Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ!! ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!

Οταν οι  επίσημοι καθιστοί μιλάνε στα κινητά τους τη στιγμή που περνά η ελληνική σημαία μπροστά τους, τότε το μόνο που τους αρμόζει είναι η μούτζα που πήραν από το γενναίο, αριστούχο, Λαρισαίο μαθητή! 
Τόλμησαν να κατηγορήσουν το παιδί για έλλειψη σεβασμού και μάλιστα υπάρχει η πληροφορία ότι θέλουν να το αποβάλλουν και από τα σχολεία. Το έσχατο σημείο της υποκρισίας και της "σοβαροφάνειάς" τους!
‟Από όλους τους ανθρώπους, οι πιο κακοί και άξιοι της μεγαλύτερης τιμωρίας είναι εκείνοι που ενώ είναι οι ίδιοι ένοχοι, τολμούν και κατηγορούν γι' αυτά τους άλλους”
Ισοκράτης
ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΑΧΡΕΙΟΙ!!

10 σχόλια:

ΑΝΤΩΝΗΣ Σ. είπε...

Τέτοιες λεβέντικες ενέργειες με κάνουν να ελπίζω πως δεν χάθηκαν όλα.

marianaonice είπε...

Γειά σου Αντώνη!! ;))
Έτσι ακριβώς!
Το έχω ξαναπεί, η ελπίδα είναι τα παιδιά μας στα οποία αναθέσαμε μεγάλο βάρος να μας βγάλουν από το βούρκο που παγιδευτήκαμε.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τίποτα δεν πάει χαμένο.. στη χαμένη μας ζωή...
Αυτό μου ήρθε στο νου διαβάζοντας και ελπίζοντας πως τα νιάτα θα αντέξουν το βάρος που τους φορτώσαμε..

marianaonice είπε...

Καλώς ήλθες Γιαγιά Αντιγόνη!
Τίποτε δεν πάει χαμένο όντως... μόνο η χαμένη μας ζωή...
Μεγάλο χρέος αφήνουμε στα νιάτα να μας λεφτερώσουν από το βάλτο που παγιδευτήκαμε...

aldebaran είπε...

Δεν νομίζω να τολμήσουν να τον τιμωρήσουν.
Δυστυχώς πρώτα απ'όλα έχει χαθεί η ντροπή Μαριάνα μου.
Την καλημέρα μου..

marianaonice είπε...

@aldebaran!
Tις καλησπέρεες μου και καλό μας μήνα!!
Μακάρι να μη το μπλέξουν το παιδί και το στιγματίσουν σ' όλη του τη ζωή! τους έχω ικανούς! το σύστημα αντιδρά άμεσα και ενορχηστρωμένα όταν το ενοχλήσει κάποιος!
Όσο για την ντροπή, φθάσαμε να ντρεπόμαστε εμείς για λογαριασμό τους!

Aνεμος είπε...

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ!! ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!

marianaonice είπε...

@Άνεμε
Ακριβώς!!
:))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αχρείοι δεν θα πει τιποτα

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Αλλοίμονο στα παιδιά μας...
:(

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!