυριο.

Καλο ΣΚ ευχομαι!

marianaonice είπε...

@Ελένη μου όντως είναι πολύ ενδιαφέρον ένας εν ενεργεία εισαγγελέας να τολμά να εκφραστεί τόσο ανοιχτά για το χάλι της Δικαιοσύνης! Πιστεύω ότι ο κ. Μπάγιας αισθάνθηκε ισχυρός από τη στήριξη των συναδέλφων του που τον υπερψήφισαν! Μακάρι τη δύναμή του αυτή να τη χρησιμοποιήσει για να πιέσει προς μιά καλλίτερη τύχη του θεσμού της Δικαιοσύνης!

@mariana faithful δεν έχεις άδικο! Οι γάτες μου σίγουρα ξέρουν καλλίτερα να μοιράσουν δυό γαϊδουριών άχυρα! Ενώ οι κ.κ. της δικαιοσύνης έχουν χάσει τον ...μπούσουλα!

@roadartist μου εύχομαι και σε σένα ένα γλυκό Σ/Κ ή και τετραήμερο ίσως...

@Μερόπη μου χαίρομαι που σου άρεσε το θέμα. Όντως φαίνεται αξιόλογος ο κ. Μπάγιας και ίσως δεν είναι τυχαίο που υπερψηφίστηκε στην Ένωση των Εισαγγελέων. Το αισθητήριο του κόσμου κάποιες φορές είναι αλάνθαστο! Και εγώ το θεώρησα σπουδαίο που τόλμησε να πει τα πράγματα με το όνομά τους μέσα σ΄ αυτό το κλίμα που επικρατεί τελευταία στα πράγματα της Δικαιοσύνης. Τη γελιογραφία την είχα δει προ πολλού καιρού στα ΝΕΑ αν θυμάμαι καλά, και επειδή μου άρεσε και μένα πολύ, την είχα αποθηκεύσει...

@Αντώνη μου και εγώ έτσι το είδα! Σαν ελπίδα για ένα καλλίτερο αύριο στα πράγματα της Δικαιοσύνης! Ας ελπίζουμε λοιπόν...

Καλό ξημέρωμα @φίλοι μου και ένα καλό και ξεκούραστο Σ/Κ έως τετραήμερο...

Ο άλλος είπε...

Τι λέτε κύριε Μπάγια μας;Με εντυπωσιάζετε. Γιατί εμένα μου φαίνεται πως η Δικαιοσύνη σας δεν είναι τυφλή, απλώς βρίσκει τον τρόπο να κλείνει σε κάποιους το μάτι;

marianaonice είπε...

@άλλε μου δεν έχεις άδικο να αμφιβάλλεις για τις πραγματικές προθέσεις του κ. Μπάγια! Δεν σου κρύβω ότι και εγώ έχω τις αμφιβολίες μου αν ο λόγος του είναι καθαρός και αληθινός ή στοχεύει αλλού! Έτσι που μας κατάντησαν βλέπουμε παντού ...ύποπτους... Δεν ξέρω αν εξυπηρετεί άλλους ή τον εαυτό του, όμως αυτά που είπε θέλω τόσο πολύ να τα πιστέψω γιατί ηχούν πολύ όμορφα και ελπιδοφόρα... Κουράστηκα πια να βλέπω παντού μάσκες υποκριτών! Θέλω να ελπίζω...
Καλό ξημέρωμα και καλό Σ/Κ να έχεις.

kalynama είπε...

μακάρι η δικαιοσύνη να λάβει τη θέση που οφείλει να έχει.. μακάρι...

Πολύ καλή η ανάρτησή σου Μαριάννα μου

Καλό σαββατοκύριακο να έχεις. :-))

αθεόφοβος είπε...

Αν η επιλογή των κορυφαίων της Δικαισύνης δεν φύγει από την κυβέρνηση τίποτα δυστυχώς δεν προκειται να γίνει.

jf είπε...

Η σχέση δικαιοσύνης-κυβέρνησης μοιάζει με την σχέση κράτους-εκκλησίας · και οι δύο προβληματικές.
Θάθελα κι εγώ να τον πιστέψω γιατί ο λόγος του και ορθός και δίκαιος είναι. Μα απ’ τα λόγια ως τα έργα είναι μεγάλη η απόσταση.
Και δυστυχώς πολλοί ξεκίνησαν με οράματα και στο τέλος… ξύπνησαν.
Την καλημέρα μου Μαριάννα

marianaonice είπε...

@ Καλυνάμα μου αυτό ελπίζω και εγώ ότι πρέπει κάποια στιγμή η Δικαιοσύνη ν΄ αποκτήσει τον αληθινό της ρόλο. Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

@Αθεόφοβε μου, έτσι είναι: Πρέπει η Δικαιοσύνη ν΄ απαγκριστρωθεί από τον εναγκαλισμό των άλλων εξουσιών για να μπορέσει και αυτή να γίνει πράγματι τρίτη εξουσία! Όμως ο τρόπος που θα γίνει αυτό δεν είναι εύκολος. Αυτό που λέει ο Μπάγιας για να εκλέγεται από τη Βουλή είναι μία πρόταση! Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο είναι εφαρμόσιμη και αν πράγματι είναι καλή... Θέλει πολύ δρόμο ακόμη. Το ελπιδοφόρο πάντως είναι ότι ένας Εισαγγελέας επώνυμος, μάλιστα άρχισε να μιλάει... Ας περιμένουμε... Καλώς όρισες στο μπλογκ μου. Πέρασα και εγώ από το δικό σου. Θα τα λέμε.

@jf μου σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πολύ ωραίο αυτό που είπες: Ότι κάποιοι ξεκινούν με οράματα και στο τέλος ξυπνούν! Σύνηθες φαινόμενο. Ας ελπίσουμε με τον κ. Μπάγια να αλλάξει αυτό...

Καλό μεσημέρι και καλό Σ/Κ @φίλοι μου.

politis-gr είπε...

Πολύ καλά κάνεις και ασχολείσαι με τα θέματα της δικαιοσύνης.
Να μου επιτρέψεις όμως να αμφιβάλλω για τις πηγές που επιλέγεις.( χωρίς επ΄ουδενί να θέλω να σε προσβάλω).
Αλλά πως να το κάνουμε ο ....ΔΟΛ δεν είναι και ο πλέον ....αξιόπιστος.
Μπορείς να ψάξεις για ανεξάρτητες φωνές και γραφές. Υπάρχουν!

marianaonice είπε...

@politis.gr Καλώς ήρθες στη γειτονιά μου φίλε. Τα θέματα δικαιοσύνης που επιλέγω δεν στηρίζονται σε καμία πηγή παρά μόνο σε δική μου μελέτη και εμπειρία ζωής! Όσον αφορά την τελευταία μου ανάρτηση για τον Εισαγγελέα Μπάγια, δεν επέλεξα πηγή, απλά θέλησα να εκφράσω κάποιες δικές μου σκέψεις πάνω στη συνέντευξη που έδωσε στη Σίλα Αλεξίου. Τα σχόλια που έκανα είναι δικά μου εντελώς και δεν αφορούν καμία ανεξάρτητη ή εξαρτημένη πηγή. Δεν κατάλαβα τι εννοείς φίλε με το ...ΔΟΛ?? Ειλικρινά δεν γνωρίζω τι αφορά.
Ο διάλογος είναι εποικοδομητικός φτάνει να είναι ξεκάθαρος και χωρίς υπονοούμενα...
Σ΄ ευχαριστώ για την επίσκεψη.

faraona είπε...

Παρομοιως αδιαβαστη...ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ με την εκλογη του να γινουν καλυτερα τα πραγματα.
Φοβερη η γελιογραφια...!χιχι!

ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ.

politis-gr είπε...

Ζητώ συγνώμη εάν δεν έγινα κατανοητός.
ΔΟΛ- Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη.
Βλέπω στα post σου πολλές φορές την αναφορά στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Αναφέρετο δικαίωμα του καθενός να αναφέρει την οποιαδήποτε πηγή κρίνει αυτός ως αξιόπιστη.
Το σχόλιό μου αφορούσε την αξιοπιστία της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ σε ότι αφορά την δικαιοσύνη.
Φιλικά το ανέφερα γιατί βλέπω ότι σε ενδιαφέρει ο θεσμός.
Δεν αναφέρομαι στον κ.
Μπάγια , αλλά στην δημοσιογράφο που έκανε τις ερωτήσεις τις συγκεκριμένες.
Ηταν μια αντιπολιτευόμενη καθαρά συνέντευξη όπως και η γραμμή του μέσου στο οποίο δουλεύει.
Όποιος αγαπά στα αλήθεια τον θεσμό πάνω στον οποίο βασίζεται ολόκληρο το οικοδόμημα της κοινωνίας μας δεν πρέπει να πέφτει σε τέτοιου είδους πολιτικές παγίδες.
Η δικαιοσύνη πρέπει να μένει μακριά από την πολιτική.
Τέλος πάντων με το σχόλιο μου επ` ουδενί ήθελα να σε θίξω και εάν σου έμεινε αυτή η εντύπωση ζητώ συγνώμη.
Ελπίζω να έγινα ποιο κατανοητός αυτή την φορά.
Συγχαρητήρια για το blog σου .

marianaonice είπε...

@politis.gr Κατ΄ αρχήν σ΄ ευχαριστώ για τα συγχαρητήριά σου. Πέρασα και εγώ από το δικό σου blog και οφείλω και εγώ να σου δώσω συγχαρητήρια. Ειλικρινά δεν πήγε ο νους μου ότι εννοούσες το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, γιατί ίσως ποτέ δεν τον θεώρησα σαν το μοναδικό μέσο ενημέρωσής μου. Απλά έτυχε κάποιες φορές να χρησιμοποιήσω δημοσιεύματα που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον για συζήτηση. Τίποτε περισσότερο. Άλλωστε αν μπορούσες να δεις και τις άλλες αναρτήσεις μου έχω αναφορές και στην Καθημερινή. Μπορεί οι ερωτήσεις της Σίλα να ήταν αντιπολιτευόμενες, αλλά αυτό που με ενδιέφερε εμένα δεν ήταν οι ερωτήσεις αλλά οι απαντήσεις του κ. Μπάγια, που όπως θα πρόσεξες ελπίζω, τις θεώρησα μεν θετικές αλλά λίγο γενικόλογες, "κομψές" έως άτολμες και δεν απέκλεισα το ενδεχόμενο να ήταν κατευθυνόμενες, ούτε αποκλείω το γεγονός ο εν λόγω Εισαγγελέας να τα λέει εκ του ασφαλούς έχοντας την υποστήριξη της αντιπολίτευσης! Πάντως να ξέρεις ότι για μένα δεν έχει καμιά σημασία ποιός τα λέει και από που ορμάται! Σημασία έχει αν λέει αλήθειες και επισημαίνει τα στραβά! Τώρα τι θα κάνει περαιτέρω για να τα διορθώσει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, που λέμε. Εγώ αφορμές ψάχνω για να πω τις δικές μου επισημάνσεις και να καταθέσω τις δικές μου εμπειρίες. Δεν προπαγανδίζω κανένα ούτε την αντιπολίτευση ούτε τη συμπολίτευση! Τα σωστά και τα λάθη κυνηγώ. Την προηγούμενη ανάρτησή μου για τη δικαιοσύνη, και συγκεκριμένα για το άρθ. 43, την ανάρτησα και στο κοινό blog "προτάσεις για τη διαφθορά" (θα βρεις μπάνερ στα δεξιά του ιστολογίου μου) όπου εκεί στο τέλος επισημαίνω ποιοί ευθύνονται για την τροποποίηση αυτή (δηλαδή το ΠΑΣΟΚ) και κάνω και τις προτάσεις μου, προκαλώντας τους να κάνουν την αυτοκριτική τους και ν΄ αφήσουν τα κροκοδείλια δάκρυα για το χάλι της Δικαιοσύνης, για το οποίο και οι ίδιοι είναι κυρίως συνυπεύθυνοι. Άλλωστε αυτοί έβαλαν την πολιτική στο χώρο και συμφωνώ ότι αυτό ήταν ολέθριο αφού μετέτρεψε τους δικαστές σε πολιτικάντες και κυνηγούς ψηφοφόρων.
Δεν χαρίζομαι σε κανένα φίλε, γιατί όλοι με έχουν απογοητεύσει...
Να είσαι καλά και σ΄ ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.
Καλό σου ξημέρωμα.

marianaonice είπε...

@Faraona μου και εγώ θέλω να ελπίζω ότι ίσως αναθαρρήσουν κάποιοι στη Δικαιοσύνη και ορθώσουν το ανάστημά τους...
Χαίρομαι που σου άρεσε η γελιογραφία. Ευτυχώς που υπάρχουν και οι γελιογράφοι και ελαφραίνουν λίγο το βαρύ κλίμα που μας πλακώνει...
Καλό ξημέρωμα και καλό Σ/Κ φίλη μου.

Ανώνυμος είπε...

Άντε,καλορίζικος ο πρόεδρος και εύχομαι καλύτερη απονομή δικαιοσύνης.
Υποθέτω πως το αυτό το υπερβολικό ποσοστό του 70% που πήρε,θα είναι από αυτούς που θα υπηρετούν την τυφλή δικαιοσύνη με ανοιχτά μάτια!
Εγώ πάντως γελάω ακόμα με τη γελοιογραφία …

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είθε!!!!

Γιατί μέχρις εδώ πολλά κουκουλώνονται και πολλοί τη σκαπουλάρουν...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marianaonice είπε...

@syneas μου αυτό είναι το αξιοσημείωτο. Ότι παρά το ότι ο Μπάγιας είχε ισχυρό αντίπαλο, υποστηριζόμενο άμεσα από τον Άρειο Πάγο, οι συνάδελφοί του τον ψήφισαν σε ποσοστό 70%!!! Που ίσως...λέω εγώ τώρα με μία ελπίδα...ίσως σημαίνει ότι πράγματι οι υπηρετούντες την τυφλή δικαιοσύνη εισαγγελείς θέλουν ν΄ ανοίξουν τα μάτια τους, κόντρα στην ηγεσία τους, που τους επιτάσσει να τα έχουν κλειστά! Τώρα αν ο κ. Μπάγιας ανταποκριθεί στις προσδοκίες όσων τον ψήφισαν, ...θα ίδωμεν... αφού κοντός ψαλμός αλληλούϊα!! :)))

@Γλαρένια μου και εγώ είθε λέω, γιατί για τίποτε δεν είμαι σίγουρη! Ή μάλλον για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι η πλειοψηφία των εισαγγελέων που ψήφισαν τον Μπάγια, νοιώθουν ότι οι ...του Αρείου Πάγου δεν τους εκφράζουν! Και αυτό είναι κάτι!
Φιλιά και από εμένα γλυκειά μου.

mmexer είπε...

Δύσκολο να ανακτήσει το χαμένο έδαφος η δικαιοσύνη... Ο κόσμος βλέπει και απορεί που να στηριχτεί. Δυστυχώς!!!!

Μετά το Ερωτοδικείο το χάος χαχαχαχα -Ας το δω με χιούμορ- χεχε

Γωγώ Πακτίτη είπε...

όσο υπάρχουν ακόμη άνθρωποι,
υπάρχει και ελπίδα...

καλό σου βράδυ...:)

marianaonice είπε...

@mmexer μου τι να πω! Συμφωνώ ότι είναι δύσκολο ν΄ ανακτήσει το χαμένο έδαφος η δικαιοσύνη!...Ας ελπίζουμε όμως...

@γωγώ Καλώς ήλθες στα μέρη μου.
Η ελπίδα είναι και για μένα όπως βλέπεις η μόνη διέξοδος...

Καλό βράδυ @ φίλοι μου :)))

Aristodimos είπε...

Επιτέλους βρέθηκε και κάποιος εκ των "εσω" να θήξει τα κακώς κείμενα της Δικαιοσύνης και να αναμοχλεύσει τα λιμνάζοντα νερα....
Μακάρι να βρει και αλλους μιμητές και συνοδοιπόρους...
Την καλησπέρα μου
Αρης

M-meggie είπε...

Μαριάννα μου πιστεύω στις εξαιρέσεις και ίσως ο κ. Μπάγιας να είναι μία, αλλά ο κανόνας (της δικαιοσύνης) με έχει απελπίσει.
Την καληνύχτα μου γλυκιά μου

marianaonice είπε...

@Aristodimos αυτό είπα και εγώ! Βρέθηκε κάποιος να μιλήσει μέσα από τους κόλπους της ίδιας της Δικαιοσύνης!! Για να δούμε μέχρι που θα φθάσει, όμως αυτό το θάρρος...

@Νότα μου δεν ξέρω αν πράγματι ο Μπάγιας είναι η εξαίρεση ή απλά ενόψει των πρόσφατων εκλογών θέλει να δείξει ότι είναι η εξαίρεση! Ο καιρός θα ...δείξει! Εμένα να δεις πόσο μ΄ έχει απελπίσει ο κανόνας της δικαιοσύνης!

Καλό ξημέρωμα @φίλοι μου.

Ανώνυμος είπε...

http://diaploki-diafthora.blogspot.com/

Χαιρετίζω την ΑΝΑΣΤΑΣΗ του ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ! ΑΛΗΘΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!

Εύχομαι χρόνια πολλά, δημιουργικά, με υγεία αισιοδοξία και πολύ δίκαιο!

Πρόταση δημιουργίας κατά τόπους κινημάτων κατά της ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Α) Την σύνθεση επιτροπής από νέους τελειόφοιτους της νομικής που θα αναλαμβάνουν υποθέσεις με κατοχυρωμένο το προδικασμένο, βάση αδιάσειστων κατατιθέμενων στοιχείων, οπότε θα εξασφαλίζουν αφ’ ενός μεν τα του επί ζην, και αφ’ ετέρου θα συνεισφέρουν τα μέγιστα προασπίζοντας το δίκαιο των παθούντων, κόντρα στο δικονομίστικο της διαπλοκής, αλλά και ακόμα περισσότερο, θα απαλλάσσουν την κάθε κυβέρνηση από φορείς του έιτζ της διαπλοκής και δη της πρωτοβάθμιας.
Στις αναλαμβανόμενες υποθέσεις θα συντρέχουν λόγοι ποινικά κολάσιμων πράξεων των διαπλεκόμενων.
Αποκτώντας δε και θετικής εμπειρίας των διάφορων εναλλακτικών μορφών της διαπλοκής οι νέοι τελειόφοιτοι της νομικής, με ευρύτητα πνεύματος νομοθέτη, επάξια θα μπορούν να διεκδικήσουν την εκπροσώπηση της ευνομούμενης πολιτείας στο δικαστικό σώμα, όσοι από αυτούς στη συνέχεια το θελήσουν.
Β) Την δημιουργία κινήματος υποστήριξης της επιτροπής με
1- κεφάλαιο αντιμετώπισης εξόδων κίνησης
2- προεργασία εξονυχιστικού ελέγχου συλλογής και επεξεργασίας των εγγράφων
3- παρουσίαση του διαπλεκόμενου προβλήματος στην επιτροπή προς επιπλέον διερεύνηση εγγράφων πριν την ανάληψη της υπόθεσης.
Γ) Θα αναλαμβάνουν υποθέσεις στηριζόμενες σε αδιάσειστα στοιχεία εγγράφων
1- Ως αμοιβή, σε πρώτη φάση (πρόταση), ορίζεται το κατώτερο όριο δικηγορικής αμοιβής (γραμμάτιο) που προβλέπει ο κώδικας περί Δικηγόρων, σε δεύτερη φάση (πρόταση), ότι επιπλέων εκταμιεύσουν από απαίτηση πολιτικής αγωγής.
2- Μέρος ποσοστιαίο εκταμίευσης από κάθε αγωγή θα ενισχύει το κεφάλαιο εξόδων κίνησης.

Προτάσεις συμετοχής και προβληματισμού θετικής συνεισφοράς?.

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!