Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

11 Φεβρουαρίου κλείνουμε την τηλεόραση!!!....



Πριν ένα χρόνο μερικοί εξαίρετοι μπλόγκερς, ο Παν. Παπαχατζή, ο vagnes, ο ΚαπΚουμ, η tractatus, ο tzonakoς, ο Ndn και ο Αντώνης, σκέφτηκαν να κάνουν μία κίνηση ζητώντας καλύτερη ενημέρωση και καλύτερο επίπεδο από την ελληνική τηλεόραση.
(εδω, εδω, εδω, εδω και εδω μπορείτε να δείτε μερικές από τις περσινές τους αναρτήσεις)
Η κίνηση αυτή είχε μεγάλη επιτυχία!
Είπαν τότε την 11η Φεβρουαρίου ωςΜέρα Χωρίς Τηλεόραση“.
Τι σημαίνει αυτή η κίνηση;; Γιατί να την κλείσουμε ; Κυριολεκτούμε ή εννοούμε κάτι άλλο ;
Σημαίνει να σκεφτούμε να επιλέγουμε την αντικειμενική ενημέρωση, σημαίνει να ενημερωνόμαστε και από άλλα μέσα, σημαίνει να μάθουμε να ακούμε την είδηση έτσι όπως είναι, χωρίς παραπανίσια, αμερόληπτα ακόμα και αν δεν μας αρέσει η είδηση.
Σημαίνει να σκεφτούμε ότι ο κάθε τηλεαστέρας παρουσιαστής και τα κανάλια οφείλουν σε εμάς εγκυρότητα και αντικειμενική πληροφόρηση.
Σημαίνει να προβάλλονται όλα τα θέματα δίκαια και όχι επιλεκτικά.
Σημαίνει να σκεφτούμε έστω για μία μέρα ή για μία ώρα, να ψάξουμε να βρούμε εναλλακτικές πηγές ενημέρωσης, όπως το ραδιόφωνο, και το Διαδίκτυο, να έχουμε την κάθε είδηση καθαρή, χωρίς επικοινωνιακά τρυκ.
Σημαίνει να μάθουμε να βρίσκουμε τις ειδήσεις που ο τηλεοπτικός χρόνος δεν “χωράει” επειδή αναλώνεται σε τρομολαγνικές αναλύσεις θεμάτων που “πουλάνε”.
Σημαίνει να δείξουμε και σε όσους δεν το καταλαβαίνουν, ότι η ελληνική τηλεόραση δεν είναι το απόλυτο μέσο ακριβούς ενημέρωσης αφού τονίζει ή υποβαθμίζει ανάλογα τα θέματα που προβάλλει ντύνοντάς τα με εικόνα που συχνά παραπλανεί.

Πρέπει να ομολογήσουμε ότι κάποια δειλά βήματα προς την σωστή κατεύθυνση έγιναν στον ένα χρόνο που μεσολάβησε. Ελπιδοφόρο αυτό. Πρέπει να συνεχιστεί η καλή δουλειά που μερικά κανάλια θέλουν να κάνουν. Έχουν ανθρώπους, έχουν γνώσεις να μας προσφέρουν αυτό που αξίζουμε.

Όποιος θέλει μπορεί να δημοσιεύσει και προωθήσει κάτι σχετικά με αυτό.
(το κείμενο είναι από το blog του φίλου τζονακου)

.

35 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Μαριάννα μου,
Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε ειναι να κλείσουμε για μια μέρα αυτο το χαζοκούτι που εχει γίνει ενα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της καθημερινότητάς μας...
Σαφως και υπάρχουν εναλλακτικές και εγκυρότερες πηγές ενημέρωσης χωρίς αυτην την ... οχλαγωγία ! ! !

Αρης

island είπε...

Εγώ θα έλεγα να τις σπάσουμε τις τηλεοράσεις αλλά που να σπάσεις μία lcd 98 ιντσών όταν την έχεις χρεωμένη για όλη σου τη ζωή;

Yannis Kapnidis είπε...

Εγώ πάντως σήμερα άρχισα τη μέρα με ραδιόφωνο. Το κάνω αρκετά συχνά τελευταία, ενώ παλιότερα συνήθιζα να βλέπω πρωινές ενημερωτικές εκπομπές στην τηλεόραση.

Η διαφορά είναι ότι τώρα δεν πονάει το κεφάλι μου από τις φωνές, τα παράθυρα και τις ιδρωμένες φάτσες των δημοσιογράφων που αγωνιούν για τα "νούμερα".

Ναι, η σημερινή κίνηση "Χωρίς Τηλεόραση" έχει μεγάλη σημασία και αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά για την πρωτοβουλία.

Maria Tzirita είπε...

Ναι, ναι, το δήλωσα κι αλλού ότι μου αρέσει αυτή η πρωτοβουλία και συμμετέχω ευχαρίστως! Κι αν δεν κερδίσουμε τίποτα για την ποιότητα της τηλεόρασης από δω και πέρα, θα έχουμε τουλάχιστον κερδίσει μια μέρα χωρίς τηλεόραση!!!! Ποιός ξέριε, μπορεί και να μας αρέσει και να το καθιερώσουμε! Φιλάκια Μαριάννα μου, πάω να το γράψω κι εγώ στο μπλογκ μου!

Skouliki είπε...

εχει γινει λιγο σουργελε ε


καλημερα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Για να είμαι ειλικρινής, με το blogging μου είναι παντελώς αδιάφορη.
Δεν προσφέρει τίποτε.
Μόνο το "Φατους όλους" βλέπω.... άντε, για μια μέρα τους τη χαρίζω....
:-)

Καλή σου μέρα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Tyler Durden είπε...

μόνο μια μέρα; για πάντα θα έπρεπε, αλλά οι εθισμένοι τηλεθεατές χρειάζονται σταδιακή απεξάρτηση, φέτος θα έπρεπε να είναι πχ μια βδομάδα χωρίς τηλεόραση, του χρονου ένα μηνα, κλπ..

Δεν έχω τηλεόραση εδώ και 15 χρόνια περιπου και δεν μου έλειψε καθόλου.

akrat είπε...

καλημέρα
εγώ δεν βλέπω τιβι...
αλλά ομολογώ ότι την ΛΟΛΑ την βλέπω ... και δεν θέλω σχόλια...
πάντως ναι έχουν αλλάξει πολλά στην τιβι...
παρακολουθώ τις έγκυρες ειδήσεις του STAR επισταμένως για πολλά χρόνια...
τέτοια βελτίωσις είναι αλήθεια ούτε εγώ την περίμενα...

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Έχω προ πολλού πάψει πια να ενημερώνομαι από την τηλεόραση!
Δεν αντέχω τα παράθυρα. Θέλω τις ειδήσεις νέτες σκέτες!! δεν θέλω διαλόγους, θεατρινισμούς και διαπληκτισμούς! Έτσι ενημερώνομαι από το ιντερνετ και τηλεόραση πια βλέπω μόνο κανένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα και τίποτε άλλο.

@island
Γιατί να τις σπάσουμε;; Ας τις χαρίσουμε!! χαχαχαχα!!! Μπα εγώ εχω μία τηλεόραση 10ετίας και αφού δουλεύει δεν την αλλάζω!! Σιγά μη χρεωνόμουν για μία lcd 98 ιντσών!!
:)))

Hellenic Potion (Antidote's..."
Καλώς ήλθες από τα @μέρη μου!
Το ραδιόφωνο στο σπίτι μου είναι μόνιμα ανοιχτό, αντίθετα η τηλεόραση κάποτε άνοιγε μετά τις 9.00 το βράδυ και τώρα εγώ δεν βλέπω καθόλου, παρότι ο άνδρας μου την έχει συνεχώς ανοιχτή από την ώρα που θα πατήσει το πόδι του στο σπίτι!! Τα νεύρααα μου!!!!!
Εγώ εξαφανίζομαι στο γραφείο που έχω τον υπολογιστή μου!!

marianaonice είπε...

@Maria Tzirita
Ναι Μαρία μου! Όχι μία μέρα αλλά κάθε μέρα κλειστό έπρεπε να είναι το χαζοκούτι! Αλλά έστω και μία μέρα κάτι είναι κι αυτό! Περνάει ένα μήνυμα στους τηλεορασόπληκτους!!

@skoulikaki μου
Σουργελέεε;; η τηλεόραση ή εμείς που κάνουμε την ...καμπάνια;;; Γιατί καλέε;; Ένα μήνυμα περνάμε...

@Γλαρένια μου
Κι εμένα εδώ κι ένα χρόνο που ξεκίνησα το blogging έπαψα σχεδόν εντελώς να βλέπω τηλεόραση!!
Είχα ξεκινήσει μόνο να παρακολουθώ τα "Ματωμένα Χώματα" αλλά τελικά ούτε αυτά μ' αρέσουν έτσι όπως είναι σκηνοθετημένα.

marianaonice είπε...

@Tyler Durden
Κι εγώ αν έμενα μόνη μου ούτε που θα είχα τηλεόραση!! Όμως εδώ μέσα δεν μπορώ να κάνω μόνο εγώ τις επιλογές μου κι έτσι υπάρχει στο καθιστικό από το οποίο εγώ τον τελευταίο χρόνο έχω σχεδόν "αυτοεξορισθεί"!! χαχαχαχα!!!

@akrat
Βλέπεις το Star;;;
Άρα βλέπεις και τον "Καιρό" με τη "γλυκειά" Πετρούλα;;
Πονηρέεε!!!...
:)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ.
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR(ΦΩΤΟ);

dinos είπε...

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
Μηπως μας πηρε χαμπαρι σημερα οτι
κλεινομε την τιβι και ανακοινωσε
ο υπουργος οτι πρεπει σαν καταναλωτες να αναλαβομε τις ευθυνες μας και να αρχισομε το καταναλωτικο ΣΑΜΠΟΤΑΖ? ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ λοιπον, κριμα και δεν
θα μαθω για τα ζωδια και εαν καμια
σταααρ θα γεννησει με καισαρικη

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ σπάνια την ανοίγω, σαν εξάρτημα του dvd ή του playstation όμως είναι άψογη :)

θα κλείσω με μια ατάκα του Γούντυ Άλλεν:

"οι δρόμοι φαίνονται πιο καθαροί γιατί όλα τα σκουπίδια μπήκανε στην τηλεόραση"

αθεόφοβος είπε...

Γιατί άραγε αυτές οι κινήσεις μου θυμίζουν τον Δον Κιχώτη;
Άσε που έχω την βεβαιότητα ότι αυτοί που θα το κάνουν έτσι κι αλλιώς ενημερώνονται και από άλλες πηγές οπότε ή όλη ιστορία είναι άνευ λόγου και αιτίας!
Μην στενοχωριέστε όμως,κλείστε την εσείς για να είστε συνεπείς και θα σας ενημερώσω εγώ αμέσως αν δω κάτι το ενδιαφέρον στην τηλεόραση!

tzonakos είπε...

Οσοι χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο και το ραδιόφωνο για ενημέρωση, δεν βλέπουμε ετσι κι αλλιώς πολλή τηλεόραση.
Δεν ειναι οτι δεν θέλουμε να δούμε, ειναι οτι μας απωθεί με την ποιότητα των προγραμμάτων, ειδικά αυτα της ενημέρωσης.
Προσωπικά, εκτός απο μερικές αθλητικές μεταδόσεις, σπάνια θα δω κατι άλλο.
Ακομα και να θέλω να δω κατι που αξίζει, θα προτιμήσω για να μην απογοητευτώ γι αλλη μιά φορά απο την τηλεόραση, να φύγω και να ψάξω αλλού.
Και οι εφημερίδες ειναι καλό μέσον.
Το ραδιόφωνο, ανεκτίμητο αν και μερικές φορές εχει και αυτο επιρροές απο την Τηλεόραση, ευτυχώς οχι ακομα σε μεγάλο βαθμό.
Μερικοί σταθμοί όπως ο ΣΚΑΪ εχουν βελτιωθεί πολύ.
Ισως σημερα να σκεφτούμε ποιο κανάλι μας εκφράζει καλύτερα επειδη μας σέβεται, ποιοί δείχνουν τις ειδήσεις αντικειμενικά και σοβαρά, ποιοί επιλέγουν να προβάλλουν ψυχαγωγικά προγράμματα που δεν ειναι σκουπίδια.

Οταν λέμε να την κλείσουμε, εννοούμε να ανοίξουμε τα μάτια μας, το μυαλό μας.

patsiouri είπε...

Δε βλέπω καθόλου τηλεόραση ούτως η άλλως. Τον ελάχιστο χρόνο που μου απομένει σερφάρω στο διαδίκτυο εδώ και χρόνια.
Το αυτό συμβουλεύω και τους υπόλοιπους.
Ειλικρινά δε μου έχει λείψει καθόλου...

marianaonice είπε...

@JK
Ναι νομίζω ότι κάτι είναι κι αυτό!
Για το αβατάρ μου θα τα ...πούμε σύντομα!

@THE LONELY SKIPPER
Λίγο ακόμη και θα τους πείσουμε να την κλείσουν κι αυτοί την τηλεόραση!
Ναι σίγουρα μεγάλη απώλεια αν δεν δούμε τα ζώδια ή τον καιρό που λέει η Πετρούλα στο ...Star!!
Όσο για την καισαρική έγινε μόδα τώρα τελευταία;;; χαχαχα!!!

@ηλιογράφε μου
Καλά φοβερή η ατάκα του Γούντη Άλεν!!
Δεν την ήξερα!! Τα λέει όλα!!
:)))

marianaonice είπε...

@αθεόφοβε
Δεν σε είχα για τόσο τηλεορασάκια...
Χαχαχαχα!!! Άστα αυτά, θέλεις να κάνεις το δικηγόρο του διαβόλου!
Εκτός κι αν σήμερα λόγω Εθνικής είπες να διαφωνήσεις...
To θέμα μας είναι αυτό ακριβώς! Να ενημερωνόμαστε αλλά όχι από την τηλεόραση! από άλλες πηγές!
:)))

@Τζονάκο μου
Έχεις δίκιο! Όταν είναι ανοικτή η τηλεόραση δεν προλαβαίνεις να σκεφτείς! σε βομβαρδίζει με ένα σωρό ανοησίες και εσύ νομίζεις ότι όλα είναι απόλυτα σωστά και απαραίτητα!! χαχαχα!!! Κλείνοντάς τη έχουμε ελπίδα να ανοίξουμε τα μάτια μας και να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει ακούγοντας ραδιόφωνο, διαβάζοντας εφημερίδες ή σερφάροντας στο ιντερνετ!!

@patsiouri μου
Κι εγώ εδώ και ένα χρόνο που μπήκα εδώ @μέσα σχεδόν την κατάργησα την τηλεόραση. Ραδιόφωνο όμως ακούω πολύ!

ikor είπε...

Καλησπέρα mariana!

Εμείς μπορέσαμε να ζήσουμε μια μέρα χωρίς τηλεόραση.

Η Μετριοκρατία, που έγινε Μιντιοκρατία, μπορεί άραγε να ζήσει χωρίς την πρόσκαιρη "δύναμη" που της έχουμε δώσει;

Η κίνηση αυτή πάντως χρειάζεται διάρκεια και στόχευση. Όχι στιγμιαίες αναφορές και ισοπέδωση.

Δεν είναι όλοι στην τηλεόραση για το κουμπί off!

faraona είπε...

Tην κλείσαμε κι αυτήν εδω και καιρό!

zoyzoy είπε...

Πράγματι από τότε που ασχολήθηκα με το Blogging μου φαίνονται όλες οι εκπομπές τόσο ηλίθιες λίγε είναι που αξίζουν την προσοχή μας.Κλείστε την να πάει στο διάολο!!(

. είπε...

Εγώ έτσι κι αλλιώς ξέχασα να την ανοίξω χθες!

Καλή σου μέρα Μαριανάκι μου!

Ανώνυμος είπε...

πέρασε κιόλας ένας χρόνος!! Μαριάννα μου σαν χθες μου φαίνεται.. θυμάμαι ήταν οι πρώτες μέρες που μπήκα στον κόσμο των μπλογκ και γύρω στις 11 Φεβρουαρίου διάβαζα παντού αυτήν την προτροπή.
Ετσι κιαλλιώς κιεγώ σπάνια βλέπω τηλεόραση και αν ήταν στο χέρι μου θα την πέταγα και έξω απο το σπίτι.
Ασχετα με την ποιότητα των εκπομπών της η ζημιά που κάνει στην επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας είναι ανεπανόρθωτη.
Την ίδια βέβαια ζημιά κάνει και το ιντερνετ εάν στη χρήση του δεν υπάρχει μέτρο.
σε φιλώ και σε καλησπερίζω:)

tzonakos είπε...

Σταγόνα φοβερό αυτο που ειπες.
Μου δίνεις αφορμή να γράψω στο μπλόγκ μου ενα σχόλιο πάνω σε αυτό.
ΕΔΩ

Unknown είπε...

Μου διέφυγε τελείως Μαριάνα με την περιπέτεια του Max. Ήμασταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

marianaonice είπε...

@ikor
Aπό τότε που μπήκα στα blogs η τηλεόραση για μένα έγινε παρελθόν!
Ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα fun του είδους... αλλά τώρα πια δεν μ' ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου! Ό,τι θέλω ενημερώνομαι μέσα από το ιντερνετ. Όμως δυστυχώς η υπόλοιπη οικογένεια, και κυρίως ο σύζυγος έχει σχεδόν εξάρτηση από αυτήν! Η κόρη μου όχι και τόσο γιατί κι αυτή επικοινωνεί με το p.c. της μέ φίλους και δεν νοιάζεται για την τηλεόραση εκτός εξαιρέσεων. Συμφωνώ κι εγώ ότι η απεξάρτησή μας πρέπει να είναι σε συνεχή βάση και όχι περιστασιακή υπό τη μορφή επετείων!

@faraona μου
Ακριβώς!! Κι εμείς, κι εμείς!! :)))

@σταγόνα μου
Ναι όντως λες και ήταν χθες που κι εγώ έβλεπα την ίδια ανάρτηση στα μπλογκς των σημερινών μας @φίλων!
Τότε κι εγώ μόλις σχεδόν είχα μπει εδώ @μέσα...
Συμφωνώ ότι η τηλεόραση φέρνει αποξένωση μεταξύ των μελών της οικογένειας... Καμιά φορά το ζω, όταν πρέπει να βρω ένα κενό, κάπου να περισσέψει ένα λεπτό από την παρακολούθηση, για να μπορέσω να μιλήσω με τον άνδρα μου και να του πω κάτι που αφορά το σπίτι μας.
Βέβαια κι εγώ όταν μπω εδώ μέσα "χάνομαι" από τους υπόλοιπους αλλά καλά λες πρέπει να βάζουμε μέτρο...

marianaonice είπε...

@zoyzoy
Έτσι κι εμένα!! Εντελώς ηλίθιες μου φαίνονται όλες οι εκμπομπές πλέον της τηλεόρασης!!

@Ανασαιμιά μου
Κι εγώ μονίμως την ξεχνώ!
Μόνο ραδιόφωνο! Κι αν ζούσα μόνη μου ούτε που θα την είχα να μου πιάνει το χώρο!! χαχαχα!!

@Tζονάκο μου
Πράγματι είναι ικανοποίηση να βλέπεις ότι μία και δική σου κίνηση και πρωτοβουλία είχε ανταπόκριση στον κόσμο και δεν πέρασε απαρατήρητη και μάλιστα τάραξε τα βαλτωμένα νερά όλων μας σχεδόν!! Πάντα τέτοια @φίλε μου!!
Και σ' ευχαριστούμε που είσαι στους πρωτοπόρους εδώ @μέσα!!
:))

marianaonice είπε...

@mariana μου
Μην έχεις έννοια! Καταλαβαίνω για το Max και έχεις χίλια δίκια! Εύχομαι τα καλύτερα @φίλη μου!
Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω και στο mail σου. Έτρεχα κι εγώ αυτό το διήμερο...
Θα τα πούμε σύντομα!
:)))

gregory είπε...

τελικα η δεη μας εκοβε το ρευμα καθετοσο ..και αναγκαστηκα την εκλεισα ....τωρα την ανοιξα

marianaonice είπε...

@gregory
Xaxaxa!!Κι η ΔΕΗ μαζί μας είναι μου φαίνεται!!!

Skouliki είπε...

η τηλεοραση παιδι μου !!!

εσυ δν θα γινοσουν σουργελε ποτε !!

μονο εμπριμε :))))

αντε να την κλεισετε να παρω και εγω κανενα ρεπο

marianaonice είπε...

Ο.κ. σκουλικάκι μου!
Είπα κι εγώ!!...
χαχαχαχα!!!!!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μαριάννα μου αγαπημένη,

...πειράζει που έχω κάτι μήνες να

δω τηλεόραση;...

Σε φιλώ πολύ

marianaonice είπε...

@Λίτσα μου
Καλώς ήλθες στο κλάμπ!!
Χαχαχαχα!!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!