Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Εγγυάται την Αξιοκρατία... Να τον πιστέψουμε??


Οι πολιτικές της ανομίας και της ατιμωρησίας βυθίζουν τη χώρα στη βαρβαρότητα δήλωσε ο Γιώργος Παπανδρέου

Σφοδρή επίθεση κατά της ΝΔ εξαπέλυσε ο Γιώργος Παπανδρέου στην ομιλία του σε εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ με θέμα "Πολιτικό σύστημα και κράτος στην υπηρεσία του πολίτη που πραγματοποιήθηκε στην Παλαιά Βουλή.

Στο στόχαστρο του Παπανδρέου βρέθηκε η ΝΔ και οι πολιτικές της, αυτές της "ανομίας και ατιμωρησίας" όπως χαρακτηριστικά είπε που "βυθίζουν τη χώρα στην βαρβαρότητα της κοινωνικής αδικίας και της πόλωσης".

Το κράτος της ελληνικής Δεξιάς καταρρέει εξαιτίας των πράξεών του, αλλά και της ανικανότητάς του να διασφαλίσει τα δικαιώματα των πολιτών" υπογράμμισε ο Γ. Παπανδρέου και καταλόγισε στη ΝΔ ότι μας οδήγησε στην πιο "βαθιά απαξίωση θεσμών". (αλήθεια λέει!!).

"Αυτός ο κατήφορος πρέπει να σταματήσει εδώ και τώρα" τόνισε ο ίδιος υπογραμμίζοντας ότι η διαφάνεια στο κράτος είναι "όρος εκ των ων ουκ άνευ".

Καταλήγοντας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι
"το ελληνικό κράτος χρειάζεται ειρηνική επανάσταση. Εγγυώμαι την αξιοκρατία παντού".

Το έχουμε ξανακούσει αυτό!!!
Όμως τώρα πρέπει να το θυμόμαστε!!
Και να μην αφήσουμε ούτε αυτόν να το ξεχάσει, αν κληθεί να μας κυβερνήσει!!
.

60 σχόλια:

Aνεμος είπε...

ΝΔ 2004-2009

1 Υπόθεση Λιάσκου - Κεραμιδά (από το Υφ. Τουρισμού) για χρηματισμό.
2 Μεταγραφή του γιου του κ. Τσιτουρίδη, υπουργού Απασχόλησης τότε.
3 Η υπόθεση του βασικού μετόχου.
4 Μάιος 2005 - προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ (Κ.ΧΟΥΠΗΣ).
5 Ιούνιος 2005 - Πακιστανοί.
6 Ιούνιος 2005 - προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ (ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗ)
7 πτώση στρατιωτικού ελικοπτέρου Σινούκ
8 Σεπτέμβριος 2005 - καρτέλ γάλατος - ΜΕΒΓΑΛ.
9 Οκτώβριος 2005 - Ρεγκούζας και κρατικές διαφημίσεις.
10 Οκτώβριος 2005 - Μαντούβαλος - παραδικαστικό
11 Δεκέμβριος 2005 - Παλαιοκρασσάς και ΔΕΗ.
12 Ιανουάριος 2006 - Μαρκογιαννάκης για Εισαγγελέα Αρείου Πάγου.
13 Φεβρουάριος 2006 - ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ Vodafone.
14 Ιούνιος 2006 - Ξυλοδαρμοί φοιτητών στα πλαίσια των μεγάλων καταλήψεων.
15 Αύγουστος 2006 - Πυρκαγιές στη Χαλκιδική.
16 Σεπτέμβριος 2006 - Υπόθεση Ζαρντινιέρα.
17 Δεκέμβριος 2006 - Εξαγορά ΓΕΡΜΑΝΟΣ από COSMOTE.
18 Μάρτιος 2007 - Άγριοι ξυλοδαρμοί φοιτητών στις μεγάλες πορείες του Μαρτίου.
19 Μάρτιος 2007 - Ομόλογα…
20 Απρίλιος 2007 - Τσιτουρίδης και πάλι .

21 Ιούνιος 2007 - Βαρβιτσιώτης και σκάνδαλο Μυκόνου.
22 Ιούνιος 2007 - Πυρκαγιές στην Πάρνηθα.
23 Αύγουστος 2007 - Φωτιές στην Πελοπόννησο και στην Εύβοια.
24 Αύγουστος 2007 - Χρέη του Αλογοσκούφη.
25 Δεκέμβριος 2007 - Μαγγίνα… πιάσε μια λεμονάδα.
26 Δεκέμβριος 2007 - ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ - Σεξ, ψέμματα και DVD.
27 Ιανουάριος 2008 - Κουκοδήμος - Θέμος και Αδριανός.
28 Απρίλιος 2008 - Αυθαίρετο Σουφλιά.
29 Απρίλιος 2008 - Ηλιέλαιο - δηλητήριο.
30 Μάιος 2008 - Εξαγορά ΟΤΕ από DT.
31 Μάιος 2008 - Λιμάνια (ΟΛΠ) και Κινέζοι
32 Μάιος 2008 - ΝΟΘΕΙΑ στη διαδικασία αναθεώρησης του συντάγματος.
33 Μάιος 2008 - ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS.
34 Ιούνιος 2008 - Λευκίμμη ΧΥΤΑ.
35 Ιούνιος 2008 - Μητσοτάκης Κυριάκος και SIEMENS
36 Ιούλιος 2008 - Λιάπης, Χριστοφοράκος και SIEMENS.
37 Ιούλιος 2008 - Αποπομπή Ζορμπά.
38 Ιούλιος 2008 - Αξιωματικός της ΕΛΑΣ εμπλέκεται σε σκάνδαλο υπεξαίρεσης 700.000 για το C4I.
39 Ιούλιος 2008 - Σκάνδαλο ΟΣΕ.
40 Αύγουστος 2008 - Αναγνώριση των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών.
41 Αύγουστος 2008 - Υπόθεση Παυλίδη - Χρηματισμός.
42 Σεπτέμβριος 2008 - ΜΟΝΗ Βατοπεδίου.
43 Αλέξης Γρηγορόπουλος.

ΠΑΣΟΚ 1993-2004

1 Φούσκα στο Χρηματιστήριο.
2 Χειραγώγηση το δείκτη Χρηματιστηρίου με τα χρήματα απο τα ΔΕΚΑ (Δημοσια Επιχειρηση Κρατικών Αξιών)
3 ΙΜΙΑ
4 Πύραυλοι S-300
5 "Νίκη του Ελσίνκι.
6 Συναίνεση στον Βομβαρδισμό στο Serajevo.
7 Εξοπλιστικά προγράμματα 20δις αμφιβόλου ποιότητας για την Αεροπορία.

8 Στρατιωτικές Δαπάνες και τα διπλά βιβλία.
9 TOR-M1. 473 εκ δολάρια και 2 φόνοι.
10 Athens2004. Το μεγάλο φαγοπότι.
11 Δημόσια Έργα και ο ΑΚΤΩΡ ο υπεργολάβος.
12 Εθνικό Κτηματολόγιο.
13 Παράνομες Ελληνοποιήσεις ακόμα και σε Σεσημασμένους Εγκληματίες με σκοπό την ψηφοθηρία.
14 Προδοσία και παράδοση του αρχηγού τον Κούρδων Αμπτουλάχ Οτσαλάν στους Τούρκους.
15 Υπόθεση Στέγκου. Τα ακριβά Γιαούρτια (100εκ Δραχμές).
16 Μάνικας-Νεονάκης

17 Συμμετοχή της Ελευθεροτυπίας στο φαγοπότι Athens 2004.
18 Φόροι... Δώσε φόρους στον Λαό.
19 Αγροτικό ζήτημα... Η αγροτική ανάπτυξη δολοφονείτε.
20 Προμήθειες στα Νοσοκομεία (εικονικές και υπερτιμολογημένες)
21 Ολυμπιακη Αεροπορία.
22 ΑΣΕΠ. οι περίφημες "Αποκαταστάσεις.
23 Το φιάσκο της οδού Νιόβη.
24 Υπόθεση Πάσαρης.
25 Καταγγελία για χρηματισμούς για την ασφάλεια για 6 φρεγάτες.
26 Ναυάγιο Σάμινα.

27 Γιάννης Παπακωσταντίνου και ΑΡΤΙΟΝ.
28 Σκάνδαλο κρυμμένου ελείματος 1δις της ΕΑΒ.
29 Το ομόλογο Γκοτζίλα.

30 Λεηλασία των ταμείων του Πασοκ για Χρηματιστηριακο Τζόγο.
31 Σκάνδαλο ΑΡΙΑΔΝΗ.

Μας επιβάλανε τις τελευταίες δεκαετίες μέσα από την ελεγχόμενη πληροφόρηση να τα θεωρούμε όλα δεδομένα και μη αναστρέψιμα.

Μας επιβάλανε ελεγχόμενη πληροφόρηση.

Τήν επιβάλανε γιατί φοβούνται μην γνωρίσουμε την αλήθεια που θα μας οδήγησει στην ελευθερία
θεοδωρος τενεζός
http://tenezos.blogspot.com/

marianaonice είπε...

@Ανεμε
Καλά έκανες και τα κρέμασες όλα τα σκάνδαλα της τελευταίας δεκαετίας!
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι!!
Αυτο θέλω να πω! Τα ίδια λόγια τα έχουμε ξανακούσει σε διάφορες εκδοχές και από διαφορετικα χείλη!!
Αυτή τη φορά όμως πρέπει να μην τους αφήσουμε να παραβούν την υπόσχεση και την εγγύηση που μας δίνουν!!!

monahikoslikos είπε...

Μαριάννα μου καλημέρα,
Το αν θα τον πιστέψουμε ή όχι είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας και του πόσο απελπισμένοι είμαστε...

Για να βοηθήσω θυμίζω τη γνωστή φράση, που αποδίδεται στον Τσώρτσιλ ότι… «Τα μεγαλύτερα ψέματα λέγονται πριν από το σεξ, μετά το κυνήγι, στη διάρκεια του πολέμου και πριν από τις εκλογές.Εξάλλου κατά την Emma Goldman… αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν την πραγματικότητα θα ήταν παράνομες.Επομένως τον πιστέψουμε ή όχι μικρό το κακό...

monahikoslikos είπε...

@Ανεμος:
Καλή και επαινετή η προσπάθειά σου να δικαιολογήσεις τη λεηλασία του κράτους από τα γαλάζια λαμόγια την τελευταία πενταετία αλλά καθόλου πειστική.
Περαστικά σου....

THANASIS MAKEDONAS είπε...

καλημαμερα περαστικα μας το ποταμι δεν γυριζει πισω λενε οι παλιοι εμεις παλι πισω θα παμε αντθετα στην φυση;παλι τα ιδια σογια παπανδρεου καραμανλη και μητσοτακηδες περαστικα μας!!!που γαμωτο ειπα μητστακη και κατι επαθε το λαπτοπ!!!!!!!!!!















1

αντωνης είπε...

O Παπανδρεου μπορει να εχει τις καλυτερες των προθεσεων (μπορει, ειπα) αλλά ωρες ωρες μοιαζει (οπως οι περισσοτεροι των πολιτικων αλλωστε) σα να ζει αλλου.
Η αξιοκρατια δεν ειναι κατι που μπορει καποιος να την εγγυηθει κατα τη γνωμη μου.
Οσο για τη διαφανεια, ενα ερωτημα εχω. Μπορει να τα βαλει η πολιτικη σημερα με τα λαμογια-καρχαριες τα οποια η ιδια βοηθησε να εξελιχθουν και να θεριεψουν; Πολυ αμφιβαλλω.

Καλημερα, καλο ΣΚ!

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνω με το οτι κανεις ΔΕν μπορει να εγγυηθεί την αξιοκρατία.
Μπορώ να το εγγυηθουμε εσυ κι εγω...
Και μπορούμε να δίνουμε τις "εγγυησεις" μας, με αρχη την κάλπη... Οχι αυτή αλλά στις βουλευτικες... αν ψηφισουμε παλι τον βολευτή μας, η τον τάδε "καλιτεχνη", δικηγοτισκο ή... δημοσιογραφισκο που θα μας πασσάρουν τα ΜΜΕ, αν ψηφίσουμε πάλι απ τον καναπέ... τοτε δεν υπαρχει περιπτωση να... εγγυηθει κανεις την αξιοκρατια.
Αν παραδώσουμε - ολοι - τα κομματα στα συμφεροντα, τοτε δεν θα υπαρξει παλι αξιοκρατια.
Αν προστρεξουμε στον... κομματαρχη για το.. βολεμα, επισης...

Meropi είπε...

Μαριάνα μου,
από τη μια σκέφτομαι ότι ας μην είμαστε ευκολόπιστοι, την αξιοκρατία κανένα από τα δύο μεγάλα κόμματα δεν την πιστεύει κατά βάθος και ούτε πρόκειται να την εφαρμόσει πλήρως. Από την άλλη όμως μου έρχεται και το αρχαίο ελληνικό ρητό στη σκέψη "Το μη χείρον βέλτιστον". Νομίζω ότι μεταξύ μας ξέρουμε ποιο είναι το χείρον.

αντωνης είπε...

Εννοουσα κανεις πολιτικος.

b|a|s|n\i/a είπε...

εδώ και αν είναι τόσο επίκαιρος ο τίτλος σου. όλοι σχεδόν οι πολιτικοί και περισσότερο οι βουλευτές ζουν στον δικό τους μικρόκοσμο. τόσο μακριά από τον κόσμο των καθημερινών ανθρώπων.
και εμείς σαν να είμαστε στο ίδιο ακριβώς έργο θεατές τόσα μα τόσα χρόνια.

Laplace είπε...

καλημερα Μαριαννα
πολυ σωστα τα γραφει ο φιλος Αντωνης!συμφωνω μαζι του!

δεν ξερω αν τον πιστεψετε το βασικο ειναι : ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΤΕ ΛΕΥΞΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ..

να τον κρίνετε αυστηρα απο την αρχη..

γιατι βαζω στοιχημα οτι οταν γινει πρωθυπουργος θα εχουμε απο τα πρασινα γκεμπελακια τα γνωστα:ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ,ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ κλπ κλπ κλπ

αν λοιπον ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αναλαβει την καμένη γη,ας το πει απο τωρα..

καλο ΣΚ

marianaonice είπε...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Εγώ προσωπικά είμαι πολύ απελπισμένη!!
Έχω ανάγκη κάποιον να πιστέψω! Όμως όλα αυτά μου φαίνονται τόσο ψεύτικα, που όταν τα ακούω αισθάνομαι ότι με δουλεύουν κατάμουτρα!!
Πόσες φορές δεν το ακούσαμε αυτό περί αξιοκρατίας, και από τους μεν και από τους δε??
Φοβάμαι ότι οι άνθρωποι έχουν πλέον ξεχάσει την έννοια της λέξης αυτής!
Και η αναξιοκρατία στη Χώρα μας κατάντησε να είναι τόσο συνηθισμένη και αποδεκτή που πλέον έπαυσε να είναι και παράνομη!
Ο καθένας μας κοιτάει το προσωπικό του βόλεμα με όποιο τίμημα, με αποτέλεσμα εμείς οι ίδιοι να αποκλείουμε από την πολιτική και κυβερνητική αρρένα αλλά και από κάθε άλλη μάχιμη αρρένα της ζωής, τους άξιους και επαρκείς που έχουν κάτι να δώσουν σε μας και στον τόπο μας!!
Δεν ξέρω αν θα πιστέψω τον Παπανδρέου, αυτό που ξέρω είναι ότι κάνοντας αναδρομή στη ζωή μου, επειδή εγώ είμαι παιδί που σταδιοδρόμησα επί ΠΑΣΟΚ τέτοια αθλιότητα και κατάντια και φόβο και φασισμό στον τομέα της δικής μου δουλειάς τουλάχιστον δεν έζησα ποτέ!!! Οπότε πάντα μπαίνει το δίλημμα μεταξύ δύο κακών το μη χείρον βέλτιστον, που λέει και η φίλη μου η Μερόπη!

Όσο για τον @Ανεμο, νομίζω ότι όπως εγώ το κατάλαβα, στόχος του δεν ήταν να δικαιολογήσει τα σκάνδαλα της ΝΔ, αλλά να καταδείξει ότι τα σκάνδαλα αυτής ήταν ασύγκριτα περισσότερα και εξ ίσου σπουδαία βέβαια με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ, μόνο που το ΠΑΣΟΚ είχε 31 σκάνδαλα σε περίοδο διακυβέρνησης 20ετίας, ενώ η ΝΔ ξεπέρασε κάθε όριο με 43 σκάνδαλα μέσα στα 5 χρόνια που την έχουμε στο σβέρκο μας!
Απλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις λαμογιές των ΠΑΣΟΚ για να έχουμε το νου μας! ΟΧΙ ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ!! Σε κανέναν!
Νομίζω αυτός είναι ο στόχος του @Ανεμου.
Βέβαια αρμόδιος να απαντήσει με ακρίβεια είναι ο ίδιος!

marianaonice είπε...

@Θανάση
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω!
Αλήθεια είναι!!
Όμως εμάς πια μας γυρίζουν πίσω συνεχώς και ολοταχώς!!
Ίσως γιατί δεν έχουμε τη δύναμη που έχει το ποτάμι!
Ή δεν ξέρουμε τη δύναμη που έχουμε!!
Αχ το Μητσοτάκη, μη τον μελετάς, γιατί κινδυνεύουν όλα τα λαπτοπ εδώ μεσα!! χαχαχα!!!
Καλημέρα σου!

@Αντώνη μου
Και εγώ την ίδια γνώμη έχω! Την αξιοκρατία δεν πρέπει να την εγγυηθεί μόνον ο Παπανδρέου! Είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι' αυτό!
και ο καθένας μας κοιτάει δυστυχώς το δικό του βόλεμα!!
Κι εγώ φοβάμαι ότι τα λαμόγια πλέον κυρίευσαν και την ίδια την πολιτική μας!!
Κάποιος είπε ότι τις κυβερνησεις των κρατών την τελευταία δεκαετία έχει αναλάβει η διεθνής μαφία! Τείνω να τον πιστέψω!!

@Μερόπη μου
Και εγώ συμφωνώ μαζί σου! Τα έχουμε συζητήσει εκτενώς άλλωστε εμείς!

Ανώνυμος είπε...

Αν ψήφιζα θα έδινα την ψήφο μου στο ΠΑΣΟΚ, επειδή εκτός από αυτά που λες, είπε ότι οι έδρες πρέπει να γίνουν μονοεδρικές κάτι που είναι αυτονόητο σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο και επειδή είμαι σίγουρη πως δεν θα έπαιζε τα κατασταλτικά παιχνιδάκια της ΝΔ.
Καλό Σ/Κ Μαριάνα.

marianaonice είπε...

@b|a|s|n\i/a
Nαι έτσι ακριβώς!! Θεατές στο ίδιο έργο παιγμένο κάθε φορά από διαφορετικούς αστέρες ηθοποιούς!!
Εεε! Φτάνει πια!!
Όλοι αυτοί δεν εχουν ιδέα μου φαίνεται τι βιώνουμε εμείς στην καθημερινότητά μας!!

@Laplace
Ax ναι!! Έχεις τόσο δίκιο! Σαν να τους ακούω ήδη!! "Παραλαβαμε καμμένη γη"!!
Έλεοςςςς πιααα!!!

Καλό Σ/Κ @φίλοι μου!!

marianaonice είπε...

@mariana μου
Ναι κι αυτός είναι ίσως ένας από τους λόγους που ίσως πρέπει να επιλέξουμε το ΠΑΣΟΚ μεταξύ των δύο καρχαριών κομμάτων!
Θα μου πει κάποιος τα μικρά κόμματα γιατί δεν τα σκεφτόμαστε?
Εγώ βέβαια προσωπικά ούτε σ' αυτά έχω καμία εμπιστοσύνη, αλλά δεν δίνουν και τη λύση σήμερα στα προβλήματά μας!
Καλό Σ/Κ και σε σένα!!

Aristodimos είπε...

Μαριάννα μου
Την δεκαετία του '80 τους ειχα πιστέψει τόσο που ετρεχα σε καθε συγκέντρωση , σε καθε εκδηλωση, σε καθε κάλεσμα...
Μπορω να πω οτι ναι στην αρχη αξιζε την ελπίδα και την πιστη που τους ειχαμε δειξει...
Με τον χρονο ομως κι εκείνοι δεν μπορεσαν ν αντισταθούν στην ρεμούλα ξέχασαν αρχες και αξίες και αλλοιωθηκαν.

Τωρα ναι μεν μπορει το επώνυμο να ειναι το ιδιο μα νομίζω οτι το ποιόν του ανθρώπου δειχνει οτι μπορούμε να τον πιστέψουμε ή εστω να του δωσουμε την ευκαιρεία ν αποδείξει οτι εννοει αυτα που λέει.

Αρης

zoyzoy είπε...

Εγώ δεν δίνω σε κανένα δεύτερη ευκαιρία! Τα είδαμε τα τελευταία χρόνια και από τις δύο παρατάξεις είμαι ανάμεσα σε "παραλία" ή "τρέχα γύρευε κόμμα"
αλλά φοβάμαι ότι ένας απ'τους δύο θα μας κατσικωθεί πάλι!!

akrat είπε...

καλησπέρα
κάντε όπως νομίζετε...
εγώ αυτούς τους κυρίους τους ξέρω από 1974-1978 και ξέρετε από τότε τι έμαθα???????
ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ..........
αν έχεις ιδέες.....


ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΣΤΟ ΒΡΑΚΙ ΤΟΥΣ Ή ΔΥΝΑΤΟΝ
για να φας.......

Sissi Soko είπε...

ιτάτε σαν να ήταν εθνικές εκλογές.

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Όλοι μας τους είχαμε πιστέψει νομίζω!
Και στην αρχή καλά τα πήγαν!
Μετά διαψεύσθηκαν!
Αν τους δώσουμε δεύτερη ευκαιρία, δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε να μας ξαναδιαψεύσουν!
Πρέπει να είμαστε πάντα σε επιφυλακή και να μη τους αφήσουμε να εφησυχάσουν! Καμία ανοχή πλέον σε λαμογιές!!

@Σίσσυ
Καλώς μου ήρθες!!
Νομίζω ότι και αυτές οι Ευρωεκλογές είναι ένα πρόκριμα των βουλευτικών!

marianaonice είπε...

@zoyzoy
Mπορεί να έχεις δίκιο! Αλλά φοβάμαι ότι δεν είναι λύση κι αυτό!
Τι να πω??
Αφού αν δεν ψηφίσουμε εμείς θα ψηφίσουν άλλοι για μας!!

@akrat
Aλλοίμονο αν ψηφίζαμε για να ...φάμε!!
Απλά πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ όλων των κακών το μη χειρότερο!!

Καλό Σ/Κ!!

Ανώνυμος είπε...

αχ, αν υπήρχε αξιοκρατία για την οποία μιλάει αυτό το μικρό εγγονάκι, ούτε αυτόν θα ξέραμε, ούτε το ανηψάκι του αλλουνού, ούτε τόσα και τόσα αριστερά και δεξιά πριγκηπόπουλα...
αει σιχτίρ πια!
συγγνώμη
υπογραφή:
πολύ απελπισμένη γυναίκα σε εμμηνόπαυση

κάκος είπε...

Μα δεν νομίζω πως μιλάει κάποιος εδώ για συμψηφισμό σκανδάλων . Βεβαίως στα πηγαδάκια των καφενείων γίνονται τέτοιου είδους συμψηφισμοί που άλλωστε τροφοδοτούνται με μαεστρία από τους μεν και τους δε .
Μαριάνα , επί κάποιας κυβερνήσεως θα σταδιοδρομούσατε ούτως ή άλλως , δεν παίζει κάποιο ρόλο , απλά να συμπληρώσω , πως από ότι έμαθα , στο λεξικό που γράφετε στην ακαδημία , στο λήμμα "αναξιοκρατία" αλλά και σε αρκετά άλλα , ας μην τα αναφέρω , βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει , θα μπούν και οι "οικογενειακές" φωτογραφίες όλων των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης !

καλησπέρα και καλό σ/κ

habilis είπε...

Βαρέθηκα να απογοητεύομαι από λόγια πολιτικών .
Πάντως κάθε κοινωνία έχει τους πολιτικούς που της αξίζουν...

Aνεμος είπε...

Ο/Η monahikoslikos είπε...
@Ανεμος:
Καλή και επαινετή η προσπάθειά σου να δικαιολογήσεις τη λεηλασία του κράτους από τα γαλάζια λαμόγια την τελευταία πενταετία αλλά καθόλου πειστική.
Περαστικά σου....
αν αυτο καταλαβες λυκε μαλλον δεν με παρακολουθεις αλλωστε δεν εχω και απαιτηση

Aνεμος είπε...

ας επιβάλανε τις τελευταίες δεκαετίες μέσα από την ελεγχόμενη πληροφόρηση να τα θεωρούμε όλα δεδομένα και μη αναστρέψιμα.

Μας επιβάλανε ελεγχόμενη πληροφόρηση.

Τήν επιβάλανε γιατί φοβούνται μην γνωρίσουμε την αλήθεια που θα μας οδήγησει στην ελευθερία
θεοδωρος τενεζός
http://tenezos.blogspot.com/

Aνεμος είπε...

γραφω την πηγη αλλα ειναι ντροπη σου λυκε να με κατηγορεις σαν κουκουλοτη των δεξιων σκανδαλων αν διασταυρωνες καμια πληροφορια διαβαζοντας καμια φορα το ρημαδιακο μου blog 2,5 χρονια τωρα δεν θα εκστομιζες τετοιες υβρεις αλλα ολοι εδω κρινομεθα αδερφε

αθεόφοβος είπε...

Το τι θα ψηφίσει κανείς εξαρτάται από την προσωπική θεώρηση των πραγμάτων που έχει ο καθένας μας.
Αυτό που έχει για μένα σημασία είναι να πάει ο κόσμος να ψηφίσει γιατί θεωρώ απαράδεκτο να εκχωρείς στους άλλους το δικαίωμα σου επιλογής πιστεύοντας ότι με την αποχή κάνεις επανάσταση απέναντι στο σύστημα.

Aνεμος είπε...

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΛΟΦΑΡΩ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΚΕ ΛΥΚΕ ΔΙΑΒΑΣΕ
http://anemos5.blogspot.com/2009/05/blog-post_24.html

agrampelli είπε...

Αχ Μαριάννα μας!
και 'γω απελπισμένη είμαι,μα γιατί μούρχεται στο νου ο παρακάτω στίχος του τραγουδιού...
"τα πιο μεγάλα ψέμματα,στα πιο αθώα βλέμματα..."
Καληνύχτα...

monahikoslikos είπε...

@Ανεμος:
Ανεμο… μαζώματα διαολοσκορπίσματα φίλε μου και σε αποκαλώ φίλο επειδή σε συνάντησα σε φιλικό blog….
Είναι θετικό πάντως ότι έσβησες τα απειλητικά σχόλια (εγώ πάντως τα έχω κρατήσει) που τα διάβασα τη νύχτα και τρομοκρατήθηκα τόσο που δεν με έπαιρνε ο ύπνος…. όσο σκεπτόμουνα ότι θα αποκαλύψεις το ρόλο μου…
Προσπαθείς να στήσεις ένα blog αντιγράφοντας δεξιά κι αριστερά ότι βρεις και σου αρέσει – δεν είναι κακό αυτό αλλά δεν είναι blog-
Στα blogs ο καθένας αποτυπώνει τις δικές τους απόψεις τα δικά του μεράκια και δεν κοπιάρει άλλους γιατί πολύ πιθανό να την πατήσει όπως εσύ καλή ώρα και μετά να διαμαρτύρεσαι.
Με εγκαλείς ότι σε χαρακτήρισα κουκουλωτή των σκανδάλων της Ν.Δ και όσο κι αν δεν σου αρέσει, το σχόλιο σου εκεί οδηγεί… στο συμψηφισμό και τη συγκάλυψη, όσο κι αν δεν ήταν αυτές οι προθέσεις σου όπως εκτιμά και η @φίλη Μαριάννα.
Μάθε λοιπόν ότι ο κατάλογος με τα σκάνδαλα της Ν.Δ 2004-2007 κυκλοφορεί από blog σε blog από πέρυσι το Φθινόπωρο ενώ και κάποιες εφημερίδες έκαναν αναφορά σ΄ αυτά. Άλλωστε η σύνταξή του ξεκίνησε από κάποιες ερωτήσεις βουλευτών του ΠΑΣΟΚ στη βουλή.
Κάποιοι ως φαίνεται ενοχλήθηκαν από την τεκμηριωμένη καταγραφή της λεηλασίας του κράτους από τα γαλάζια λαμόγια κι …έτρεξαν να φτιάξουν και μια λίστα με σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ για να λειτουργήσει συμψηφιστικά.
Δεν ξέρω ποιοι είχαν την πρωτοβουλία να κάνουν συμψηφισμό δηλαδή ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ πάντως εγώ τη διπλή λίστα τη βρήκα μόνο στο blog του Τενέζου από όπου και την αντέγραψες εσύ.
Άλλη φορά λοιπόν να είσαι προσεκτικότερος στο τι αντιγράφεις γιατί ότι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός… και μπορεί να σε παραξηγήσω πάλι.

Υ.Γ: Συγνώμη Μαριάννα για την έκταση του σχολίου αλλά με …κατατρόμαξε ο Άνεμος που ελπίζω να ξαναδεί το θέμα και να μην με υποχρεώσει να επανέλθω, γιατί τη δεύτερη φορά θα είμαι πολύ κακός λύκος

Laplace είπε...

καλημερες..
φίλοι ο συμψηφισμός δεν είναι συγκάλυψη..απλα λεει οτι και οι 2 ειναι φαταούλες..κατι που αποδέχεται/παραδέχεται πλεον η πλειοψηφία του ελληνικού λαου..

πολύ σωστα εκανε ο άνεμος και μας θύμισε τα του πασοκ γιατι ο ελληνας ξεχναει σε 5 χρονια το τι πέρασε τα προηγούμενα 20 ΑΛΛΑ το Πασοκ ειναι η μονη εναλλακτική λυση αυτη την στιγμη..

να θυμόμαστε ομως οτι δεν πρεπει να ξαναδώσουμε σε κανεναν ξανα λευκή επιταγη..

αυτα μας εφαγαν..τα 'ελα μωρε,τι να κανει ο καραμανλης τα πρωτα 4 χρονια...' κλπ και περνάνε τα χρονια και ο μοναδικός ριγμένος ειναι ο λαος..

dinos είπε...

THΣ πατριδας μου η σημαια
εχει χρωμα γαλανο
και στη μεση χαραγμενο
ενα κατασπρο σταυρο
το ποιημα αυτο το μας εμαθε
μια δασκαλα το 1954 στο
δημοτικο ελληνικο σχολειο
στην ασιατικη οχθη της ΑΙΓΥΠΤΟΥ
ΣΕ Μια μικρη ελληνικη κοινοτητα
500 ελληνων και 25 μαθητων
ηθελα να την ρωτησω
δασκαλα τον σταυρο αυτο ποιος
θα το κρατα στους ωμους του?
μηπως μπορω να εχω μια ΔΕΥΚΡΙΝΙΣΗ?

Aνεμος είπε...

πως λεει το ΠΑΣΟΚ ΠΑΣ ΜΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΣ @laplace εν ολίγης να ανεκτουμε με ψηλα τα χερια παλι τους πασοκους σαν σωτηρες επειδη η νεα δημοκρατια τα εκανε μανταρα ,μάλιστα....λες και στο σκανδαλο της siemens εμπλεκετε μονο η νεα δημοκρατια..και απο ποτε θεωρειτε απειλει να ζητησεις συγνωμη απο καποιον που λες κουκουλωτη των σκανδαλων ....??επειδη τολμησε να πει οτι και το πασοκ εκανε σκανδαλα και ηταν ο νουμερο ενα λογος η διαφθορα που επεσε..???

Laplace είπε...

βρε Ανεμε τι μου γράφεις?
αυτο δεν γραφω και εγω?
οτι συμφώνω μαζι σου? χαχα

Nikos Lioliopoulos είπε...

Αν δεν μπορεσει και αυτος, δεν θα πιστέψω εύκολα αλλον στο μέλλον. Τουλάχιστον απο τα μεγάλα κόμματα.
Την καλησπέρα μου απο την απρόσμενα καυτή αυτη την ωρα Μελίκη.

info press είπε...

Τον πιστεύουμε αλλά με μηδενική ανοχή.

Την καλημέρα μας.

Κούκος είπε...

Ζητείται ελπίδα!
Πόσο απελπισμένοι πρέπει να είμαστε ώστε να ευελπιστούμε ότι θα μας σώσει ο Γιωργάκης!!

phlou...flis είπε...

Μπααα, δε νομίζω. Γιατί χωρίς αυτήν πως θα επιβιώσουν; Αλλά μήπως φταίμε κι εμείς, γι αυτη την αξιοπιστία;
Αλλα, όπως σχολίασε και ο πιο πάνω, ζητείται ελπίς

marianaonice είπε...

@Ανώνυμη
Δεν έχεις κι άδικο!
Αλλά είπαμε μεταξύ των δύο κακών το μη χείρον βέλτιστον!

@κάκο
Συμφωνώ ότι δεν γίνεται συμψηφισμός σκανδάλων εδώ.
Δεν λέω ότι το χρωστώ στο ΠΑΣΟΚ το ότι κάπου σταδιοδρόμησα τέλος πάντων, απλά λεω ότι στον τομέα της δουλειάς μου ένοιωθα πιο ασφαλής και πιο ελεύθερη!
Όσο για τις οικογενειακές φωτογραφίες όλων των κυβερνήσεων, είναι το μόνο σίγουρο!!

@habilis
Και εμείς σίγουρα δεν αξίζουμε καλύτερους άραγε??

marianaonice είπε...

@αθεόφοβε
Κι εγώ αυτό λέω!! Πρέπει όλοι να πάμε να ψηφίσουμε!! Η αποχή δεν είναι λύση!!

@agrampelli
"τα πιο μεγάλα ψέμματα,στα πιο αθώα βλέμματα..."
Oυδέν σχόλιον!!

@Μοναχικέ Λύκε
Μη ζητάς συγνώμη για το χώρο εδώ μέσα!
Είναι δημόσιος και ανήκει σε όλους τους σχολιαστές μου!!

marianaonice είπε...

@Laplace
Συμφωνούμε απόλυτααα!!
Και νομίζω ότι και ο @Άνεμος αυτό ήθελε να πει!
:)))

@THE LONELY SKIPPER
Αυτό το σταυρό @φίλε μου μια ζωή τον κρατάνε οι αδύναμοι αυτού του τόπου!!
Δεν το έμαθες ακόμη??

@Nikos.Lioliopoulos
Nίκο μου, κι εγώ το ίδιο!!
Εκεί βρίσκομαι!! Η απογοήτευση μου πλέον θα είναι καταλυτική!
Καυτή είναι όλη η Ελλάδα τούτο τον καιρό!!
Δεν ρίχνει μια φωτιά να μας κάψει λέω εγώ??
Καλό βράδυ @φίλε μου!

marianaonice είπε...

@info press
Aκριβώς!! Μηδενική ανοχή!!

@κούκε μου
Πολύ απελπισμένη!! Τόσο όσο δεν μπορείς να φανταστείς!
Μα εξακολουθώ να ταξιδεύω με το "Ζητείται ελπίδα"!
:))

@phlou...flis
Έτσι, Ζητείται ελπίδα...
:)))

Καλό βράδυ @φίλοι μου!

admin είπε...

ας ελπίσουμε ότι κάτι θα κάνει αυτός...

marianaonice είπε...

@TreloKouneli Rules
Eλπίζω να μη μείνουμε μόνο με την ...ελπίδα!!
:)))

tzonakos είπε...

Αυτο το θέμα εχει σαν κεντρικό σημείο την απορία της συντάκτριας :
"Να τον πιστέψουμε;"

Διάβασα όλα τα σχόλια και με μερικά ενοχλήθηκα αλλα αυτο ειναι δικό μου θέμα.

Αφου πω οτι ειναι μεγάλη αλήθεια αυτο που έγραψε ο ΜοναχικόςΛύκος :
"Τα μεγαλύτερα ψέματα λέγονται πριν από το σεξ, μετά το κυνήγι, στη διάρκεια του πολέμου και πριν από τις εκλογές" ... που άλλος ειχε πει πολύ εύστοχα κάποτε και ισχύει σημερα, ...

Θα καταλήξω στο οτι αν ο ΓΑΠ φαίνεται πολυ "european" για τα γνωστά ελληνικά γούστα, τότε πρέπει να σκεφτούμε μήπως συνολικά σαν λαός δεν είμαστε και τόσο european αφου άλλωστε είμαστε τελευταίοι σχεδόν στα πάντα στην ΕΕ και πρώτοι σε διαφθορά, κακοδιαχίριση κλπ κλπ.
Για μενα η όποια ελπίδα αύριο μπορεί να εκφραστεί μόνο απο πολιτικούς με το προφίλ του Γιώργου Παπανδρέου και μιας ομάδας συνεργατών του που δεν εχουν καμμία σχέση με τα στραβά του παρελθόντος και αυτο πρέπει να γίνει αν και αμφιβάλλω πάνω σε τι έδαφος θα πατήσει οταν η ΝΔ εχει αφήσει πίσω της το τίποτα !
( Θα ακούσατε υποθέτω για τις 97.665 νέες προσλήψεις που εξαγγέλθηκαν μόλις τωρα )

Και ναι, Ανεμε λυπάμαι αλλα παίζεις το παιχνίδι του συμψηφισμού και αυτο ειναι πάρα πάρα πολύ άδικο και λάθος.

Τέλος, το ερώτημά σου αγαπητή marianaonice θα ηταν πιο δίκαιο να τεθεί για τον καθένα απο τους πολιτικούς αρχηγούς γιατι θεωρώ οτι ετσι στοχοποιείται άδικα ο μοναδικός απο όσους διαθέτουμε που δείχνει να εχει την δυναμική να ρίξει αυτο το αίσχος που κυβερνάει σημερα και δεν εχει αφήσει τίποτα όρθιο και ιδίως τους ΘΕΣΜΟΥΣ όπως λες.

Αντι να σπρώχνουμε σε λογικές "λευκού" και αποχής θα ηταν καλύτερα να απαιτούμε την εφαρμογή της δέσμευσης που αναλαμβάνει ο κάθε υποψήφιος.

Εγω προσωπικά τον πιστεύω απόλυτα, με την έννοια τον εμπιστεύομαι σε μεγάλο βαθμό αλλα θα ειμαι ο πρώτος που αν αθετήσει υποσχέσεις, θα πάρω πέτρα να την πετάξω !

Δεν δέχομαι με τίποτα, το να χρωματίζονται άλλοι πολιτικοί ως αναξιόπιστοι επειδή ο σημερινός "καταλληλότερος" μπούλης ειπε τεράστια ψέμματα και οδηγούμαστε με ακρίβεια σε επιτήρηση απο το ΔΝΤ ενω την ίδια στιγμή τα στελέχη του ζουν ζωή χαρισάμενη απο τις off-shore και τις ηγεμονικές τους αμοιβές, οι συνταξιούχοι υποφέρουν και κανείς δεν έφταιξε για ΚΑΝΕΝΑ σκάνδαλο επι των ημερών της ΝΔ.

Αυτά, ευχαριστώ για την φιλοξενία σου.

αντωνης είπε...

"θα ειμαι ο πρώτος που αν αθετήσει υποσχέσεις, θα πάρω πέτρα να την πετάξω !"

Επειδη θεωρω οτι δεν υπαρχει πολιτικος που δεν εχει αθετησει εστω και μια υποσχεση, ετοιμασου για πετρα...

:)

Ναπoλέων είπε...

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ:

Δεν είναι ότι ΔΕΝ θυμούνται την αξιοκρατία, είναι ότι την θυμούνται συνεχώς για να μην κάνουν το λάθος και την εφαρμόσουν.

α-α-ε
Ν.

marianaonice είπε...

@Τζονάκο μου
Ξεκινώ από τα δικά σου λόγια:

"Αντι να σπρώχνουμε σε λογικές "λευκού" και αποχής θα ηταν καλύτερα να απαιτούμε την εφαρμογή της δέσμευσης που αναλαμβάνει ο κάθε υποψήφιος.

Εγω προσωπικά τον πιστεύω απόλυτα, με την έννοια τον εμπιστεύομαι σε μεγάλο βαθμό αλλα θα ειμαι ο πρώτος που αν αθετήσει υποσχέσεις, θα πάρω πέτρα να την πετάξω !"
Δεν βλέπω σε τι διαφωνούμε??
Η ανάρτησή μου αυτή δεν είχε σκοπό το συμψηφισμό των σκανδάλων της ΝΔ (αυτά δεν συμψηφίζονται με τίποτεεε!!) αλλά την επισήμανση ότι από το Γιώργο θα απαιτήσουμε για να τον εμπιστευτούμε, την άμεση εφαρμογή των δεσμεύσεών του!!
Αυτό που και εσύ λες δηλαδή!
Αλλιώς ναι θα πάρουμε όλοι πέτρα!!

Η επισήμανση των όποιων σκανδάλων και του ΠΑΣΟΚ από τον @Ανεμο, σκοπό είχε να θυμίσει ότι δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε και να εφησυχάζουμε!
Γιατί εξαιτίας αυτών των σκανδάλων των τελευταίων ετών της εξουσίας του ΠΑΣΟΚ πέσαμε στα νύχια αυτής της λαίλαπας που βιώνουμε σήμερα!
Δεύτερο πισωγύρισμα θα είναι ολέθριο και δεν πρέπει να το αφήσουμε να συμβεί!!!

Αφού διάβασες και τα σχόλια εδώ μέσα, θα είδες παραπάνω ότι προσωπικά εγώ αποδέχομαι ότι επί ΠΑΣΟΚ σίγουρα η ζωή μου και η επαγγελματική μου γενικά υπόσταση ήταν σε πολύ καλυτερη μοίρα! Αν δεν δεις τα χειρότερα λένε δεν εκτιμάς τα καλυτερα!
Σωστό αυτό!
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ ΗΜΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
Όμως δεν πρέπει να ξεχάσουμε τα λάθη του παρελθόντος και δεν πρέπει πολύ περισσότερο ν' αφήσουμε να ξαναγίνουν!

Μόνο και μόνο γι' αυτό εγώ αναρωτήθηκα αν πρέπει να πιστέψουμε τον Παπανδρέου!
Και η ερώτησή μου αυτή σε διαβεβαιώ καμία αρνητική ή ειρωνική διάθεση δεν είχε!
Μόνο αγωνία έβγαλα, αν, αυτή τη φορά που δεν έχουμε άλλη λύση, κατά τη γνώμη μου σ' αυτή τη φάση, παρά να τον πιστέψουμε, μας διαψεύσει!!
Αυτό και μόνο ήθελα να πω με την ανάρτησή μου!
Τίποτε περισσότερο και τίποτε απαξιωτικό για έναν άνθρωπο που άλλωστε δεν τον έχουμε δοκιμάσει ως πρωθυπουργό! Ως υπουργό του ΠΑΣΟΚ μπορώ να πω μου ήταν σε γενικές γραμμές συμπαθής και δεν θυμάμαι εγώ τουλάχιστον κάτι πολύ αρνητικό σε βάρος του.
Ίσως και να πέφτω έξω, αλλά αυτό πιστεύω αυτή τη στιγμή!

Νομίζω ότι όλοι όσοι διαφωνήσαμε εδώ μέσα, είμαστε στην ίδια όχθη και ο καθένας μας εκφράζει την αγωνία του με το δικό του τρόπο!
Το θέμα είναι τώρα ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΔΕΞΙΑ!
Και ο ΓΑΠ είναι η μόνη μας ελπίδα...
Εχουμε ανάγκη να τον πιστέψουμε!
Κι έχουμε ανάγκη να ελπίσουμε!!
Γι αυτό η ευθύνη του είναι πολύ μεγάλη σ' αυτή την περίπτωση!
:))

marianaonice είπε...

@Αντώνη μου
Και εγώ πιστεύω ότι κανείς πολιτικός όσο και να το ήθελε δεν μπόρεσε ποτε να τηρήσει τις υποσχέσεις του!
Για το ΓΑΠ λοιπόν, ακόμη κι αν ισχύει αυτό, εγω απαιτώ αυτός να τηρήσει τουλάχιστον τις περισσότερες και βασικότερες από τις υποσχέσεις του, ειδικά την αξιοκρατία, μήπως και βγούμε από αυτό το "πηγάδι" που μας έρριξαν οι τελευταίοι κυβερνήτες μας της κουρασμένης δεξιάς!!

@Ναπολέων
Η αξιοκρατία για μένα είναι το κλειδί για να μπορέσει η χώρα να πάει κάπως καλύτερα! Και αυτό φαίνεται ότι το ξέρει και το αναγνωρίζει ο Παπανδρέου! Και είναι σίγουρα παρηγορητικό!
Όμως για να γίνει και αποτελεσματικό πρέπει να εφαρμοστεί!
Και με την ανάρτησή μου, θέλησα να εκφράσω την αγωνία μου, γι' αυτή την εφαρμογή που τη θεωρώ από τις σημαντικότερες δεσμεύσεις του ΓΑΠ!!

tzonakos είπε...

Marianaonice ζητώ συγνώμηαν φάνηκε οτι σε κριτικάρω κάπως ως προς το θέμα που έβαλες. Ακόμα κι αν το ειχα κάνει, ειναι δικός σου ο χώρος και εσυ ορίζεις το πώς θα μεπι ενα θέμα που θέλεις να βάλεις.
Το ερώτημά σου ειναι και πολλών ερώτημα κι αγωνία.

Αυτο βέβαια που λες δεν με βρίσκει σύμφωνο :
"**εξαιτίας αυτών των σκανδάλων των τελευταίων ετών της εξουσίας του ΠΑΣΟΚ πέσαμε στα νύχια αυτής της λαίλαπας που βιώνουμε σήμερα!**"

Δηλ. επειδή το ΠαΣοΚ ειχε κάνει σκάνδαλα, ήρθε η ΝΔ κι έκανε και αυτή μαζεμένα !
Χμμμ ... δεν μοιάζει αυτο σαν να λέμε πάλι "φταίει το ΠαΣοΚ" ;;;;;

Εδω ειναι που διαφωνώ -με όλο το σεβασμό- και ειμαι κάθετα αντίθετος σε κάθε συμψηφισμό και συμβιβασμό.

Δεν εχει άφεση αμαρτιών κανένας αλλα όχι να παίζουμε ενα παιχνίδι στο οποίο ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ειναι καλός επειδή δεν του αρέσει :
Το να δακτυλοδείχνω τον άλλον ως 'κακό' επειδή λένε εμένα κακό και πρέπει να ξεπλυθώ φανερώνοντας του ΑΛΛΟΥΝΟΥ τη βρωμιά !
Δεν ξεπλένεται κανείς δείχνοντας του αλλουνού τη βρωμιά οταν εχει κι ίδιος κάνει λάθη.

Απο αυτο φυσικα δεν πρέπει να εξαιρείται ...κανείς ....

marianaonice είπε...

@Τζονάκο
Λέγοντας ότι
"**εξαιτίας αυτών των σκανδάλων των τελευταίων ετών της εξουσίας του ΠΑΣΟΚ πέσαμε στα νύχια αυτής της λαίλαπας που βιώνουμε σήμερα!**"
εννοώ ότι ο κόσμος απογοητεύτηκε και έπεσε στην παγίδα των δεξιών "αγγέλων" που επαγγέλθηκαν την κάθαρση και τη διαφάνεια και αντ' αυτής μας έρριξαν στο ...βόθρο μια και καλή!!
Αυτό και μόνο εννοώ και όχι ότι φταίει το ΠΑΣΟΚ που τα δεξιά λαμόγια έπεσαν με τα μούτρα στο ...φαϊ!!
Ίσα ίσα αυτά τα λαμόγια υποτίθεται ψηφίστηκαν για να μη γίνονται σκανδαλα και τα 5 χρόνια της διακυβέρνησής τους ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ Γκίνες!!
Δεν γίνεται να συμψηφιστούν τα σκάνδαλα αυτών με τα σκάνδαλα των ΠΑΣΟΚ. Είναι ανόμοια και ασύγκριτα τα μεγέθη!!

marianaonice είπε...

Ααα! και δεν χρειάζεται Τζόνυ μου να ζητάς συγνώμη!
Συζήτηση κάνουμε εδώ μέσα, και κατανοώ ότι όλοι μας μιλάμε με την αγωνία και την ελπίδα να φέρουμε κάποιο ποθητό αποτέλεσμα σ' αυτές τις εκλογές και να μη διαψευσθούμε για άλλη μια φορά...

Όσο για το ...σεβασμό, μη το ξαναπείς γιατί με κάνεις να νοιώθω ...μεγάλη!! χαχαχαχα!!!

tzonakos είπε...

Καλά, θα ειμαι ασεβής :)
Το κατάλαβα οτι αυτο εννοούσες αλλα ειχα ήδη αφήσει το σχόλιο.

Εχω άλλη απορία πάνω σε αυτο :

Ο κόσμος ΠΙΣΤΕΨΕ τον Καραμανλή και τον ψήφισε ...

ΓΙΑΤΙ το ξανάκανε όμως μου λες ;

Τον ΞΑΝΑπίστεψε ;

Ρωτάω επειδή αναρωτιέσαι "να τον πιστέψουμε ;" ,,,περί πειθώς ο λόγος.

αντωνης είπε...

Κατα τη γνωμη μου το ερωτημα της Μαριαννας αποτυπωνει την αγωνια πολλων ανθρωπων που εχουν μεγαλυτερες απαιτησεις απο ενα κομμα σαν το ΠΑΣΟΚ σε σχεση με τη δεξια, την οποια και δεν εχουν ψηφισει ποτέ.

Οσο για το αν ο κοσμος πιστεψε τον Καραμανλη, πιστευω οτι το 2004 τον προτιμησε σε σχεση με το ΠΑΣΟΚ του Σημιτη το οποιο απλα ο πολυς κοσμος ειχε σιχαθει.
Οσο για το 2007, μαλλον λειτουργησε η λογικη του να δωσουμε μια ευκαιρια-τετραετια ακομη.
Αν θυμαμαι καλα, μονο ο Μητσοτακης εκανε μια θητεια ως πρωθυπουργος.

Aνεμος είπε...

O αντωνης ειπε σωστα
(το ερωτημα της Μαριαννας αποτυπωνει την αγωνια πολλων ανθρωπων που εχουν μεγαλυτερες απαιτησεις απο ενα κομμα σαν το ΠΑΣΟΚ σε σχεση με τη δεξια, την οποια και δεν εχουν ψηφισει ποτέ.)δειτε προεκλογκο αγωνα ο καραμανλης μιλαει για παπαγαλακια και ο γιωργακης αντιτασει σοσιαλισμος η βαρβαροτητα .......για καμια λυση για την κριση ουδεμια σκεψη.....οσο για την απορια του τζονακου την εχω εγω το 2007 πως ξαξαβγεικε??μηπως οι μασονοι βγαζουν τις κυβερνησεις οπως η λεσχη που μαζευτηκε προσφατα στην ελλαδα???

marianaonice είπε...

@Τζονάκο
Αυτή η απορία θα με φάει εμένα!!
Μετά τις πυρκαγιές εκείνου του καλοκαιριού δεν περίμενα ότι θα ξανάβγαινε ο ...μπούλης!!!
Έλεοςςςς!!
Θα μου πεις δίκιο έχεις!! Εδώ πίστεψαν αυτόν ο κόσμος γιατί να μη πιστέψει το ΓΑΠ??
Ασύγκριτα καλύτερος μου φαίνεται κι εμένα!!
χαχα!!

@Αντώνη μου
Κατάλαβες ακριβώς τι θέλω να πω με την ανάρτησή μου αυτή!
Σ' ευχαριστώ!
:)))

@Άνεμε
Αυτό για τη μασονία ότι βγάζει τις κυβερνήσεις όχι μόνο στην Ελλάδα αλλα και σ' όλο τον κόσμο μάλλον, ξαναπές το!!
Η τύχη μας είναι μάλλον προδιαγραμμένη!!
Απλά να ελπίζουμε να είναι κανένας πιο ανθρώπινος μασόνος!! χαχαχα!!

NdN είπε...

Και εγώ θα κινηθώ στο ίδιο μήκος κύματος με τον Τζονάκο. Ο ΓΑΠ μου φαίνεται ειλικρινής, εξάλλου κατά τη γνώμη μου ήταν και ο πιο καλός ΥΠ.ΕΞ που έχει περάσει από την Ελλάδα. Δείχνει αποφασισμένος και πιστεύω ότι θα τα καταφέρει να αλλάξει 5 πράγματα.

Από εκεί και πέρα, αν δεν τα κάνει εδώ είμαστε να τον κρίνουμε. Πάντως η ως τώρα πορεία του (κυρίως στο ΥΠΕΞ) δείχνει ότι πρόκειται και για έναν έντιμο και για έναν ικανό πολιτικό.

marianaonice είπε...

@NdN
Τωρα το είδα αυτό το σχόλιό σου.
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες Νίκο!!

Αντε τώρα λιγάκι καλύτερα είμαστε...
:)))

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!