Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Μήπως γεμίζουμε ένα ...τρύπιο πιθάρι?


Κατάλογο με... επώδυνα μέτρα κόστους 22 δισ. ευρώ, έως το 2015, αλλά και με πολλές αβεβαιότητες κοινοποιεί στο κλιμάκιο της τρόικας το υπουργείο Οικονομικών, την ίδια ώρα που πυκνώνουν οι αντιδράσεις, μέσα και έξω από την κυβέρνηση.

Διαβάζουμε ότι θα πάρουν μέτρα για να εξοικονομήσουν 22 δις μέχρι το 2015!
Τι μέτρα; Μα τι άλλο; περαιτέρω συρρίκνωση των μισθών και συντάξεων των δημοσίων υπαλλήλων, κατάργηση των δημόσιων νοσοκομείων και των σχολείων, και γενικά εκμηδένιση κάθε πιθανότητας για μια αξιοπρεπή διαβίωση των πολιτών αυτής της Χώρας! 
Φοβάμαι ότι μέχρι τότε θα μας πάρουν πλέον και τα μέτρα για το τελευταίο μας ταξίδι!
Δανειζόμαστε για να μην πτωχεύσουμε και πτωχεύουμε στην ουσία με όλες αυτές τις απίστευτες περικοπές από το κόστος της ίδιας μας της ζωής... για να ...δανειζόμαστε ή όπως ευπρεπισμένα το λένε για να εξυπηρετήσουμε το δάνειό μας!!
Δηλαδή μας δανείζουν για να τους εξοφλούμε τους τόκους και να τους χρωστάμε στον αιώνα τον άπαντα τα κεφάλαια??
Τότε γιατί να μας δανείζουν? Αφού βελτίωση δεν προβλέπεται ούτε στο εγγύς αλλά ούτε και στο απώτερο μέλλον!! Μπορεί κανείς από τους έγκριτους οικονομικούς του κυβερνητικού επιτελείου να μου εξηγήσει αυτό το απλό πράγμα? Γιατί εγώ από οικονομικά δεν σκαμπάζω, αλλά αν χρειαζόταν ας πούμε να επιμεληθώ τα του οίκου μου, με οικιακή οικονομία, σε καμία περίπτωση δεν θα δανειζόμουν απλά για να δανειστώ και να εξοφλώ τόκους... Θα δανειζόμουν μόνον αν το δάνειο μπορούσα να το απορροφήσω για τη βελτίωση της ζωής μου και της οικογενείας μου, για τη χρηματοδότηση μιας επιχειρήσεως π.χ., για την εξόφληση προγενέστερων χρεών μου, αλλά με συμφέροντες όρους και όχι με όρους που δεν θα μου επέτρεπαν ούτε τα προηγούμενα χρέη μου να εξοφλήσω αλλά ούτε και τις προϋποθέσεις επιβίωσής μου στο μέλλον να εξασφαλίσω!
Λένε ότι ο τακτικός έλεγχος στην ελληνική οικονομία, θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαΐου, από τα αποτελέσματα του οποίου θα κριθεί η εκταμίευση της πέμπτης δόσης του δανείου, ύψους 12 δισ. ευρώ, με την οποία θα καλυφθούν οι δανειακές ανάγκες του Μαΐου, που μόνο για τις πληρωμές τοκοχρεολυσίων ομολόγων και εντόκων φτάνουν σε 11 δισ. ευρώ!!
Θα μας τρελλάνουν τελικά!! Θα μας δώσουν μέρος (δόση) του δανείου για να καλύψουμε τις δανειακές ανάγκες του Μαϊου!!! Η παράνοια σε όλο της το μεγαλείο!!
Κατάντησαν τη ζωή μας αριθμούς δανειακών αναγκών, τοκοχρεολυσίων, ομολόγων και εντόκων χωρίς κανένα αποτέλεσμα!! Σαν να γυρνάμε γύρω από ένα μαγγανοπήγαδο χωρίς σκοπό και χωρίς προορισμό!!
Κάποιος πρέπει να σταματήσει επιτέλους αυτό το μάταιο γύρισμα! πριν να είναι αργά!!
Ως εδώ το κουβάλημα νερού με τρύπιο πιθάρι!!! 

10 σχόλια:

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Την καθημερινότητά μας σκέφτομαι,Μαριάννα μου, και την ατιμωρησία των λαμόγιων. Νομίζω πως όλα τα υπόλοιπα είναι σπαζοκεφαλιές για γερούς λύτες...

Την καλησπέρα μου,καλή μου φίλη! :)

Maria Tzirita είπε...

Μαριάνα μου, αυτά που λες τα ξέρουν πολύ καλά όλοι τους. Και οι της τρόικας και οι δικοί μας. Ένα παιχνίδι είναι και οι κανόνες έχουν μπει καιρό πριν. Έτσι πρέπει να φαίνεται σε μας, αλλά η πραγματικότητα διαφέρει και δε μπορούμε να τη φανταστούμε. Μας αγοράζουν, μας έχουν ήδη αγοράσει φιλενάδα μου. Κι όταν έρθουν ως λυτρωτές και πέσουν οι αυξήσεις στους μισθούς και οι παροχές αβέρτα, κανέναν δε θα ενδιαφέρει που η ελλάδα δε θα είναι πια ανεξάρτητο κράτος. Αλλά πρέπει να πιάσουμε πολύ πάτο, να απελπιστούμε εντελώς, για να το δεχτούμε το νέο καθεστώς...
Αυτή είναι η πεποίθησή μου και μακάρι να βγω ψεύτρα...
Σε φιλώ!

Aνεμος είπε...

ψάχνει τις λύσεις εκεί που τις έψαχνε και ένα χρόνο πριν. Στους φόρους και στις περικοπές. Σε ότι δηλαδή θα κάνει την ύφεση μεγαλύτερη.

Μοιάζει να είμαστε παραδομένοι στους τεχνοκράτες. Κανένα όραμα, καμιά ιδέα. Καμία πολιτική. Μόνο λογαριασμοί...
Ποιός άραγε θα μας σώσει από τους σωτήρες;

Sidepap21 είπε...

Δρόμος χωρίς επιστροφή !!!
Σαν να προσπαθείς ν' αδειάσεις
το πηγάδι μ' ένα καλάθι ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αναμενώμενα τα προβλήματα!
Όταν η οικονομία μας ήταν ουσιαστικά κρατικοδίαιτη, είναι φυσικό όταν το κρτάτος κατεβάζει ρολά να λειτουργούν όλα ως φαύλος κύκλος!
Η Ελλάδα ήταν (ας μη γελιόμαστε) η τελευταία σοβιετική οικονομία της Ευρώπης.
Και μόνο που περνάμε τα δύσκολα αυτά χρόνια χωρίς το σοκ της Αλβανίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας και των άλλων ανατολικών χωρών, είναι πολύ σημαντικό.

Τουλάχιστον δεν φεύγουν τα παιδιά μας για τις οικοδομές και τα χωράφια άλλων χωρών, ούτε τα κορίτσια μας για να γεμίσουν τα καμπαρέ της Κεντρικής Ευρώπης...

Άστρια είπε...

ένα πιθάρι με πολλές πολλές τρύπες!!!
και δυστυχώς..δεν επισκευάζεται!
Μαριάννα μου, πέρασα να σου πω μια καλησπέρα:)
Σε φιλώ!

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Η ένοχη κυβερνο-τρομοκρατική σιωπή που κρατάει την αλήθεια στην αφάνεια, και η λύση που μας κρύβουν... Καλησπέρα σας!

marianaonice είπε...

@Ψυχούλα μου
Αχ αυτή η καθημερινότητά μας έγινε πια αφόρητη! Όσο για την ατιμωρησία το έργο... συνεχίζεται δυστυχώς...
Καλό σου βράδυ @φιλενάδα!!
:))

@Maria Tzirita
Μαρία μου!!
Φοβάμαι ότι δεν θα βγεις ψεύτρα...
μα δεν το αντέχω να μην υπάρχει κάποια λύση για την ύστατη σωτηρία μας!
Φιλάκια!

@Άνεμε
Ποιός άραγε θα μας σώσει από τους σωτήρες;
Τα είπες όλα!!

marianaonice είπε...

@Sidepap21
Δρόμος χωρίς επιστροφή?
Ακριβώς έτσι, προσπαθούμε ν' αδειάσουμε ένα πηγάδι μ' ένα καλάθι και το κακό είναι ότι όλοι το βλέπουμε, πώς είναι δυνατόν να μη το βλέπουν αυτοί που μας το επιβάλουν?

@Ασκαρδαμυκτί μου
"Τουλάχιστον δεν φεύγουν τα παιδιά μας για τις οικοδομές και τα χωράφια άλλων χωρών, ούτε τα κορίτσια μας για να γεμίσουν τα καμπαρέ της Κεντρικής Ευρώπης..."
Δεν είμαι σίγουρη πια για τίποτε... και μπορεί τα κορίτσια μας προς το παρόν να μη φθάνουν σ' αυτή την έσχατη ένδεια, μα ποιός το αποκλείει να γίνει κι αυτό στο μέλλον? Νομίζεις ότι θα μας λυπηθεί κανείς?

@Άστριά μου
Ούτε επισκευάζεται ούτε κατασκευάζεται άλλο!!
Καλό σου βράδυ φίλη μου!!
Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!

marianaonice είπε...

@Γελαστό μου απόγευμα
Όσο και να μας κρύβουν τις λύσεις, νομίζω ότι ο κόσμος πια ενημερώνεται και συσπειρώνεται. Ας είναι καλά και το ιντερνετ γιατί από τα ΜΜΕ ...σωθήκαμεε!!
Καλησπέρεεςςς Στέλιο μου!
:)))

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!