Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Αν έχεις χρήμα βάδιζε...

Ας μιλήσουμε πάλι με μία γελιογραφία του Πετρουλάκη




Για όσους πιστεύουν ότι στη χώρα του παρά- (βλ. παραοικονομία, παρακράτος, παραθρησκευτικά κυκλώματα, παραδικαστικά κυκλώματα ) και γενικά του παραλογισμού, θα επέλθει τελικά κάθαρση και οι παπάδες που σφετερίστηκαν δημόσια περιουσία σε αγαστή συνεργασία με υπουργούς και κυβερνητικούς ταγούς, θα καθίσουν στο σκαμνί και θα τιμωρηθούν, η παραπάνω γελιογραφία μάλλον προδιαγράφει το μέλλον του κάθε μεγαλοαπατεώνα είτε λέγεται Ευφραίμ, είτε Δούκας, είτε Βουλγαράκης, είτε Πελέκη, είτε Ρουσσόπουλος!!
Μην ελπίζετε σε κάθαρση!!
Απλά θ' αλλάξουν θέσεις και ρόλους και θα ρυθμίζουν την τύχη μας από άλλο πόστο!!
Τόχουμε ξαναπεί: Μεγαλόσχημοι και με λεφτά δεν τιμωρούνται!!
Το σύστημα φτιάχτηκε από αυτούς για να δουλεύει γι' αυτούς!!

Με το πρόσχημα της αποσυμφόρησης των φυλακών άλλωστε κατεβαίνει νομοσχέδιο για μετατροπή πλημμεληματικών παραβάσεων που τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι 5 ετών σε χρηματικές ποινές!!
Δηλαδή πλέον οι πλούσιοι και οι έχοντες δεν θα φοβούνται να εγκληματίσουν τουλάχιστον σε βαθμό πλημμελήματος, αφού θα πληρώνουν και θα καθαρίζουν!!
Και ξέρετε πόσο εύκολο είναι σήμερα ακόμη και κακουργηματικές πράξεις να χαρακτηρίζονται ως πλημμελήματα;;;
Αλλοίμονο στους φτωχούς και μικροπαραβάτες! Θα τους τρώει το κάτεργο!!
Αν έχεις χρήμα βάδιζε και ...ριζικό περπάτα...

Στη χώρα του "παρά-" λοιπόν ο παράς παραμερίζει κάθε εμπόδιο!!
.

41 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα,καλο μηνα :)
ι να λεμε τωρα,εδω ο κυριακου χρωσταει τοσα δις στο ελληνικο κρατος,μιλαμε για σκανδαλο μεγατονων κ ακομα ειναι εξω..

marianaonice είπε...

@laplace78
Καλό μήνα!!
Έτσι ακριβώς!! Το χρήμα @φίλε μου
όλα τα "βολεύει"!
:))

Maria Tzirita είπε...

Ο παράς έχει πάντα την αξία που του δίνουμε. Για μένα δεν έχει αξία καμιά κι όλα αυτά με αφήνουν αδιάφορη. Δεν ανήκω στο δικό τους κόσμο εγώ, όπως ούτε κι εσύ άλλωστε Μαριάννα μου. Δε σε κουράζει και μόνο η αναπαραγωγή της σαπίλας;... Καλό μήνα καλή μου!

monahikoslikos είπε...

Στην Ελλάδα κανείς δεν κρεμάστηκε με τα λεφτά στις τσέπες...
Καλό ξημέρωμα

Unknown είπε...

Δικαιοσύνη, κάθαρση και επανίδρυση είπανε; Καλά Μαριάνα, ας το δούμε σε μιά άλλη ζωή που ελπίζω να μην έχω ακουστά τη χώρα Ελλάδα.

Sidepap21 είπε...

Πρέπει νά 'ναι αφελής
όποιος πιστεύει πως
θα υπάρξει κάθαρση !!!
Εξάλλου σε ποιό σκάνδαλο
ως τώρα υπήρξε κάθαρση ;;;
Θα ξεχαστεί κι αυτό αμέσως
μόλις τα ΜΜΕ βρουν καινούργιο
θέμα να κατασπαράξουν ...
Καλό σου μήνα ...

Nikos Lioliopoulos είπε...

Αλοίμονο σε ολους εμας που δεν έχουμε λεφτα, Μαριάννα .Που δεν μπορέσαμη ή δεν θελήσαμε να κλεψουμε.Που οχι μονο δεν κλέψαμε αλλά οταν είδαμε άλλους να κλέβουν, αντι να σιωπήσουμε φωναξαμε κλέφτες, και μετανοιωσαμε πικρά που το κάναμε...

Skouliki είπε...

το χρημα και τον ηλιθιο τον κανει αισταιν....

πιστευω οτι η εξουσια σε συνδυασμο με το χρημα πρεπει να γινει η 8 θανασιμη αμαρτια

marianaonice είπε...

@Maria Tzirita
Με κουράζει και βέβαια η αναπαραγωγή της σαπίλας, όμως δεν μπορώ και να μείνω αδιάφορη... Δεν τους αντέχω να ακούω όλα αυτά τα ανεκδιήγητα με τις εξεταστικές τους επιτροπές και με τους μάρτυρες που καταθέτουν!...
Καλό μήνα Μαρία μου!

@Μοναχικέ μου Λύκε
Σωστά!!! Πες το ψέμματα!!
Χαχαχα!!!!
Καλό ξημέρωμα!

@mariana μου
Έτσι πιστεύω και εγώ ότι σε άλλη ζωή μπορεί να το δούμε αυτό και όσο για την Ελλάδα δεν ξέρω πόσο ακόμη θα λέγεται χώρα!!
Καλό ξημέρωμα!

marianaonice είπε...

@sidepap21
Έτσι είναι!! Σε αφελείς απευθύνονται όλοι αυτοί!! Και μόλις το καινούριο σκάνδαλο πέσει στο τραπέζι (και πολύ άργησε μου φαίνεται) τα ΜΜΕ θα το παίξουν "πάμε γι' άλλα"!!
Καλό ξημέρωμα @φίλε!

@Nίκο
Eμένα να ρωτήσεις που τόλμησα να φωνάξω αυτό που λες: "Κλέφτες"!!
Ακόμη τρέχω και δεν φτάνω, αλλά όχι δεν το μετανοιώνω!! Θα το φωνάζω όσο κι αν προσπαθούν να μου κλείσουν το στόμα!!

@skouliki μου
Έτσι η 8η θανάσιμη αμαρτία λοιπόν!!
Μα όλοι αυτοί της εξουσίας που έχουν και το χρήμα είναι ειδικότης τους οι αμαρτίες!!! Δεκάρα δεν δίνουν!! Οπότε "μουτζουρώθηκε η γύφτισσα" που λένε!!
Τώρα κατάλαβα γιατί εγώ δεν πρόκειται να γίνω Αϊνστάιν ποτέ!! Δεν έχω χρήμα!!!
Και να σκεφτεί κανείς ότι τον Αϊνστάιν τον συντηρούσαν οι φίλοι του, λόγω φτώχιας!!
Χαχαχαχα!!!!

Καλό ξημέρωμα!

VAD είπε...

Κατά κοσμον Βασίλειος ο Εφραίμ;Ντροπιάζει το όνομα ο παραδόπιστος ανταλλαγέας γαιών.
Πριν λίγα χρόνια με ΒαβυλοΓιοσάκηδες είχε τρομάξει το μάτι μου,τώρα μ'αυτόν εδώ "πήρα ντιπ τουν απουθαρρό μ' " ,θάλεγε ο ΑΠΟΥΡΩ,κατατρόμαξα ,βρε παιδί μου...

Καλό μήνα....

Swell είπε...

Είμαι ευτυχής πλέον. Ξέρω ότι ζω σε ευνομούμενη χώρα.

αντωνης είπε...

Καλημερα!
* Απο τη στιγμη που η οικονομια κανει οτι θελει παντου σε βαρος της πολιτικης, αρα και των πολιτων τοτε ολα αυτα ειναι αναμενομενα.
* Η σαπιλα αυτη υπαρχει σε πολλα κρατη ιδια με το δικο μας. Σε κρατη οργανωμενα και με κουλτουρα τετοια φαινομενα ειναι σπανια και οταν συμβουν οι φταιχτες πληρωνουν τις συνεπειες των πραξεων τους.
* Οσο για το αν μας κουραζει η αναπαραγωγη της σαπιλας, θα πω οτι το να μη τα λεμε σημαινει οτι ειτε τα αποδεχομαστε ειτε στρουθοκαμηλιζουμε ειτε δεν μας ενδιαφερουν (φυσικα και δεν λεω οτι κανει κατι τετοιο η Μαρια, η αποψη μου ειναι γενικη). Αλλά να κατακρινουμε κιολας αυτους που τα λενε, ειναι νομιζω υπερβολικο.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

"Παρά 'μ- παρά 'μ.."
Καλό μας μήνα!
(με ότι απομείνει από τα ρέστα )

NdN είπε...

Καλησπέρα Μαριάννα,

Οταν διάβασα για την μετατροπή της κράτησης σε χρηματική ποινή αυτο σκέφτηκα. Οτι όσοι έχουν μπορούν να παρανομούν και να την γλιτώνουν. Ολοί είμαστε ίσοι, αλλά αν έχεις λεφτά γίνεσαι "πιο ίσος"!

Επίσης στο ίδιο νομοσχέδιο αποσυμφορίζονται οι φυλακές καθότι αφήνονται ελεύθεροι όλοι όσοι είναι πάνω από 80 και πάσχουν από γεροντική άνοια. Προφανώς δηλαδή μονο ο δικτάτορας Ιωαννίδης. Δεν νομίζω να υπάρχουν 5000 80άρηδες στις ελληνικές φυλακές.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Μαριάνα μου, η Ελλάδα μας είναι μια φτωχή χώρα με πλούσιους πολίτες! Αρπαχτές,απατεωνιές από ανθρώπους που μόνο ο χαρακτηρισμός παρτάκηδες τους αντιπροσωπεύει!

φιλί καλομηνιάτικο...κατά τ'άλλα:))

Roadartist είπε...

Ο τίτλος τα λεει ολα..Στη σημερινη εποχη, ενα μηδενικο γινεται "αξία" απλα και μονο απο το χρημα.

gregory είπε...

απαπητη μαριανα ,τωρα ειμαι απογοητευμενος απο τον κοσμο..ολοι σκεφτοντε πως θα κανουνε την αρπαχτη υους....και βαζουν υπερανω ολων το χρημα...υπαρχη καπια ελπιδα μακτυα..ας ελπισουμε να την αναξουμε παλι...

Λινα είπε...

Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι δυστυχώς. Έχουμε αποδείξει ότι έχουμε ανοχή, ξεχνάμε πολύ εύκολα όλα όσα γίνονται και όλα εκείνα τα σκάνδαλα που κατά καιρούς έρχονται στην επιφάνεια.
Το έχω ξαναπεί, εμείς τους επιλέγουμε, εμείς τους επιτρέπουμε να εγκληματούν στις πλάτες μας, και εμείς με την ίδια ευκολία που τους σταυρώνουμε περιστασιακά έπειτα τους ξαναψηφίζουμε και τους στηρίζουμε.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας λοιπόν.

Παλμος είπε...

Μαριαννα μου, την θυμάσαι την ταινία, "Έξω οι κλέστες"?

Κάπως έτσι γίνεται!!!!


Καλό σου βράδυ φιλιά:))

marianaonice είπε...

@Vad
Μη τρομάζεις!! Δεν κάνουν τα ονόματα τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος το όνομα!!!
Βασίλης με Βασίλη έχει διαφορά!! Χαχαχα!!!!
Καλό μήνα @φίλε μου!

swell
Ναι κι εγώ! Κοιμάμαι ήσυχη πια αφού οι φυλακισμένοι θα αμολυθούν από τις φυλακές, είμαστε όλοι ικανοποιημένοι και λύθηκαν τα σοβαρά αιτήματά μας! Χαχαχα!!

@Aντώνη μου
Συμφωνώ ότι η σαπίλα είναι γενικό φαινόμενο της εποχής μας, αλλά εδώ στην Ελλάδα το παρακάναμε πια με τα σάπια που μασάμε καθημερινά!!!
Φυσικά και εγώ πιστεύω ότι αν δεν στηλιτεύουμε αυτή τη σαπίλα με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας μας είναι σαν να την αποδεχόμαστε και όντως κάνουμε ότι δεν τη βλέπουμε, προς μεγάλη τέρψη και ικανοποίηση αυτών που μας την επέβαλαν, που η αδιαφορία μας τους αφήνει εντελώς ανενόχλητους!!

Καλό βράδυ!!

marianaonice είπε...

@Σπίθα
Ναι τραγούδα ...εσύ...:)))
Να δούμε τι ρέστα θα μείνουν!!
Χαχαχα!! Καλό μήνα!

NdN
Πολύ σωστά σκέφτηκες!!
Με τη ρύθμιση αυτή οι πλούσιοι δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να παρανομούν!
Και ξέρεις τι σοβαρά αδικήματα υπάρχουν σε βαθμό πλημμελήματος;; άσε που και τα κακουργήματα μπορούν αριστοτεχνικά να γίνουν πλημμελήματα αν έχεις μπάρμπα... στην Εισαγγελία!!
Σίγουρα θα παίξει πολύ η ρύθμιση της αποφυλάκισης των 80άρηδων για τους Χουντικούς! Δεν ξέρω αν θα το εφαρμόσουν και σ' αυτούς για λόγους ισονομίας! Πάντως με τη μετατροπή που θα ισχύσει και για τους ήδη έγκλειστους μέχρι 5 χρόνια, θα αποφυλακιστούν πολλοί @φίλε μου!!
Δεν λέω οι συνθήκες στις φυλακές είναι τραγικές, αλλά μήπως και έξω από αυτές για εμάς τους μη παρανομούντες, δεν είναι γενικά τραγικές οι συνθήκες διαβίωσής μας;; Ποιός μας ρωτάει εμάς;;;
Κανείς!!!

@Ψυχούλα μου
Ναι το πιστεύω ότι πολλοί ζουν με μαύρο χρήμα και δεν δυστυχούν παρά τα φαινόμενα της φτώχιας. Όμως υπάρχουν και άνθρωποι που σίγουρα υποφέρουν και πολύ δύσκολα τα βγάζουν πέρα!
Καλό μήνα καλή μου!! Φιλιά!!

Και καλό βράδυ σε @όλους σας!

marianaonice είπε...

@roadartist
Ένα μηδενικό αποκτά αξία με τα χρήματα!! Συμφωνώ!! Και δυστυχώς σήμερα έχουμε πολλά μηδενικά με χρήματα!!!

@gregory
Αυτή την ελπίδα αναζητώ κι εγώ αλλά φοβάμαι μάταια...

@Λίνα
Δεν θέλω να βάλω τον εαυτό μου σ' αυτούς που είναι άξιοι της μοίρας τους!! Νομίζω ότι εμείς εδώ παλεύουμε και ανησυχούμε για όσα συμβαίνουν και καθόλου άξιοι δεν είμαστε για ό,τι βιώνουμε εξαιτίας των λαμόγιων που διαφεντεύουν την τύχη μας!! Αλλά βλέπεις μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά λέει ο λαός μας!!

Καλό βράδυ @φίλοι μου!

marianaonice είπε...

@παλμέ μου
Άντε να φωνάξουμε όλοι μαζί:
"έξω οι κλέεεεφτεεες"!!!!
Χαχαχα!!! Κανείς δεν μας ακούει!!
Βλέπεις;;;

Kαλό βράδυ!!

αθεόφοβος είπε...

Από αρχαιοτάτων χρόνων ο παράς έκανε κουμάντο.
Ο λαός λέει:
Με τον παρά του και την κυρά του!
στην συγκεκριμένη υπόθεση μόνο δεν ξέρω πια είναι η κυρά!

Meropi είπε...

Μαριάνα μου,
το σκέφτηκα κι εγώ αυτό με την μετατροπή της ποινής μέχρι 5 χρόνια. Πόσο άδικο είναι για τους φτωχούς. Θα γεμίσουν οι φυλακές "φτωχοδιάβολους", ενώ οι πλούσιοι θα πληρώνουν και θα κυκλοφορούν ελεύθεροι.
Την καλημέρα μου.

tzonakos είπε...

Καλημερα.
Εξαιρετικό το άρθρο του κ. Τσούκαλη στην Καθημερινή.
Απο αυτά που όλοι πρέπει να διαβάσουμε. Οποιος δεν το έκανε, να πάει να το διαβάσει.

Οταν άκουσα αυτο, σκέφτηκα οτι σίγουρα ειναι μέτρο εντυπωσιασμού. Δεν εχω καμμια εμπιστοσύνη σε οποιονδήποτε Ελληνα Υπουργό απο καιρό τωρα.
Μετά σκέφτηκα οτι αν δεν εχω χρήματα θα μπω μεσα αλλα πρώτα θα πληρώσω τους δικηγόρους. Αυτοί δεν χάνουν ποτέ.

Αραγε ειχε κανεις νομοθέτης τη σοφία να βάλει μεσα σε μια τετοια νομοθετική πράξη και μια επιπλέον εισφορά των υψηλών εισοδημάτων στον κρατικό κορβανά ;
Με ποια λογική κάνουν τον πλούσιο πλουσιότερο και φτωχό σε εξαθλίωση ;

Οπως εγραψε κι ο Swell η "ευνομούμενη πολιτεία" θέλει να μας κάνει να νιώσουμε ασφαλείς αλλα πετυχαίνει το αντίθετο.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Τι ρέστα θα μείνουν;
Ααα...ταπί και ψύχραιμοι!

faraona είπε...

"Αν έχεις χρήμα βάδιζε και ...ριζικό περπάτα..."

η καλόγερο γούμενο θαλεγα εγω...εκει να δεις τι ωραια περπατας.

φιλια πολλα

jf είπε...

Μήπως δεν ανάλυσες σωστά το θέμα της μετατροπής της φυλάκισης σε χρηματική ποινή; Για σκέψου· είναι απ’ τις σπάνιες φορές όπου το κράτος τα παίρνει μόνο απ’ τον πλούσιο, ενώ σκέφτηκε με στοργή να διαφυλάξει την τσέπη του φτωχού!
Καλά, μη βαρέσεις χαχαχα

marianaonice είπε...

@αθεόφοβε
Αλήθεια άραγε ποιά να είναι η κυρά;;
Μπερδεύτηκαν σήμερα τόσο πολύ κυρές και κύριοι!!
Χαχαχα!!!

@Μερόπη μου
Έτσι ακριβώς!! Θα γεμίσουν οι φυλακές "φτωχοδιάβολους" και οι Αρχισατανάδες θα κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας με τον παρά τους και θα εξαγοράζουν τα πάντα και προπαντός τις συνειδήσεις μας!!!

Tzonako μου
Πραγματικά και εμένα μου άρεσε το άρθρο αυτό του κ. Τσούκαλη στην Καθημερινή, γι' αυτό σας παρέπεμψα εκεί για να το δείτε.
Η γνώμη μου είναι για όλα τα αδικήματα φίλε μου να μπαίνουν ποινές φυλάκισης κι ας μην είναι πολύ μεγάλες. Απλά να μην εξαγοράζονται και να πρέπει ο καταδικασμένος να πάει φυλακή έστω και για 2-3 μέρες για να συνετιστεί, ανάλογα με την πράξη του! Το να πληρώνεις το αδίκημα δεν έχει αξία!
Γιατί έτσι η Δικαιοσύνη γίνεται ταξική και αυτοί που τιμωρούνται είναι οι "φτωχοδιάβολοι" που λέει και η Μερόπη που πάνε φυλακή γιατί δεν έχουν να πληρώσουν την ποινή τους. Ενώ οι άλλοι πληρώνουν και καθαρίζουν!!!!
Και συνεχίζουν βέβαια απτόητοι να παρανομούν!

Καλό βράδυ!

marianaonice είπε...

@Σπίθα
Ακριβώς: Ταπί και ψύχραιμοι!!...
Χαχαχα!!!

@faraona μου
Καλά αν έχεις και γούμενο, άστα όλα τα λεφτά!!! Χαχαχαχα!!!

JamanFou μου
Ναι μωρέ πώς δεν το σκέφτηκα??
Έτσι είναι!! Για τη δική μας τσέπη φροντίζει η Ελληνική πολιτεία και τα "παίρνει" κανονικά από τους πλούσιους, αφού βέβαια αυτοί της τα έχουν πάρει στο πολλαπλάσιο!!!
Χαχαχα!! Δεν βαράω καλέεε!!!...

Καλό βράδυ!!

phlou...flis είπε...

Ηδη, στην εξεταστική το ...παίζουν. Ο παράς και οι.τα παρα... δεν κρύβονται

marianaonice είπε...

@phlou.flis μου
Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από όλους αυτούς.
Εμείς τι κάνουμε;;
Καλό βράδυ!

Άστρια είπε...

Παρανομίες, παρα..., παρα..., παρα... γίνονται παράς.
Και ο παράς έχει την δύναμη να κάνει παρανομίες, παρα..., παρα..., παρα... ......
Ένας φαύλος κύκλος.

Πολλά φιλιά Μαριάννα μου, καλή δύναμη να έχουμε!!!

habilis είπε...

Eχεις δίκιο .
Ετσι είναι .
Και όλοι αυτοί τελικά είναι που θα κάνουν τα χειρότερα .
Ξέρουμε ότι οι πολιτικοί δημοσίως αυτά που λένε είναι σχεδόν μόνο για τους προσωπικούς τους στόχους.

Σε μια εγωκεντρική κοινωνία πολιτών είναι ηλίθιο να ζητάμε απο τους άλλους να είναι αλτρουιστές .
Εχουμε γίνει παντελώς αδιάφοροι γιά τα κοινά .
Το ξέρουν αυτό,και έχουν ξεσαλώσει.

Το post σου είναι όαση στό τρα λα λα του blogging .

Takiz είπε...

Πολύ φασολάδα Μαριάννα, πολύ φασολάδα.
Διάβασε την Μερόπη και θα καταλάβεις.

Καλό σου βράδυ γλυκιά μου

patsiouri είπε...

Στη χώρα του παρα...
ΠΑΡΑ-γραφη.
For ever...

Unknown είπε...

Λοιπόν ποτέ δεν πίστεψα πως ο τόπος αυτός εχει φόβο να αφελληνισθεί.,και ξέρεται γιατί???
@@Εχει φοβερές παραδόσεις..........
Ποιός δεν μεγάλωσε ακούγοντας,το Εθνικό Απόφθεγμα.
ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΟΥ????

marianaonice είπε...

@άστρια
Ναι @φίλη μου καλή δύναμη να έχουμε!
Μας χρειάζεται!!

@habilis
Σ' ευχαριστώ κατ' αρχάς για τα καλά σου λόγια! Είναι στιγμές που νοιώθω ότι είμαι σε απόγνωση και εντελώς αδύναμη να παλέψω όλη αυτή την παραγωγή της διαφθοράς και της απατεωνιάς των υποτίθεται υπεράνω υποψίας συμπολιτών μας!!
Και εξοργίζομαι όταν τους ακούω να μας διαβεβαιώνουν ότι πασχίζουν για την κάθαρση και τιμωρία!!
Όλοι τους είναι θεατρίνοι και μόνο για την πάρτη τους αγωνίζονται!!

@Takiz μου
Θα πάω από τη Μερόπη. Ήταν μία δύσκολη μέρα σήμερα και δεν πρόλαβα να ενημερωθώ για τα νέα της @γειτονιάς μας!
Φιλιά!

Καλό βράδυ @φίλοι μου!

marianaonice είπε...

@patsiouri μου
Στη χώρα του παρά σωστά πρώτη και καλύτερη η Παραγραφή!!!
Ξέρουν να φροντίζουν τον εαυτό τους!!

@taspa μου
Το ίδιο λέει και ο αθεόφοβος!!
Χαχαχα!!!
Το θέμα μας είναι ποιά είναι η κυρά σήμερα! Μπερδεύτηκαν βλέπεις τα πράγματα!! Χαχαχα!!

Καλό βράδυ @φίλοι μου!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!