Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Σκυτάλη @φιλίας...






Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:

"Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις.Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά.Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι.Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο!Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.» Προτείνεται το κείμενο να το συμπεριλάβετε στην αναρτησή σας".

Είχα την τιμή με το βραβείο αυτό που εγώ θα ήθελα περισσότερο να το αποδεχθώ σαν μια ένδειξη @φιλίας αγαπημένων συνοδοιπόρων μου σ' αυτά εδώ τα όμορφα @ταξίδια μου, που γεμίζουν τη μοναξιά μου και απαλύνουν την αγριάδα της καθημερινότητάς μου και τους φόβους μου στον αγώνα που μου έλαχε να κάνω στη ζωή μου, να με τιμήσουν οι υπέροχοι για μένα bloggers @Vad, @TOXOTISSA, @Λίτσα Πατεράκη, @Λυγερή, @skouliki και @Λίνα που θα βρείτε στο πλάϊ του ιστολογίου μου.
Το δέχομαι όχι ως επιβράβευση για ό,τι γράφω εδώ, αφού όλοι μας γράφουμε εξίσου όμορφα και με την καρδιά μας, έτσι όπως ο καθένας μας νοιώθει τούτο δω το χώρο, και τα @ταξίδια αυτά δεν χρειάζονται επιβράβευση από κανένα! από μόνα τους επιβραβεύουν τον αγώνα της ψυχής μας να αντέξει στην απομόνωση και αποξένωση που μαστίζουν την εποχή μας...
Με τη σειρά μου κι εγώ θα το δώσω σε οκτώ αγαπημένους μου @φίλους, με τους οποίους συμπορεύτηκα από την αρχή σχεδόν της παρουσίας μου εδώ!
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι αγαπημένοι μου, που είναι στη λίστα των ιστολογίων μου, δεν θα άξιζαν αυτή την κίνηση και ένδειξη @φιλίας μου προς αυτούς.
Όμως το παιχνίδι απαιτεί μόνον οκτώ (8) κι έτσι ας το δεχθούν οι @φίλοι μου:

Αντώνης

Μερόπη

Τζονάκος

Κούκος

Ανασαιμιά

Άστρια

Άγγελος Σπύρου


Τakiz

Πολύ δύσκολο να επιλέξω... συγχωρέστε με @φίλοι μου που δεν έτυχε να είστε μέσα σ' αυτή την επιλογή μου που αποτυπώνεται εδώ, αλλά σίγουρα είστε στις επιλογές που αποτυπώνονται στην ψυχή μου!

Σας αφιερώνω για αποζημίωση ένα αγαπημένο μου ποιηματάκι της Μαρίας Πολυδούρη, που με εκφράζει απόλυτα αυτό τον καιρό, μια και πάντα νοιώθω ότι η ελπίδα που αναζητώ στη ζωή μου, πάντα μου γυρίζει την πλάτη και χάνεται μακριά...


ΧΑΜΕΝΑ

Προσμένω, είν' η ψυχή μου ελπίδα,
στη νύχτα την τρισκότεινη,
τον ήλιο τέτοιο που πρωτοείδα
εκεί αντίκρυ μου να φανεί!

Προσμένω που σημαίνουν τώρα
στριγγές φωνές το χαλασμό,
προσμένω τη γαλήνια ώρα
το βραδυνό χαιρετισμό.

Στην ξερασιά τώρα το χιόνι
πώχει σα σάβανο απλωθεί
το μακρεμένο χελιδόνι
προσμένω πως θα ξαναρθεί.

Όλα προσμένω τα χαμένα
κ' η ελπίδα μάγισσα μια γριά
μου λέει πως έρχονται ολοένα
οι σκιές που χάνονται μακριά!!
.

73 σχόλια:

αντωνης είπε...

Μαριαννα μου σ' ευχαριστω για το "βραβειο".

Αν και για να ειμαι ειλικρινης, δεν πολυ καταλαβαινω τη σημασια της κινησης αυτης.
Γιατι αν δεν κανω λαθος μιλαει για φιλία των bloggers, εκτος των blogs. (και οχι για @φιλία)

Ευχαριστω & πάλι.

:)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαριάνα μου, τον ίδιο ακριβώς προβληματισμό έχω μ΄εσένα και τον αντώνη.
Πέρα από τα συγχάρητήριά μου, δέξου την ειλικρινή μου εκτίμηση και την υπόσχεση πως όσο αντέξω θα συμπορευόμαστε.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Maria Tzirita είπε...

Όλοι οι μπλόγκερς μια οικογένεια με το βραβείο αυτό! Τι όμορφο να σ'εκτιμούν και να σου το λένε, με οποιοδήποτε τρόπο... Προσωπικά το έλαβα, δεν το χάρισα πουθενά, γιατί όπως είπες κι εσύ, δε μπορώ να ξεχωρίσω τους αγαπημένους μου. Μου αρέσει όμως που γέμισαν όλα τα μπλογκς με το βραβείο αυτό, είναι ένας τρόπος να λέμε "σ'αγαπώ"!
Από μένα για σένα λοιπόν, βραβείο αγάπης, εκτίμησης και φιλίας η παρουσία μου στο ιστολόγιό σου! Χίλια φιλιά!

tzonakos είπε...

Αντε τωρα να βρώ 8 απο τους 88 !
...11888.
Σε ευχαριστώ πολυ γιατι ειναι τιμή μου να με επιλέγουν και μάλιστα εξαιρετικοί συνμπλόγκερς όπως εσυ.
Ξέρεις την θέση μου, τα βραβεία μας βρίσκονται μεσα στις καρδιές των άλλων.
Η εκτίμηση σε μας ή όχι μετριέται μεσα στους άλλους.
Θα κάνω ανάρτηση δικαιολογώντας τις επιλογές μου.

Skouliki είπε...

ειναι γεγονος πως μεσα απο δω ειλικρινα εχω αρχισει να σας νοιαζομαι

ευχομαι να τα πουμε και παο κοντα συντομα

tzonakos είπε...

Ξέχασα να αναφερθώ στο ποίημα.
Πολυ λυπητερό, αλλα πολυ όμορφο.

marianaonice είπε...

@Αντώνη μου
Το βραβείο αυτό εσύ το δικαιούσαι αφού τώρα γίνεσαι πατέρας, και πώς αλλοιώς να σου εκφράσουμε τη χαρά και την αγάπη μας;; Και τις ολόθερμες ευχές μας για ένα υγιές και χαρούμενο μωράκι!!

Τώρα πράγματι αυτό το βραβείο έτσι το ένοιωσα κι εγώ! Σαν μια κίνηση γνωριμίας ανάμεσά μας! Γνωριμίας και έξω από το το νετ! στην πραγματική μας ζωή, αφού με όλους αυτούς τους @φίλους που εγώ τουλάχιστον εκτιμώ, κάλλιστα θα μπορούσα να τους έχω και real φίλους, εκτός από τη Μερόπη φυσικά που έτσι κι αλλοιώς γνωριζόμαστε πριν από εδώ!

@Γλαρένια μου
Είναι περιττό να σου πω ότι το βραβείο αυτό ανήκει και σε σένα!
Και εγώ όσο θ' αντέχω εδώ μέσα, ίσως και έξω από εδώ, κάποτε θα χαίρομαι να συμπορευόμαστε!

@Maria tzirita
Ναι Μαρία μου! ένας τρόπος να λέμε σ' αγαπώ σε ανθρώπους ή μάλλον σε ψυχές που τις νοιώσαμε κοντά μας...
Τιμή δική μου η παρουσία σου στο @σπιτικό μου!!
:))

marianaonice είπε...

@Tzonako μου
Νάξερες πόσο δύσκολη ήταν αυτή η επιλογή μου μόνο στους 8 από όλους εσάς που σας αγάπησα και σας ένοιωσα αληθινούς φίλους μου!
Μπορεί να φανεί υπερβολή, όμως εμένα αυτός ο χώρος μου έδωσε χέρι να πιαστώ και με στήριξε τότε που γύρω μου τα πάντα ήταν ρευστά σαν μετακινούμενος βούρκος!!
Τον ένοιωσα λοιπόν αληθινά σαν το καταφύγιό μου και ακόμη έτσι το νοιώθω και εσάς συνοδοιπόρους μου πολύτιμους και αγαπημένους!

Έχεις δίκιο, τα βραβεία είναι μέσα στην καρδιά μας! Και εκεί σας έχω τοποθετήσει! Και εσένα σε περίοπτη θέση και αν εσύ για μένα λες ότι είμαι εξαιρετική συμπλόγκερ, τότε η τιμή είναι δική μου, που βρίσκεσαι @εδώ! :))

Ναι το ποιήμα είναι θλιμμένο.
Μιλά για τις σκιές των ελπίδων μας που όσο κι αν τις ψάχνουμε αυτές μας γυρίζουν την πλάτη...
Και μένα οι ελπίδες μου πολλές φορές μου γύρισαν την πλάτη και ακόμη μου τη γυρίζουν... σαν ψευδαισθήσεις και όνειρα νυχτερινά, που χάνονται μόλις ξημερώσει!!
Και εγώ πρέπει να πορευτώ και πάλι χωρίς αυτές... και να συνεχίσω μέχρι να φθάσω στο τέλος, χωρίς τη λάμψη των ψευδαισθήσεων!

marianaonice είπε...

@skouliki μου
Είδες;; Αυτό το νοιάξιμο του ενός για τον άλλο, εδώ μέσα είναι συναρπαστικό!!
Πρέπει σίγουρα κάποτε να τα πούμε κι από κοντά!

Καλό ξημέρωμα φίλοι μου!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μαριάννα,
αγαπημένη φίλη,

συνέχισε τους αγώνες σου, γιατί πιάνουν τόπο...

Σε φιλώ

Λουλούδι είπε...

Μαριανα μου,παντα με συγκινουν αυτα που γραφεις γιατι βγαινουν μεσα απο την καρδια σου."...σαν ψευδαισθησεις και ονειρα νυχτερινα που χανονται μολις ξημερωσει!"ποσο ποιητικη ειναι αυτη σου η προταση.Νασαι καλα φιλη μου,καλη σου μερα.

jf είπε...

Για μένα το βραβείο το είχες πάρει πολύ πριν σου δοθεί...

Την πολύ-καλημέρα μου

Tyler Durden είπε...

μπράβο, το αξίζεις, εγώ ήδη σε έβαλα στη λίστα άμεσης παρακολούθησης

KΑΡΜΕΝ είπε...

Χαίρομαι πολύ διότι πήρες το βραβείο. Όντως είναι ένα βραβείο εκτίμησης.
Ομολογώ ότι δεν φανερώνω το δικό μου, γιατί κάνω ζαβολιά… Περιμένω να δω ποιος δεν πήρε, για να τους βραβεύσω μετά… αφού έτσι και αλλιώς σας εκτιμώ όλους τους συνοδοιπόρους.
Πολλά φιλιά και συγχαρητήρια!

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Όμορφες στιγμές!...

Την καλησπέρα μου,Μαριάνα:))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

Unknown είπε...

συγχαρητήρια κι από μένα!

marianaonice είπε...

@Λίτσα μου
Σ΄ ευχαριστώ πολύ καλή μου!
Ο αγώνας για μένα είναι μονόδρομος!
Ακόμη κι αν δεν έπιανε τόπο!

@Λουλούδι μου
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Έτσι είναι! Εδώ μέσα είμαι μόνο ο εαυτός μου και ό,τι γράφω βγαίνει κατ' ευθείαν από την καρδιά μου!
Και αυτές οι απατηλές ελπίδες κάθε φορά που χάνονται... πονάνε ακόμη περισσότερο.

Jaman Fou μου
Σ' ευχαριστώ για την εκτίμηση σου!
Είναι αμοιβαία να ξέρεις! Και το βραβείο αυτό αξίζει και σε σένα πολύ περισσότερο!

marianaonice είπε...

Tyler Durden
Καλώς ήλθες στο @τσαρδάκι μου!
Το είδα @φίλε μου ότι είσαι αναγνώστης μου!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις και για τα καλά σου λόγια!
Θα τα λέμε!
:))

@agapi
Πολύ σωστά!! Όλη εδώ η μπλογκοπαρέα μας νομίζω ότι το αξίζει αυτό το βραβείο! Είναι μάλλον έκφραση της επιθυμίας μας για σύσφιγξη των σχέσεών μας και της αμοιβαίας αγάπης μας!!
Οι 8 που εγώ το έδωσα είναι σταγόνα στον ωκεανό των αγαπημένων μου @φίλων μέσα στους οποίους και εσύ φυσικά.

@Ψυχούλα μου
Πανέμορφες στιγμές!!
Στιγμές αγάπης και αμοιβαίας μεταξύ μας εκτίμησης!!
Φιλιά!

marianaonice είπε...

@JK
Σ' ευχαριστώ πολύ!!
:))

@abttha μου
Τα συγχαρητήρια από εσένα λένε πολλά για μένα!! και το βραβείο αυτό πρώτα απ' όλα ανήκει σε σένα και μετά σε μένα!!!
Φιλιά!!

Laplace είπε...

συγχαρητηρια μαριαννα!μα ηταν δυνατον να μηντο παρεις εσυ?
που εχεις ενα απο τα πιο αξιολογα Blogs?
καλο απογευμα

Άστρια είπε...

Μαριάννα μου δίκαια συγχαρητήρια πρώτα σε σένα και σ'ευχαριστώ από καρδιάς.

Όχι γιατί έχουν αξία τα ίδια τα βραβεία αλλά γιατί είναι πολύτιμη, για όποιον το παίρνει, η σκέψη αυτού που το χαρίζει. Και είναι τιμή μου που εσύ ειδικά με σκέφτηκες.

Επικοινωνούμε (αυτή η λέξη νομίζω ταιριάζει) αρκετό καιρό. Δεν γνωριζόμαστε από κοντά, όμως σε νιώθω ένα δικό μου άνθρωπο που εκτιμώ. Έχω ακούσει από σένα και σου έχω πει ανοικτά σκέψεις, που λέει κανείς σ'ένα φίλο. Και συναισθήματα. Τί κι αν υπάρχει μεταξύ ένα @
Εγώ το έχω καταργήσει προ καιρού.

Σ'ευχαριστώ και πάλι φίλη μου:))

gregory είπε...

μαριανα μπραβο για το βραβειο...το αξηξης με αυτα που γραφης καθε φορα...παντος εσυ δεν τα εγραφες και ουτε τα γραφης για το βραβειο...να εισαι καλα...

Unknown είπε...

Μαριάνα και σε ανώτερα και να είσαι πάντα καλά.

marianaonice είπε...

@laplace78
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια @φίλε μου!!
Κι εσύ δεν πας πίσω! Το μπλογκ σου λέει σπουδαίες αλήθειες χωρίς φόβο και χωρίς πάθος!!

@Άστριά μου
Τιμή δική μου είναι που είσαι φίλη μου! κι εγώ έτσι το αισθάνθηκα, ότι επικοινωνούμε και χωρίς το @ μάλιστα μεταξύ μας...
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!
Δεν το ένοιωσα σαν βραβείο εγώ αυτό αλλά σαν ένα άπλωμα φιλικού χεριού προς το μέρος μου!
Κι αυτό με άγγιξε κατάβαθα...

marianaonice είπε...

@gregory
Nάσαι καλά @φίλε μου!!
Σαφώς και δεν γράφω εδώ για να παίρνω τα βραβεία!!! :))
Εδώ καταθέτω την ψυχή μου και αφουγκράζομαι την κατανόησή σας!!
Κι αυτό για μένα είναι το βραβείο!!

@mariana μου
Το σε ανώτερα για μένα εδώ μέσα είναι να διατηρήσω τη φιλία και την αγάπη σας μέχρι τέλους!!
Νάσαι καλά φίλη μου!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Το ξέρεις φυσικά ότι κι εσύ το αξίζεις αυτό το βραβείο για τον αγώνα που δίνεις ελπίζοντας να ισιώσεις τα στραβά τούτης της Χώρας!

. είπε...

Kαλή σου μέρα Μαριάνα μου!
'Οπως είπες το να συμπορεύεσαι κατά κάποιο τρόπο με κάποιους ανθρώπους για ένα χρόνο και βάλε δεν είναι τυχαίο.'Ετσι τουλάχιστον το θεωρώ εγώ. 'Οταν μάλιστα μ'αυτούς τους ανθρώπους αισθάνεσαι μια περίεργη θα έλεγα ταύτιση. Βλέπεις στην εικονική πραγματικότητα, παρ'όλο που είμαι τέσσερα χρόνια εδώ, ακόμα αποτελεί μυστήριο που δε μπορώ να το εξηγήσω πως γίνεται να αναπτύσσονται συναισθήματα και να δημιουργούνται φιλίες ή ακόμα και αν δεν δημιουργούνται να αισθάνεσαι ένα ιδιαίτερο δέσιμο με κάποια άτομα.
Ακόμα και αν διατηρείς κάποιες επιφυλάξεις,διαλύονται και διαπιστώνεις ότι αυτό δεν είναι τελικά τυχαίο όταν με αυτά τα άτομα κάποια στιγμή επικοινωνείς πέρα από τα σχόλια στα μπλγοκς και ανακαλύπτεις ότι εκτός από αμοιβαία συναισθήματα υπάρχει πράγματι αυτή η ταύτιση και έχεις να μοιραστείς μαζί του πολλά κοινά.
Μεγάλος ο "λόγος" μου μα μου βγήκε μέσα από τη ψυχή μου. Και έχω το "κουσούρι" όταν αυτή αρχίζει να μιλάει δε θέλω να τη σταματάω. Γιατί μόνο αλήθειες λέει και την αφήνω να τις λέει ανεξέλεγκτα, ακόμα και παραβλέποντας τα συντακτικά της λάθη.
Και όλα αυτά για να σου πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ με την επισύναψη του δικού μου δώρου.
Το βραβείο αυτό είναι σημαντικό για μένα γιατί σημαίνει ότι με θεωρείς φίλη σου και ήδη ξέρεις ότι αυτό είναι αμοιβαίο. :)*

VAD είπε...

Μαριάνα μου,Εκτός απ'το βραβείο μετράει και η ποιότητα, το συναίσθημα, η ευαισθησία,και συ εχεις αποδειξει ότι διαθέτεις τα παραπάνω,για αυτό συνέχισε!Μπράβο!

rain είπε...

Εγώ θα πω απλά συγχαρητήρια..αυτό το βραβείο είναι μια ιδιαίτερα ευχαριστη νότα στις μπλογκοδιαδρομές.. (άκου λέξη τώρα!!!)
Να'σαι πάντα καλά μαριαννάκι και εδώ, παρεούλα μας

Meropi είπε...

Μαριάνα μου γλυκιά,
σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου. Νομίζω ότι μεταξύ μας έχουμε ανταλλάξει ένα από τα πιο ωραία βραβεία. Αυτό της μακρόχρονης φιλίας που άντεξε 30 χρόνια!!!!! Και φυσικά αντέχει ακόμα.
Επειδή, όπως λέει και ο Αντώνης, δεν κατανοώ τη χρησιμότητα του να διαλέξω μόνο 8 από όλα τα blog που παρακολουθώ, δεν θα το κάνω.
Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως.

leondokardos είπε...

Μαριάνα, εγω
ειμαι πολύ νέος στο χώρο των μπλόγκερς και θα ήθελα να δώ ακόμα πολλές αναρτήσεις των φίλων που με διαβάζουν και με τιμούν και εκείνοι με τα σχόλιά τους,πρίν δώσω τα δικά μου βραβεία.
Προς το παρόν λοιπόν συνεχίζουμε την όμορφη αυτή διαδρομή μας.

marianaonice είπε...

προς @όλους
Επειδή κάποια συζήτηση σχετικά με αυτό το παιχνίδι, που έγινε στου @Αντώνη με προβλημάτισε κάπως, θέλω να μεταφέρω κι εδώ τα σχόλια που έκανα εκεί:

Νομίζω ότι οφείλω να δώσω κάποιες εξηγήσεις γιατί εγώ επέλεξα τους συγκεκριμένους οκτώ μπλογκοφίλους μου, μέσα από τη λίστα όλων των αγαπημένων μου μπλογκς.
Το παιχνίδι λέει: Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο!

Δεν μιλάει πουθενά για επιβράβευση ικανοτήτων! Μιλάει μόνο για φιλία!! Γι’ αυτό και εγώ στη δική μου ανάρτηση έδωσα τον τίτλο “σκυτάλη @φιλίας”!

Πρέπει να απολογηθώ λοιπόν πώς σκέφτηκα και επέλεξα αυτούς που επέλεξα.
Θεώρησα την ανάρτηση αυτή και το παιχνίδι που παίζεται με αυτό τον τρόπο σαν ένα άπλωμα χεριών μεταξύ @φίλων και φίλων. Επέλεξα λοιπόν τους 8 συχνότερους το τελευταίο διάστημα, κατ' αρχήν @επισκέπτες μου και άρα κοντινότερους @φίλους μου, που είναι κατ' αλφαβητική σειρά ο Αντώνης, η Μερόπη και ο Τζονάκος! Σ’ αυτούς, άπλωσα το χέρι μου και έδωσα τη σκυτάλη της φιλίας μου, ελπίζοντας ότι εκείνοι θα την δώσουν παραπέρα στους επόμενους κοντινότερους σε αυτούς φίλους μπλόγκερς, έτσι ώστε να γίνει μια αλυσίδα γνωριμίας όλων μας, που θ’ αρχίζει από τον πρώτο που το έδωσε σ’ αυτόν που το έδωσε σε μένα και θα τελειώνει σ’ αυτούς που αυτοί θα το δώσουν στη συνέχεια κ.ο.κ.
Δεν θεώρησα επ’ ουδενί ότι οι επιλεγέντες είναι ικανότεροι από αυτούς που εγώ δεν επέλεξα.
Απλά είναι οι @κοντινότεροι και άρα συναισθηματικά σημαντικότεροι για μένα!!

Συγνώμη @Μερόπη μου και @Αντώνη μου αν σας έφερα σε δύσκολη θέση! Πάντως δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου!
Άπλωμα χεριού ήταν για να σας “παραδώσω” και δημόσια τη @φιλία μου και εσείς να την πάτε παραπέρα!!….

Το παιχνίδι μπορεί να τιτλοφορείται με τη λέξη “βραβείο” όμως πουθενά δεν κάνει λόγο για διάκριση ικανοτήτων, αλλά μόνο για διάδοση φιλίας μέσα σ’ αυτές τις διαδικτυακές διαδρομές!
Αυτό το νόημα του έδωσα εγώ γι’ αυτό και το συνέχισα…

Τώρα ίσως αναρωτηθείτε όσον αφορά τους δύο τελευταίους από τους επιλεγέντες στο δικό μου κατάλογο, @Άγγελο Σπύρου και @Τakiz, μπορεί να μη φαίνονται από τους συχνότερους επισκέπτες μου, όμως ήταν από τους πρώτους @φίλους που συνάντησα εδώ και με τίμησαν στην πρώτη μου ανάρτηση και εξακολουθούν να είναι αναγνώστες μου ανεξάρτητα αν μου αφήνουν πάντα σχόλια ή όχι.
Και ο @κούκος είναι πατριώτης μου!
Γι’ αυτό λοιπόν και βάρυναν οι συγκεκριμένοι συναισθηματικά και μόνον στην επιλογή μου.

Σε καμία περίπτωση τονίζω και πάλι η επιλογή αυτή έχει να κάνει με επιβράβευση ικανοτήτων!
Επιβεβαίωση και έκφραση αισθημάτων αφορά και μόνον!!

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να δηλώσω δημόσια τους πιο κοντινούς μου @φίλους!
Για μένα είναι υποκρισία να δηλώνω ότι όλοι οι συμπλόγκερς βαρύνουν εξίσου συναισθηματικά μέσα μου…
Κάποιοι βαρύνουν περισσότερο είτε το θέλω είτε όχι!
Και μ’ αρέσει να είμαι ειλικρινής.

αντωνης είπε...

Προσωπικα δεν με εφερες σε καμια δυσκολη θεση.

Γιατι εξελαβες την αποψη μου για το συγκεκριμενο ποστακι, ως αρνηση να δεχθω δημοσια τη @φιλια σου (αν και επαναλαμβανω οτι στο κειμενο δεν βαζει πουθενα @ και εσυ το προσθετεις και αρα αλλοιωνεις κατα καποιο τροπο το νοημα του κειμενου), δεν το καταλαβαινω.
Και κατι τελευταιο. Το @ δεν παει πλαι στο Αντωνης, γιατι απλα το Αντωνης δεν ειναι νικ, αλλά το πραγματικο μου ονομα.

Καλο βραδυ!

marianaonice είπε...

@Ανασαιμιά μου
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
και περισσότερο σ' ευχαριστώ γιατί κατάλαβες τι σημαίνει για μένα αυτή η επιλογή! Σημαίνει συναίσθημα και ψυχική επαφή! και @φιλία που μπορεί άριστα να γίνει σκέτη φιλία στη ζωή!
Το δώρο σου ανεκτίμητο μαζί με το ευχαριστώ σου!

@Vad μου
Αυτή η ευαισθησία με ...έφαγε εμένα!!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Είναι αμοιβαία η εκτίμηση το ξέρεις! Και ανεξάρτητη από την ανταλλαγή βραβείων ή μη μεταξύ μας!

@Bροχούλα μου
Έτσι σαν μια ευχάριστη νότα το είδα κι εγώ αυτό το παιχνίδι. Και ενώ φοβόμουν μη δυσαρεστήσω τους @φίλους που δεν επέλεξα τελικά μάλλον στενοχώρεσα κάποιους από αυτούς που έβαλα στη λίστα των 8!!

marianaonice είπε...

@Μερόπη μου
Τα σχόλιά μου τα γενικά νομίζω σκιαγραφούν το πως σκέφτηκα και έκανα τις επιλογές που έκανα.
Ούτε συζήτηση! Εμάς μας ενώνει έτσι κι αλλοιώς το βραβείο της πολύχρονης φιλίας μας!!

@Λεοντόκαρδε
Αν η λίστα είχε εννιά ο έννατος θα ήσουν εσύ! Γιατί παρότι ο χρόνος που συναντήθηκαν οι @διαδρομές μας είναι λιγότερος από τους άλλους, εντούτοις από τότε ανελλιπώς σε διαβάζω και με διαβάζεις!
Και αυτό σίγουρα σε κάνει από τους κοντινούς μου @φίλους!

marianaonice είπε...

@Αντώνη μου
Πάλι λάθος κάνεις! Δεν εξέλαβα την άποψή σου για το ποστάκι αυτό ως άρνηση να δεχθείς δημόσια τη φιλία μου!
Απλά ένοιωσα μετά τη δική σου άποψη ότι έπρεπε να απολογηθώ γιατί εγώ έκανα επιλογές 8 μπλόγκερς, τη στιγμή που κατά τη δική σου άποψη και πολλών άλλων αυτό δεν είναι σωστό!
Γι' αυτό και θέλησα απλά να εξηγήσω τη δική μου θέση!!
Ένοιωσα ότι κάποιοι ίσως με θεωρήσουν λάθος!!
Εξ αντιδιαστολής όταν εσύ λες στη δική σου ανάρτηση:

Δεν θεωρω οτι θελω να διαλαλησω τις οποιες γνωριμιες ή και φιλιες που εχω κανει μεσω του blog μου. Ειναι αληθεια οτι εχω κανει αρκετες γνωριμιες και μερικες πραγματικες φιλιες.
Επισης δεν θελω να ξεχωρισω ενα συγκεκριμενο αριθμο blogs, επειδη ετσι απλα καποιος το σκεφτηκε.


Σημαίνει αυτόματα ότι εγώ που το έκανα αυτό είμαι off!!!

Όμως εγώ δεν νοιώθω έτσι και ήθελα να το δώσω να το καταλάβουν όλοι εδώ @μέσα!
Τώρα το αν εννοεί το παιχνίδι @φίλους ή φίλους για μένα καμιά σημασία δεν έχει! Γιατί για μένα δεν απέχει πολύ οι @φίλοι να γίνουν πραγματικοί φίλοι!

και το @ στο δικό σου όνομα δεν έχει να κάνει με το νικ σου ή με το όνομά σου το πραγματικό, αλλά δηλώνει απλά το διαδικτυακό Αντώνη!
Τον Αντώνη που εγώ γνώρισα σ' αυτόν εδώ το @χώρο!

αντωνης είπε...

Τελευταιο μου σχολιο για το θεμα

Γραφεις:
"Σημαίνει αυτόματα ότι εγώ που το έκανα αυτό είμαι off!!!"

Ποτέ μια διαφορετικη αποψη επι οποιου θεματος δεν θετει την αλλη αποψη (και φυσικα τον ανθρωπο που την εχει) ως off. Και μαλιστα αυτοματα.

Καλο βραδυ!
:)

marianaonice είπε...

@Αντώνη
Και εμένα τελευταίο μου σχόλιο:
Είναι αντιφατικό αυτό που λες και σχεδόν οξύμωρο!
:)

Aristodimos είπε...

Ομορφο το αισθημα φιλίας και οικειότητας που μπορει ν αναπτυχθει απο αυτην την αμφίδρομη διαδικτυακή γνωριμία και επαφή με τους bloggers...
Και δικαιολογημένα σου δώθηκε γιατι με τον λόγο και τον ακαίρεο χαρακτήρα σου εχεις κερδίσει την εκτίμηση και την αγάπη μας...

Αρης

mortal είπε...

Ωραίο το ποίημα αλλά βάλε και λίγο χρώμα στην απαισιοδοξία σου...
Θα γυρίσει, κάποτε, ο τροχός...

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Τα λόγια σου εκπέμπουν αληθινή φιλία και αγάπη που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από τα συναισθήματα που γεννιώνται εκεί έξω στη real life μας!
Σ΄ ευχαριστώ καλέ μου φίλε!
Εδώ μέσα νοερά απλώνουμε τα χέρια ο ένας στον άλλο και αγγίζουμε τις ψυχές μας!!
Και αυτό είναι συναρπαστικό για μένα!
Νάσαι καλά!!
Καλό ξημέρωμα!

@mortal
Δεν βοηθάνε οι καιροί για να βάλω χρώμα στη θλίψη μου!
Καλό ξημέρωμα @φίλε μου!
:))

VAD είπε...

Ελα τώρα,μια ιστορία ανταλλαγής βραβείων του στιλ "δώσε και μένα μπάρμπα",ειναι δυνατόν να επηρεάσει μια καλή διαδικτυακή επαφή;Αλίμονο!

Λινα είπε...

Μπράβο!
Τα συγχαρητήρια μου marianaonice μου!

Όμορφος είναι ο λόγος σου και αληθινός..Για αυτό και το αξίζεις γλυκιά μου..


*Την καλημέρα μου γλυκιά μου:-)

Υ.Γ. Χωρίς να γνωρίζω ότι είχες ήδη κάνει σχετική ανάρτηση σε έχω συμπεριλάβει και εγώ στους φίλους που απονείμω το σχετικό βραβείο..:-)

marianaonice είπε...

@Vad
Μην ανησυχείς @φίλε μου!
Δεν είναι τίποτε! Μία ανταλλαγή διαφορετικών απόψεων είναι!
Ακόμη και μεταξύ καλών φίλων υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και ο καθένας μας τις υποστηρίζει με σθένος και παρρησία!
Σαφώς και δεν κινδυνεύει να επηρεαστεί η καλή διαδικτυακή επαφή μου με το φίλο μου τον Αντώνη!
Από την πλευρά μου τουλάχιστον!
:))

@Λίνα μου
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
Και για την τιμή που μου έκανες να με βάλεις στις επιλογές σου!!
Να ξέρεις ότι τα αισθήματα και η εκτίμηση είναι αμοιβαία, ακόμη κι αν δεν χώρεσες στις 8 δικές μου επιλογές!!
Πολλοί εκλεκτοί μου @φίλοι δεν χώρεσαν στις τόσο λίγες επιλογές, όμως αυτό δεν σημαίνει απολύτως τίποτε!
Ένα παιχνίδι ήταν και απλά παίξαμε!!
Φιλιά!!

αντωνης είπε...

Εξυπακουεται vad οτι δεν τρεχει κατι με τη Μαριαννα.

:)

Κούκος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κούκος είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου!
Πέρασα μια δύσκολη βδομάδα και η αναφορά σου σε μένα ότι το καλύτερο.
Επιφυλάσσομαι...

akrat είπε...

βρε γμτ μου
δεν ξέρω γιατί με έπιασε μια συγκίνηση
άστοδιάσκο σήμερα..
σνιφ...
όχι για μένα γμτ που δεν πήρα το βραβείο
για την καημένη την μάνα μου
που αυτό περίμενε για να πιάσει καινούργιο γκόμενο...
τη θλίψις σήμερα...

marianaonice είπε...

@Αντώνη
Χαίρομαι που εδώ ταυτίζονται οι απόψεις μας!!
:)))

@κούκε μου
Δύσκολες εβδομάδες, δύσκολες μέρες, δύσκολες ώρες, και έτσι περνά η ζωή μας!!
Εύχομαι όλα τώρα να έχουν ξεπεραστεί και η ζωή σου να ξαναβρήκε τους κανονικούς της ρυθμούς!
Όλα περνάνε @φίλε μου, αρκεί να μη τους δίνουμε μεγαλύτερη σημασία από αυτή που πρέπει...

@akrat
Χαχαχαχαχα!!
Αυτό δεν το είχα σκεφτεί!!
Λες όσοι βραβεύτηκαν τώρα να έχουν αυξήσει τις μετοχές τους στην αναζήτηση γκόμενου/νας???
Κάτι είναι κι αυτό!!
Ωραίος!!
:))

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ελπίδα είναι το να σου χαμογελούν ενθαρυντικά οι @φίλοι σου...
Ελπίδα είναι να σε ξεχωρίζουν...
Ελπίδα είναι να σου αφιερώνουν λίγο απ' τον χρόνο τους...
Ελπίδα είναι να χαμογελάς καθώς διαβάζεις...
Κράτα την ζωντανή Μαριάννα μου!

VAD είπε...

Μαριάνα και Αντώνη,μα φυσικά δεν αναφερόμουν σε σας,αλίμονο!Η τοποθέτησή μου ήταν γενική.
Καλό βράδυ και στους δυο....

αντωνης είπε...

Vad, εσυ μπορει να μην τσιμπας (οπως εγραψες σε αλλο ποστ προχθες) αλλά εμεις τσιμπησαμε...

Αλλωστε ειμαστε και γαβροι.

:)

marianaonice είπε...

@βιολίστριά μου
Ναι εδώ @μέσα μαζί σας η ελπίδα δεν μ' εγκαταλείπει! Γατζώνεται στα χαμόγελά σας, στα λόγια σας τα γλυκά και στην αύρα σας που αντανακλά φιλία και αγάπη!!
Σ' ευχαριστώ καλή μου!
:))

@Vad
Έτσι μπράβο!!
Μη μασάς...
ΈΤσι είμαστε εμείς!
Έχουμε το θάρρος της γνώμης μας και άμα λάχει βγάζουμε και τα ξίφη μας!!
Χαχαχαχα!!!

@Αντώνη μου
Δεν κατάλαβα ποιοί τσιμπήσαμε;;
εμείς;; και τι τσιμπήσαμε παρακαλώ;;
Γιατί εγώ δεν το κατάλαβα!!
Και το θηλυκό του γάβρου ποιό είναι;;
η γαύρα;;; Χαχαχαχα!!!!

Takiz είπε...

.......με ρωτάνε πολλές φόρες....ποίοι είναι οι φίλοι σου........


η γειτόνισσα είναι πάντα εκεί..........




σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά και ας άργησα...γμτ....... έτρεχα....



ευχή για σε

ως τα άστρα
το φεγγάρι
και τον ήλιο μαζί...........

marianaonice είπε...

@Takiz μου
Σε περίμενα!! Τόξερα ότι θα έρθεις...
Κι ας μη σε ειδοποίησα... γιατί είδα ότι έτρεχες... δηλαδή το κατάλαβα από το λιγάκι αφημένο @σπιτικό σου...
Δεν πειράζει φίλε μου και @γείτονά μου!!
Η πραγματική ζωή μας προηγείται, εδώ @μέσα ξεκουράζεται η ...ψυχή μας!!
Πάντως δεν θάκλεινα το ποστάκι αυτό πριν έρθεις κι εσύ!!
Φιλιά!!!
:)))

Takiz είπε...

ρε συ ....αλήθεια σου λεω.... με ανατριχιάζεις ...... να το ξέρεις .....


και θέλω να σου δώσω από εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ που πάντα είσαι δίπλα μου .............



σε ευχαριστώ......πολύ

το εκτιμώ τόσο ....οσο ενα μοναδικό χαμόγελο..... που σου στέλνω τώρα...........

marianaonice είπε...

@Takiz
Δεν χρειάζεται φυσικά να σου πω ότι είναι απόλυτα αμοιβαίο αυτό το συναίσθημα!!
Δεν ξεχνώ ποτέ ποιοί στάθηκαν από την αρχή δίπλα μου @εδώ μέσα και το δικό σου χαμόγελο Τάκη μου ήταν αυτό που ξάνοιγε τη μαυρίλα της ψυχής μου, όταν σας @πρωτοσυνάντησα!!
Σ' ευχαριστώ καλέ μου φίλε, σ' ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου για τα τόσο όμορφα λόγια σου και για το ότι και εσύ είσαι πάντα @εδώ δίπλα μου!!
Το ψυχανεμίζομαι ξέρεις... :)))

ποιώ - ελένη είπε...

μαριάννα μου
σε έχασα καρδιά μου

στέλνω γλυκά φιλιά ομορφιάς

faraona είπε...

Mαριανούλα μου το αξιζες βρε !!!Μπραβο!!!!
Ομορφο ποιημα.

καλο μας μήνα

tzonakos είπε...

Και βέβαια σκυτάλη φιλίας !
Να, εγω θυμήθηκα οτι ειχα ξεχάσει να θυμηθώ να πάω να διαβάσω faraona !
Εφυγα, πάω.
Αντε μπράβο, να κινούμαστε :)

Skouliki είπε...

καλο μηνα μωρο !

tzonakos είπε...

Οταν με "βράβευσαν" πρώτη φορά, δεν βιάστηκα να ενθουσιαστώ. Εμαθα να ειμαι συγκρατημένος σε κάτι τέτοια και να μην βιάζομαι.
Μετά απο τόσες μέρες, βλέπω οτι ο πιο σωστός τίτλος γι αυτά τα "βραβεία" ειναι ο δικός σου marianaonice.
Και μόνο γι αυτό αλλα και για πολλά άλλα και την γενικότερη παρουσία σου, αξίζεις ενα βραβείο, ενα χειροκρότημα.
ειναι μια πραγματική ΣΚΥΤΑΛΗ ΦΙΛΙΑΣ.

Το συνειδητοποίησα στη μπλογκογειτονιά και σιγουρεύτηκα μετά απο επίσκεψη στο μπλογκ του John Black apropos και τωρα ξέρω οτι έχεις δίκιο.

jf είπε...

Καλό μήναααα!

Ανώνυμος είπε...

Mαριανούλα καλό μήνα να σου ευχηθώ και να παίρνεις συχνά στη ζωή σου τη σκυτάλη της φιλίας και ναναι φιλία αληθινή..

kalynama είπε...

είναι ωραίο να έχουμε φίλους... ανθρώπους δικούς μας... που να ξέρουμε ότι όσες φορές αναζητήσουμε τη συντροφιά τους, θα είναι εκεί... για εμάς

Καλό βραδάκι Μαριάνα μου :-)))

marianaonice είπε...

@ποιώ-ελένη μου
Αχ έπεσε πολλή δουλειά αυτές τις μέρες @φίλη μου, και τραβάω ζόρια...
Δεν προλαβαίνω να σας επισκεφθώ όσο θα ήθελα... θα έρθω όμως σύντομα...
Μου έλειψες... :)))

@faraona μου
Σ' ευχαριστώω!!! Καλό μήνα να έχουμε!!!

@Τζονάκο μου
Η faraona είναι από τις πολύ αξιόλογες μπλόγκερ και οι δημιουργίες της είναι απόσταγμα της λαμπερής ψυχής της!!! Το δε μπλογκάκι της όλο χρώμα, φως και ουσία!!

marianaonice είπε...

@skoulikaki μου
Καλό μήνα!!!!!!
Με γέλιο πολύ και χαρά!!

@Tzonako μου
Τα λόγια σου για μένα είναι τιμή και επιβεβαίωση αυτών που εγώ αισθάνομαι και γράφω εδώ μέσα!! Έπιασες ακριβώς τις σκέψεις μου και τα συναισθήματά μου για το blogging!! Και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ γι' αυτό!!
Είναι όμορφο να νοιώθεις ότι επικοινωνείς με ανθρώπους που εκτιμάς απόλυτα!!
Ναι σκυτάλη φιλίας και μόνο θα μπορούσα να τα ονομάσω αυτά τα βραβεία που μας φανέρωσαν νέους αξιόλογους μπλόγκερς!!
Τον είδα το @φίλο @apropos!! Έχεις δίκιο! είναι πράγματι αξιόλογος πολύ!!

@Jaman Fou μου
Καλό μήνααα!!!!

marianaonice είπε...

@σταγόνα μου
Καλό μήνα και σε σένα @φίλη μου!!
Ναι αυτή η σκυτάλη της φιλίας μας πάει παραπέρα και ανοίγει τους ορίζοντε΄ς μας εδώ μέσα!!

@Kalynama μου
Ναι καλή μου @φίλη έτσι είναι!!
Είναι συναρπαστικό να @ταξιδεύεις εδώ μέσα και να συναντάς συνοδοιπόρους καρδιακούς!!
Καλό βραδάκι Καλυνάμα μου και καλή εβδομάδα!!
:)))

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Να καταθέσω κι εγώ ταπεινά και εκ βάθους καρδίας τα συγχαρητήριά μου και την εκτίμηση.

Πάντα τέτοια, marianaonice!

dinos είπε...

ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕΣ
ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ,
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΣΗ
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΛΟΥΘΟΥΜΕ
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΟΚΑΜΑΜΕ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΑ
ΑΦΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΣΦΑΙΡΑ
ΕΙΣΑΙ Κ"ΕΣΥ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ
(ΚΑΣΙΩΤΟΚΟΥΣΕΛΙ)

marianaonice είπε...

@ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ
Σ' ευχαριστώ Πάνο για τα τόσο καλά σου λόγια!
Τιμή και χαρά μου να συμπορεύομαι @εδώ μέσα με συμπλόγκερς όπως εσύ!

ΤΗΕ LONENLY SKIPPER
Καλώς ήλθες @φίλε!!
Υποχρέωσή μου και επιθυμία μου να γνωρίζω τους @φίλους που με διαβάζουν και με ανακαλύπτουν!!
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ποιητικά σου λόγια!!

ikor είπε...

Καλημέρα Μαριάννα!

Ούτε στα βραβεία OSCAR δεν έχουμε τέτοια πολυβράβευση!

Άξια!!

marianaonice είπε...

@ikor
Σ' ευχαριστώ!!
Σιγά τα ...όσκαρ!!! χαχαχαχαα!!
Νάσαι καλά @φίλε μου!!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!