Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Είναι δυνατόν?? Μέσα σε κρατικό νοσοκομείο??


Ομαδικά όργια σε νοσοκομείο της Αθήνας


Τη στιγμή που τα νοσοκομεία μας, πνέουν τα λοίσθια λόγω ελλείψεως χρημάτων,

τη στιγμή που αν σου τύχει να νοσηλευτείς πρέπει να πληρώσεις τα μαλλιοκέφαλά σου για αποκλειστικές νοσοκόμες, νύχτα και μέρα...

Αυτή τη στιγμή, το προσωπικό που προσλήφθηκε και πληρώνεται για να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους ασθενείς νοσηλευόμενους, επιδίδεται σε όργια μέσα στο χώρο εργασίας, σε απόσταση αναπνοής από κάποιους έρημους ανθρώπους, που η μοίρα τους έρριξε στο κρεβάτι του πόνου και βιώνουν αν δεν έχουν χρήματα, για αποκλειστική νοσοκόμα, την απόλυτη εγκατάλειψη...

Εκείνοι από λειτουργοί της υγείας, κατάντησαν ζώα της απόλυτης κατάπτωσης και της πλήρους εξαχρείωσης!!
Και τολμούν να υποβάλλουν και μηνύσεις και να ζητούν την τιμωρία των συνεργατών και συνεργών τους, πορνοπρωταγωνιστών!!!

Δεν το πιστεύω πιαααα!!!
Ποιός θα δώσει τέλος σ' αυτή την απόλυτη εκμηδένιση κάθε ηθικής αξίας και κάθε αξιοπρέπειας, που βιώνουμε??
.

42 σχόλια:

roadartist είπε...

Πως να μη γελάσω!! Για γέλια είμαστε τελικά! Δεν είναι να πέρνεις στα σοβαρά τίποτα σε αυτή τη χώρα..Η πλήρης απαξίωση!!

logia είπε...

ανέκδοτο είναι αυτό;
πας να διασκεδάσεις τον πόνο μας;
απίστευτο!

Meropi είπε...

Μαριάνα μου,
δεν άντεξαν οι άνθρωποι την υποβάθμιση των νοσοκομείων και το ριξαν στα ....όργια, για να πνίξουν τον πόνο τους!!!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Αντε τώρα νά είσαι στην εντατική και να κινδυνεύεις την ώρα που το προσωπικό έχει οργασμό!!!
Καλά σαράντα, σα να λέμε...

Βάσσια είπε...

Ωχ..... αυτό δεν το πήρε τ' αυτί μου.
Εδώ ταιριάζει ο Αυλωνίτης:
"Ρε που πάμε ρεε;"

Υ.Γ.
Δεν πιστεύω να διαφημίζουν και προφυλακτικά - καμιά φαρμακευτικής εταιρείας;

(μόνο με χιούμορ μπορώ να το αντιμετωπίσω. και αυτό)

Καλησπέρα Μαριάνα

Ζησης είπε...

"Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι"

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον έχω χάσει επεισόδια Μαριάνα.
Παίρνουν μέρος και οι ασθενείς στα όργια;
Αν δεν πρόκειται για φάρσα, σε ποιο ακριβώς νοσοκομείο γίνεται αυτό;
Το ρωτάω, γιατί τελευταία νιώθω κάτι ζαλάδες και χρειάζομαι επειγόντως νοσηλεία!
Για λέγε λεπτομέρειες…

monahikoslikos είπε...

Σαν δεν ντρέπονται λέω εγώ που θεωρούν τους ασθενείς πολίτες Β κατηγορίας...
Δηλαδή τι θα πάθαιναν αν φώναζαν και μερικούς ασθενείς να γευτούν τα καλά ...του ΕΣΥ?

Aristodimos είπε...

Δεν θα μπορουσε να λειψει και ο κλάδος αυτος απο την πληρη καταρευση της κοινωνίας μας και της απαξίωσης της γενικα Μαριάννα μου.

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Από το να απεργούν καλύτερα να βγάζουν τα μάτια τους!Νομίζω πως οι ασθενείς νιώθουν πιο ασφαλείς έτσι! :)))

φιλιά,Μαριάνα μου

Ανώνυμος είπε...

Κατ αρχην να πω οτι την εφημεριδα που το δημοσιευσε αυτο καθε αλλο παρα εγκυρη τη θεωρω.Αλλα αν εγινε θα σκεφτηκαν οι ανθρωποι πως ετσι κι αλλιως μπ...λα ειναι τα νοσοκομεια,ας τους κρεμασουμε και κανονικο κοκκινο φωτακι :P Παντως κατα καιρους εχουν αποκαλυφθει τετοια σε διαφορους κλαδους και δεν πρεπει να υποβαθμισουμε τις προσπαθειες οσων με νυχια και με δοντια προσπαθουν να σωσουν οτι μπορουν απ αυτο το χαος.. ασχετο αλλα επειδη ειδα ενα σχολιο για τις απεργιες, για να καλυτερευσει αυτη η κατασταση θα πρεπει αφ ενος να πιεσετε εσεις ως πολιτες και αφ ετερου να πιεσουμε εμεις οι επαγγελματιες (με τις απεργιες)γιατι τα πραγματα μονο προς το καλυτερο δεν πηγαινουν και πραγματικα στο εξωτερικο απορουν πως ειναι δυνατον να λειτουργουν ακομα τα νοσοκομεια μας...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φυσικό είναι να μην ενδιαφέρεται κανείς τους, γιατί οι ίδιοι τυγχάνουν της πλέον άριστης κάλυψης και περίθαλψης για οτιδηποτε τους συμβεί

Είδες Μαριάνα μου ποτέ κανέναν πολιτικό να κάνει αιφνιδασμό στις εφημερίες, εκτός αν πρόκειται για προεκλογική επίσκεψη προς άγραν ψήφων

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Λωτοφάγος είπε...

Χαχαχαχα! Νά'σαι καλά, Μαριάννα μου, με έκανες να γελάσω με την ανάρτησή σου!
"Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω", έγραψε κάποτε η Γαλάτεια Καζαντζάκη. Γιατί απαιτούμε να είναι άγγελοι οι γιατροί μας; Οι πολιτικοί δεν οργιάζουν σε βάρος μας δεκαετίες τώρα;

Σε ποια εφημερίδα αναφέρεται ο "Ανώνυμος" σχολιαστής σου;
Πέρα από πλάκα, πάντως, επειδή έχω μακρόχρονη πείρα από τα δημόσια νοσοκομεία (εξαιτίας των συγχωρεμένων γονέων και πεθερικών μου), πρέπει να πω ότι κανείς ποτέ δεν μου ζήτησε φακελάκι, τους έβαζαν στην εντατική χωρίς μέσον και οι γιατροί υπήρξαν εξαιρετικοί απέναντί τους.
Μέσα σε 15 χρόνια γυρίσαμε όλα τα νοσοκομεία της Αθήνας, ενώ σε μερικά πήγαμε και 3 και 4 φορές!
Το μόνο πρόβλημα ήταν η έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού, η οποία προφανώς οφειλόταν, αφενός στην έλλειψη κονδυλίων και αφετέρου στις ρουσφετολογικές αποσπάσεις.
Τις προάλλες πήγα τη θεία μου στον Άγιο Σάββα για αφαίρεση ελιάς που ενδεχομένως να εξελισσόταν σε μελάνωμα: μετά την πρώτη εξέταση, μας όρισαν ραντεβού μία εβδομάδα μετά, και η επέμβαση έγινε γρήγορα χωρίς περαιτέρω χρεώσεις.

Άστρια είπε...

Μαριάννα μου,
Η φωτογραφία που έβαλες έχει πλάκα:)δεν θα σχολιάσω όμως την είδηση.

Επειδή έχασα κάποιες αναρτήσεις σου γύρισα πίσω και δεν μπορούσα να μην αφήσω σχόλιο, έστω καθυστερημένα, στην "αρχή του κενού"

Πολλά φιλιά, καληνύχτα:))

monahikoslikos είπε...

Να και το βίντεο ντοκουμέντο με τα οργια στο νοσοκομείο.

Thalassenia είπε...

Τι άλλο θ΄ακούσουμε ?

VAD είπε...

Aσς αποφασίσουν,ή νοσοκομεία ή μπ...λα...,δε γίνεται και τα δυο μαζί:)

pinelopi είπε...

Προσωπικά, δεν μου έκανε καμία εντύπωση.και απορώ γιατί απορούμε!Οι γιατροί τον έχουν τον εκφυλισμό τους..όχι μόνο ως προς το φακελάκι..

NdN είπε...

Για να είμαι ειλικρινης και εγω κρατάω μία επιφύλαξη για το τι ακριβως συνέβει. Πάντως εννοείται ότι εάν έγινε κάτι τέτοιο μέσα στο νοσοκομείο φταίνε τα συγκεκριμένα άτομα και δεν είναι δυνατόν να αναφερόμαστε σε όλους τους γιατρους ή το νοσηλευτικό προσωπικό. Συμφωνώ με το σχόλιο του Λωτοφάγου.

Καλό ΣΚ Μαριάννα!

info press είπε...

Εδώ και δύο χρόνια γίνονται αυτά στο νοσοκομείο.

Οι περισσότεροι γιατροί και νοσοκόμες γνώριζαν τι γινόταν και κανένας δεν μιλούσε, διότι η διαφθορά είναι στο αίμα τους.

Ο ένας συγκαλύπτει τον άλλον στις βρωμιές και έτσι βγαίνουν όλοι αθώοι στις ΕΔΕ.

Την καλημέρα μας Μαριάνα.

Ανώνυμος είπε...

Στην εσπρεσο αναφερομαι..

Λωτοφάγος είπε...

Ευχαριστώ, Ανώμυμε. Κανένα σχόλιο για το ποιον της συγκεκριμένης.

thumbelina είπε...

Δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με το χάλι μας!!!
θέλω να πιστεύω πως τέτοιες συμπεριφορές είναι η εξαίρεση του κανόνα(είμαι υπερβολικά αφελής?)
καλό βράδυ!

phlou...flis είπε...

Γιατρέ μου αρρώστησα. θα με κάνετε εισαγωγή στο εν λόγω νοσοκομείο;

Λινα είπε...

Δεν ξέρω τι με τρομάζει περισσότερο..
Το γεγονός ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα και σε αυτόν τον κλάδο (όπως και σε τόσους άλλους);
Ή το γεγονός ότι δεν με ξάφνιασε το άκουσμα αυτής της είδησης;


*Καλημέρα Μαριάννα μου, καιρό έχουμε να τα πούμε.. Ελπίζω να είσαι καλά!!
Φιλιά πολλά :)

Yannis Kapnidis είπε...

Παρόμοια περιστατικά δεν είναι κάτι καινούριο, ούτε στα νοσοκομεία, ούτε σε άλλους χώρους εργασίας. Όλος ο θόρυβος γίνεται γιατί αυτό το περιστατικό έφτασε στις αίθουσες των δικαστηρίων.

Δε με ξάφνιασε καθόλου πάντως από άποψη ηθικής. Εδώ μέσα σε εκκλησίες φτάσαμε να βλέπουμε τέτοια φαινόμενα. Το νοσοκομείο ήταν απλά ...οδοντόκρεμες. Το ότι δεν ξαφνιάστηκα όμως, δε σημαίνει ότι και χειροκροτώ το περιστατικό. Ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στο κρεβάτι του... Στο κρεβάτι του όμως, όχι όπου του έρθει. Υπάρχουν και κάποια όρια τα οποία επιβάλει ο σεβασμός που θα έπρεπε να έχουμε για τους άλλους, που στο κάτω κάτω είναι άρρωστοι.

αθεόφοβος είπε...

Ωστε γι΄ αυτό με ρώταγε μια γεροντοκόρη άν ξέρω κανένα καλό νοσοκομείο; :))

marianaonice είπε...

@προς όλους
Καλησπέρα παιδιά, δεν προλαβαίνω αυτό τον καιρό να σχολιάσω... ούτε να αλλάξω την ανάρτηση αυτή δεν προλαβαίνω...
Πάντως το θέμα για μένα δεν είναι αν έκαναν όργια και τι έκαναν, δεν με αφορά δικό τους πρόβλημα, να εξαχρειώνονται και να ισοπεδώνουν τον έρωτα σε ζωώδες ένστικτο, όμως εμένα αυτό που με σόκαρε ήταν ότι αυτά γίνονταν σε ώρα εργασίας τους, τη στιγμή που όλοι ξέρουμε τι βιώνει ένας ασθενής στο νοσοκομείο από την έλλειψη του προσωπικού!
Είναι που είναι λειψοί, να καταγίνονται κιόλας σε δικές τους "ενασχολήσεις", μέσα στο ωράριό τους, ενώ τους πληρώνουμε εμείς, τότε πάει χαθήκαμε!!

Maria Tzirita είπε...

Να σχολιάσω; Μπα...άστο, δε σηκώνει καν σχολιασμό! απολαμβάνω το αθάνατο ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας που ακούγεται στο φόντο σου και σου στέλνω γλυκό φιλί για καλή βδομάδα!

Crux είπε...

Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο από το ένα χιλιοστό που δημοσιοποιήθηκε.Γνωρίζω περιπτώσεις που βούλωσαν ολόκληρες αποχετεύσεις από προφυλακτικά σε κρατικά νοσοκομεία.Και αυτά ακόμη όμως δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με το χάλι που επικρατεί στα νοσοκομεία.Να περιμένεις για ακτίνες επί ώρες και οι γιατροί να τρώνε πίτσα και να βλέπουν μπάλα.Κι αυτά είπαμε είναι μόνο ορισμένα...

marianaonice είπε...

@roadartist μου
Κωμικοτραγικό!!
Για γέλια και για κλάματα!

@logia μου
Ούτε για ανέκδοτο δεν θάθελα να το ακούσω αυτό!
Αίσχος!

@Μερόπη μου
Λες εεε??
Κάτι ξέρεις εσύ...
χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@βιολίστριά μου
Καλά σαράντα δεν θα πει τίποτε!

@Βάσσια μου
Διαχρονικός ο Αυλωνίτης!!
Ναι το χιούμορ θα μας βοηθήσει ν' αποφύγουμε την ...τρέλλα!
:))

@Ζήση μου
Σωστό!

marianaonice είπε...

@syneas
Ναι κι εγώ έχω χάσει..
τι να κάνουμε?
Όταν μάθω σε ποιό νοσοκομείο γίνεται αυτό θα σου στείλω email...
χαχαχα!!!

@Μοναχικέ μου Λύκε
Έλα μου ντε!
Ας κάνουμε μία εισήγηση να το καθιερώσουν!!
χαχαχα!

@Άρη μου
Έχεις δίκιο!
Πλήρης κατάρρευση και απαξίωση!

marianaonice είπε...

@Ψυχούλα μου
Εεε όχι δεν συμφωνώ!
Να απεργούν για βελτίωση των όρων υγείας και των συνθηκών εργασίας τους, το καταλαβαίνω...
νομίζεις ότι οι ασθενείς θα είναι ασφαλείς με αυτούς να ...οργιάζουν??
χαχαχαχα!!

@Ανώνυμε
Εχεις δίκιο για την εφημερίδα, ούτε εγώ της έχω εμπιστοσύνη,΄όμως το είδα κι αλλού δημοσιευμένο.
Ας μη μιλάμε για το εξωτερικό... γιατί θλίβομαι ειλικρινά!

@Γλαρένια μου
Σωστό! οι ίδιοι θα τύχουν της καλλίτερης αντιμετώπισης μαζί με τους πολιτικούς μας!
Αλλοίμονο σ' εμάς τους πληβείους!

marianaonice είπε...

@Λωτοφάγε μου
Χαίρομαι που γέλασες!
Εγώ θύμωσα πολύ, στην αρχή, αλλά μετά ξεκαρδίστηκα κι εγώ!
Στην Εσπρέσσο αναφέρεται!
Συμφωνώ ότι υπάρχουν και εξαιρετικοί γιατροί και νοσηλευτές στα νοσοκομεία μας που σ' αυτούς στηρίζεται όλο το σύστημα υγείας και στη φιλότιμη προσπάθειά τους και την αυταπάρνησή τους πολλές φορές, να εργάζονται κάτω από φοβερές συνθήκες εργασίας, ειδικά στις εφημερίες τους!
Το έχω διαπιστώσει κι εγώ!

@Άστρια μου
Η φωτογραφία είναι άσχετη!
:))
Σωστά τι να σχολιάσουμε? Και ίσως δεν θάπρεπε καν να την ανεβάσω, αλλά βλέπεις εξοργίστηκα!
Φιλιά καλό βράδυ!

@Μοναχικέ Λύκε
Γιατί βρίζεις τα ...ζώα??
:))))))

marianaonice είπε...

@Thalassenia μου
Τι άλλο?
Φαίνεται ότι τα χειρότερα δεν τελειώνουν!

@VAD μου
Αυτοί το πέτυχαν! Δύο σε ένα!!
χαχαχα!!

@Πηνελόπη
Καλώς μου ήλθες!
Κάτι ξέρεις εσύ?....
:))

marianaonice είπε...

@NdN
Νίκο μου
Ναι κι εγώ συμφώνησα με το Λωτοφάγο.
Απλά φοβάμαι ότι οι ευσυνείδητοι λιγοστεύουν όσο πάει και περισσότερο...

@info press
Δεν το είχα ξανακούσει!
Και το εξοργιστικό είναι ότι γίνονται στην ώρα της δουλειάς τους!
Καλό σας βράδυ!

@thumbelina μου
Για κλάματα είναι, αλλά ας γελάσουμε για να μη τρελλαθούμε!
Κι εγώ στους αφελείς περιλαμβάνομαι φαίνεται...
Καλό βράδυ.

marianaonice είπε...

@phlou...flis
Αμέσωςςςς!!!
Ένα γιατρό ...βρε παιδιά για το @φίλο μας!
:))))

@Λίνα μου
Πολύ εύστοχη η απορία σου και το δίλημμά σου!
Και πράγματι με τρομάζει κι εμένα...

@Hellenic Potion
Αυτό κι αν είναι εξοργιστικό!
Τέτοια πια εξαχρείωση να τα διατυμπανίζουν κιόλας?
Δεν με νοιάζει τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του! Δικαίωμά του!
Αλλά στην ώρα της δουλειάς του??
Έλεοςς!!

marianaonice είπε...

@αθεόφοβε μου
Εσύ ως γιατρός θα ξέρεις να την εξυπηρετήσεις την ...καημένη...
χαχαχα!!

@Μαρία Τζιρίτα
Σωστά δεν σηκώνει σχολιασμό!
Ναι το τραγουδάκι καλύτερα...
Φιλάκια Μαρία μου.

@Crux
Άσε μη λες! Σιχαμάρα!
Αυτοί οι ορισμένοι δεν έχουν θέση στα νοσοκομεία!
Να φύγουν να κάνουν άλλη δουλειά, που ταιριάζει στα γούστα τους!

tzonakos είπε...

Ο/Η Meropi είπε...

Μαριάνα μου,
δεν άντεξαν οι άνθρωποι την υποβάθμιση των νοσοκομείων και το ριξαν στα ....όργια, για να πνίξουν τον πόνο τους!!!

Xαχαχαχαχαχ ... χαχαχα, συγνώμη αλλα δεν αντέχω :)) απο τη μια σκέφτομαι το σκηνικό αυτό, τραγικό αλλα και κωμικό, απο την άλλη το χιούμορ της Μερόπης :)
... ωχ τωρα θα μου την πεσουν οι 'σοβαροί' έλληνες ! πάω να κρυφτώ.

tzonakos είπε...

Πάντως το δημοσίευμα ΕΔΩ δεν αναφέρει πουθενά νοσοκόμες αλλα 2 γιατρούς κι εναν γιο γιατρού και ερωτικές παρτενέρ.

marianaonice είπε...

@Τζονάκο μου
Η Μερόπη έχει ένα δικό της τρόπο να καυτηριάζει πρόσωπα και πράγματα, μοναδικό!!
Για γέλια είναι έτσι κι αλλιώς!
Γέλα ελεύθερα!

Δεν μετείχαν νοσοκόμες?
Ακόμη χειρότερα!!
χχαχαχαχα!!!

Καλό ξημέρωμα!
:))

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!