Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Θόδωρε Τενέζο, συνεχίζουμε τον αγώνα ζωντανοί και δυνατοί!

Σήμερα ο Θεόδωρος Τενέζος αποφάσισε να αναστείλει την απεργία του και να αποχωρήσει
από το πεζοδρόμιο της οδού Πατησίων, όπου από τον περασμένο Φεβρουάριο, έδωσε την άνιση μάχη του κατά των καρτέλ και της Επιτροπής Ανταγωνισμού, που κατάντησε Επιτροπή προστασίας των ισχυρών οικονομικών επιχειρήσεων, σε βάρος όσων εξακολουθούν να επιμένουν σ' αυτή τη Χώρα να ζητούν δικαιοσύνη, ισονομία και ισοπολιτεία!

Η απόφασή του αυτή μου έδωσε χαρά και ανακούφιση από την αγωνία μου για την τύχη του και την ασφάλειά του!
Ήξερα πως αν αυτός πάθαινε κάτι κανείς δεν θα νοιαζόταν, οι εχθροί του θα χαίρονταν και οι ελάχιστοι που μείναμε να δίνουμε τις άνισες μάχες μας ενάντια στο κατεστημένο και στο διεφθαρμένο κράτος μας, θα θρηνούσαμε ακόμη μία απώλεια και θα νοιώθαμε ακόμη πιο μόνοι και πιο αδύναμοι να πολεμήσουμε για τα ιδανικά μας και τις αξίες της ζωής μας!

Ο Θοδωρής μου θύμισε τον εαυτό μου, όταν πριν 4 χρόνια περίπου, ξεκίνησα κι εγώ να "πατάξω" τους διεφθαρμένους δικηγόρους και δικαστικούς λειτουργούς που με έγγραφες αποδείξεις και ακράδαντα στοιχεία αποδείκνυα το βρώμικο και παράνομο ρόλο τους σε δικαστικές υποθέσεις ενός μεγαλοαπατεώνα με πολλά - πολλά λεφτά, προϊόντα των απατών του!!!!
Αμείλικτη τιμωρός εγώ, έσπευσα να καταγγείλω, χωρίς να σκεφτώ η χαζή ότι εδώ το σύστημα είναι ισχυρό και συμπαγές σαν τσιμέντο, που είναι αδύνατο να του κάνεις έστω και μία ρωγμή!!
Ήρθε λοιπόν η στιγμή που ήθελα να ουρλιάξω στον κόσμο το τι μου συνέβαινε, το τι έβλεπαν τα μάτια μου και πως κατέληξα αντί να κυνηγούν τους "λωποδύτες" και "πληρωμένους" λειτουργούς, να κυνηγούν εμένα!!

Τότε ναι μου πέρασε από το μυαλό να βγω έξω στον κόσμο, να φωνάξω, να κάνω διαμαρτυρία, να κλείσω τους δρόμους, να... να....
Ένοιωθα να τρελλαίνομαι!!
Ανθρωποι ταγμένοι να αποδίδουν δίκαιο, παρανομούσαν ασύστολα και ολοφάνερα και κανείς δεν τους άγγιζε!!

Δεν το έκανα, δεν βγήκα στο πεζοδρόμιο να κάνω απεργία πείνας, γιατί δεν είχα τα κότσια να ισοπεδώσω τον εγωϊσμό μου και να διπλώσω την περηφάνια μου στα όρια μιας σκηνής!
Γι' αυτό θαύμασα το Θοδωρή!!
Υποκλίθηκα στη δύναμή του, που έμεινε εκεί να βροντοφωνάζει τις παρανομίες της Επιτροπής Ανταγωνισμού με τον εγκάθετο πρόεδρό της κ. Ζησιμόπουλο, και κανείς να μην τον ακούει!!
Κάποιοι προσπέρασαν αδιάφοροι, άλλοι έμειναν ν' ακούσουν και άλλοι στάθηκαν στο πλευρό του και στήριξαν τον αγώνα του!

Σήμερα ξέρω ότι μέσα του πονάει πολύ... νοιώθει άλλη μια φορά προδομένος και γελασμένος από τους δήθεν ελεγκτές του ελεύθερου ανταγωνισμού που κατάντησαν προστάτες του αθέμιτου ανταγωνισμού και κανείς δεν μιλάει!!

Θοδωρή σημασία έχει να είμαστε γεροί, μη λυπάσαι που δεν κέρδισες τον πόλεμο!
Τον πόλεμο δεν τον κερδίζουμε μόνοι μας! Πρέπει να έχουμε στρατιές μαζί μας!
Και σήμερα ο κόσμος έχει ναρκωθεί, έχει αλλοτριωθεί και εκφυλιστεί και στα μάτια του ένα πέπλο ωχαδερφισμού και αδιαφορίας κρύβει την ομορφιά της αλήθειας και της δικαιοσύνης!!
Σήμερα οι στρατιώτες του καλού είναι λίγοι!!
Όμως τις μάχες τους τις δίνουν, ο καθένας μόνος του, όπως αρμόζει στους ήρωες!
Και αυτό είναι το μεγαλείο!
Μάχονται έστω κι αν ξέρουν ότι ο πόλεμος είναι πουλημένος από τον Εφιάλτη!!

Για σένα Θοδωρή Τενέζο γράφτηκαν οι "Θερμοπύλες" του Καβάφη:

Τιμή σ' αυτούς, που στη ζωή τους
όρισαν να φυλάνε Θερμοπύλες.

Κι ακόμη πιότερη τιμή τους πρέπει,

όταν προβλέπουν και πολλοί πρόβλέπουν
πως ο Εφιάλτης
στο τέλος θα φανεί....

Σ' ευχαριστώ που με άκουσες και φύλαξες τον εαυτό σου...
.

19 σχόλια:

Aνεμος είπε...

Τιμή σ' αυτούς, που στη ζωή τους
όρισαν να φυλάνε Θερμοπύλες.
Κι ακόμη πιότερη τιμή τους πρέπει,
όταν προβλέπουν και πολλοί πρόβλέπουν
πως ο Εφιάλτης στο τέλος θα φανεί....
και εμεις σε ευχαριστουμε μαριαννα
αν δεν υπηρχαν και τα blog ουτε καν η αληθεια δεν θα εβγαινε

marianaonice είπε...

@Άνεμε
Έχεις δίκιο!
Ευτυχώς που από τα μπλογκ μάθαμε για τον αγώνα του Τενέζου!
Αλλιώς κανείς δεν θα ήξερε τίποτε για τα αίσχη τους και τη βρωμιά τους!!

αντωνης είπε...

Καλημερα Μαριαννα.
Το εγραψα και στου Ανεμου, μπραβο για την αποφαση του. Γιατι ετσι θα μπορεσει να συνεχισει τον αγωνα με άλλα μεσα. Και μακαρι να βρεθει κι αλλος κοσμος διπλα του.
Καλη συνεχεια ευχομαι σε οτι κι αν κανει απο δω και περα.

♥ Palirroia ♥ είπε...

αδικίες μικρές ή μεγάλες πόσο πονάνε ......

Καλημέρα Μαριάννα:)

logia είπε...

Ήττα μπορεί να θεωρηθεί απ΄ όλους αυτούς που δεν είναι άνθρωποι, απ' όλους αυτούς που νομιζουν οτι μπορούν να ελέγχουν την κοινωνία.
Άλλά το μυαλό μας δεν το ελέγχει κανείς και στο μυαλό μας ο Θοδωρής είναι νικητής, μόνο και μόνο γιατί είχε τα κότσια να κάνει αυτό που έκανε!!!Χαίρομαι που είναι ακόμη εδώ, εύχομαι να ανακτίσει τις δυνάμεις του, γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι χρήσιμοι για την κοινωνία μας και τους έχουμε ανάγκη να ζουν και να υπάρχουν ανάμεσά μας
Και όπως τραγούδησε και ο Θανάσης
όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
π' όλο θα δραπετεύει

alterego είπε...

Ειμαι σιγουρος οτι ο Θοδωρης θα συνεχισει τον αγωνα του απο αλλη σκηνη πια.
Την καλημερα μου, καλη δυναμη

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλημέρα Μαριάνα μου.
Πράγματι , Δεν είναι όλοι για να φυλάνε θερμοπύλες, σε όλα τα επίπεδα Από τα προσωπικά, οικογενειακά έως τα κοινωνικά.

Σου εύχομαι να περνάς ένα χαρούμενο καλοκαίρι και να ξανασυναντηθούμε
στις επάλξεις...
Με την εκτίμησή μου πάντα.
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Laplace είπε...

του αξιζουν συγχαρητηρια..
ενα ΜΠΡΑΒΟ απο ολους μας
καλο ΣΚ Μαριαννα

marianaonice είπε...

@Αντώνη μου
Ναι ο αγώνας του συνεχίζεται όπως όλων μας!
Δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε και ο κόσμος θα βρεθεί δίπλα του αν εμείς δεν τον αφήσουμε!

@♥ Palirroia ♥ μου
Πονάνε πολύ, εσύ ξέρεις από αδικία...
Όμως δεν το βάζουμε κάτω!
Εδώ όλοι οι αδικημένοι μαζί, ενωμένοι!

@logia μου
Σωστά! ανθρώπους σαν το Θοδωρή, τη Στέλλα Πρωτονοτάριου, τη δασκάλα τους θέλουμε ζωντανούς για να τους ακολουθούμε!
:))

marianaonice είπε...

@alterego
Άνθρωποι σαν το Θοδωρή δεν εγκαταλείπουν ποτέ!
Είναι από άλλη πάστα αυτοί!!
Την πάστα των ηρώων!

@Λυγερή μου
Κι εσύ σ' αυτούς που φυλάνε Θερμοπύλες ανήκεις γλυκειά μου και σ' ευχαριστούμε που είσαι εδώ στον αγώνα μαζί μας!!
Σας χρειαζόμαστε, όπως ο ηλίανθος τον ήλιο, για να στρέφουμε το βλέμμα στο φως!!
Καλό καλοκαιράκι και σε σένα καλή μου!

marianaonice είπε...

@Laplace
Ακριβώς! Συγχαρητήρια γι' αυτό που κατάφερε να κάνει!
Τον θαυμάζουμε γιατί μπόρεσε και τους βροντοφώναξε κατάμουτρα τη βρωμιά τους και κατάγγειλε τα αυτονόητα που όλοι τα ξέρουμε και τα βλέπουμε καθημερινά στη ζωή μας, όμως σκύβουμε το κεφάλι και αποδεχόμαστε το παράνομο και ανήθικο σαν συνηθισμένο και ηθικά αποδεκτό!
Εκεί καταντήσαμε!!
Μια όμορφη Κυριακή να έχεις @φίλε μου!!!
:)))

admin είπε...

Μεγάλος αγωνιστής ο Θοδωρας!! Καλά έκανε όντως και σταμάτησε.. Τον θέλουμε ζωντανό!!
καλημέρα...

Skouliki είπε...

καλησπερα μαριανα
περασα να σου πω ενα καλησπερα

φιλια

marianaonice είπε...

@TreloKouneli μου
Ακριβώς! Ζωντανό!
Γιατί χαμένο οι μόνοι που θα χαίρονταν θα ήταν οι εχθροί όλων μας!!

@Skouliki
Καλώς το σκουλικάκι μας!
Πέρασες όμορφα??
Καλό σου βραδάκι!
:)))

leondokardos είπε...

Ο άνθρωπος αυτός έχει καρδιά και αντοχή. Ασφαλώς θα συνεχίσει να δίνει το καλό του αγώνα.Δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός, η ζωή μας γίνεται και πιό δύσκολη,πιό σκληρή, ίσως και πιό άδικη.

patsiouri είπε...

Πόσο μεγάλη ατυχία, τέτοιοι άνθρωποι να ζουν σ'αυτό το βρωμοκράτος, όπου τελικά τίποτα δε θα ξεκαθαριστεί, τιποτα δε θα τιμωρηθεί...
Και η φωνή τους θάβεται μέσα στις εκατομμύρια φωνές βολεμένων ή και αβόλευτων που μουρμουρίζουν...: "Τι ψάχνει τώρα να βρει ο μαλάκας"...
Τίποτα δε με πονάει περισσότερο.
Και το ακούω καθημερινά, για υποθέσεις όπως η δική σου, του Τενέζου...και πόσες άλλες...

marianaonice είπε...

@patsiouri μου
Έτσι κι εγώ, πονάω πολύ γιατί τίποτε σ' αυτό το κωλοκράτος δεν βρίσκει το δρόμο του, και ό,τι καλό θάβεται και εξοντώνεται προς χάρη των κάφρων και των βολεμένων ηλιθίων, που ψηφίζουν για όλους μας και μας καθηλώνουν σ' αυτό το βούρκο που τελειωμό δεν έχει.
Νάξερες πόσο καταλαβαίνω την πίκρα του Θοδωρή Τενέζου και την απογοήτευσή του!
Και πόσο τον θαυμάζω που έχει ακόμη το κουράγιο να τους παλέψει όλους αυτούς τους αληταράδες που χρίστηκαν κυβερνήτες μας και μας έκατσαν στο σβέρκο για τα καλά!!

Κούκος είπε...

Χάθηκε μια μάχη, ο πόλεμος συνεχίζεται, για όσο...

marianaonice είπε...

@κούκε μου
Το ξέρουμε πια ότι οι μάχες είναι χαμένες από την αρχή με τόση σήψη και διαφθορά γύρω μας!
Όμως εμείς θα τις δίνουμε πάντα όρθιοι στις επάλξεις με την ελπίδα ότι κάποτε θα κερδίσουμε τον πόλεμο!!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!