Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Πόσο αδύναμοι είμαστε άραγε, μπροστά στην ανθρώπινη θηριωδία;;


Ανατριχίλα με διαπέρασε για άλλη μια φορά...

Αδυνατώ πλέον και να σκεφτώ...

Είναι παιχνίδι η φρίκη για να περάσεις διασκεδαστικά ένα απόγευμα;;



Ποιοί είναι αυτοί οι άνθρωποι;;
Μεγαλώνουν παιδιά;;

Μου φαίνεται πλέον απαράδεκτα ειρωνικό να εκτυλίσσονται τέτοιες σκηνές και να διαπράττονται τέτοιες αποτρόπαιες πράξεις και εμείς, πίνοντας το καφεδάκι μας, να κουβεντιάζουμε για τις αιτίες και τις συνέπειες!

Δεν με παρηγορεί που η ευθύνη φαίνεται ότι δεν είναι συλλογική.
Δεν είναι άραγε;;

Μόνο η σιωπή ταιριάζει εδώ.
Γι' αυτό κι εγώ λοιπόν, δεν μιλάω πλέον.


Θα μιλήσω για άλλα πράγματα, για τα οποία ίσως να έχει μία ελάχιστη αξία αυτό που θα πω.
Για ένα απόσπασμα από το "Ταξιδεύοντας" του Καζαντζάκη:

Ο Χριστός παραγγέλνει: "Καταφρονάτε της γης και τ' αγαθά της. Πέρα από τα φαινόμενα είναι η ουσία, πέρα από την εφήμερη τούτη ζωή λάμπει η αθανασία". Ο Απόλλωνας στέκεται στερεά απάνω στο μάρμαρο και παραγγέλνει: "Αρμόνισε την καρδιά σου με τη γης, χαίρου γαλήνια τις εφήμερες στέρεες γραμμές, έξω από την αρμονία του νου σου είναι το χάος!!" Κι ο Βούδας με το βαθύ μαυλιστικό φιδίσιο μάτι μας κοιτάζει χαμογελώντας με το δάκτυλο στο στόμα και μας σούρνει στο χάος. Σήμερα μέσα στο τζαμί του Ομάρ, θέλοντας να πειθαρχήσω τις ανησυχίες της καρδιάς μου, μάχομαι να αρμονίσω ό,τι βαθύτατα στον κόσμο τούτον αγαπώ.


Χάσαμε την αρμονία του νου μας. Αποτύχαμε να ζούμε και τώρα απλά επιβιώνουμε!!!

.

74 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλησπερα.

Θα σχολιασω με τον ιδιο τροπο που εκανα προχθες στην πατσιουρι
Να τους σερνουν επι 10 μερες ολους μαζι οσους το εκαναν αυτο.
Οι μπινεδ*ς
(και σορρυ για τη βρισια, αλλά δεν γινεται αλλιως)

Δε συμφωνω οτι η ευθυνη ειναι συλλογικη σε τετοιες περιπτωσεις.

Πολυ ωραιο το αποσπασμα απο το βιβλιο.

Laplace είπε...

ειχε βαλει κ το πατσιουρακι το ιδιο..
συμφωνω με αντωνη..

Λουλούδι είπε...

Χωρις σχολια,η απανθρωπια στο μεγαλειο της!Ντροπη μας!

marianaonice είπε...

@αντώνη μου
Και εγώ αυτό θα έλεγα γι' αυτούς τους δαίμονες!! Κι ύστερα οι "φιλάνθρωποι" θα μας πουν τραμπούκους και βίαιους!!
Και ότι νοιαζόμαστε για τα "κοπρόσκυλα" και όχι για την ανθρώπινη ζωή!! Να τη χ*σω εγώ την ανθρώπινη ζωή έτσι που κατάντησε!! Και εγώ προσωπικά ντρέπομαι που λέγομαι άνθρωπος σαν κι αυτούς που διέπραξαν αυτό που σήμερα όλοι με φρίσκη είδαμε!

Όσο για τη συλλογική ευθύνη θα μου επιτρέψεις εγώ, εδώ να αμφιβάλλω αν όντως δεν είναι συλλογική!
Όταν ένα ολόκληρο χωριό και μάλιστα στη λεβεντογέννα Κρήτη, εκτρέφει στους κόλπους του τέτοια κτήνη και δεν τα εξουδετερώνει με οποιοδήποτε τρόπο, τότε τι να πω;; Πρέπει οι αρμόδιοι να προλαβαίνουν τέτοια εγκλήματα κι αν δεν τα προλαβαίνουν τουλάχιστον να τιμωρούν τους δράστες, έστω με τη δημόσια κατακραυγή!! Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι έσυραν με το αυτοκίνητο ένα ζώο επί χιλιόμετρα στο δρόμο και κανείς δεν τους είδε!! Για να δώσει έστω ένα στοιχείο!!! Όχι δεν θα πεισθώ ότι δεν είναι συλλογική η ευθύνη της κάθε μικρής κοινωνίας κατ' αρχάς και όλης της γαμ***νης κοινωνίας μας στο τέλος!!!

Χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή από τον Καζαντζάκη. Σύμπτωση διαπίστωσα ότι και ο @swell στην ανάρτησή του με το ίδιο θέμα, τον Καζαντζάκη επικαλέστηκε στο "Καπετάν Μιχάλη" του. Για μένα ο Καζαντζάκης έδωσε την πεμπτουσία της θεότητας!! Κι ας τον αφόρησαν οι παπάδες μας!! Αυτοί οι παπάδες που δεν βγήκαν ποτέ να στηλιτεύσουν την κακοποίηση των ζώων από τους ανθρώπους!! Όμως ο Καζαντζάκης έγραψε και για το "Φτωχούλη του θεού" , ποιός αυτός ο Άθεος!! Τέτοια πίστη στη δύναμη μιας ασάλευτης παρουσίας όπως την εννοούσε τη θεότητα, εγώ δεν έχω δει σε κανένα από αυτούς τους δήθεν θρησκευόμενους!
Καλησπέρα @φίλε μου!
:)

marianaonice είπε...

@laplace78
Από εκεί το είδα και εγώ από την @patsiouri μας.
Δεν τους αντέχουμε πια!!
Κάποιος ας γλυτώσει την ύπαρξή μας από αυτή τη φρίκη που μας περιλούζει καθημερινά!!

@λουλούδι μου
Κατ' αρχήν καλώς όρισες!!
Ναι δεν χωράνε λέξεις πια εδώ!
Ντροπή μόνον και σιωπή!

αντωνης είπε...

Μαριαννα μου, τωρα που το διευκρινησες συμφωνω.
Νομιζα οτι αναφεροσουν στη συλλογικη ευθυνη γενικα και μας "επαιρνε η μπαλλα" και οσους ειμαστε τοσα μιλια μακρυα. Εννοω σαν φυσικους αυτουργους.

Φυσικα και φταινε και οι συντοπιτες. Οπως σε ολες τις παρομοιες περιπτωσεις, δεν μπορει να μην τους ξερουν αυτους που το εκαναν.

marianaonice είπε...

Ήμουν σίγουρη ότι θα συμφωνούσες σ' αυτό αντώνη μου, και σαφώς δεν εννοώ εμάς, που ό,τι περνάει από το χέρι μας κάνουμε για να αντιπαλαίψουμε αυτά τα αρρωστημένα μυαλά!!
Απλά το ξαναλέω ντρέπομαι που κι εγώ λέγομαι όπως και αυτοί "άνθρωπος"!!

monahikoslikos είπε...

Μαριάννα καλησπέρα από τη Λέσβο που είναι πανέμορφη αυτή την εποχή.
Μπήκα να μάθω τα νέα σας και με μαυρίσατε εσύ κι ο swell με το νέο κρούσμα απάνθρωπης συμπεριφοράς σε ένα άκακο ζωντανό από κάποια ανήμερα θηρία που κατ΄ ευημισμό κάποιοι αποκαλούν ανθρώπους.
Καλό σαββατοκύριακο.

b|a|s|n\i/a είπε...

ποιοι άνθρωποι; μακάρι να μην μεγαλώνουν παιδιά. μακάρι. δεν μπορείς να πεις τίποτα σε τέτοιες εικόνες. τι να πεις; δεν ξέρω. κάπως θα το βρούνε. από κάπου θα το βρούνε. από κάπου πρέπει να το βρούνε.

marianaonice είπε...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Αχ πόσο σε ζηλεύω!!... Πόσο θά ήθελα να ήμουν εκεί... Μη ξεχάσεις να πας στη γιορτή του κάστανου, στην Αγιάσσο, αρχίζει αύριο! Έπεσες στην καλύτερη εποχή της Λέσβου, όντως. Αύριο έχουν διπλή γιορτή: Των Ταξιαρχών και την Απελεύθερωσή τους από τους Τούρκους το 1912. Πέφτει και η γιορτή του κάστανου, έε ρε γλέντια!!

'Ασε τι να πω με το καινούριο περιστατικό της φρίκης που μας προέκυψε πάλι! Αρρωστημένα μυαλά! Αρρωστημένα χωριά!! Και που, μια ανάσα από τα κοσμοπολίτικα Χανιά!! Αίσχος!!

Να περνάς καλά!!

@basdiksion
Nαι έτσι λέω και εγώ! Πρέπει να το βρούνε από κάπου!! Και να είναι το ίδιο σκληρό και βασανιστικόοο!! Και να μη τους βγαίνει η σκ***ψυχή τους!!
Συγχώρα με που είμαι τόσο οργισμένη, δεν τους αντέχω πια!! γέμισε η ψυχή μου φρίκη και οργή!! Γιατί;;;

patsiouri είπε...

Δε μπορώ να πω τίποτα πιά.
Θέλω να πάθουν καρκίνο στα όστά αύριο κιόλας και να ψοφήσουν ουρλιάζοντας.
Και δεν αισθάνομαι εμπαθής.
Το ίδιο ισχύει και για εκείνους που δεν τους καρφώνουν.
Φυσικά το Δημαρχείο δεν απάντησε ποτέ στο μεήλ μου.
Δυστυχώς δεν πιστεύω στη μοίρα.
Δε νομίζω να το βρουν μπροστά τους.
Τέτοια καθίκια συνήθως ψοφάνε ευτυχέστατα στα βαθιά γεράματα.
Καλό θα ήταν να φροντίσουμε όλοι μας όποιος τη βρίσκει βασανίζοντας τόσο απάνθρωπα ένα πλάσμα, να το βρίσκει μπροστά του στην επίγειο ζωή και συντονισμένα.
Με νόμιμες μεθόδους.
Γιατί εγώ έτσι τη βρίσκω, να βασανίσω κάτι τέτοιους, καθένας με τα βίτσια του δεν υποστηρίζουν κι'αυτοί?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΛΕΟΣ..................
"Απλά επιβιώνουμε".... και θα προσθέσω...αλληλοσπαρασσόμενοι....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

jf είπε...

Marianaonice,
κάνε τον κόπο να διαβάσεις αυτό το post του KitsosMitsos, όπου περιγράφει μια πρόσφατη θεωρία περί του εγκεφάλου και της αρμονίας ή μη των τριών επιπέδων του.
Προφανώς, οι εγκέφαλοι που διαπράττουν τέτοιες αποτρόπαιες πράξεις [αλλά και οι συνένοχοί τους που αποσιωπούν το γεγονός] είναι σε θέση να ενεργοποιούν μόνο το τμήμα εκείνο που λέγεται εγκέφαλος των ερπετών που είναι το αρχαιότερο τμήμα και αυτό που καθορίζεται από τα βασικά ένστικτα. Είναι εκείνο το τμήμα που είναι απρόθυμο και ανίκανο για μάθηση, για συναίσθημα, συνείδηση, επικοινωνία… ό,τι δηλαδή ξεχωρίζει το ανθρώπινο είδος.
Αν όντως συμβαίνει αυτό, τότε δε βλέπω άλλη λύση από την τιμωρία τους με νόμιμες μεθόδους όπως λέει και το patsiouri.

Το «έξω από την αρμονία του νου είναι το χάος!» του Καζαντζάκη ήρθε κι έδεσε με την παραπάνω θεωρία…

Καλή σου νύχτα

marianaonice είπε...

@patsiouri μου
"Θέλω να πάθουν καρκίνο στα όστά αύριο κιόλας και να ψοφήσουν ουρλιάζοντας.
Και δεν αισθάνομαι εμπαθής".
Ακριβώς το ίδιο θέλω κι εγώ!! Και κάθε άλλο από εμπαθής αισθάνομαι!

@Φύρδην-Μίγδην μου
Αλληλοσπαρασσόμενοι ναι! τα άμοιρα τα ζωντανά όμως τι μας φταίνε;; Εμάς των "υπέρτατων" όντων του Δημιουργού;;
Κούνια που μας κούναγε!!...

@jamanfou μου
Το διάβασα!! Ακριβώς στο στάδιο του ερπετού έμειναν οι εγκέφαλοι αυτοί!
Μόνο που ακόμη και αυτό το φιδίσιο μυαλό τους είναι εντελώς χαλασμένο και άρρωστο! Γιατί ούτε τα ερπετά δεν θα εκδήλωναν τέτοια θηριωδία άνευ λόγου!! Θα επιτίθεντο μόνον αν ένοιωθαν να κινδυνεύουν! Αυτοί οι μ***κες από τι ένοιωσαν να κινδυνεύουν άραγε και έσυραν δεμένο χειροπόδαρα το άμοιρο πλάσμα;; Δεν το χωράει ο νους μου!!!
Να ψοφήσουν ουρλιάζοντας καλά λέει και η @patsiouri μας!

Καλό βράδυ!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Και ακόμα δε φτάσαμε στην κορύφωση της κατάντιας μας! Έχουμε ακόμα δρόμο...

Την αγάπη μου,Μαριάνα μου:)

Aνεμος είπε...

τι μπορεί άραγε να κρ΄υβει το μυαλό κάθε ανθρώπου αίσχος

Ανώνυμος είπε...

Και αν βρουν δακτυλικά αποτυπώματα στο λουρί του καήμένου ζώου και τους πιάσουν, ΤΙ θα τους κάνουν;
Επίπληξη και πρόστιμο;
Τι λες!
Τους τρομοκρατήσαμε τους υπόλοιπους!!!
Τώρα ΔΕΝ θα το ξανακάνει ΚΑΝΕΙΣ!!!

marianaonice είπε...

@Ψυχούλα μου
Δεν τους αντέχω άλλο!! Έχει αλήθεια κι άλλο δρόμο η κατάντια του αρρωστημένου μυαλού τους;; :((

@anemos5
Το δικό τους μυαλό μόνο σκ**ά μπορεί να κρύβει!! τίποτε άλλο!!Συγχώρα με για το βρίσιμο αλλά είμαι εκτός εαυτού σήμερα!!

@lilith
Δεν έχεις άδικο! Είναι τόσο χαμηλές οι ποινές για την κακοποίηση των ζώων που είναι σαν να μην υπάρχουν! Όμως εγώ θα ήθελα τουλάχιστον να δώσουν τα ονόματά τους στη δημοσιότητα και ας τους περιποιηθεί ο κόσμος με τη δημόσια κατακραυγή τους!! Έστω και αυτό θα με ικανοποιούσε! Τα άλλα τ' αφήνω στη θεία δίκη!! Δεν μπορεί κάποια στιγμή θα τους θυμηθεί και θα τους εντοπίσει, γιατί τόσες κατάρες που τους ρίξαμε δεν θα πάνε χαμένες!!
Το "ανάθεμα" είναι πολύ κακό πράγμα αν πέσει επάνω σου! Και επάνω σ' αυτούς σήμερα έπεσαν πολλά "ανάθεμα"!!

Καλό βραδάκι @φίλοι μου.

Coco είπε...

μήπως πρόκειται για εκφοβισμό και ξεκαθάρισμα λογαριασμών σε βάρος του γλυκού ζώου
όπως και να ΄χει
στενοχώρια

patsiouri είπε...

Στη δημοσιότητα τα ονόματά τους???
Σε ποιά δημοσιότητα?
Νομίζω πως η μόνη λύση είναι οι Ρομπέν των Αδύναμων...

VAD είπε...

Ούτε εδώ δεν έχω δει τέτοιες εικόνες,Μαριάνα μου!

Meropi είπε...

Καλημέρα Μαριάνα μου ευαίσθητη.
Εκτός από το Πατσιούρι, αυτή την εικόνα την είδα και στον SWELL. Εδώ βασανίζουν τους ανθρώπους τα διάφορα φασιστοειδή και θα λυπούνταν τα ζώα? Και μη χειρότερα....

. είπε...

Κάπου διάβασα ότι όποιος μπορεί να βασανίσει ένα ζώο, του είναι πολύ πιο εύκολο να βασανίσει έναν άνθρωπο.
Φαντάσου λοιπόν ο συγκεκριμένος βασανιστής τι άλλο θα μπορούσε να κάνει.

Φρίκη!!!!!

'Οσο για το ποιητικό σου απόσπασμα απλά υπέροχο!

Καλημέρα!

marianaonice είπε...

@coco
Καλώς ήλθες από τα @μέρη μου!
Μα είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να ξεκαθαρίζει λογαριασμούς με ένα ζώο;;
Τότε ή ο άνθρωπος είναι ζώο ή το ζώο είναι άνθρωπος!! Ό,τι και να ήταν το ζώο πάντως υπήρχαν άλλοι τρόποι για να το εξουδετερώσουν αυτά τα άρρωστα καθάρματα!
Θλίψη δεν θα πει τίποτε!!

@patsiouri μου
Ναι κάποτε πρέπει κάποιοι να το παίξουμε οι Ρομπέν των Αδυνάμων!! Εγώ ευχαρίστως θα έπαιρνα τους δρόμους για να τσακίσω κάτι τέτοια κτήνη!

@Vad μου
Το πιστεύω!! Καμιά φορά οι Ανατολίτες έχουν τη φήμη της βαρβαρότητας αλλά μου φαίνεται ότι αυτή πλέον κατάντησε προνόμιο της μοναδικής μας Δύσης!! Αίσχος!!

Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

marianaonice είπε...

@Μερόπη μου
Δεν χρειάζεται κανείς να είναι ευαίσθητος για να φρίξει από αυτό το αρρωστημένο σενάριο που συνέλαβαν οι χαλασμένοι εγκέφαλοι αυτών των φρικιών! Έχεις δίκιο φίλη μου, εδώ βασανίζουν ανθρώπους τα ζώα θα σκεφτούν! Απλά επισημαίνω ότι αυτοί που βασανίζουν τα ζώα αυτοί είναι ικανοί και να βασανίσουν ανθρώπους!!
Γιατί μισούν τη ζωή!! Και ο κόσμος αρχίζει και τελειώνει μέχρι το πετσί τους!

@ανασαιμιά μου
Ναι έτσι είναι, όπως λέω και παραπάνω στη Μερόπη αυτός που βασανίζει ένα ζώο γιατί θα λυπηθεί έναν άνθρωπο;; Αφού χαίρεται με τον πόνο και το αίμα που προκαλεί, σημαίνει ότι η φρίκη του μυαλού του δεν έχει όρια και φραγμούς!
Ο Καζαντζάκης για μένα ήταν ο απόλυτος υμνητής της Δημιουργίας και της Φύσης στη δύναμη της οποίας πίστεψε και λάτρεψε σαν ένα θαύμα!
Οι υποκριτές πιστοί της θρησκείας μας τον αφόρισαν γιατί τους θύμιζε την υποκρισία τους!!

Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

Unknown είπε...

Τι φρίκη είναι αυτή πάλι. Αυτά τα καθάρματα θέλουν κρέμασμα Μαριάνα.

marianaonice είπε...

@mariana μου
Κρέμασμα δεν λες τίποτε! Και λίγο τους είναι!!
Καλημέρα και καλό Σ/Κ!

NdN είπε...

Γεια σου Μαριάννα,

Για κρέμασμα αυτοί που το έκαναν. Τίποτα λιγότερο, κάποιος που κάνει κάτι τέτοιο είναι ικανός για ακόμα χειρότερα.

Πάντως στην Ελλάδα δεν θα συλληφθούν καν. Δεν υποστηρίζω ότι στην Αγγλία όλοι οι παραβάτες φυλακίζονται, αλλά απέναντι σε οτιδήποτε έχει αντίκτυπο σε ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, η ανοχή είναι μηδενικη. Εδώ θα ειχε γίνει το παν για να συλληφθούν. Για την Ελλάδα αμφιβάλλω.

marianaonice είπε...

@Ndn
Αυτό είναι που με τρελλαίνει!!!
Είμαστε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν έχουμε καμία σχέση με την Ευρώπη, δεν μετέχουμε σε κανένα καλό της, μόνο στα αρνητικά της μετέχουμε!!
Σε όλους τους τομείς!!
Είσαι τυχερός που ζεις και εργάζεσαι στο Λονδίνο, όσα αρνητικά κι αν έχει αυτό!
Καλό Σ/Κ @φίλε!

island είπε...

Επιβιώνουμε;;; Μάλλον κάποιος μας έχει δέσει τα πόδια σε ένα τρένο και απλά κατρακυλλάμε στις ράγες αγαπητή

leondokardos είπε...

Απτρόπαιο. Κτηνώδες.
Ναι, η ευθύνη είναι συλλογική ή τουλάχιατον δε μπορώ να την εντοπίσω σε ένα άτομο ή στους λίγους.
Ευθύνη,σε αυτούς που βλέπουν,που ξέρουν ,που μπορούν να αποτρέψουν ή να τιμωρήσουν και το αποφεύγουν. Περνούν αδιάφορα και απλά απαλλάσονται των ευθυνών με ένα "ενα ζώο είναι τωρα ,τι να γίνει".
Μόνο που τους πάει πάρα πολύ να αποκαλέσεις αυτούς ζώα....

phlou...flis είπε...

Να προσθέσω και μια άλλη φρίκη, δίπλα σ' αυτή τη δική σου; Ο δημοσιογράφος ή όποιος το φωτογράφησε, φρόντισε άραγε να το θάψει; Γιατί αν το παράτησαν εκεί, κι αυτό φρικτό είναι

η ψυχη μου το ξερει είπε...

homo homini lupus!
Ο ένας άνθρωπος για τον άλλον είναι λύκος!

Νομίζω,Μαριάνα μου, αυτό τα λέει όλα...

Καλό σαββατοκύριακο, παρ'όλα αυτά..:)

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Κτηνώδη ζωή επιζούμε
Χτίζουμε χάος
πίνοντας το αίμα
του μέλλοντος
Κουραστήκαμε
να εκτρέφουμε ψυχές σκωλήκων
οι ψυχές μας σαπίλα μυρίζουν
κι ο νους αράχνιασε
Μετά πλένουμε τα χέρια μας
για να διαιωνίσουμε την αηδία μας

Μόνο η ΦΩΤΙΑ! Μόνο η φωτιά μπορεί να μας σώσει!

gregory είπε...

το διαβασα στοτρωρτηκο.τον σκοτοσε τραβοντας στο στο δρομο και φαντασου πως πεθανε....
ρωμαικη παρακμη μου θυμιζη...με τα αρματα που τους εσερναν στην αρενα....

Coco είπε...

Kαλώς σε βρήκα! Ξέρω περιπτώσεις ανθρώπων που βρήκανε το σκύλο τους κρεμασμένο ή φολιασμένο ή πυροβολημένο, πέρδικες, κότες και γαλόπουλα σφαγμένα, κηπευτικά πατημένα από σκέτο φθόνο συγχωριανών. Χώρια λοιπές δολιοφθορές και δικαστικά για ψύλλου πήδημα. Εντωμεταξύ σήμερα ξεφυλλίζοντας την Οδό Πανός με το αφιέρωμα στον Χατζιδάκι, έπεσα σε μια είδηση, ότι πάλι κάπου στα Χανιά, δεν θυμάμαι το μέρος, κάποιοι σούβλισαν και κρέμασαν στην πλατεία ένα σκυλί. Μαζί με την περίπτωση της Βάλιας, που διάβασα στην patsiouri, τρίτωσε το κακό στα Χανιά μέσα σ΄ένα μήνα σε τρία διαφορετικά μέρη. %#^@*&*%$#!

Roadartist είπε...

Το διάβασα και εγώ στα Νέα και πραγματικά ήθελα να το ποστάρω, αλλά δεν άντεχα πάλι τόση μαυρίλα.
ΕΧΩ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΕΙ.......
Τοση απανθρωπιά? Τόση αναισθησία?
Που πήγανε οι αξίες? Που πήγε η αγάπη?
Ελπίζω και εύχομαι αυτές να είναι εξαιρέσεις στον κανόνα. Δεν είναι ολοι έτσι.. Κρίμα.. να καουν στην κολαση....... ολοι τους....

marianaonice είπε...

@island
Μακάρι να μας εξαφανίσει η φύση πριν προλάβουμε να την καταστρέψουμε τελείως! Αυτή μπορεί να ζήσει χωρίς εμάς! Εμείς όχι χωρίς αυτήν!!

@Λεοντόκαρδε
Δεν θυμώνω μόνο μ' αυτά τα ανθρωποειδή, γιατί ζώα δεν θα τα έλεγα...θυμώνω και με τους λοιπούς υπεράνω υποψίας πολίτες και ταγούς της κάθε μικρής κοινωνίας που βιώνει τέτοια περιστατικά και δεν συγκλονίζεται!! Τόση κτηνωδία πια στη ζωή μας;;; Τη συνηθίσαμε φαίνεται και δεν μας κάνει εντύπωση!! Αυτό είναι το χειρότερο!!

@phlou.flis μου
Συμφωνώ!! Φαντάζομαι θα το έθαψαν το βασανισμένο αυτό κορμάκι του άμοιρου ζώου, ν' αναπαυθεί και ν' κουρνιάσει μέσα στο νοτισμένο χώμα, και να εξαφανιστεί μαζί με τις φρικτές πληγές του!! Καλά έκαναν όμως και το φωτογράφισαν!! Έτσι για να κάνει το γύρω του κόσμου και να γίνει σήμα κατατεθέν του ελληνικού και δη κρητικού "πολιτισμού" μας!! Τέτοια βαρβαρότητα ούτε οι Τούρκοι έχουν να επιδείξουν σε ανυπεράσπιστα πλάσματα που σε τίποτε δεν τους έβλαψαν!!

Καλό Σ/Κ!

Α.Α.Τ. είπε...

Δεν είναι καν «Κτηνώδες» ή «Θηριώδες» αφού δεν υπάρχει στη φύση «κτήνος» ή «θηρίο» που βασανίζει, και μάλιστα με τέτοιο τρόπο.

Είναι ο ορισμός της "απανθρωπιάς" (βλ. λεξικό, απάνθρωπος= άγριος, άσπλαχνος, σκληρός, ωμός) από μυαλό ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥ (υπάνθρωπος= αυτός που στερείται ανθρωπισμού, ο χωρίς φιλότιμο, αρχές και ήθος).

Είναι το αποτέλεσμα της παιδείας που έχουμε.
Της παιδείας χωρίς κίνητρο για μάθηση. Της παιδείας του καναπέ και του φραπέ.

Αλλά, είναι και το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης που έχουμε.
- Της εκπαίδευσης που μετριέται με σελίδες -που αφαιρούμε από τη διδακτέα ύλη για να καλύψουμε το κενό του χρόνου της κατάληψης.
- Της εκπαίδευσης του «σκόρ», του «ρεκόρ», της «αν-ουσίας» και της «παπαγαλίας» -που στόχος της είναι η «κορνίζα» του πτυχίου» και όχι η μέθοδος του να μαθαίνεις.
- Της εκπαίδευσης της μιζέριας των εκπαιδευτικών των 700 ευρώ -που για να ζήσουν αξιοπρεπώς, τρέφουν τις νεανικές ελπίδες με "αναξιοπρεπή" παρα-εκπαίδευση.
- Της εκπαίδευσης των νόμων και των νομοσχεδίων -που όλο αλλάζουν και ποτέ δεν εφαρμόζονται.
- Της εκπαίδευσης …… -που ……

Της εκπαίδευσης της μη-εκπαίδευσης δηλαδή.

Πώς περιμένουμε λοιπόν, στην Ελλάδα της (βαθιάς) αμορφωσιάς, να δουν οι άνοες την αρμονία;
Καημένα ζωάκια. Υπάρχει ελπίς;

marianaonice είπε...

@Ψυχούλα μου
Ακριβώς!!homo homini lupus!
Λύκοι καταντήσαμε!! Λύκοι εξαγριωμένοι που διψούν για αίμα!!

@προμηθεύσ δεσμώτησ
Καλώς ήλθες από το @σπιτικό μου!
Oι στίχοι σου τα λένε όλα!!
Ναι μόνον η φωτιά θα μας σώσει!!
Ή μάλλον θα σώσει τη φύση από εμάς!!

@gregory
Mάλλον ξεπεράσαμε και τη ρωμαϊκή παρακμή φοβάμαι...Κατρακυλάμε στα τάρταρα και δεν αντιδρούμε! Αυτό με φοβίζει περισσότερο... Που μια κοινωνία ολόκληρη δεν ρίγησε από τη φρίκη που την έλουσε!!

Καλό Σ/Κ!

Skouliki είπε...

oyf...τι ειναι αυτα ρε γαμωτι..ποιοι ειμαστε ?.. πως μπορει καποιος να κανει κατι τετοιο και να συνεχισει να ζει ..μανα εχει ? οικογενεια? και πως την αντικρυζει μετα ?
δεν καταλαβαινω

καλο σκ

marianaonice είπε...

@coco
Αυτή η ιστορία με το σούβλισμα του σκύλου νομίζω ότι είχε γίνει λίγο παλαιότερα στο Ρέθυμνο, εκτός αν είναι άλλο περιστατικό αυτό που μου λες!! Χωρίς να θέλω να θίξω τους κρητικούς, γενικά,νομίζω ότι οι κάτοικοι της περιοχής όπου έγιναν τα ως άνω περιστατικά, εφόσον δεν αντέδρασαν σε τέτοιου είδους κανιβαλισμούς, είναι σκληροί άνθρωποι και αδιάφοροι στον πόνο των άλλων ανθρώπων και πλασμάτων, και την υποκριτική μαγκιά τους μάλλον την επιδεικνύουν μόνον όταν θίγονται τα κτηνώδη συμφέροντά τους!! Για μένα δεν διαφέρουν σε τίποτε από τους φυσικούς αυτουργούς αυτής της κτηνωδίας!

@roadartist μου
Σαφώς και υπάρχουν οι εξαιρέσεις!
Αλλοίμονο αν δεν υπήρχαν!! Όμως εμένα αυτό δεν με παρηγορεί!! Αντίθετα θλίβομαι γιατί νοιώθω ότι όσοι αποτελούμε αυτή την εξαίρεση είμαστε εντελώς αδύναμοι μπροστά στην ανθρώπινη θηριωδία!!
Στην κόλαση @φίλη μου, στην κόλαση πρέπει να καούν αυτά τα κτήνη!!

Καλό Σ/Κ @φίλοι μου!

marianaonice είπε...

@α.α.τ
Έχεις δίκιο! Η αμορφωσιά σε όλο της το μεγαλείο!! Αγριάνθρωποι στη ζούγκλα του αμαζονίου θα ωχριούσαν μπροστά σ' αυτή την κτηνωδία!!
Μα πώς να ποιήσει κανείς ήθος και ανθρωπιά σε ένα κράτος που δεν λειτουργεί τίποτε σωστά από την παιδεία, την υγεία μέχρι τη δικαιοσύνη και που θέλει μάλιστα ν' αποκαλείται ευρωπαϊκό!! Τρομάρα μας!!

@skouliki μου
Είδες;; Ποιός ξέρει σε τι οικογένειες ανατράφηκαν και μεγάλωσαν! Λύκαινες να τους είχαν βυζάξει πιο σπλαχνικούς θα τους είχαν κάνει!!

Καλό Σ/Κ @φίλοι μου!

marianaonice είπε...

@ α.α.τ.
Συμπληρωματικά ξέχασα να σου πω ότι δίκιο έχεις! Δεν είναι κτηνωδία, αφού τα κτήνη είναι πιο σπλαχνικά και ποτέ δεν θα βασάνιζαν έτσι αναίτια ένα άλλο πλάσμα! ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ!! Αυτός είναι ο ορισμός ο σωστός!!

Aristodimos είπε...

Δεν θα πάψω να λέω οτι εμας τους "ανθρώπους" θα επρεπε να αποκαλούν ΚΤΗΝΗ και οχι τα άμοιρα τα ζώα...

Καλό σου Σ/Κ Μαριανα μου

Αρης

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Ναι τα κτήνη είμαστε εμείς!!
Και είναι τόσο κρίμα που η φύση μας επιτρέπει να επιβιώνουμε σε βάρος της!!
Καλό Σ/Κ @φίλε μου!!

faraona είπε...

Πριν πολυ καιρο Μαριανα μου τα παθαμε ολα αυτα.
Χασαμε την ψυχη μας.
Τοχω ξαναπει οτι ντρεπομαι.

καλο βραδυ

marianaonice είπε...

@faraona μου
Ναι χάσαμε την ψυχή μας...
Μα δεν το αντέχω @φίλη μου!
Και όσο δεν πιάνονται τα καθάρματα αυτά τόσο τρελλαίνομαι!!
Καλό ξημέρωμα!
:)

Aνεμος είπε...

είναι ανώμαλοs αλλά άκρως επικίνδυνος, αφού μπορεί να επαναλάβει την πράξη του στον γείτονά του, στη γυναίκα του ή στο παιδί του.καλησπέρα

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Δυστυχώς η ανθρώπινη θηριοδεία επαναλαμβάνεται.Και δεν εξαιρείται απο αυτήν ούτε ο συνάνθρωπος, ούτε τα ζωντανά,
Έρμη ή Ψυχή μας στραγγαλίζεται
και όχι σαν άνθρωποι να ζούμε δεν μπορούμε αλλά ούτε να επιβιώσουμε ,με όσα συμβαίνουν δίπλα μας και μεις τα προσπερνάμε.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

GrBase είπε...

Διάβασα τα σχόλια και τρόμαξα … πολύ θυμός …

αντωνης και laplace78 εύχονται να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι με τον ίδιο τρόπο

patsiouri εύχεται να πεθάνουν οι δράστες μέσα σε φρικτούς πόνους και marianaonice συμφωνεί.

mariana πιστεύει ότι θέλουν κρέμασμα και Ndn συμφωνεί

... και αναρωτιέμαι άσχετα από το αν τους αξίζει αυτή η τιμωρία ΠΟΙΟΣ θα την εκτελέσει;
ΠΟΙΟΣ θα είναι αυτός που γίνει ΙΔΙΟΣ με τους δράστες και θα υποβάλλει τον συνάνθρωπο στο ίδιο μαρτύριο.
Άραγε ο θυμός μας προς τον εγκληματία δικαιολογεί την μετροπή μας σε εγκληματίες; Επειδή δεν καταφέραμε να κάνουμε τον εγκληματία ΑΝΘΡΩΠΟ οφείλουμε να κάνουμε τον ΑΝΘΡΩΠΟ εγληματία;

phlou...flis αγωνιά για το αν κάποιος σκέφτηκε να θάψει το άτυχο ζώο ….
Γιατί άραγε; Είναι η «ταφή» το πρέπον; …το αξιοπρεπές; Στη φύση ότι πεθαίνει τρώγεται.

… κι αναρωτιέμαι γιατί εξανθρωπίζουμε τα πάντα μέσα από την κουλτούρα του πολιτισμού μας;

Α.Α.Τ. αναφέρει ότι στη φύση δεν υπάρχει ζώο που να βασανίζει ... και ξέρω ότι είναι λάθος … υπάρχουν και μάλιστα πολλά ζώα στη φύση που βασανίζουν και σκοτώνουν άλλα ζώα …. όχι για τροφή … απλά το κάνουν.
Τα βάζει τέλος με την Ελλάδα της βαθιάς αμορφωσιάς και πληγώνει εμένα … όχι από πρόθεση ….. αλλά το κάνει.

Κατα την ταπεινή μου άποψη δεν αντιμετωπίζουμε σωστά ούτε τον άνθρωπο ούτε τη φύση. Προσπαθούμε να δούμε τις ενέργειες των ζώων μέσα από τη κουλτούρα του πολιτισμού μας και ταυτόχρονα αποποιούμαστε την δύναμη του ένστικτου στον άνθρωπο βγάζοντας τους εαυτούς μας έξω από τη φύση.

Νομίζω ότι δεν μαθαίνουμε τα ζώα και τη φύση έχοντας ένα κατοικίδιο στο σπίτι μας, πρέπει να βγούμε στη φύση και να ζήσουμε εκεί μαζί τους για να …. ΜΑΘΟΥΜΕ.

Τέλος θα πω ότι και μένα μου προκαλεί θυμό η φρίκη που «δημιούργησαν» οι συνάνθρωποί μου ... χωρίς λόγο ... με σκηνοθέτη το φτωχό τους το μυαλό και μόνο ... ξεγέλασαν το ζώο που τους εμπιστεύτηκε ... και το υπέβαλαν στο μαρτύριο της αγωνίας του θανάτου ... απλά γιατί μπορούσαν να το κάνουν.

Εύχομαι κάποια στιγμή στη ζωή τους να καταλάβουν τι έκαναν ...
εύχομαι λίγο πριν φύγουν από τη ζωή ... εκείνο το λίγο ή πολύ χρόνο που θα αγωνιούν για το δικό τους θάνατο ... να θυμηθούν τη πράξη τους και να ωριμάσουν ... έστω και τότε ...

Αν φυσικά συλληφθούν από τα όργανα της τάξης του πολιτισμού μας ζητώ κι εγώ τη τιμωρία τους με την ποινή που προβλέπει ο νόμος.

marianaonice είπε...

@anemos5
Αυτό είναι βέβαιο! Ο άνθρωπος...ο θεός να τον κάνει άνθρωπο δηλαδή, είναι επικίνδυνος!! Δεν θα διστάσει να βασανίσει και άνθρωπο αν του τύχει, αν δεν το έχει κάνει κιόλας!!

@Λυγερή μου
"Έρμη η ψυχή μας στραγγαλίζεται"
Ακριβώς έτσι αισθάνθηκα!! Στραγγαλίστηκε η ψυχή μου και απαιτώ την τιμωρία του υπαίτιου γι' αυτό. Όμως κανείς δεν νοιάζεται!! Για τίποτε σ' αυτό το κράτος!!! Κάθε μέρα στραγγαλίζουν την ψυχή μας, με κάθε τρόπο και το κράτος μας είναι ο μεγάλος απών!! Όλοι οι εγκληματίες και οι διαταραγμένοι δρουν ανενόχλητοι αφού η ατιμωρησία πλέον έχει φθάσει στο αποκορύφωμά της!! Κανείς τους δεν φοβάται κανέναν και τίποτε!!
Θα τολμούσε κανείς να το κάνει αυτό σε μια Ευρωπαϊκή χώρα;;; Γιατί δεν πιστεύω ότι κι εκεί δεν υπάρχουν διαταραγμένοι τύποι! Ας μου απαντήσει κάποιος!

marianaonice είπε...

@grbase
Καταλαβαίνω ότι τρόμαξες! Αφού κι εγώ έχω τρομάξει με τον εαυτό μου με την τόση οργή που με πλημμύρισε!!
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα ποτέ να υλοποιήσω τις "κατάρες" μου με τα ίδια μου τα χέρια για τέτοιου είδους ανθρωποειδή, (μάλλον δεν θα μπορούσα, αφού το δικό μου μυαλό όσο κι αν τρελλαίνεται με αυτά που βλέπει θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει ακόμη χαλάσει), όμως δεν θα τους λυπόμουν ό,τι κι αν πάθαιναν στη ζωή τους! άλλωστε αν είδες εγώ απαιτώ τουλάχιστον τη δημόσια κατακραυγή τους και την τιμωρία τους την αφήνω στη θεία δίκη, γιατί ανθρώπινη στην Ελλάδα δεν υπάρχει σήμερα!!
Ο νόμος των ζώων της ζούγκλας το ξέρω ότι είναι σκληρός, μα ξέρω ότι είναι για την επιβίωσή τους! Και στο κάτω κάτω της γραφής από τα ζώα δεν μπορώ να απαιτήσω ούτε πολιτισμό ούτε ευσπλαχνία!!
Από αυτόν όμως που θέλει να λέγεται άνθρωπος το απαιτώ!! Και αν δεν μπορεί, δεν έχει θέση στην κοινωνία των ανθρώπων!!

Σαφώς και δεν πιστεύω ότι για να τιμωρήσει ο άνθρωπος το κτήνος πρέπει να αποκτηνωθεί κι αυτός!
Όχι το έγκλημα δεν τιμωρείται ποτέ με ένα άλλο έγκλημα, γι' αυτό και είμαι υπέρ της κατάργησης της θανατικής ποινής!
Για οποιοδήποτε έγκλημα!
Όμως όχι και της κατάργησης παντελώς κάθε τιμωρίας!!
Και εδώ αυτό έχει συμβεί!
Κανείς δεν τιμωρείται και για πολύ σπουδαία μάλιστα αδικήματα σε βάρος συνανθρώπων μας και όχι σε βάρος των ζώων μόνον!!
Επομένως γι' αυτό ο θυμός έχει κυριεύσει την ψυχή μου! Γιατί πρέπει ν' αντισταθεί στο στραγγαλισμό που της επιβάλλουν κάποιοι με το έτσι θέλω, χωρίς να φοβούνται ούτε άνθρωπο ούτε θεό!!

Στο τέλος βλέπω ότι στο ίδιο καταλήγουμε βασικά! Να γίνει κάτι ώστε να συνειδητοποιήσουν έστω και αργά αυτό που έκαναν και να ωριμάσουν!! Αυτό θέλω κι εγώ!! Να γίνει κάτι και να πονέσουν!! Μόνο τότε θα το συνειδητοποιήσουν! Είναι νόμος της φύσης κι αυτός!!

Την καλημέρα μου, και μια όμορφη Κυριακή σου εύχομαι!!
:)

panatha είπε...

Γειά χαρά σε όλους.
Όσοι θέλετε να κάνετε κάτι για το δύστυχο πλασματάκι πέρα από το να καταριέστε και να βρίζετε το υποκείμενο που,τόσο βίαια,του αφαίρεσε τη ζωή,επικοινωνήστε αύριο κιόλας με τη νομαρχία Χανίων.Έχουν ενημερωθεί σχετικά αλλά η μαζική διαμαρτυρία είναι απαραίτητη.
Πείτε τους ότι θα ενημερωθούν και
φιλοζωικές του εξωτερικού για την καλοσύνη που διακρίνει τους κατοίκους του τόπου τους.Δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται τέτοιο περιστατικό στην Κρήτη.
Κάποια στιγμή πρέπει να συλληφθεί κάποιος ρε παιδιά.Δεν μπορεί μια ζωή να την γλυτώνουν.Ας συνεισφέρουμε κι εμείς σε αυτό,με όποιο τρόπο μπορούμε.

marianaonice είπε...

@panatha
Κατ' αρχάς σε καλωσορίζω στο μπλογκ μου και στην μπλογκόσφαιρα γενικά, αφού είσαι καινούριος απ' ό,τι είδα!
Έχεις δίκιο ότι πρέπει κάτι να κάνουμε όλοι! Ναι δεν είναι το μόνο περιστατικό που συνέβη στη "μάγκικη με τις μπαλωθιές και τα Ζωνιανά" Κρήτη!! Και αν δεν αντιδράσουν σύσσωμοι οι Κρητικοί η σαπίλα του μυαλού του ψυχανώμαλου θ' απλωθεί σε όλους!!
Από την πλευρά μου έστειλα email στο Δήμο Κολυμπαρίου αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμη! Επικήρυξαν λέει το μανιακό με 3.000 Ευρώ!! Για να δούμε!!
Καλό μεσημέρι!

Α.Α.Τ. είπε...

@grbase

Μια και αναφέρθηκες στα σχόλιά μου θέλω να κάνω 2 παρατηρήσεις:
1. Ξέρω ζώα που είναι επιθετικά, ζώα που εκδικούνται, και ζώα που τιμωρούν αλλά δεν ξέρω κανένα ζώο που να βασανίζει (και μάλιστα με φαντασία). Εάν κάνω λάθος, πολύ θα ήθελα να μάθω ποιο είναι αυτό το ζώο. Έχω την εντύπωση ότι η «οικονομία» και η «φιλοσοφία» της φύσης είναι τέτοια ώστε κάθε τι που γίνεται να έχει νόημα στην ισορροπία της. Ο βασανισμός δεν έχει νόημα για κανένα είδος ζωής κάτω από τον άνθρωπο (αλλά και για τον άνθρωπο ακόμη, είναι συζητήσιμο το νόημα που μπορεί να έχει).

2. Λυπάμαι αν σε πλήγωσα με το σχόλιο περί «αμορφωσιάς» αλλά είναι η προσωπική μου εκτίμηση από όσα έχω δει 53 χρόνια τώρα (που τεκμηριώνεται όμως και σε δεκάδες στατιστικές).

ΥΓ
Ένα από τα βίντεο που με έχουν εντυπωσιάσει για την αρμονία, την ισορροπία και τη φιλοσοφία της φύσης είναι στο link: http://www.youtube.com/watch?v=ZLHY7Y9-O1E.
Στο μικρό αυτό ντοκυμαντέρ, η λεοπάρδαλη περιθάλπει το νεογέννητο του οποίου τη μητέρα έχει προηγουμένως σκοτώσει για να φάει.

patsiouri είπε...

Gr base:
Μέχρις ενός σημείου εχεις ένα δίκιο.
Δεν πιστεύω ούτε εγώ στην ενστικτώδη λειτουργία της αγέλης αλλά στο σωφρονισμό.
Όμως στο αγαπητό μας κράτος αυτός ο σωφρονισμός δεν υφίσταται.
Και επειδή δεν υφίσταται νιώθω ότι κινδυνεύω.
Και θέλω να υπερασπίσω τον εαυτό μου.
Θα προτιμούσα να συναντήσω μια αγέλη λύκους στο δρόμο τη νύχτα παρά το παρεάκι που έκανε αυτό το πράγμα μεθυσμένους...καταλαβαίνεις???

Ναι, κι'εγώ δε νομίζω να είχα το κουράγιο να τους κάνω το ίδιο.
Από την άλλη, δεν είμαι και αργόστροφη για να συγχωρώ πάντα όλους τους συνανθρώπους μου για τα πάντα.
Γιατί έτσι, ιστορικά, κάποια στιγμή έρχεται η ασυδοσία.

Και οι τύποι αυτοί την επόμενη φορά που θα μαζευτούν στον καφενέ να πιούν τα κρασάκια τους μπορεί να σχεδιάσουν να στριμώξουν στο σκοτάδι το κοριτσάκι του συγχωριανού που είναι δεκατριών χρονών.

Αν ήταν δικό μου το παιδί (η το σκυλί), αυτή τη στιγμή σίγουρα θα ήμουνα φυλακή γιατί θα τους είχα κάνει κακό.

Αν δε μπορώ να τους κάνω κακό γιατί αδυνατώ να πλησιάσω την κακία τους...τουλάχιστον εύχομαι να το βρουν από αλλού.
Και δε θα στενοχωρηθώ.
Καθόλου.
Αρκετά κακά πράγματα παθαίνουν συνάνθρωποί μας που δεν έχουν φταίξει σε τίποτα.

Δυστυχώς ούτε όταν πάθουν το κακό δε θα αναρωτηθούν "Τι αμαρτίες πληρώνουν"..καταλαβαίνεις???

Γιατί αυτό που έκαναν δεν το θεωρούν καν αμαρτία...

Και αυτό είναι το επικίνδυνο της υπόθεσης...
Και ναι, ας μη μείνουμε στα λόγια, εγώ ήδη στέλνω τη φωτογραφία και το κείμενο σε όποια ξένη φιλοζωική οργάνωση γνωρίζω και οι φίλοι μου έχουν αρχ΄σιει ήδη τα τηλέφωνα στα Χανιά.

Τα έχω ανεβάσει στο μπλόγκ μου.

Μη στείλετε μέηλ, η σελίδα τους δε λειτουργεί, τηλέφωνο κατευθείαν...

spyros1000 είπε...

καλα,την βρισκουν να βασανιζουν ζωα?
εχει αρχισει πλεον το φαινομενο αυτο να γινεται εντονη κοινωνικη μαστιγα

KΑΡΜΕΝ είπε...

Δεν έχω λόγια… Αυτοί οι «άνθρωποι» έχουν μόνο μίσος μέσα τους… Μίσος και σκοτάδι…

Άστρια είπε...

Κτηνωδία! Κι όμως άνθρωποι το έκαναν, κι όμως δεν είναι πρώτη φορά και δυστυχώς δεν προβλέπεται να είναι η τελευταία.
ΠΩΣ νοιώθουν αλήθεια; ιδού το ερώτημα. Πάνε μετά στο σπίτι τους στα παιδιά τους; πίνουν στο καφενείο το καφεδάκι τους παίζοντας τάβλι και λέγοντας τα αστειάκια τους; Πάνε στην εκκλησία και ανάβουν και το κεράκι τους; Και κοιμούνται το βράδυ ήρεμα ως καλοί οικογενειάρχες;(θα καμαρώνουν ίσως καιγια την επιτυχία τους)

Η επιλογή του Καζαντζάκη στον αντίποδα;! Ο άνθρωπος να ξεπερνά τον εαυτό του και να ανοίγει το μυαλό του για την αληθινή σκέψη, την ουσία.

Ο φτωχούλης του Θεού από τα πιο αγαπημένα μου βιβλία. Αγαπημένη και η Ασκητική, φοιτήτρια, την είχα διαβάσει πολλές φορές.

Το γεγονός με τάραξε, μου άρεσε όμως η ανθρώπινη αντιπαράθεση που έκανες.
Σε φιλώ, καλή εβδομάδα!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τελικά δεν είμαστε άνθρωποι! Ένα μάτσο σκατά είμαστε...

Side21 είπε...

Τελικά αλήθεια είναι ...
Ο άνθρωπος το πιο άγριο
θηρίο στον πλανήτη μας !!!
Κάποιοι "διασκεδάζουν" μ' αυτό τον τρόπο.
Κάποιοι άλλοι τρέχουν σ' ένα στάδιο
για να δούν ή και για να συμμετάσχουν
στο λιθοβολισμό ενός 12χρονου κοριτσιού
που το είχαν μερικά κτήνη ήδη βιάσει !!!
Δεν υπάρχουν λόγια ...

marianaonice είπε...

@α.α.τ.
Συμφωνώ με όσα λες! Και εγώ πιστεύω ότι ο βασανισμός δεν υπάρχει στα άλλα όντα της φύσης παρά μόνο στον άνθρωπο! Και πράγματι δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει!
το ζώο σκοτώνει για να επιβιώσει!
Με αυτή την έννοια και ο άνθρωπος σφάζει για να ζήσει!
Η θυσία του αίματος και η μοίρα των σαρκοβόρων λέει ο Καρλ Γιουνγκ, μαθητής του Φρόϋντ, συμβολίζεται ακριβώς με τη θεία κοινωνία και τη ρήση του Χριστού "Πίετε εξ αυτού πάντες τούτο εστί το αίμα μου", που ειπώθηκε για να μας λυτρώσει και εξιλεώσει από τη φρίκη αυτή! Κανείς δεν ξέρει!!
Όμως ο βασανισμός δεν έχει αιτία! Είναι μόνον ένα φρικώδες αποτέλεσμα που πηγάζει από την κόλαση του μυαλού του ανθρώπου!!

Και ναι είναι θέμα παιδείας ο πολιτισμός, ο σεβασμός στη φύση και στα άλλα όντα και η ευσπλαχνία!!
Άλλωστε αυτό που ξεχωρίζει το ζώο από τον άνθρωπο είναι η παιδεία που τον κάνει να συναισθάνεται την αθλιότητά του!

@patsiouri μου
Το ξέρεις ότι οι απόψεις μας σχεδόν ταυτίζονται!

"Δυστυχώς ούτε όταν πάθουν το κακό δε θα αναρωτηθούν "Τι αμαρτίες πληρώνουν"
Γι' αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αισθανθούν άνθρωποι, γιατί δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν την αθλιότητά τους!!!!
Τους λυπάμαι γι' αυτό αλλά ό,τι κακό πάθουν θα είναι λύτρωση και γι' αυτούς αλλά προπαντός και για μας που μας έκαναν πρωταγωνιστές σε τραγωδία, άθελά μας και κακοποίησαν βάναυσα την ψυχή μας!!

Καλό βραδάκι @φίλοι μου και καλή εβδομάδα από αύριο.
:)))

marianaonice είπε...

@spyros1000
Μάστιγα όντως!! Και αυτό είναι το επικίνδυνο!!

@agapi
Μίσος και σκοτάδι! Και το μίσος χωρίς αιτία!! Είναι προγραμματισμένοι από τη γέννα τους για να μισούν κάθε ζωντανό! Και μην ελπίσει κανείς ότι τους ανθρώπους θα τους λυπηθούν! Μ' αυτό το πλευρό να κοιμόμαστε!!

@άστρια μου
Έτσι όπως τα λες!
Ο "Φτωχούλης του Θεού" με συγκλόνισε όταν το διάβασα! Έχω διαβάσει πολλά του Καζαντζάκη! Όλα ήταν ένα προς ένα!!
Νάσαι καλά @φίλη μου!

Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!

marianaonice είπε...

@ασκαρδαμυκτί μου
Ένα μάτσο σκατά δεν θα πει τίποτε!!
Και δεν το έχουμε καταλάβει ακόμη!

@side21
Αυτοί που λιθοβολούν άνθρωπο και μάλιστα βιασμένο και δη ένα 13χρονο κοριτσάκι νομίζεις ότι είναι χειρότεροι από αυτούς που αλυσσοδένουν ένα ανυπεράσπιστο σκυλί και το εκτελούν με τον τρόπο που είδαμε;; Είναι η ίδια πάστα απάνθρωπων όντων που έρχονται κατευθείαν από την κόλαση!!

Καλό ξημέρωμα @φίλοι μου και καλή εβδομάδα!

akrat είπε...

ε καλά βρε παιδί μου το σκυλάκι είναι το θέμα...
πίκρα...
για τον Καζατζάκη, τι να πω... τον λάτρεψα μικρός ... όσο μεγαλώνω και μαθαίνω για την ζωή του.... ένα συμπέρασμα βγάζω... ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ...

kalynama είπε...

τί σχόλιο να αφήσω μπροστά σε αυτή την εικόνα;
Πολλές φορές αναρωτιέμαι σε τί κόσμο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας.. τι θα τους κληροδοτήσουμε..
και κάπου εκεί χάνομαι...

Καλημέρα Μαριάνα μου και καλή μας εβδομάδα, καλύτερη από την προηγούμενη, πιο αισιόδοξη, πιο φωτεινή...

marianaonice είπε...

@akrat
Σαφώς και το θέμα μας είναι το σκυλάκι...
Ο Καζαντζάκης για μένα ήταν το μέσον για να μιλήσω για το νου μας, τα όρια του, και τη θεότητα και κυρίως για να εστιάσω ότι έξω από την αρμονία του νου μας είναι το χάος!!
Τώρα δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις.
Εννοείς ότι ο Καζαντζάκης "ξεπούλησε" τα πάντα για την επιτυχία;; Γιατί για κάθε άνθρωπο νομίζω ότι είναι θεμιτό να κάνει τα πάντα για να πετύχει στη ζωή του, αρκεί βέβαια να μην ξεπουλήσει τις ιδέες του και τη συνείδησή του!! Και δεν νομίζω ότι ο Καζαντζάκης ξεπούλησε ποτέ όσα πίστεψε στη ζωή του και αγωνίστηκε γι' αυτά κόντρα στο κατεστημένο της εποχής του, που συμπτωματικά παραμένει το ίδιο και στην εποχή μας!!!

@kalynama μου
Τα παιδιά μας αν μεγαλώσουν με τις δικές μας ευαισθησίες τα βλέπω χαμένα από χέρι! Όμως είναι μονόδρομος τελικά η στάση ζωής που εμείς θα τους μάθουμε!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Unknown είπε...

εεεε!!!!
αν τα παιδιά μας δε μαγαλώσουμε σε φυσιολογικά πλαίσια, σε πλαίσια ανθρωπιάς, τότε ας μην κατηγορούμε τα καθάρματα που έκαναν ό,τι έκαναν οι μεσαιωνικοί εχθροί μεταξύ τους: 'καμηλόσυραν τον τάδε', 'έδεσαν πίσω απ'τ'άλογο τον δείνα', κ.ο.κ.
φοβερή ιστορία...
την καλησπέρα μου!

marianaonice είπε...

@abttha μου
Αυτό λέω κι εγώ! Τα παιδιά μας θα μάθουν να σέβονται κάθε μορφή ζωής στον κόσμο μας, γιατί έτσι βλέπουν στο περιβάλλον τους και συνεπώς είναι μονόδρομος η στάση ζωής που θα διδαχθούν! Σαφώς και εγώ το προτιμώ κι ας πονάνε στη ζωή τους!! Είναι καλύτερο από το να γίνουν αναίσθητα απάνθρωπα όντα!
Καλό απόγευμα!
:)))

GrBase είπε...

@Α.Α.Τ.
Παρότι το σημαντικό δεν είναι αν τα ζώα βασανίζουν άλλα ζώα, απ’ ότι θυμάμαι τα δελφίνια πολλές φορές και χωρίς λόγο ταλαιπωρούν μέχρι θανάτου μικρά δελφίνια.
Όρκες φάλαινες πετούν στον αέρα την τραυματισμένη φώκια παίζοντας κατ’ ένα τρόπο με το «φαγητό» τους.
Χιμπαντζήδες οργανώνουν ομάδες και κυνηγούν κάποιο άλλο χιμπαντζή και όταν τον πιάσουν τον χτυπούν … τον διαμελίζουν και τέλος τρώνε κάποια κομμάτια από το άτυχο ζώο χωρίς να είναι το φαγητό το ζητούμενο.

Με πληγώνει η νοοτροπία των «μορφωμένων» Ελλήνων όταν συνοπτικά ρίχνουν τα βάρη για τα κακώς κείμενα γενικά στους Έλληνες. Σαν να φταίει η καταγωγή και όχι η έλλειψη παιδείας.

@patsiouri
Σε καταλαβαίνω τι λες … καταλαβαίνω και το θυμό σου απέναντι σε τέτοια κρούσματα, θύμωσα κι εγώ άλλωστε με την συμπεριφορά των συνανθρώπων μου. Όμως, διαβάζοντας τα σχόλια, τρόμαξα από τόσο θυμό και έγραψα την … άλλη άποψη … αν τα σχόλια στην πλειοψηφία τους ήταν «χαλαρά» ίσως να κατέγραφα το δικό μου θυμό απέναντι στο γεγονός.
Είμαι σίγουρος ότι αυτοί που σκότωσαν το σκυλί με τέτοιο τρόπο ΞΕΡΟΥΝ τι έκαναν και αν έρθει η ώρα να έρθουν αντιμέτωποι με ότι έκαναν θα ντρέπονται και δεν θα καμαρώνουν.
Μέχρι τότε ίσως και να καμαρώνουν ανάμεσα σε άλλους που έχουν την ίδια άποψη με αυτούς.
Συμφωνώ με την κίνησή σου να στείλεις τη φωτογραφία σε φιλοζωικές οργανώσεις όπως συμφωνώ ότι πρέπει οι δράστες να τιμωρηθούν αλλά το να εύχομαι να πάθουν καρκίνο και να ψοφήσουν ουρλιάζοντας το θεωρώ το ίδιο ανώριμο όσο και την δική τους πράξη. Καταλαβαίνω όμως ότι η «ευχή» σου είναι προϊόν θυμού και αγανάκτησης.

Έχω ζήσει στην επαρχία τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου. Έχω βιώσει καταστάσεις που αφορούν συμπεριφορές απέναντι σε ζώα που όταν τις σκέφτομαι αγριεύω από την αρχή. Τις περισσότερες φορές όταν συζήτησα με τους δράστες είχαν το κεφάλι κάτω και ψέλλιζαν μισόλογα γιατί δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν την ενέργειά τους και στο τέλος της συζήτησης παραδέχονταν ότι ήξεραν ότι αυτό που έκαναν ΔΕΝ ήταν καλό αλλά ποτέ δεν είχαν καταλάβει πόσο ανώριμη ήταν η συμπεριφορά τους και τι αντίκτυπο είχε απέναντι στο ζώο.

Εκπαίδευση μας λείπει σε γενικές γραμμές με εξαίρεση τις άρρωστες καταστάσεις που κάποιοι δρώντας έτσι … το απολαμβάνουν.

Αυτό που ήθελα να βάλω στο τραπέζι της κουβέντας με το πρώτο μου post είναι ότι … το να φερόμαστε απάνθρωπα σε όσους ενήργησαν απάνθρωπα δεν προάγει την ανθρωπιά μας.

marianaonice είπε...

@grbase
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Και καλά το κατάλαβες! Η οργή μας εξαγριώνει και μπορεί να μας υποβιβάζει στο επίπεδο των απάνθρωπων αυτών όντων, όμως στο τέλος είδες και η @patsiouri αλλά και εγώ καταλήγουμε ότι δεν θα μπορούσαμε να φερθούμε με κτηνωδία ούτε σ' αυτούς παρότι θα το θέλαμε ίσως μέσα στο θυμό μας!!
Είναι υπεύθυνοι για τα άγρια συναισθήματα που μας κατακλύζουν και αυτό είναι άλλο ένα κακό που κάνουν σε βάρος μας εκτός από το σκυλάκι! Βιάζουν την ψυχή μας και διαταράσσουν την ισορροπία και γαλήνη των συναισθημάτων μας!!
Και ο @α.α.τ. μιλάει για έλλειψη παιδείας!! Άρα και αυτός συμφωνεί μαζί σου νομίζω...
Σ' ευχαριστώ @φίλε που έβαλες στο τραπέζι και μία άλλη παράμετρο αυτής της κτηνωδίας: Τον κίνδυνο να μετατραπούμε και εμείς σε όμοιούς τους!!

GrBase είπε...

Μαριάνα μου συμφωνώ αλλά υπάρχει ένα μικρό κομματάκι που με τσιγκλάει να διαφοροποιηθώ (το χαβά μου εγώ) ……
Γράφεις ότι …..
"Είναι υπεύθυνοι για τα άγρια συναισθήματα που μας κατακλύζουν και αυτό είναι άλλο ένα κακό που κάνουν σε βάρος μας εκτός από το σκυλάκι!"
….. κι εγώ με το φτωχό μυαλό μου λέω ότι για τα «άγρια συναισθήματά μας» είμαστε υπεύθυνοι εμείς …. αυτοί είναι η αφορμή ….. η αιτία είμαστε εμείς ……αν δεν μάθουμε να πνίγουμε την αγριότητα μέσα μας δεν μπορούμε να το ζητάμε από κανέναν άλλον.

Για παράδειγμα … αν τους βρεις και τους ρωτήσεις το γιατί το έκαναν αυτό και σου πουν ότι το σκυλί δάγκωσε το παιδί τους … θα σε καλύψουν; Θα τους δικαιώσεις;

Εγώ θα τους κρίνω και πάλι με τον ίδιο τρόπο … θα τους κατακρίνω χωρίς να τους στείλω στην πυρά … εκεί μόνο ο φταίχτης μπορεί να καταδικάσει τον εαυτό του... κατανοήσας το μέγεθος της ένοχής του.....

...κατά τη δική μου οπτική γωνία περί ανθρωπιάς – απανθρωπιάς και ωριμότητας... χωρίς η άποψή μου να συμβαδίζει με όσα έχω πράξει ....

...γιατί καλή μου φίλη (χωρίς @) η απανθρωπιά χρησιμεύει τουλάχιστον για παράδειγμα προς αποφυγή ... :-)

marianaonice είπε...

@grbase μου
Σ' ευχαριστώ κατ' αρχάς φίλε μου που με θεωρείς φίλη χωρίς το @!! Αυτό για μένα σημαίνει ότι στο γραπτό μου βρίσκεις επικοινωνία που ξεπερνά τα όρια του διαδικτύου! Είναι αμοιβαίο γιατί και εγώ στο γραπτό σου βρίσκω πολλές φορές τη δική μου κραυγή!!

Τώρα στο θέμα μας. Στο είπα ότι σαφώς και δεν θεωρώ ότι το να πράξουμε όμοια με τους απάνθρωπους αυτό προάγει την ανθρωπιά μας! Αντίθετα μας υποβιβάζει στη θέση τους!! Όμως όταν είπα ότι αυτοί είναι υπεύθυνοι γι' αυτή τη διατάραξη της ψυχικής μας ισορροπίας το εννοούσα! Ο άνθρωπος όταν βιώνει βία και γύρω βλέπει φρίκη στο τέλος φρικάρει και ο ίδιος, αφού τα ένστικτά του καταφέρνουν να βγουν στην επιφάνεια!! Είναι νόμος της φύσης αυτός και πώς να πας κόντρα στους νόμους της φύσης;;;
Έχω μάθει να πνίγω την αγριότητα μέσα μου, ή μάλλον αυτή η αγριότητα σ' εμένα δεν έκανε ποτέ την εμφάνισή της και χάθηκε πριν καν εμφανιστεί σε σημείο που πολλές φορές οικτίρω τον εαυτό μου που δεν μπορεί να μισήσει ούτε κι αυτούς που μου έκαναν ανεπανόρθωτο κακό!! Δεν χωράει το μίσος στην ψυχή μου, γιατί νοιώθω ότι τη χαλάει...
Όταν όμως βλέπω απάνθρωπους να βγάζουν τα κτηνώδη ένστικτά τους σε ανυπεράσπιστα πλάσματα (ζώα κι ανθρώπους) τότε ναι δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου και τρομάζω με την οργή και το μίσος που με κατακλύζει!! Είναι κάτι που δεν το αντέχω φαίνεται και εκεί το ένστικτο με νικά!! Και δεν εγγυώμαι τίποτε αν σε μία τέτοια στιγμή κάποιος από αυτούς πέσει στα χέρια μου!!
Σαφώς και δεν είμαι περήφανη γι' αυτό που λέω αλλά το αισθάνομαι και το ομολογώ,...ίσως αυτό με λυτρώνει!
Όσο για τα ζώα ότι πολλές φορές βασανίζουν το θύμα τους πριν το φάνε, συμφωνώ! Όμως από ένα ζώο δεν έχω απαιτήσεις γιατί το θεωρώ ζώο και δεν το εξανθρωπίζω στη λογική και τα συναισθήματα! Το εξανθρωπίζω όμως στον πόνο και στην αγωνία του θανάτου και αυτό δεν το αντέχω!!

Παρ' όλα αυτά εγώ ψυχανεμίζομαι ότι κατά βάθος ...συμφωνούμε :)))
Καλό σου βραδάκι φίλε μου!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!