Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ....



Εγώ θα έλεγα Ελλάς το μεγαλείο σου!!
Υπουργός απασχόλησης απασχολεί ανασφάλιστους Πακιστανούς!
Αν είναι δυνατόν! Τη στιγμή μάλιστα που ορίστηκε για την εξυγείανση των ασφαλιστικών ταμείων! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά. Θα μου πείτε και ποιος δεν έχει απασχολήσει σήμερα, ανασφάλιστο αλλοδαπό; Σχεδόν όλοι μας! Έστω και ευκαιριακά. Όμως όχι και ο Υπουργός που υποτίθεται είναι αρμόδιος για την τήρηση του νόμου!
Πόσο απέχουμε ακόμη από την Ευρώπη!!
Θα μου πείτε βέβαια μπορεί να τους παραχώρησε απλώς τον οικίσκο της αυλής του εξοχικού του για να μένουν, από φιλανθρωπία και με το ...αζημίωτο φυσικά!!

20 σχόλια:

Meropi είπε...

Πολυγραφότατη μου Μαριάνα,
Βλέπω ότι έμαθες να βάζεις και εικόνες! Μπράβο.
Μήπως είσαι λίγο καχύποπτη;; Ο άνθρωπος απλώς τους ...φιλοξενεί. Όχι δεν τους χρησιμοποιεί ως φύλακες του αγροκτήματος του, ούτε ως κηπουρούς. Πώς σου πέρασε αυτή η ιδέα;;;
Ευτυχώς που ο κ. Ρουσόπουλος δεν είναι καχύποπτος σαν και σένα. Πολύ ικανοποιητική η απάντηση του Υπουργού λέει....

Meropi είπε...

Α ξέχασα να σε ρωτήσω. Δικό σου το ποίημα δεξιά;; Μου άρεσε!

marianaonice είπε...

Ναι Μερόπη μου, εσύ με ξέρεις κάποτε ήμουν αφελής ως φυτό...
όμως τώρα πια η καχυποψία είναι η δεύτερη μου φύση!
Το ποιηματάκι ναι είναι δικό μου. Το είχα σκαρώσει όταν ήμουν ακόμη φοιτήτρια, τότε που είχα χρόνο να σκαρώνω τέτοια ποιηματάκια και να ...ζωγραφίζω! Τώρα στέρεψα πια!
Βλέπεις μαθαίνω σιγά-σιγά να χρησιμοποιώ το blog, αλλά έχω πολύ δρόμο ακόμη να κάνω. Θέλω να διορθώσω το ρολόϊ και δεν ξέρω. Θα μου πεις τηλεφωνικά.
Την καληνύχτα μου.

miss little sunshine είπε...

ΕΛΕΟΣ!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μα αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν όρια , αρε βουρδουλας που τους πρέπει!ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ;ειχα αναστησει το Αουσβιτς και τους ειχα κανει ολους στο φουρνο με πατατες ολους αυτους της αφεντιας τους.Με γεια το μπλογκ γλυκυτάτη μου!

miss little sunshine είπε...

ΕΛΕΟΣ!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μα αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν όρια , αρε βουρδουλας που τους πρέπει!ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ;ειχα αναστησει το Αουσβιτς και τους ειχα κανει ολους στο φουρνο με πατατες ολους αυτους της αφεντιας τους.Με γεια το μπλογκ γλυκυτάτη μου!

roadartist είπε...

Δεν μου κάνει καθόλου εντυπωση το συγκεκριμένο γεγονός. Εχω προ πολλού απογοητευτεί απο τους πολιτικούς για να με εκπλήξει! Αφού ένα μπάχαλο είμαστε τελικά σε όλους τους τομείς...Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούν πλέον!!

marianaonice είπε...

Γλυκιές μου miss little shine,
και roadartist, σας καλοσωρίζω στη γειτονιά μου.
Και εγώ είμαι πολύ απογοητευμένη από αυτούς που διαχειρίζονται την τύχη μας! Miss little shine μου, όταν θα τους κάνεις με πατάτες στο φούρνο να με καλέσεις για τραπέζι! Πολύ θα το ευχαριστηθώ!!
Καλό σας βράδυ.

marianaonice είπε...

Sorry miss little sunshine
Ξέχασα το ...sun...

patsiouri είπε...

Το λιγότερο είναι αυτό...ο Μαγγίνας και όλο οι υπόλοιποι είναι μη-εντάξει σε πολύ σοβαρότερα θέματα...τα χάλια της υγείας φερ'ειπείν..παθούσα!

marianaonice είπε...

Γλυκειά μου patsiouri
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κοινός θνητός σ΄ αυτήν την επικράτεια, (δεν λέμε για τους ...ημίθεους βέβαια, της εξουσίας), που να μην είναι παθών σε κάποιον τομέα! Και εγώ παθούσα είμαι στον τομέα Δικαιοσύνης... δυστυχώς! Και εκεί γκρεμίζονται όλα όσα πίστευες μέσα σου! Καλό σου μεσημέρι.

mania είπε...

Καλησπέρα και από μένα!
Βρε μανία που σας έχει πιάσει όλους με το ασφαλιστικό!
Βρε Μαριάνα πάνω στον Πάγο είσαι και νομικός λες. Δεν ξέρεις ότι ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας και για τον κ. Υπουργό;;; Έχεις στοιχεία ότι ΔΕΝ τους φιλοξενεί τους Πακιστανούς (Ινδούς ή ότι στο καλό είναι);;;; ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΑ

marianaonice είπε...

Σίγουρα ξέρω ότι ισχύει το τεκμήριο αθωότητας για τον κ. Υπουργό. Κυρίως γι΄ αυτόν ισχύει!! Για τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς, σαν εμάς, ανατριχιάζω αν σκεφτώ τι θα μπορούσε να είχαμε πάθει μέχρι ν΄ αποδείξουμε την αθωότητά μας... Θα μας υποστήριζε άραγε κανένας κυβερνητικός εκπρόσωπος ή οι προκαταρκτικές έρευνες και τα πρόστιμα του ΙΚΑ θα είχαν πέσει σύννεφο;;...
Μου άρεσε πολύ το μετριόφρονο προφίλ σου! Καλό σου βράδυ.

spy είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ Κ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!!
ΘΑ ΕΡΧΟΜΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΟΥ Κ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ>ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΛΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΙΝΔΟΥΣ Κ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ!!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΧΥΠΟΠΤΗ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΑΝΑ????
Κ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ, ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΗΟΥΝΤΑΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!!!!
ΑΛΩΣΤΕ Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΖΕΙ Κ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ!!! ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΕΡΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΜΑΡΑΣ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!

mania είπε...

Μαριάνα on ice στην έσκασα. Για φιλάνθρωπους ψάχνεις εσύ;;; Εγώ βρήκα κάποιον που δεν θέλει πια φιλανθρωπία... Πριτς δεν θα σου τον πω, πέρνα από το μπλογκ μου να τον δεις.... Είναι και καινούργιο, χρειάζεται επισκέπτες (το μπλογκ μου ντε). Αν δεν διαφημίσω το σπίτι μου θα πέσει να με πλακώσει...

marianaonice είπε...

Καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου Spy μου. Βεβαίως και θα τα λέμε. Νομίζω ότι είναι η μόνη άμυνά μας σε τόση τρέλλα που μας πουλάνε οι ...φιλόξενοι πολιτικοί μας!
Μάνια μου, σ΄ ευχαριστώ που πέρασες πάλι από τη γειτονιά μου. Βεβαίως θα περάσω και εγώ από τη δική σου, γιατί και εγώ είμαι καινούρια και καταλαβαίνω πόση χαρά νοιώθεις όταν έχεις επισκέπτες.

ΩΣΗΕ είπε...

Καλά ρε παιδιά... έλεος! Έχετε κανένα σοβαρό λόγο να μην πιστεύετε τον άνθρωπο; Εγώ λέω να του δώσουμε το νόμπελ αλτρουισμού


Καλημερούδια σας

Ήπια τον πρωινό μου καφέ στη γειρονιά σου, νά' σαι καλά

marianaonice είπε...

Γειά σου Ωσηέ μου. Εγώ τον καφέ μου τον έχω πιει πολλές φορές στην ποιητική γειτονιά σου και πολύ μ΄ αρέσει. Από κυβερνητικό αλτρουϊσμό πήξαμε τον τελευταίο καιρό... Τίποτε άλλο;
Καλό σου βράδυ.

ΩΣΗΕ είπε...

Καλημέρα. Μόλις ξύπνησα μετά από ένα άγριο πάρτυ και τρώω στη μούρη για πρόγευμα τις φωνές της συζύγου. Καλό Σ/Κ

Aggelos Spyrou είπε...

Είδες τώρα τι έκανες;

Τον γλωσσόφαγες τον άνθρωπο και ανέλαβε η Πάλλη!

καλησπέρα! :))))

marianaonice είπε...

Ωσηέ μου, καμιά φορά και εμείς οι σύζυγοι έχουμε δίκηο όταν ουρλιάζουμε... Είναι κάποιες στιγμές που οι άνδρες ξεπερνάτε κάθε ...όριο, χωρίς ίσως να το καταλαβαίνετε...Λες η μαμά μου να είχε δίκηο όταν μου έλεγε ότι τα αγοράκια αργούν να ωριμάσουν; Χα, Χα!! Πάντως καλά έκανες και το 'καψες στο πάρτι! Αυτά μένουν! Και αυτά θυμόμαστε όταν σε λίγο δεν θ΄ αντέχουμε τα ...άγρια πάρτυ!
Καλό Σαββατοκύριακο και περαστικά...με τη γυναικούλα σου!

Άγγελε, δεν φταίω εγώ! Τι το θέλε του υπουργιλίκι ο άνθρωπος;; Αφού λίγο έλειψε να του απαγγελθεί για παραβάσεις ολόκληρος ο ποινικός κώδικας, αν ήταν βέβαια κοινός θνητός... Ο Τράγκας είπε ...σιγά το έγκλημα. Ένα πλημμέλημα είναι και τον κάναμε κακούργο! Όσο για την άδεια αναψυκτηρίου οι μισοί Έλληνες με παρόμοιο τρόπο χτίζουν τις βίλλες τους και τα εξοχικά τους! Όσο για την πισίνα του εξοχικού, χωρίς άδεια σιγά τ΄ αυγά! Είδες που φτάσαμε;; Στον πάτο της αναλγησίας και της διαφθοράς που πλέον οι παρανομίες ενός υπουργού να φαντάζουν συνηθισμένα πράγματα!!
Καλό Σ/Κ και σε σένα.

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!