Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Πολίτης όμηρος των ΜΜΜ...




Παίρνοντας αφορμή από τη σειρά των αναρτήσεων του @φίλου Τζονάκου "πολίτης όμηρος"
θυμήθηκα και εγώ μία από τις δικές μου περιπέτειες, στο χάος αυτό που λέγεται κρατικές και δημόσιες υπηρεσίες προς όφελος του πολίτη, δηλαδή κοινωφελείς υποτίθεται υπηρεσίες!!

Το προπροηγούμενο Σάββατο, (στις 10-1-2009), λοιπόν, αποφασίσαμε τρεις φίλες και συναδέλφισσες αγαπημένες να πάμε θεατράκι.
Alone και άνευ συζύγων!! Εγώ δηλαδή που είμαι παντρεμένη, (την τύχη μου γκρρρ!!), αυτές ελεύθερες και ωραίες με όλη τη σημασία της λέξεως!! χαχαχα!!
Ναι θα παρακολουθούσαμε το έργο "Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης" με τη Σοφία Φιλιππίδου, στο θέατρο "Δημήτρης Χορν" στην οδό Αμερικής!

Μια χαρά λοιπόν βρεθήκαμε καμιά ώρα νωρίτερα στου "ZONAR' S" περιποιημένες, στολισμένες και ανανεωμένες (ναι μη στραβουμουτσουνιάζετε... είπαμε κι εμείς να νοιώσουμε high society... χαχαχα και πήγαμε στο ανακαινισμένο και εκσυγχρονισμένο ιστορικό αυτό καφεστιατόριο - παλιά μου άρεσε περισσότερο), να τα πούμε πίνοντας τον καφέ μας...
Σημειωτέον ότι μπήκαμε στην ...ουρά για να βρούμε τραπέζι!! Γι' άλλη μια φορά αναρωτήθηκα που είναι η οικονομική κρίση... αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας, επί του παρόντος!!
Κατά τις 9.00΄μ.μ. αφού τα είπαμε, ανηφορίσαμε την Αμερικής και νάμαστε οι καλές σου στο θέατρο εγκαίρως, στην έναρξη της παράστασης περί ώρα 9.20΄μ.μ.
Το εργάκι το οποίο πολύ μου άρεσε (κωμωδία με ωραίες και επίκαιρες ατάκες) κράτησε ούτε δύο ώρες, και περί ώρα 11.10΄μ.μ. ... σχολάσαμεεε!!!

Συνήθως δεν χρησιμοποιώ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αφού για να πάω στη δουλειά μου πρέπει ν' αλλάξω τρία από αυτά, κι έτσι πάω με το δικό μου ΙΧΕ, που παρκάρω βέβαια σε πάρκινγκ της υπηρεσίας μου.
Το βράδυ όμως εκείνου του Σαββάτου, είπα κι εγώ να κατέβω χαλαρή με το Μετρό στο κέντρο, ν' απολαύσω την έξοδό μου, χωρίς άγχη για παρκάρισμα και τα τοιαύτα που μπορεί να σου χαλάσουν και όλο το κέφι.
Όταν λοιπόν τελείωσε το έργο, οι δύο φίλες μου ανηφόρισαν προς Σύνταγμα, η μία να πάρει Μετρό προς Παγκράτι και η άλλη ταξί μάλλον, προς Μοσχάτο.

Εγώ βρέθηκα στην Ιπποκράτους, γύρω στις 11.25΄μ.μ. για να πάρω το τρόλλεϋ 6 (από το τέρμα σημειωτέον), που ήξερα ότι σίγουρα έχει δρομολόγια μέχρι τις 12.30΄ π.μ.
Περίμενα, περίμενα μαζί με άλλο κόσμο, αρκετό, μέχρι 11.45΄ μ.μ. που πέρασε ένα φουλλαριστό χωρίς να σταματήσει!!
Μπααα!! τι συμβαίνει λέω;;;
Μου απαντούν ότι κανονικά έπρεπε να είχε δρομολόγιο στις 11.30΄μ.μ. !!!
Πήγε 11.50΄μ.μ. όμως και τρόλλευ δεν φαινόταν στον ...ορίζοντα!
Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω το Μετρό από Πανεπιστήμιο, να κατέβω Ομόνοια και από εκεί με τον Ηλεκτρικό να φθάσω Πατήσια και να έρθει ο σύζυγος... χρειάζονται κι αυτοί καμιά φορά, να με παραλάβει!! χαχαχα!!
Το Μετρό πέρασε 12.15΄π.μ. βρέθηκα στην Ομόνοια 12.20΄π.μ. και ο Ηλεκτρικός πέρασε 12.40' π.μ. !!! Τα νεύρα μου τσατάλιααααα!!!! Και δεν είχα πάει και τουαλέττα... χαχαχα!!
Στο σπίτι μου έφθασα τελικά στις 1.00 π.μ. και τ' άκουσα και από το σύζυγο που δεν ήθελα να έρθει να με πάρει από το θέατρο!!
Είπα κι εγώ μια φορά να του αποδείξω ότι δεν τον χρειάζομαι και να που μ' έφθασαν οι κοινωφελείς υπηρεσίες του Κράτους μας!!!
Έκανα δύο ολόκληρες ώρες για να φθάσω σπίτι μου, σε προάστιο των Αθηνών, που με κανονικές συνθήκες το πολύ σε μισή ώρα θα ήμουν στον προορισμό μου!!!!
Και θυμήθηκα στη Γερμανία, πριν 15ετία περίπου, που στις στάσεις των ΜΜΜ υπήρχε πίνακας με τα δρομολόγια, που έγραφαν με ακρίβεια λεπτού την άφιξη του οχήματος το οποίο και κατέφθανε ακριβώς στην ώρα του!!!

Και ρωτώ τώρα: Φταίει η Κυβέρνηση που ο υπεύθυνος της γραμμής του τρόλλεϋ αυτού δεν έκανε καλά τη δουλειά του και έφαγε τα ενδιάμεσα, αν όχι και όλα τα δρομολόγια μετά τις 11.00 το βράδυ;;;
Να τα ήπιε σε κανένα καφενείο και να ξέχασε να πάρει το όχημα και να βγει για να μαζέψει τους νυχτερινούς επιβάτες;;
Πώς γίνεται σε ένα ευνομούμενο κράτος να μπορεί ο καθένας να δουλεύει όπως, όταν και αν του ...καπνίσει σε κρατική υπηρεσία;;;
Είμαστε όμηροι όλων αυτών των κακών οδηγών των ΜΜΜ και των ελεγκτών τους, που νομίζουν ότι η δουλειά είναι τσιφλίκι τους!!
Μα ήθελα να ήξερα δεν λογοδοτούν και δεν ελέγχονται από κανένα;;
.

68 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα μαριαννα!
κλασικα πραγματα!
ολοι τα εχουμε βιωσει ή τα βιωνουμε..
τι να πεις...
πας να βγεις κ στο βγαζουν ξινο..το θεμα ειναι να μην σε καθυστερουν πχ οταν γυρνας απο δουλεια ή οταν πας για δουλεια..

ωραιες αυτες οι αναρτησεις ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΜΗΡΟΣ που ξεκινησε ο τζονακος

zoyzoy είπε...

Εδώ πάει το "πήγες για μαλλί και βγήκες κουρεμένη"Μαριάννα μου. Θύματα όλοι μας αυτών των ασυνειδήτων δημοσίων υπαλλήλων που παίζουν με τα νεύρα μας.

monahikoslikos είπε...

Απορία...,
αφού καθυστερούσε το τρόλευ γιατί δεν πήρες ένα ταξί να φτάσεις μια ώρα αρχήτερα σπίτι σου;
Να σου πω κι ένα μυστικό μου;
Έχω να μπω σε τρόλευ και λεωφορείο κάτι ...αιώνες γι αυτό και φθάνω πάντα στην ώρα μου σπίτι!!!
Χαχαχα

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ελλιπής ανάρτηση! Λείπει μια ολοκληρωμένη κριτική για το έργο που είδατε!!
Και εγώ αποφεύγω να παίρνω τα ΜΜΕ Μαριάννα μου όχι όμως για τους λόγους που αναφέρεις.
Γιατί πολύ απλά εδώ που είμαι δεν υπάρχουν!
:)

Meropi είπε...

Μαριάνα μου
κατ' αρχάς θέλω να σε μαλώσω που δεν με πήρατε μαζί στο θέατρο!! Αστειεύομαι (ήμουν στην Κύπρο).
Στο θέμα μας τώρα. Νομίζω ότι αυτή η κατάσταση διαιωνίζεται από την έλλειψη ελέγχου και επαγγελματισμού νομίζω. Εκτός αν δεν διαθέτουν τον ανάλογο στόλο οχημάτων να καλύψουν τα δρομολόγια και μας κοροϊδεύουν. Δεν το αποκλείω πάντως να συμβαίνει κι αυτό το τελευταίο.
Τελικά Μαριάνα μου εμείς οι έλληνες πολίτες είμαστε όμηροι των πάντων και κυρίως του εαυτού μας και της νοοτροπίας μας

Skouliki είπε...

και αυτο λεγεται Ελλαδα και πολιτισμος..

μην ανησυχεις ομως και στην Γαλλια που ημουν ετσι εγινε στο μετρο μας παρατησαν το βραδυ 12 η ωρα στο πουθενα επειδη λεει σχολασαν !!!
ελεος ...

Aristodimos είπε...

Μαριάνα μου αυτα που γράφεις συμβαίνουν κάπου εκει μακρυααααααα στο Ελλαδιστάν...
Οχι εδω σ εμας... Εμείς άλλωστε ειμαστε Ευρώπη...

Θα σταθώ στη πολυ ορθη επισήμανση που εκανε η meropi οτι " εμείς οι έλληνες πολίτες είμαστε όμηροι των πάντων και κυρίως του εαυτού μας και της νοοτροπίας μας "

Αρης

Margo είπε...

Μαριάνα μου είκοσι χρόνια έπαιρνα τρεις συγκοινωνίες να πάω και άλλες τρεις να γυρίσω από τη δουλειά μου. Ένα πολύ κρύο χειμωνιάτικο πρωινό Σαββάτου (στις 7.00) που τα λεωφορεία περνάνε πιο αραιά, περίμενα στη στάση φορτωμένη με το cello μου. Όταν είδα το λεωφορείο ενθουσιάστηκα, βγήκα στο δρόμο με το χέρι τεντωμένο όλο χαρά. ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ! Τέτοια και χειρότερα έχω μαζέψει πολλά, βιβλίο θα έγραφα.
Πάντως αν μη τι άλλο τη βραδιά θα τη θυμάσαι, και αν κρίνω από τα πολλά γελάκια, με χαρά!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς Μαριάννα μου βρίσκομαι μόνο λίγες μέρες το χρόνο στην Αθήνα για δουλειές..
κιεγώ έτσι βλέπω τους Αθηναίους.. όμηρους στην ίδα τους την πόλη..
και γυρίζω τρέχοντας στο νησί μου..
υπομονή σου εύχομαι

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ Θ ΑΛΛΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

rain είπε...

Μαριαννάκι μου,
επειδή χρησιμοποιούσα λεωφορεία και τρόλεϋ για πολλά χρόνια πραγματικά δεν θέλω ούτε να τ'ακούω. (Οταν πήρα αυτ/το σταμάτησα να δουλεύω, τέτοια τύχη-άσχετο). Εχω περάσει άπειρες ώρες αναμονής και όχι σε ώρες που περιγράφεις! Μετρό και πάλι μετρό και ΙΧ μέχρι τη στάση του μετρό!
Δεν θ'αλλάξει η κατάσταση με τα άλλα μέσα μεταφοράς!!!!
Φιλιά πολλά

ikor είπε...

Ακρίβυναν και τα εισιτήρια πρόσφατα τρομάρα τους!

Όλα τα συστήματα τηλεματικής υπάρχουν εδώ και χρόνια στα ΜΜΜ της προηγμένης Ευρώπης.

Θλίψη να είμαστε χειρότεροι από το παρελθόν τους...

tzonakos είπε...

Μια διαφορετική ανάρτηση, αρκετά διασκεδαστική στην αρχή και κάπως αγχωτική στο τέλος.
Πραγματικά ειναι μιά ομηρία κι αυτή σαν αυτές που εχω γράψει στο μπλογκ μου. Σε ευχαριστώ για την αναφορά.
Επιτυχής η μετάγγιση έμπνευσης :)
Περιπετειώδης βραδιά αλλα πέρασες καλά με τις φίλες. Αυτο ειναι πιο σημαντικό.
Θα ηταν παραλίγο τέλεια όμως.

Χρησιμοποιώ ΜΜΜ περίπου 10 φορές το χρόνο. Την τελευταία φορά ειχα κι εγω τρελό πρόβλημα με τα δρομολόγια τρόλλεϊ προς Πατησίων.
Οπως και σ' εσένα, "χάθηκε" το ενδιάμεσο δρομολόγιο με αποτέλεσμα τελικά να καθυστερήσω μία ωρα παραπάνω να επιστρέψω στη δουλειά μου.
Εξήγηση γι αυτό ; Κανένας.
Αισθάνθηκα ηλίθιος.

υγ. αλήθεια πώς και δεν πήρες ταξί ;

jf είπε...

Σκέφτηκα να γράψω κι εγώ την κακία μου· αλλά διάβασα το σχόλιο του skoulikiou και ηρέμησα... Ας πούμε ότι ο οδηγός πήγε προς νερού του...

marianaonice είπε...

@laplace78
Καλησπέρα!!
Καλά αν είναι να πηγαίνεις στη δουλειά και σου συμβεί κάτι τέτοιο κάνεις χαρακίρι!! Τα έχω ζήσει κι εγώ αυτά παλαιότερα!!
όντως ωραίες αυτές οι αναρτήσεις του @Τζονάκου!

@zoyzoy
Χαχα!! ναι μου βγήκε παρ' ολίγο ξινό!!
Ο τρόπος του λέγειν βέβαια, γιατί δεν μπορώ να πω ότι αγχώθηκα ιδιαίτερα, αφού απολάμβανα με τον τρόπο μου και τη βραδυνή Αθήνα...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Είπα κι εγώ η ...πλούσια μια φορά να ζήσω σαν μια φτωχή κοινή θνητή!!! χαχαχαχαχα!!!
Λοιπόν χωρίς αστεία τώρα, είναι αλήθεια ότι αφού είδα ότι τρόλλεϋ δεν φαινόταν σκέφτηκα το ταξί! Όμως δύο τρία που είδα να περνούν ήταν ήδη γεμάτα, (τα θέατρα όλα σχολούσαν εκείνη την ώρα) και δεν είχα όρεξη να με περιφέρουν το γύρο της Αθήνας μέχρι να φτάσω σπίτι μου.
Εκτός αυτού ομολογώ ότι το βράδυ μόνη αποφεύγω να παίρνω ταξί γιατί ...φοβάμαι λιγάκι! Έχω ειδικούς λόγους που φοβάμαι, και εκτός αυτού όπως και τελευταία αποκαλύφθηκε, πολλοί ταξιτζήδες είναι Αλβανοί, χωρίς διπλώματα, ανασφάλιστοι και πάει λέγοντας...
Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά νύχτα, μόνη αποφεύγω...
Τέλος όταν πια κατέβηκα στο υπόγειο, δεν υπήρχε πλέον η εναλλακτική λύση του ταξί!

marianaonice είπε...

@Νίκο
Δεν ήθελα να σας ζαλίσω με τη θεατρική παράσταση! Σε μία άλλη ανάρτηση ίσως κάνω μια παρουσίαση... Χαχαχα!! Αν τη θυμάμαι ακόμη φυσικά!!
Έχει και τα καλά της η επαρχία!
Πάντως καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολα να ζει κανείς σε μία πόλη που δεν έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ένα θέατρο ή κινηματογραφικό έργο της αρεσκείας του όταν θέλει!
Αλήθεια πέρασες όμορφα στη Σμύρνη;;

@Μερόπη μου
Το ξέχασες;; Σου το είχα πει νομίζω!!
άλλωστε οι φίλες μου είναι και δικές σου φίλες και τη μία μάλιστα από εσένα τη γνώρισα, πατριώτισσά σου!! Απλά τα είπαμε ότι θα ήσουν Κύπρο!
Ναι φίλη μου! Κυρίως όμηροι του εαυτού μας και της νοοτροπίας μας είμαστε! Ο καθένας δικτατορίσκος στο πόστο του!!

@skouliki μου
Τα ξέρω, τα ξέρω και τα χάλια της Γαλλίας!! Άσε, αλλά τουλάχιστον εκεί το ξέρουν ότι 12.00 σταματάνε τα πάντα!! Και δεν σ' αφήνουν αμανάτι στη στάση να περιμένεις το δρομολόγιο που δεν ...έγινε ποτέεε!!
χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Ναι έχει δίκιο η Μερόπη!
Θα το ξαναπώ! Λειτουργούμε όλοι μας, ο καθένας δικτατορίσκος στο πόστο του!!
Όσο για Ευρώπη, μάλλον θα τους χαλάσουμε, αν δεν τους έχουμε ήδη χαλάσει κι αυτούς!!

@Margo μου
Παίζεις cello;;; Λατρεύω τους μουσικούς!! Η μουσική είναι η ίδια μου η ζωή!! Δεν ζω χωρίς αυτήν!! Δεν έμαθα να παίζω όργανο, όμως μ' αρέσει να τραγουδώ και να χορεύω. Η κόρη μου έχει φανταστική φωνή και μαθαίνει πιάνο...
Ναι είναι φρίκη για να πας στον προορισμό σου ν' αλλάζεις τρία μέσα μεταφορικά!! Τα έχω ζήσει κι εγώ @φίλη μου, τα έχω ζήσει και έφθανα σε σημείο να κάνω χαρακίρι, από το άγχος μου!! Τίποτε δεν έχει αλλάξει, απ' ό,τι είδα!!

@σταγόνα μου
Ζεις σε νησί... Τι τύχη!!
Πόσο θα ήθελα κι εγώ να ζούσα στο νησί μου...
Η Αθήνα πάντα με πλήγωνε κι ακόμη με πληγώνει...

marianaonice είπε...

@JK
Δεν θέλω να το πιστέψω αυτό!!
Θέλω πάντα να αναζητώ την ελπίδα, γι' αυτό ας αλλάξουμε τους εαυτούς μας, κι ας γίνουμε καλύτεροι, ο καθένας μας στο δικό του πόστο, ας σεβόμαστε τον συνάνθρωπό μας και πολίτη αυτής της χώρας!!

@rain
Βροχούλα μου, σαφώς και ευτυχώς που υπάρχει το Μετρό!! Δεν το συζητώ!! Τα άλλα είναι ημίμετρα και μόνο σου σπάνε τα νεύρα!! ΈΤσι έκανα κι εγώ κάποτε που δούλευα στον Πειραιά. Πήγαινα σε σταθμό του Ηλεκτρικού με το αμάξι και μετά καρφί στον Πειραιά... Και εκεί όμως είχε άγχος, με κάτι διακοπές, με κάτι μακρόχρονες στάσεις... άσε μη τα θυμάμαι!!

@ikor
Φαίνεται σ' αυτή τη Χώρα βαδίζουμε ολοταχώς πάντα προς τα πίσω!!
Το μπροστά το έχουμε σε ...κακό!!
χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@Tzonako μου
Ούτε συζήτηση!! Πολύ επιτυχής η μετάγγιση της έμπνευσής σου!!
και πολύ επικοδομητική θα έλεγα!
Γιατί μας δίνει το ερέθισμα να σκεφτούμε ο καθένας για τον εαυτό του και να φροντίσουμε στα δικά μας πόστα να είμαστε συνεπείς σ' αυτό που πρέπει να κάνουμε!!
Ναι κάτι τέτοια σίγουρα σε κάνουν να νοιώθεις ...ηλίθιος!!

Τώρα γιατί δεν πήρα ταξί, δες το σχόλιό μου στο @Μοναχικό Λύκο. Ελπίζω να σου καλύψει την απορία σου!!
Εκτός αυτού, ομολογώ ότι γούσταρα να περπατήσω λίγο τη νυχτερινή Αθήνα και να τη δω όπως είναι, μέσα στην ασχήμια και την ομορφιά της... Δεν μου δίνεται συχνά αυτή η ευκαιρία! Απολάμβανα την ελευθερία μου... Χαχαχα!!! Ήταν μια όμορφη βραδιά με αγαπημένες φίλες και δεν λυπήθηκα και ιδιαίτερα που άργησα να φτάσω σπίτι!! Σαν φυλακή μου μοιάζει τελευταία αυτό το σπίτι!! χαχαχα!!!

@Jaman Fou μου
Προς νερού του;;; Παναγία μου!! Τόση ώρα τι άδειαζε;; Το Βόρβορο;;
Χαχαχαχαχα!!!!!

VAD είπε...

Είπες και συ να το παίξεις free και ιδού τα αποτελέσματα!
-Βγήκε ο βλάχος να χορέψει,κι έπασε το νταούλι:)))

marianaonice είπε...

@Vad μου
Ή αλλοιώς "κίνησε ο Εβραίος να πάει στο παζάρι κι ήταν ημέρα Σάββατο"!!
Χαχαχαχα!!!
Ωραίο αυτό με το νταούλι!!
:)))

roadartist είπε...

Aχ Μαριάννα μου φαίνεται οτι δε χρησιμοποιείς συχνά Μμμ..
Αστα να πάνε..πικρή ιστορία..
Α, καλά κ εσύ στο Ζόναρς, όσοι πάνε δεν έχουνε και ιδιαίτερα οικονομικά προβλήματα ;) Καλό βραδάκι!!

molemou είπε...

MIPOS TELOUME TO GERMANO MAS ,?GIATI OTI KAI NA KANOUME DEN MAS BGENEI ME TIPOTA;ALA AN EXOUME TON ALO ME TO MASTIGIO TOTE PETAME KAI LEME KAI EUXARISTO:EGO MONO KALHMERA 8A PO APO TO XIONISMENO MONAXO

faraona είπε...

Στην Αγιάσο γρηγορα!!!

Fri είπε...

Αυτό που εγώ διαπιστώνω συχνά είναι πως σε όσες δουλειές δεν υπάρχει ο εργοδότης να 'σφίγγει λίγο (τόσο δα) τα λουριά' που και που (βλ. δημόσιος τομέας), τα πάντα στηρίζονται στο φιλότιμο του υπαλλήλου: έχει φιλότιμο και είναι ευσυνείδητος ο υπάλληλος, γίνεται η δουλειά ρολόι, είναι τεμπέλης και αραχτός ο υπάλληλος, βρίσκεσαι να περιμένεις 2 ώρες γα να κάνεις (αν την κάνεις) τη δουλειά σου. Οπότε θα συμφωνήσω με τη @meropi. Να αλλάξουμε όλοι μας πρέπει! Αν και κατά βάθος μπορεί να μας αρέσει κιόλας...

Την καλημέρα μου:)

βιολιστης στη στεγη είπε...

Και αυτή, η τελευταία σου φράση Μαριάννα μου, δίνει και την απάντηση στο αν φταίει η κυβέρνηση ή όχι.
Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι, ελεγκτές κ.λ.π. λειτουργούν με νοοτροπία δημοσίου.
Απο ποιόν ελέγχεται το δημόσιο;

αντωνης είπε...

Καλημερα Μαριαννα
Αν κατσω και θυμηθω περιστατικα απο τα λεωφορεια στην περιοχη μου, δεν θα μας φτανει μια μερα ολοκληρη.

Θεωρω οτι το μονο πραγματικα καλο και χρησιμο εργο που εγινε στην Αθηνα ειναι το Μετρο.
Οσες φορες εχει απεργια και αναγκαζομαστε ολοι να κινουμαστε με τα λεωφορεια, νομιζω οτι επιστρεφει ο χρονος στη 10ετια του '80. Και βεβαια τωρα ειναι πολυ χειροτερη η κινηση γιατι εχουν πολλαπλασιαστει τα αυτοκινητα.

Και ενα ακομα μικρο σχολιακι περι της οικονομικης κρισης που ανεφερες με αφορμη την ουρα στου Ζοναρ'ς.
Και ολα τα μαγαζια να ειναι γεματα τα Σαββατοβραδα, ποσο κοσμο παιρνουν;
Πανω απο 500 χιλιαδες; Αυτος ο αριθμος ειναι μονο το 10% απο τον πληθυσμο της Αττικης.

Τα υπολοιπα οσον αφορα τις ελευθερες και ωραιες φιλες σου, απλα τα αφηνω ασχολιαστα γιατι πολυ απλα δεν συμφωνω με τα διαφορα γκρρρρ που εγραψες.

:)

. είπε...

Ακούω για ηλεκτρικούς,για μετρά(πλ.του μετρό),για τρόλευ,λεωφορεία και αναρωτιέμαι...έχετε και παράπονο; Εδώ ολόκληρη Θεσσαλονίκη ('οχι παίζουμε...) και μόνο με λεωφορεία εξυπηρετούμαστε. 'Εχω φάει ταλαιπωρία δε σου λέω τίποτα μέχρι πριν 4 χρόνια που απόκτησα δικό μου αυτοκίνητο.
Ως έμπειρη λοιπόν όλων αυτών ένα έχω να σε συμβουλέψω. Πριν ξεκινήσεις τη διαδικασία...μεταφοράς σου να πηγαίνεις πάντα τουαλέτα!(σου 'ρχεται δε σου 'ρχεται...)

Υ.Γ.
'Οσο αααααααα και να σκούζεις στο gmail για κουβεντούλα άδικα βραχνιάζεις γιατί δε σ'ακούω.
Σπάνια πια πατάω εκεί μια που το hotmail μου είναι αυτό που βρίσκεται πάντα ανοιχτό όταν βρίσκομαι στο πισι. Στο ξανάπα μα το ξέχασες. Στείλε εκεί ένα μέιλ και θα σου έρθω τρέχοντας! Για να μη το ψάχνεις...anna8e@hotmail.com

Φιλιά!

Unknown είπε...

naι μαριάννα, πολύ κλασικά πράγματα...
το πιο κωμικοτραγικό είναι ότι όταν πας και σε καμιά υπηρεσία, ψυχοβλαβή, αυτό εννοούν 'κοινωφελή', οι υπάλληλοι θεωρούν ότι δεν είναι δυνατόν να τελειώσεις με την πρώτη!
λες κι εσύ δε δουλεύεις για να βγάλεις το ψωμί σου!
ασε την αγένεια!
μμμ...
μέσα μαζικής μεταφοράς! μμμμμμμμ....
αγελαδινό!
:)
εγώ σήμερα πάντως θα πάω σινεμά!

NdN είπε...

Εδώ πάλι δεν είναι έτσι. Εντάξει προβλήματα στο μετρό υπάρχουν λόγω παλαιότητας και λόγω έργων που γίνονται για τους Ο.Α. αλλά για να κάνεις 2 ώρες να πας σπίτι θα πρεπει να μένεις στο Coventry και όχι στο Λονδίνο. :))

Olga είπε...

Καλησπέρες!

Σε καταλαβαίνω απόλυτα, κάπως έτσι έκοψα και εγώ τις συναναστροφές μου με τα ΜΜΜ...

Θέλω κι εγώ να πάω να δω αυτό το εργάκι.. Για να δω θα τα καταφέρω ή θα γίνει και αυτό σήριαλ όπως την τελευταια φορά που κανόνιζα θεατρο!!

Καλό ΣΚ να έχεις!!

marianaonice είπε...

@roadartist
Ναι πάει καιρός που χρησιμοποιούσα αποκλειστικά τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις μου!
Έχεις δίκιο, στου Ζοναρ'ς ο καφές έχει 3 Ευρώ και είναι και υπέροχος!!
Δεν νομίζω ότι αλλού θα είχε πολύ φθηνότερα! Απλά αστειεύτηκα, λόγω και της φήμης του εν λόγω μαγαζιού που παλαιότερα πράγματι ήταν από τα ακριβά!

@molemou
Καλώς ήλθες από @εδώ!!
Ααα!! Στο Μόναχο!!! Εκεί αναφερόμουν όταν είπα ότι στη Γερμανία στις στάσεις των ΜΜΕ αναγράφεται σε πίνακα η ώρα άφιξης του οχήματος με ακρίβεια λεπτού!! Και τηρείται με ακρίβεια λεπτού!! Είσαι τυχερός από αυτή την άποψη!!

@faraona μου
Στην Αγιάσο ναι!!! Αλλά δεν έχει θέατρα εκεί... :(
Χαχαχα!!!

marianaonice είπε...

@fri
Kαλώς ήλθες!!
Ναι και εγώ συμφωνώ με τη Μερόπη!
Ακριβώς πρέπει ο καθένας μας ν' αλλάξει νοοτροπία και να είναι συνεπής στο δικό του πόστο, και όχι ένας δικτατορίσκος που όσο περνάει από το χέρι του και έχει την οποιαδήποτε εξουσία να κάνει τη ζωή του άλλου δύσκολη!!

@βιολίστριά μου
Το δημόσιο στη Χώρα μας είναι εντελώς ανεξέλεγκτο τελικά!!
Και ίσως εδώ είναι η ευθύνη της Κυβέρνησης!! Της εκάστοτε Κυβέρνησης, που το κατάντησαν μπάτε σκύλοι αλέστε, κι αλεστικά μη δώσετε!!

@Αντώνη μου
Έχεις δίκιο, πιστεύω κι εγώ ότι αν δεν ήταν το μετρό και ο ηλεκτρικός σε ορισμένες περιοχές από ΜΜΜ θα είμασταν ακόμη πριν το 1980!!
Αλλοίμονο σ' αυτούς που αναγκάζονται να τα χρησιμοποιούν!!
Και εννοώ φυσικά τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ!!

Τώρα όσον αφορά του Ζόναρ'ς όπως είπα και παραπάνω, πλάκα περισσότερο έκανα, γιατί ο καφές δεν ξεπερνά τα 3 Ευρώ αν θυμάμαι καλά. Δεν νομίζω ότι είναι πολύ ακριβά, ή μάλλον ότι αλλού είναι πολύ φθηνότερα!! Γιατί σίγουρα όταν ο καφές στην Ελλάδα ξεκινά από τα 2 Ευρώ ενώ στο Λονδίνο έχει 1 Ευρώ, τότε είναι γενικά πολύ ακριβός!! Αλλά όχι μόνο στου Ζόναρ'ς. Δεν ξέρω αν η πληρότητα όλων των μαγαζιών που μαζεύουν κόσμο το Σάββατο ή και άλλες μέρες φθάνει μέχρι τις 500.000 ανθρώπους, δεν το έχω τσεκάρει κάπου αυτό, αλλά και δεν πιστεύω ότι πάντα αυτές μόνον οι 500.000 άνθρωποι βγαίνουν για διασκέδαση, οπουδήποτε!!

Τέλος δεν κατάλαβα, σε τι δεν συμφωνείς;; Στο ότι βγήκα μόνη, άνευ συζύγου, με ελεύθερες φίλες;;;
Έκανα κάτι το μεμπτό;;;
Δηλώνω ευθαρσώς και δημοσίως εδώ μέσα ότι από εδώ και πέρα αυτό θα το επαναλαμβάνω σε συχνότερη βάση, γιατί πολύ μου άρεσε... και δεν δίνω λογαριασμό ούτε στο ...σύζυγό μου φυσικά!! χαχαχα!!!
Τέλος το "γκρρρ" ήταν βασικά αστείο, (ποτέ δεν μετανοιώνω για ό,τι κάνω στη ζωή μου και πολύ περισσότερο για το γάμο μου, που μου χάρισε και μία κόρη μάλιστα!!).
Απλά μετά από 20 χρόνια γάμου, έλα να τα ξανακουβεντιάσουμε, και να μου πεις αν και εσύ τότε θα έχεις την ανάγκη να ξεφύγεις λίγο και να νοιώσεις "ελεύθερος" με την καλή σημασία της λέξης, να ξαναθυμηθείς παιδικές και εργένικες μνήμες και να κάνεις ένα research του εαυτού σου!!
Εγώ πάντως το έχω ανάγκη αυτό και θα το κάνω...
Ελπίζω να μη με θεωρήσεις πολύ "εκτός ηθικής" και πάψεις να μ' έχεις @φίλη!! χαχαχα!!
Αστειεύομαι φυσικά!!
:)))

marianaonice είπε...

@Ανασαιμιά μου
Φαντάζομαι την ταλαιπωρία σας στη συμπρωτεύουσα χωρίς μετρό!!
Ναι, ναι ...δεν το ξανακάνω να ξεκινήσω χωρίς πρώτα να πάω τουαλέττα!!! χαχαχαχαχα!!!

Σου έχω στείλει στο hotmail αλλά δεν απάντησες. Θα επιχειρήσω πάλι.
Φιλιά!

@abttha μου
Η αγένεια είναι μία άλλη πολύ σοβαρή παράμετρος των δημοσίων καρεκλοκένταυρων που μας κάνουν δύσκολη τη ζωή! Θέλει μόνη της μία ανάρτηση!!
Σινεμά;; χμ...ζηλεύω!!! Θέλω να πάω να δω τα "Σφιγμένα Χείλη" και το "Αυστραλία" όσο κι αν δεν είχε καλές κριτικές!
Καλά να περάσεις!!!

@NdN
Το ξέρω ότι δεν είναι έτσι στο Λονδίνο! Είναι πράγματι το παλαιότερο μετρό της Ευρώπης το δικό του, αλλά φθάνεις πάντα έγκαιρα στον προορισμό σου!!
Την "καταέβρισκα" να κυκλοφορώ με το μετρό στο Λονδίνο!! Μου άρεσε γενικά σαν πόλη!!

marianaonice είπε...

@olga
Καλώς ήλθες από τα @μέρη μου!!
Να πας να το δεις το θεατράκι!! Θα σ' αρέσει πιστεύω!! Είναι ελαφρύ, διασκεδαστικό με έξυπνες και επίκαιρες ατάκες!! Και η Σοφία Φιλιππίδου πολύ καλή!!
Κάποια στιγμή πρέπει να είμαστε πιο αποφασιστικοί στη ζωή μας και να μην αφήνουμε τον καιρό να περνά χωρίς να κάνουμε κάτι που μας ευχαριστεί, γιατί η ζωή είναι όντως πολύ μικρή!!

tzonakos είπε...

Eπειδη έκανες "ανήθικη" έξοδο σε τιμώρησε ο θεός των ΜΜΜ :)

Να ευχαριστήσω τον laplace για την αναφορά του σε αναρτήσεις μου περι ταλαιπωριών.

marianaonice είπε...

@Tzonako???
Και εσύ τέκνον Βρούτε;;;
Χαχαχαχα!!!!
Ένα θεατράκι πήγα η καημένη και με φίλες, όχι με ...φίλο!!
Γιατί βαράτεεεε μωρέ;;;;
:)))

leondokardos είπε...

Μόνο το μετρό μας είναι πραγματικά άρτιο, τουλάχιστον μέχρι στιγμής. Τα τρόλευ ειναι ωραίο ΜΜΜ, σχεδόν πάντα καθαρό. όμως οι καθυστερήσεις, ιδιαίτερα των λεωφορείων, είναι εκνευριστικές.
Δυστυχώς Μαριάνα μου, σε πολλά θέματα είμαστε όμηροι διαφόρων τάξεων.
Και πρίν αφήσουμε τα ΙΧ μας,θα πρέπει να έχουμε σωστά ΜΜΜ.

αντωνης είπε...

Τι μετα απο 20 χρονια γαμου καλε Μαριαννα;
Εγω που εχω πολυ λιγοτερα ετη εγγαμου βιου, βγαινω απο τωρα με φιλους & φιλες χωρις τη συζυγο.
Οποτε δεν μπορω να θεωρησω καποιον αλλον που κανουμε το ιδιο, ως "εκτος ηθικης".
Πολυ περισσοτερο εσενα!

Αλλά επειδη εχω ενα κολλημα να παιρνω τα παντα οπως τα βλεπω (ή οπως τα διαβαζω), δεν θα συμφωνησω σε ενα απο οσα εγραψες.
Οταν βγαινουμε χωρις τους/τις συζυγους μας, δεν θυμομαστε ολες τις εργενικες μνημες.

:)

marianaonice είπε...

@Λεοντόκαρδε
Ναι συμφωνώ κι εγώ ότι το μετρό αυτή τη στιγμή σε κάνει να αισθάνεσαι Ευρώπη!! Από εκεί και πέρα όμως τα άλλα όλα θυμίζουν τρίτο κόσμο!!
Φοβάμαι ότι ποτέ η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ενός Ευρωπαίου πολίτη!!
Φταίμε κι εμείς με τη νοοτροπία μας!
Δεν το συζητώ!!

@Αντώνη μου
Ας είναι!! Γιατί έτσι μου φάνηκε, ότι με αποδοκίμαζες που βγήκα χωρίς το σύζυγο! Αλλά εγώ το λέω, μ' αρέσει να βγαίνω χωρίς αυτόν, (τον βαρέθηκα τόσα χρόνια...χαχαχα) και δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω!! Ούτε θεωρώ ότι κάνω κάτι κακό!! :))
Όμως πάλι δεν κατάλαβα τι εννοείς όταν λες: "Οταν βγαινουμε χωρις τους/τις συζυγους μας, δεν θυμομαστε ολες τις εργενικες μνημες";;
Δεν ξέρω αν θυμόμαστε όλες τις εργένικες μνήμες μας, αλλά σίγουρα θυμόμαστε πολλές από αυτές!!
Και πάντα εξαρτάται τι σε δένει με τους φίλους που βγαίνεις! Αν τους γνώριζες από εργένης/νισσα, τότε σίγουρα θα θυμηθείς και αυτές τις μνήμες που ζήσατε μαζί τότε, άλλοτε ευχάριστες, άλλοτε δυσάρεστες, που με την πάροδο των χρόνων έχουν μεν ξεθωριάσει, δεν παύουν όμως να βγαίνουν στο προσκήνιο με την πρώτη ευκαιρία...

tzonakos είπε...

Αστειεύομαι φυσικά ...
:)))
Πολυ καλά έκανες.

Μόλις σκέφτηκα οτι στο Ζόναρς εχω πάει μόλις μία φορά το 1987 νομίζω.
Με τα πόδια παρακαλώ απο Νέο Κόσμο.

Εμπνευση ! αχα ! ωραίο πράμα η ανταλλαγή έμπνευσης. Θα γράψω μια ιστορία απο έξοδο στα νιάτα μου, πωπω τι θυμήθηκα !
Εποχές που ουτε για ενα Μ δεν είχαμε λεφτά πόσο μάλλον για ενα ΜΜΜ .... :)

Ε ; μη γελάτε ωρε.

marianaonice είπε...

@Tzonako μου
To κατάλαβα ότι αστειεύεσαι... :)

Συμφωνώ ότι η ανταλλαγή έμπνευσης και απόψεων είναι πράγματι μερικές φορές συναρπαστική! Να υποθέσω τώρα ότι κι εγώ σε ενέπνευσα να ξαναθυμηθείς παλιές μνήμες από νεανικές εξόδους;; χαχαχα!!
Τι είναι καλέ το ένα Μ;;; Και είχε φθηνότερα από τα τρία ΜΜΜ;;;

Στου ZONAR'S εργαζόταν ο πατέρας μου τότε που αναφέρεις!! Και εγώ το λάτρευα τότε το κατάστημα αυτό, όσο για το παγωγό του το special δεν υπήρχε καλύτερο σ' όλη την Αθήνα!!
Στη βάφτιση της κόρης μου, έκανα μία μικρή δεξίωση στον περίβολο της εκκλησίας με μπουφέ του ZONAR'S (λόγω μπαμπά φυσικά είχα ειδική τιμή, χαχα) και ξετρελλάθηκαν όλοι!
Ήταν πράγματι πρώτο μαγαζί τότε!!

Aνεμος είπε...

ελλάς το μεγαλείο σου τι άλλο να γράψω αγαπημένη μου?

Matrix είπε...

Κάτι τέτοια γίνονται και άντε μετά να φέρεις τον κόσμο στα Μ.Μ.Μ.

Αν και τις καθημερινές είναι πιο έγκυρη λύση από το αυτοκίνητο, επιμένω σε αυτό.

Άραγε πόσα χρόνια θα περάσουν για να δούμε στάσεις λεωφορείων που θα έχουν πινακίδες ενημέρωσης δρομολογίων?

Καλό ΣΚ Μαριάννα

marianaonice είπε...

@Άνεμος
Τίποτε άλλο!! Τα είπες όλα με δύο λέξεις @φίλε μου!!

@matrix
Εγώ φοβάμαι ότι τέτοιους πίνακες δρομολογίων δεν θα δούμε ποτέ αναρτημένους, ή μάλλον αναρτημένους μπορεί να δούμε (έχουμε ήδη δει νομίζω σε κάποιες αφετηρίες και στάσεις) αλλά ποιός τους τηρεί ή θα τους τηρήσει;;;;
Κανείς!!!

Unknown είπε...

Άστο καλύτερα, πάμε Λονδίνο, όλα πιο εύκολα Μαριάνα.
Το Zonar's, πως κατάντησε έτσι σαν τα McDonald's;

gregory είπε...

ΜΑΡΙΑΝΑ ..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....

Ναπoλέων είπε...

Ούουουουου... Καλά εσύ...
Οι όμηροι των Μού-μού-μού σε μάραναν...

Με τους όμηρους των Μού-μού-έ είναι το πρόβλημα, Μαριάννα μου, τους όμηρους των Μέσων Μαλάκυνσης Εγκεφάλου.

Άμα ελευθερώσουμε αυτούς {ή αυτούς ημάς...} το να ελευθερώσουμε τους ΜΜΜόμηρους θα είναι παιχνιδάκι.

Όπως και ο έλεγχος πάντων και πασών.

α-α-ε
Ν.

akrat είπε...

καλημέρα
ποιός να ελέγξει?
ποιός να προγραματίσει?
ο ΚΑΝΕΝΑΣ??
αυτό με την τουαλέτα που δεν πήγες...
αγχώθηκα βρε παιδί μου... είμαι του πολύ κατρουλιού... χαχα

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Φίλη Μαριάννα,

σε προσκαλώ στο μπλογκ μου για να σου παραδώσω μια "φλόγα"...

Έλα γρήγορα!

Φιλιά

VAD είπε...

Kαλείσθε δια πρωινήν βράβευσιν υπό του υπογράφοντος,
ένδυμα επίσημον:))

Ανώνυμος είπε...

Προβληματικά μέσα μαζικής μεταφοράς; Μένω έκπληκτος:D Πώς είναι τα φορτηγά των κρεοπωλών που μεταφέρουν κρέατα; Κάπως έτσι:( Μπορούμε και καλύτερα... Έχει σημειωθεί κάποια πρόοδος, από τότε που έμπαινε ο μπάρμπας με τις όρνιθες παραμάσχαλα στο λεωφορείο, ναι. Τα μέσα μαζικής μεταφοράς όμως δεν εξυπηρετούν. Ταλαιπωρούν. Και είναι κρίμα για μια Ελλάδα που προσπαθεί να βρει οικολογικούς ορίζοντες.

KΑΡΜΕΝ είπε...

"Πώς γίνεται σε ένα ευνομούμενο κράτος να μπορεί ο καθένας να δουλεύει όπως, όταν και αν του ...καπνίσει σε κρατική υπηρεσία;;;
Μα ήθελα να ήξερα δεν λογοδοτούν και δεν ελέγχονται από κανένα;;"
Έλα, ντε!... Και τα εισιτήρια ακριβαίνουν! Μόνο αυτό τους ενδιαφέρει…

marianaonice είπε...

@mariana μου
Ούτε συζήτηση! Το Λονδίνο είναι ανεπανάληπτο!!
Πράγματι για του zonar's και εγώ το ίδιο θα έλεγα! Καμία σχέση μ' αυτό το πραγματικά αριστοκρατικό restaurant που ήταν κάποτε!!

@gregory
Καλημέρα πλέον... :))
Και καλή εβδομάδα από αύριο!!

@akrat
Axaxaxa!!! sorry μωρέ δεν ήθελα να σας αγχώσω με το κατρουλιό, αλλά τι να κάνουμε! Μου συνέβη και αυτό συν τοις άλλοις!!
Άλλη φορά δεν ξεκινώ πριν πάω ...τουαλέττα!!
Τώρα όσο για τον έλεγχο, άσε @φίλε το χάσαμε το τραίνο πια εδώ στην Ελλάδα!

marianaonice είπε...

@Λίτσα μου
Ήρθα λίγο καθυστερημένα, και πήρα τη "φλόγα" που είχες για μένα!
Σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου!!

@Vad
Πέρασα και "επιβραβεύτηκα"!!
Με επίσημο ένδυμα να είσαι σίγουρος!!
Χαχαχα!!
Σ΄ευχαριστώ πολύ @φίλε μου!
:)))

deryLove
Δίκιο έχεις! Μέσα Μαζικής Ταλαιπωρίας έπρεπε να τα λέμε!!
χαχαχα!!!

marianaonice είπε...

@agapi μου
Σ' αυτό το κράτος μόνο πληρώνουμε χωρίς ν' απολαμβάνουμε καμία παροχή!!
Εδώ πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε κρατήσεις για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στα Ταμεία και μάλιστα στου Δημοσίου, και σήμερα οι δημόσιοι υπάλληλοι σχεδόν είναι ανασφάλιστοι, αφού οι γιατροί και οι φαρμακοποιοί καταγγέλλουν τις συμβάσεις τους με το Δημόσιο, που τους έχει απλήρωτους εδώ και μήνες!!!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ένας καλός λόγος για σένα περιμένει στο http://lygeri.pblogs.gr/2009/01/anterastes-ston-sympan.html

Με την αγάπη μου

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

marianaonice είπε...

@Λυγερή μου
Καλησπέρα!
Πέρασα και πήρα τον καλό σου λόγο!
Σ' ευχαριστώ πολύ @φίλη μου!
:))

marianaonice είπε...

@Ναπολέοντααααααα!!!!
Τώρα είδα η ...στραβή ότι μου είχες αφήσει σχόλιο και ξέχασα να σου απαντήσωωω!! Σόρρυ @φίλε αλλά τα έχω παίξει τον τελευταίο καιρό με την πολλή δουλειά!!
Συμφωνώ απόλυτα για τους ομήρους των ΜΜΜοου και ΜΜΕ!!
Κάποτε πρέπει να ελευθερωθούμε από όλους όσους μας κρατούν ομήρους!!
Καλό ξημέρωμα!!
και σόρρυ που δεν σε είδα έγκαιρα!

Skouliki είπε...

σωστο και αυτο ,,χμμμμ

ελα σου εδωσα βραβειο λεμε

ναι ξερω ..αλλα στο εδωσα :)

patsiouri είπε...

Μου συμβαίνει συνεχώς αυτό που συμβαίνει στη Μαργκό με ένα συγκεκριμένο λεωφορείο.
Δε σταματάει!
Την τελευταία φορά σημείωσα την ώρα, του πήρα τον αριθμό και έκανα καταγγελία στον ΟΑΣΑ.
Χα!
Μακάρι να είχα να προτείνω κάτι.
Κάντε καταγγελίες όλοι η σταματήστε να βγάζετε κάρτες απεριορίστων διαδρομών και δημοσιοποιήστε το γιατί.
Καλημέρες Μαριάννα μου...

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα... φταίμε όλοι...

αν ο καθένας ήταν πιο συνειδητοποιημένος πολίτης , η Ελλαδίτσα δεν θα κατέρρεε!!!!!

Άστρια είπε...

Μα Μαριάννα μου δεν τα ήξερες; Και δεν εννοώ τα ωράρια των τρόλεϋ κλπ κλπ, αλλά το ότι αυτή είναι η κατάσταση;

Μία από τις γνωστές καθημερινές ιστορίες της πόλης μας.

Πολλά φιλιά:))

marianaonice είπε...

@skouliki μου
Πέρασα και το ...πήρα!!
Σ' ευχαριστώωωω πολύ πολύ!!
Με τιμάς ιδιαίτερα!!
Φιλιά!
:)))

@patsiouri μου
Δεν μας είπες τι έγινε με την καταγγελία σου;; έπιασε τόπο;; ή στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα;;;
χαχαχα!!
Μωρέ καλά λες να κάνουμε καταγγελίες. Αλλά αυτό έχει κόστος σε χρόνο και κόπο! Εγώ πάντως ορμάω συχνά, αλλά δεν ...βαριέσαι!!
Καλό βράδυ πατσιουράκι μου!

@ζαχαρούλα μου
Αυτό λέω κι εγώ! Αν είμαστε συνειδητοποιημένοι πολίτες σίγουρα η χώρα μας θα ήταν καλύτερη!

marianaonice είπε...

@Άστριά μου
Το ήξερα!! Απλά το είχα λίγο ξεχάσει τα τελευταία χρόνια!
Και το ξαναθυμήθηκα ευτυχώς σε έξοδό μου για διασκέδαση και όχι για δουλειά! Γιατί εκεί δεν αντέχεται!!
Καλό βράδυ @φίλη μου!
:)))

Spitogata είπε...

Ίσως ακριβώς επειδή δεν είχες πάει τουαλέτα...το κάθε λεπτό να σου φαινόταν αιώνας!

Στο μεταξύ από την ανυπομονησία δεν πρόσεξες εκείνο το τεκνό που σε κάρφωνε με το βλέμμα και περίμενε μόνο μια ματιά από σένα για να σου χαμογελάσει πονηρά!
(Άγιο είχε ο σύζυγος...)

Αυτό που εμένα μου αρέσει στα μέσα μεταφοράς είναι να παρατηρώ πρόσωπα και να προσπαθώ να καταλάβω λίγα πράγματα για αυτούς τους αγνώστους που βρεθήκαμε για μια στιγμή στον ίδιο χώρο. Έτσι περνάει η ώρα...

Φιλάκια και καλό μήνα!

marianaonice είπε...

@spitogata μου
Χαχαχαχα!!! είδες μωρέ τι έπαθα;;
Έχασα την ευκαιρία της ζωής μου!!
Δεν πειράζει την επόμενη φορά θα είμαι πιο οργανωμένη... :)))

Τι σύμπτωση!! Κι εγώ όταν ταξιδεύω με τα ΜΜΜ απολαμβάνω τα ίδια ακριβώς πράγματα!! χαζεύω τι φοράει ο ένας κι ο άλλος, πώς είναι τα μαλλιά τους, τι λένε (ναι ακούω κιόλας) και γενικά πολύ χαλαρώνω με όλη αυτή τη διαδικασία!!
Έχουν και τα καλά τους, αρκεί να μη βιάζεσαι να πας στον προορισμό σου, γιατί τότε την έβαψες!!
Καλό μήνα!!
Φιλιά καλή μου!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν: Υπάρχουν 2 τύποι ανθρώπων. 1)Αυτοί που πρέπει να ελέγχονται, να τρομοκρατούνται ή να δωροδοκούνται για να κάνουν τη δουλειά τους σωστά και 2)αυτοί που κάνουν τη δουλειά τους σωστά χωρίς να χρειάζεται να έχουν κάποιον να τους φοβερίσει ή να τους αποθέσει τις οικονομίες του.. Ακόμα είναι γεγονός το ότι οι "άνθρωποι" ή καλύτερα υπάνθρωποι της 1ης κατηγορίας θεωρούν "μαλάκες-ανόητους-θύματα" τους ανθρώπους της 2ης (στο δημόσιο τομέα σίγουρα) και προσπαθούν συνεχώς να τους αλλάξουν με διαφόρων τύπων πιέσεις.. Με προβληματίζει αφάνταστα η αναλογία των ατόμων μεταξύ της 1ης και της 2ης κατηγορίας και αναρωτιέμαι πώς γίνεται και σε κάποιες ξένες χώρες φημολογείται ότι επικρατεί η 1η; Είναι ανώτερη ποιότητα ανθρώπων; Είναι αποτέλεσμα εκπαίδευσης;
Το σίγουρο είναι ότι η Ελλάδα είναι τριτοκοσμική χώρα, γιατί πάρα πολλοί (ακόμα ψάχνω την αναλογία) βέροι Έλληνες είναι κουτοπόνηροι, παράσιτα που θεωρούν ΑΞΙΑ, πυγμή και απόδειξη εξυπνάδας και ανωτερότητας το να μην κάνουν τη δουλειά τους ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να την κάνουν όσο γίνεται πιο γρήγορα, εύκολα και ανώδυνα για τους ίδιους..και αν δε είναι και εις βάρος του συναδέλφου τους ή κάποιου άλλου ασήμαντου και ανόητου, αφού δεν ανήκει στο στενό τους μικρόκυκλο, ακόμα καλύτερα - τότε οι πόντοι εξυπνάδας τους πολλαπλασιάζονται..
...Σιχάθηκα... Από αυτά τα μικρά, καθημερινά ζητήματα, αναπτύσσονται έπειτα τα μεγάλα.. Δεν έχει σημασία πόσο μικρή είναι η αδικία και η εκμετάλλευση, σημασία έχει ότι κάποιος την κάνει.. Δε δέχομαι ότι έτσι είναι η ζωή και ότι η αδικία υπάρχει.. αυτά είναι λόγια αδιαφορίας για να υπάρχει το άλλοθι να δράσεις άμεσα προς το συμφέρον σου χωρίς να σκεφτείς τον άλλον που πιθανώς θα πληγεί από αυτή τη δράση σου..οι άνθρωποι αναπαράγουν την αδικία, επειδή έχουν σα δεδομένο ότι ο καθένας αυτό θα έκανε στη θέση τους.. το πρόβλημα εμφανίζεται όταν κάποιος δεν είναι ο καθένας.. Και υποβόσκει κ άλλη μια απορία..
-Μήπως ο καθένας από αυτούς ήταν κάποτε κάποιος;
-Ποτέ δεν θα μάθεις..έτσι κι αλλιώς δεν έχει πια νόημα, το τι είναι τώρα έχει σημασία..

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!