Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

ΗΣΑΠ: Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αγανακτισμένων Πολιτών!!

Δεν ταξιδεύω συχνά με τα ΜΜΜ, αλλά όταν ταξιδεύω τα νεύρα μου τσατάλια!!
Προχθές το πρωί λοιπόν, επιστρέφοντας από Πανόρμου, πήρα το Μετρό και κατέβηκα Μοναστηράκι για να πάρω τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο για Κάτω Πατήσια. Μέχρις εδώ όλα θαύμα!!
Στο σταθμό στο Μοναστηράκι, λοιπόν περίμενα... περίμενα... Κάποτε, μετά από ένα τέταρτο, εδέησε να φανεί ο συρμός.
Ο κόσμος μιλιούνια... Εν τω μεταξύ στην αποβάθρα, δεν λέω, μας είχαν ωραία μουσική,(πολιτισμένα πράγματα) για να χαλαρώνουμε όπως φαίνεται, μην ορμήξουμε και πνίξουμε τους σεκιουριτάδες ή τις καθαρίστριες, που περιφέρονταν κι αυτοί στην αποβάθρα..
Και το μικρόφωνο ειδοποιούσε "προσοχή στο κενό μεταξύ συρμού και αποβάθρας"...
Όσοι έχετε βρεθεί εκεί θα έχετε δει να χάσκει ένα πελωριο κενό έτοιμο να καταπιεί το πόδι σας... την ώρα που σηκώνετε το μετέωρο ... βήμα σας, για να μπείτε στο βαγόνι, και από την άλλη να μας ενημερώνουν ότι ο συρμός δεν λειτουργεί μεταξύ των σταθμών Ταύρου και Παλαιού Φαλήρου, λόγω έργων...

Ξεκινήσαμε... φθάσαμε Ομόνοια.. κάναμε στάση, περιμένω να ξεκινήσουμε, μα που?
Ένα τέταρτο παρακαλώ στην Ομόνοια... συνεχίσαμε Πλατεία Βικτώριας... ευτυχώς εκεί σταθήκαμε μόνον ...5 λεπτάαα!! και μετά φθάσαμε στο σταθμό Αττική!
Εκεί να σας είχα... άλλο ένα τέταρτο και το αίμα μου να κοχλάζει έτοιμο να ζεματίσει το σύμπαν!!! Περάσαμε Αγιο Νικόλαο, άλλα 5 λεπτά και επιτέλους κατέβηκα τρέχοντας, στο σταθμό Κάτω Πατησίων... με τη σκέψη ότι εκεί θα κάναμε άλλο ένα τέταρτο και νοιώθοντας υπερτυχερή που γλύτωσα από αυτόν τον εφιαλτικό εγκλωβισμό μου σε ένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς που είχε μετατραπεί σε Μέσο Μαζικής παράνομης κατακράτησης παστωμένων ανθρώπων, ημεδαπών και αλλοδαπών!!!
Κάποιος που ρώτησα, μου είπε ότι αυτό γίνεται γιατί περιμένουν να περάσει ο συρμός της αντίθετης κατεύθυνσης σε ορισμένα σημεία που λειτουργεί μόνο μία γραμμή τροχιάς.

Δεν λέω, πρέπει να γίνουν τα έργα και αυτό είναι ένα πρόβλημα!
Αλλά σε πόσο χρόνο πρέπει να γίνουν?
Το πρόβλημα αυτό μου είπαν ότι υπάρχει από τον περασμένο Μάη. Καλύτερα να έκλειναν τελείως τον ΗΣΑΠ για ένα δύο μήνες, και να πλάκωναν να τελείωναν τα έργα, παρά αυτό το χάλι που κοντεύει να στείλει το μισό πληθυσμό της Αθήνας στο τρελλοκομείο!
Πριν τις εκλογές, έβαζαν μου είπαν τοπικά δρομολόγια ανάμεσα στους σταθμούς που λειτουργούσαν, για πιο πυκνές διαδρομές...
Τώρα όμως, τα έκοψαν αυτά και έτσι ο ηλεκτρικός πάει αγκομαχώντας...

Ρωτώ υπάρχει κάποιος να μας πει γιατί έκοψαν τα ενδιάμεσα τοπικά δρομολόγια?

Αληθεύει ότι ήταν απαίτηση των συνδικαλιστικών οργάνων των μηχανοδηγών και χειριστών, που τώρα δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούνται όλοι, λόγω της αραίωσης αυτής των δρομολογίων, και δουλεύουν εκ περιτροπής περίπου 2-3 μέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες κάθονται και πληρώνονται??

...

14 σχόλια:

Μπλακσαντ είπε...

σαν λαος παντως πρεπει να χρισημοποιουμε περισσοτερο τα ΜΜΜ

Meropi είπε...

Εδώ ταιριάζει το πήγα με τα πόδια, γιατί βιαζόμουν!!

monahikoslikos είπε...

Να την ακούς τη Μερόπη είναι σοφή...
Στην Αθήνα με ότι τροχοφόρο και να μετακινηθείς την ταλαιπωρία δεν τη γλυτώνεις.
Ε... στο τρένο ήταν λίγο μεγαλύτερη... για σκέψου όμως αυτούς που πήγαιναν Κηφισιά.

thumbelina είπε...

Μακάρι να τελειώσουν γρήγορα οι όποιες εργασίες γίνονται γιατί είναι κρίμα να ταλαιπωρείται τόσος κόσμος, δικαιολογημένη η αγανάκτισή σου
καλό βράδυ!

Aristodimos είπε...

Δυστυχως αυτα συμβαίνουν γιατι σε όλες αυτες τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών επικρατει πληρης ανοργανοσιά και ανευθυνότητα.

b|a|s|n\i/a είπε...

συγκριτικά με το μετρό ουδεμία σχέση. θέλει αναβάθμιση το τραίνο. πειραιώς μαρούσι είναι λίγο κάτω λίγο πάνω από μία ώρα. καλησπέρα σου.

Thalassenia είπε...

Ευτυχώς εδώ δεν έχουμε ΗΣΑΠ.
Παιδιά κουράγιο.

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Μαριάννα μου δίκιο έχεις το έχω υποστεί κι εγώ, αν κι έχω ανάλογη πείρα από τον ΟΣΕ ακριβώς τα ίδια 25 χρόνια, μονή γραμμή γιατί γίνονται έργα, με αποτέλεσμα το δρομολόγιο Αθήνα-Χαλκίδα και το ανάποδο, να γίνεται εφιαλτικό. Φτάνουμε στον σταθμό Λαρίσης κονσερβοποιημένοι, μόνο αλάτι δεν μας έχουν ρίξει. ΄Ετσι βέβαια έχω κάνει πολλές γνωριμίες, η Αλεξάνδρα πολύ καλή φίλη μία εξ αυτών. Και λέμε μεταξύ μας ά!! όλα κι όλα ο ΟΣΕ φροντίζει για την κοινωνικότητα των επιβατών του. Επίσης φροντίζει για την αγωνιστικότητα και την μαχητικότητά μας. Μερικές φορές, με κίνδυνο βέβαια να μας συλλάβουν, κλείνουμε τις γραμμές οπότε ο ΟΣΕ επισπεύδει τα έργα και πληθαίνει τα δρομολόγια. Ιδέες δίνω εγώ τώρα. Ο ΟΣΕ ήταν φαίνεται καλό παράδειγμα και για τον ΗΣΑΠ, το μόνο μέσο που ο επιβάτης μπορούσε να έχει κάποια σιγουριά πως θα φτάσει εγκαίρως στον προορισμό του. Με όλα αυτά οι Αθηναίοι, αν έχεις τον χρόνο να σταθείς σε μια γωνία να τους παρατηρήσεις (αν κι εσύ δεν τρέχεις σαν να σου έχουν βάλει νέφτι στον κ...) έχουν ένα βλέμμα σαν να έχουν φάει πιρήνα (αυτό που βγάζουν οι ελιές όταν συνθλίβονται στο μηχάνημα, το έχει πει ο πατέρας μου προ εικοσαετίας), ή έχουν το βλέμμα του κυνηγού έτοιμου να αρπάξει το όπλο (το δόρυ?) κι όποιον πάρει ο χάρος. ΥΠΟΜΟΝΗ!! η Αθήνα έχει και τα ωραία της, φτάνει να έχεις χρόνο να τα ψάξεις. Εγώ πάντως που αλητεύω συχνά, ελπίζω κάποτε να το κάνουμε παρέα, δεν την αλλάζω με τίποτα, ούτε καν με το χωριό. Άλλη ελευθερία παιδί μου!!! Θα σε περιμένω, μετά το σεμινάριο ξέρεις εσύ, γιατί σ'αγαπώ και μου λείπεις. Καλό ξημέρωμα

marianaonice είπε...

@Μπλακσαντ
Συμφωνώ. Απλά εγώ δεν τυχαίνει να τα χρησιμοποιώ γιατί στην κατεύθυνση που κινούμαι πρέπει ν' αλλάξω 4 μέσα για να φθάσω... και με την ταχύτητα του ΗΣΑΠ θα είχα κάνει χαρακίρι προ πολλού! Ευτυχώς στη δουλειά μου έχω γκαράζ και έτσι πάω με το δικό μου.

@Μερόπη μου
Ακριβώς!! Με τα πόδια γρηγορότερα θα είχα φθάσει, για απόσταση 4 σταθμών, έκανα μισή ώρα περίπου!

@Μοναχικέ μου Λύκε
Την ακούω, την ακούω... :))
Είδες, ευτυχώς που δεν μένουμε στην Κηφισιά, έχουν και τα καλά τους οι πληβείοι...
χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@thumbelina μου
Κανείς τους δεν νοιάζεται, νομίζω, όλοι εχουν βολευτεί με αυτή τη ραθυμία και αν αληθεύει ότι οι μηχανοδηγοί και χειριστές δουλεύουν εκ περιτροπής ανά δύο τρεις μέρες την εβδομάδα, ζήτω που καήκαμε!!

@'Αρη μου
Συμφωνώ! Όπως παντού στην Ελλάδα, η ανοργανωσιά και η ανευθυνότητα βασιλεύουν!

@b|a|s|n\i/a μου
Όλο το αναβαθμίζουν και όλο υποβαθμισμένο είναι!
χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@Thalassenia
Τυχεροί!!!!
Αλλοίμονο σ' εμάς που έχουμε!
:)))

@Ανώνυμε
που παρότι δεν έβαλες υπογραφή, εγώ κατάλαβα ότι είσαι η αγαπημένη μου Ρένα, μαμά της Εύας μας!
Ξέρω τι τραβάς κι εσύ έρημη, καθημερινά μ' αυτές τις ρημοδοσυγκοινωνίες!!
Καλά ο θείος (μπαμπάς σου) απίστευτος, άκου ένα βλέμμα σαν να έχουν φάει πυρήνα!! χαχαχαχα!!!
Άραγε θάρθει αυτή η μέρα που θα αλητεύουμε παρέα, στην Αθήνα? γιατί στο χωριό κάτι καταφέρνουμε...;)))
Θυμάσαι το τελευταίο μας γλεντάκι στο σπίτι του Στρατή, με τα όργανα? Ξέρεις ότι έχεις ανέβει στο yutube έτσι?? :)))

Φιλάκια Ρένα μου, νάσαι καλά και καλή επιτυχία στην Εύα μας.

tzonakos είπε...

Ευτυχώς παίρνω μετρό ή ηλεκτρικό μόλις 3-4 φορές το χρόνο και τα γλυτώνω αυτά. Αν και το μετρό οκ ειναι εξυπηρετικό συχνά.
Αλλα αυτο που έγραψες μου άρεσε :
Μέσο Μαζικής παράνομης κατακράτησης παστωμένων ανθρώπων, ημεδαπών και αλλοδαπών!!! :)))

politiki-gnomi.blogspot.com είπε...

σύμφωνα με την σύμβαση η ημερομηνία ανάθεσης ήταν στις 28.2.2008 και η συνολική δειάρκεια του έργου είναι 75 εβδομάδες.Αυτό σημαίνει ότι το έργο έπρεπε ήδη να είχε τελειώσει στις άρχες του Ιουλίου του 2009. Αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε απο την καθημερινή μας ταλαιπωρία οτι το έργο ειναι ακόμα στην αρχή.Αυτό επιβεβαιώνεται και απο τις δηλώσεις του Διευθύνων Συμβούλου του ΗΣΑΠ κ.Αραπατσάκου στην Ελευθεροτυπία οτι το έργο έχει φτάσει μόλις το 35 με 40%.

Δεύτερον η σύμβαση προβλέπει την εγκατάσταση πρόσθετης σηματοδότησης και αλλαγών έτσι ώστε οι χρονοαποστάσεις κατα την δειάρκεια των έργων να μην αυξηθούν πάρα πολύ αλλά να φτάνει το μέγιστο στα 6 λέπτα.

Λαμβάνοντας υπ’όψην τους παραπάνω λόγους καταλαβαίνουμε οτι η εταιρεία ΑΚΤΩΡ δεν πληρεί τους όρους της σύμβασης και στις δυο περιπτώσεις. Στην πρώτη γιατί έπρεπε το έργο να είχε ήδη τελειώσει και στην δευτερη το βιώνουμε όλοι μας καθημερινά όπου η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών φτανει μέχρι και τα 15 λεπτά.

Ουσιαστικά με την ανοχή της διοίκησης του ΗΣΑΠ(κ.Αραπατσάκου) η εταιρεία ΑΚΤΩΡ κάνει οτι θέλει δίχως να υπολογίζει την ταλαιπωρία των πολιτών καθημερινά.Έτσι η λύση του ΑΚΤΩΡ-ΗΣΑΠ για να επιταχύνουν το έργο είναι να αυξηθούν οι μονοδρομήσεις σε διάφορα σημεία της γραμμής αλλά και να κλείνουν τελείως κομμάτια της γραμμής δίχως να υπολογίζουν την καθημερινότητα του πολίτη.Και για να καλύψουνε το κενό αυτό δρομολογούνε λεωφορεία της ΕΘΕΛ με ατελείωτες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία για τους επιβάτες.

marianaonice είπε...

@Τζονάκο μου
Ακριβώς:
Μέσο Μαζικής παράνομης κατακράτησης παστωμένων ανθρώπων, ημεδαπών και αλλοδαπών!!!
Χαχαχα!!

@politiki-gnomi.blogspot.com
Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Αρα επιβεβαιώνεται η εντύπωσή μου ότι το πρόβλημα που είδα εγώ δεν ήταν τυχαίο και περιστασιακό αλλά μόνιμο και έχει τις αιτίες του, που όπως πάντα ανάγονται στην ασυδοσία των μεγαλοεταιρειών και μεγαλοεργολάβων που δρουν σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος για την όσο το δυνατόν πιο κερδοφόρα δική τους δράση!!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!