Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Από τις 30.000 ευρώ η προσωποκράτηση!! Προς δόξα της αδικίας και της ευλογίας των αεριτζήδων οφειλετών!!!


Ματαιώνεται καθημερινά με νομοθετικές ρυθμίσεις κάθε ελπίδα του μέσου Έλληνα πολίτη να βρει το δίκιο του στο κράτος αυτό που λέγεται Ελλάδα!!

Είναι πλέον γεγονός αυταπόδεικτο ότι η εγκληματικότητα χτυπάει κόκκινο και τα πράγματα θα πάνε ακόμα χειρότερα όσο περνάει ο καιρός λόγω της οικονομικής κρίσης που πλήττει πλέον για τα καλά και τη χώρα μας και ευνοεί το έγκλημα σε όλες τις μορφές του ενώ οι Αρχές δεν είναι δυνατόν με την υπάρχουσα κατάσταση και δομή να μπορέσουν να το αντιμετωπίσουν ή έστω να το ανακόψουν. Σημαντικότερη αύξηση κατά το 2009 θα παρουσιάσουν -ήδη βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα- οι ληστείες, οι διαρρήξεις και κλοπές, οι αρπαγές τσαντών, οι απάτες και γενικά τα αποκαλούμενα αδικήματα κατά της περιουσίας. Και οι δείκτες των άλλων εγκληματικών πράξεων θα παρουσιάσουν άνοδο, αλλά η εκτόξευση θα γίνει στα αδικήματα κατά της περιουσίας.

Σύμφωνα με τα παραπάνω όπως καταλαβαίνετε η κρίση αυτή χτυπά όλους μεν, αλλά ορισμένοι καταφεύγουν στο έγκλημα για να την αντιμετωπίσουν!!
Και πώς μπορεί να αποτραπεί αυτό;;
Ποιός θα προστατέψει πλέον τα θύματα των εγκληματιών αυτών, που εκτός από την οικονομική κρίση που υφίστανται και τα ίδια, έχουν σε βάρος τους και τις εγκληματικές ενέργειες των "έξυπνων" της υπόθεσης, που βρίσκουν τη λύση στο έγκλημα και επιδίδονται στις απάτες, κλοπές, ληστείες, εκβιάσεις και ένα σωρό άλλα αδικήματα σε βάρος εξίσου ή και περισσότερο αναξιοπαθούντων συμπολιτών τους;;
Η Ελληνική Αστυνομία και Δικαιοσύνη αποδείχθηκαν εντελώς ανεπαρκείς να πατάξουν αυτή την αύξηση της εγκληματικότητας, αφενός λόγω της ανοργανωσιάς τους και κακής γενικά λειτουργίας τους, αλλά και λόγω του κακού κατά τη γνώμη μου δικαϊκού μας συστήματος που πλέον ευνοεί τους αεριτζήδες και εγκληματίες, αφού ξέρουν καλά ότι το σύστημα αυτό αδυνατεί να τους τσακώσει κι αν ποτέ τιμωρηθούν μετά από αλλεπάλληλες αναβολές και δαιδαλώδη δικονομικά τερτίπια και ένδικα βοηθήματα, στο τέλος αυτό θα έχει καταντήσει άνευ σημασίας και ουσιαστικά θα έχει οδηγήσει σε αρνησιδικία, λόγω του ότι το θύμα πλέον θα έχει παραιτηθεί κάθε αξίωσής του, οικονομικά εξοντωμένο από τις αλλεπάλληλες δίκες και αναβολές προς δόξα των δικηγόρων!!

Συγκεκριμένα όταν κάποιος αδικηθεί έχει δύο οδούς να ακολουθήσει για τη δικαίωσή του, είτε μεμονωμένα είτε και μαζί:
Η πρώτη είναι να κάνει μήνυση κατά του αδικήσαντος για να οδηγηθεί αυτός στην ποινική δικαιοσύνη, που στο τέλος θα του επιβάλλει ποινή φυλάκισης ή κάθειρξης ανάλογα του αδικήματος, αν είναι πλημμέλημα ή κακούργημα. Αυτό βέβαια δεν ωφελεί σε τίποτε τον παθόντα παρά μόνο ότι ενόψει της απειλής της στέρησης της ελευθερίας του, ο δράστης μπορεί να μετανοιώσει και να επιστρέψει τα χρήματα που αφαίρεσε με απάτη, κλοπή κλπ. για να έχει ευνοϊκή μεταχείριση από το Δικαστήριο. Η δίκη αυτή όμως αργεί πολύ και η δικαίωση όταν φθάσει δεν φέρνει πια κανένα αποτέλεσμα, αφού τα χρήματα έχουν πλέον εξατμισθεί στην πάροδο των χρόνων.
Η δεύτερη είναι να κάνει αγωγή στο αστικό δικαστήριο και να ζητήσει την αποζημίωσή του. Αυτή η δίκη κατά κανόνα είναι πιο σταθερά προβλέψιμη και με πιθανότητες να περαιωθεί πιο έγκαιρα και ο παθών ωφελείται από το ότι στο τέλος έχει μία απόφαση να εκτελέσει σε βάρος του δράστη για κατάσχεση της περιουσίας του, από την εκπλειστηρίαση της οποίας θα μπορέσει να πάρει τα χρήματά του.
Όταν ο δράστης όμως δεν έχει περιουσία, που συνήθως αυτό συμβαίνει, δεδομένου ότι όλοι αυτοί φροντίζουν, ακόμη και αν έχουν περιουσία να μην την έχουν στο όνομά τους, εκεί αρχίζει το πρόβλημα.

Μέχρι τώρα με βάση το νόμο υπήρχε η δυνατότητα, σε περίπτωση που κατάφερνε κάποιος που ζημιώθηκε από άδικη πράξη να εκδοθεί μία τελεσίδικη αστική απόφαση υπέρ του, που θα του επιδίκαζε την απαίτησή του, εάν ο αντίδικός του δεν είχε περιουσιακά στοιχεία για να κατασχέσει και να εξασφαλίσει να πάρει πίσω τα λεφτά που άδικα του πήρε, να μπορούσε να επιβάλει σε βάρος του προσωπική κράτηση για την εξόφληση του χρέους αυτού, το οποίο έπρεπε να είναι 1.500 Ευρώ και πάνω.
Έτσι αν π.χ. ένας απατεώνας άρπαζε από το θύμα του πάνω από 1.500 Ευρώ, υπήρχε η ελπίδα μετά την έκδοση μιας απόφασης αστικής φύσης, για την αποζημίωση, ο παθών να προέβαινε στην εκτέλεση διάταξης για προσωπική κράτηση και έτσι να είχε ελπίδα να εξοφληθεί! Η εκτέλεση αυτή γίνεται με τη σύλληψη του δράστη από δικαστικό επιμελητή με τη συνδρομή της Αστυνομίας, αν χρειαστεί και τον εγκλεισμό του στη φυλακή για ορισμένους μήνες (από 1 μήνα μέχρι ένα έτος), με έξοδα που πληρώνει ο παθών (που στην περίπτωση αυτή με τη νομική ορολογία λέγεται δανειστής), δηλαδή του καταβάλει τα τροφεία του, που είναι περίπου 90 ευρώ το μήνα.
Στην απειλή λοιπόν αυτής της προσωποκράτησης συνήθως οι οφειλέτες πλήρωναν τον παθόντα-δανειστή για να μη προσωποκρατηθούν.

Σήμερα διάβασα λοιπόν ότι αυξάνεται από τα 1.500 στα 30.000 ευρώ!!! το κατώτατο όριο για την προσωποκράτηση για ληξιπρόθεσμες οφειλές μεταξύ ιδιωτών.
Η αναπροσαρμογή γίνεται με απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης Ν. Δένδια εν όψει της οικονομικής κρίσης.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, η αύξηση του κατώτατου ορίου γίνεται αφ' ενός διότι «πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας κατά συνταγματική επιταγή είναι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου, πυρήνας της οποίας είναι η προσωπική ελευθερία, αφ' ετέρου διότι, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, αρκετοί πολίτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προσωρινές δυσχέρειες για την έγκαιρη εξόφληση των οφειλών τους».

Και ρωτώ εγώ τώρα η συνταγματική επιταγή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου έχει εφαρμογή μόνον στους οφειλέτες;;;
Και πολύ περισσότερο στους οφειλέτες από άδικη πράξη;;;
Γιατί άλλο ένα καθαρά εμπορικό χρέος ας πούμε, και άλλο ένα χρέος από απάτη ή ληστεία ή κλοπή!!
Στην περίπτωση αυτή ο άνθρωπος που του "έφαγαν" με κόλπο ή με βία τα λεφτά του δεν έχει συνταγματική προστασία της προσωπικότητάς του, της περιουσίας του και της ήρεμης ψυχικής του διαβίωσης;;
Αυτός πώς θα προστατευθεί κύριε Υπουργέ;;
Σκεφτήκατε ποτέ ότι αυτή η αύξηση και μάλιστα στα 30.000 Ευρώ του ορίου της προσωποκράτησης θα ευλογήσει τους αδίστακτους εγκληματίες αεριτζήδες και γενικά τα λαμόγια της αρπαχτής, ενώ θα καταρρακώσει και την τελευταία ελπίδα αθώων ανθρώπων να πάρουν πίσω τους κόπους τους;;
Σας φαίνονται λίγα τα 30.000 Ευρώ για τα οποία δεν αξίζει τον κόπο να προσωποκρατηθεί ένας οφειλέτης από άδικη πράξη;;

Κι όμως είναι πάρα πολλά!! Είναι το εισόδημα ετών για μικρομεσαίες οικογένειες και η απώλειά του μπορεί να οδηγήσει και στην καταστροφή τους!! Και μη μου πείτε ότι αυτές οι οικογένειες δεν χτυπήθηκαν από τη γενική οικονομική κρίση;; Αυτή δεν χτυπά επιλεκτικά μόνον τους οφειλέτες!! χτυπά και τους μικροδανειστές - παθόντες!!
Γιατί δεν αφήνετε τα δικαστήρια να κρίνουν κάθε φορά, κατά περίπτωση, πότε πρέπει να επιβληθεί προσωπική κράτηση σε βάρος κάποιου για εξόφληση του χρέους του;;

Έχετε μυαλό όταν νομοθετείτε κύριοι ή ταυτίζεστε πια με τα λαμόγια και τους λωποδύτες όλων των ειδών;;;
.

50 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα μαριαννα!
εχει ιδιαιτερη σημασια η αποψη σου,μιας κ εισαι στον χωρο της δικαιοσυνης απο οτι θυμαμαι.
Δεν θα μπορουσα να συμφωνουσα περισσοτερο!Κ εγω καπως ετσι τα σκεφτηκα οταν διαβασα την ειδηση,αλλα κρατουσα τις επιφυλαξεις μου γιατι ηθελα να διαβασω κ την αποψη ειδικων με την δικαιοσυνη.
καλο ΣΚ να εχεις..

Ανώνυμος είπε...

παίρνω το ξεκούρδιστο μπάντζο μου και τραγουδώ:

"μια φορά κι ένα καιρό στην Άγρια Δύση,
έπεσε πολύ βαθύ σκοτάδι
και όποιος έλεγε "καληνύχτα"
τον εκτελούσαν επί τόπου

μια φορά κι ένα καιρό στην Άγρια Δύση,
ο θείος Σαμ μου είπε:
"χει κίντοου, λίσεν το μι:
αφήνεις τον καφέ να βράσει,
μετά από λίγο σηκώνεις το καπάκι της κατσαρόλας,
και πετάς το πιστόλι σου μέσα,
αν σταθεί στην επιφάνεια,
τότε ο καφές είναι καλός,
άμα βουλιάξει,τότε είναι νεροζούμι"

Meropi είπε...

Τελικά δεν είναι να συζητήσουμε κάτι εμείς οι δυο και καθίσταται επίκαιρο!!! Θυμάσαι που προχθές συζητούσαμε το όριο για την προσωποκράτηση??? Εντάξει μπορώ να πω ότι 1500 ευρώ ήταν κάπως χαμηλό το όριο, αλλά γιατί να το αυξήσουν αλματωδώς???? Ας το πάνε στα 5.000 ευρώ ή έστω στα 10.000€, όχι κατευθείαν στα 30.000€. Στο κάτω κάτω η οικονομική κρίση δεν είναι μόνο για αυτούς που οφείλουν χρήματα, είναι και γι' αυτούς που τους οφείλονται τα χρήματα. Όταν μάλιστα έχουν πέσει θύματα επιτήδειων απατεώνων, η δυνατότητα της προσωποκράτησης είναι μια κάποια λύση για να πάρουν πίσω τα χρήματα τους. Αθάνατη Ελλάδα!!!
Στο ίδιο site που μας παραπέμπεις, Μαριάνα μου, είδα ότι ο Γιοσάκης έχει δικαιωθεί από τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια για το θέμα της προσωρινής του κράτησης! Εγώ το περίμενα να πω την αλήθεια. Είχε ήδη αθωωθεί για την πράξη που κατηγορείτο, και με διάφορα τερτίπια τον κρατούσαν!!!!!

Artistz είπε...

Γεια σου Μαριάννα.
Εισαι σε αυτό το χώρο και σου κάνει εντύπωση?εγω δεν ειμαι και δεν μου κάνει..εξοργίζομαι αλλά εντυπωση δε μου κανει.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ.
Εμενα τις προαλλες μπήκαν στο σπιτι μου,με εκλεψαν 2 τον εναν τον επιασαν απο κάτω(..εγω κοιμομουν,γιτονας πηρε την αστυνομια)..παω στο τμημα κανω μηνυση,μετα απο 3 μερες αθωωθηκε..
ρωτάω να μου πουν γιατι..και μου ειπαν λευκο ποινικο μητρωο,και εχει αναστολη η αποφαση αθόωσης..το εψαξα το θεμα ακρη δεν βρηκα!πες μου εσυ τι να κάνω?ειναι σαν να μου λεει..''ΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ,ΛΕΥΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΧΕΙΣ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΘΑ ΦΑΣ ΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΕΒΑΙΑ(..ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ..ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ?)ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..Αυτα!!
Γεια σου Μαριαννα..καλο απογευμα να έχεις

Λινα είπε...

Δεν το γνώριζα το θέμα και το πληροφορούμαι τώρα από εσένα..Μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο ευνοούν μια μάζα την ίδια ώρα που υπονομεύουν τους κόπους και το δίκιο κάποιων άλλων..
Σαν ανοιχτή πρόσκληση προς οποιονδήποτε αετονύχη μου ακούγεται..
"Κλέψε, αρκεί να μην υπερβείς τα 30.000 ευρώ"
Ποιός σεβασμός και ποιά αξία πλέον θα δωθεί στον μικρομεσαίο άνθρωπο;

*Αγανακτισμένη η καλησπέρα μου..><

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μαριάννα,

αφού γνωρίζεις καλύτερα εσύ από ΄μας ποιοί νομοθετούν...

Αλλά γράφε και φώναζε μήπως και ξυπνήσουμε από τον αιώνιο ύπνο μας...

Φιλιά!

tzonakos είπε...

Τα σέβη μου !
Πολύ δυνατό θέμα και ακριβώς εδω ειναι το θεμα.
Οταν αποφασίζουν και νομοθετούν σκέπτονται -υποτίθεται- το καλό κάποιων αλλα ξεχνούν οτι δεν μπορεί ενα καλό να αποβαίνει σε βάρος άλλων ! Ειδικά σε βάρος άλλων που ΔΕΝ παρανομούν !
Δεν μπορεί ο εκάστοτε νομοθέτης να ειναι κον τόφθαλμος, να μην βλέπει παραπέρα, να μην λαμβάνει υπ όψη του όλο το φάσμα αυτων που θα επηρρεαστολυν με τον ενα η τον άλλο τρόπο απο εναν νόμο !

Εξαιρετικό θέμα και παλι, καλησπέρα.

dinos είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Οταν βρεθηκα για πρωτη φορα στη μαμα Ελλαδα ,καποια γρια εκει στη γειτονια μου ειχε πει δουλεψε για να φας και κλεψε να εχεις ,αυτη ηταν η πρωτη μου συμβουλη,τελος παντων τι να καταλαβομε εμεις τωρα
οι εξ αιγυπτου ελληνες? μετα απο χρονια οταν προσπαθησα να εισπραξω
λεφτα απο MEΓΑΛΟ μου λεει ο δικηγορος ουκ αν λαβεις εκ του μη
εχοντος αντε τωρα να εξηγησεις στην
εξ Αλεξανδρειας πεθερα την παραμονη
του γαμου σου οτι εδω οσο μεγαλιτεροι και λαμπεροι ειναι toσο λαμογια ειναι,ακομα ακουω εκεινο
το σεπα ποσιμπλ.ελπιζω και ευχομαι
καποτε να σου πω απο κοντα περισσοτερα,εγω παρεμεινα ο αφελης
τωρα βλεπω οτι το πραγμα αποκτα και
περισοτερη σοβαροτητα,και περιμενω ακομα να εισπραξω.
αρχιζω και φοβαμαι κατι ακουω και
για ελεγχο στα μπλοκ, μηπως αυριο
που ειναι του βαλενταιν,μας πουν
οτι μας αγαπανε και τα αλλαξουν ολα?μηπως? ζητειται οντως ελπιδα ας
ειναι και μιας ημερας .

gregory είπε...

μαριανα μου καλησπερα σου...το θεμα δεν μπορω να το σχολιασω δεν ξερω τη επιπτωσης θα εχει???

cynical είπε...

Καλησπέρα Μαριάννα,
Ελα ντε; Πώς δεν σκέφτηκαν τους αλλους που θα θιχτουν; Και να δεις οτι το μετρο αυτο θα γινει και μόνιμο.
Καλο Σ/Κ

Maria Tzirita είπε...

Αν ο άλλος δε μπορεί να μου δώσει αυτά που μου χρωστάει, σε τι ωφελούμαι εγώ αν μπει στη φυλακή ή όχι; Ρωτάω εγώ τώρα...
Φιλάκια Μαριάνα μου!

ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε...

Μαριάννα μου ακόμη διερωτάσαι αν έχουν μυαλό στο κεφάλι τους;

Πιστεύω πάντως ότι το κάνουν επίτηδες. Κάνουν ο,τιδήποτε προκειμένου να εξασφαλίσουν την υφαρπαγή του ενδιαφέροντός μας από τα σημαντικά στα καθημερινά, που ασφαλώς είναι κι αυτά βαρύνουσας σημασίας. Όχι, τα 30.000 ευρώ δεν είναι λίγα, αν σκεφτεί κανείς με πόσα περνάνε σε ετήσια βάση οι περισσότερες σημερινές οικογένειες. Απλά, οι ιθύνοντες "παίζουν" με άλλη... κλίμακα.

Τα σέβη μου.

αντωνης είπε...

Καλημερα.
Συμφωνω σε γενικες γραμμες με το κειμενο.

Η ερωτηση σου στο τελος ειναι μαλλον ρητορικη.
Και αν δεν ταυτιζονται με τα λαμογια, τους εξυπηρετουν.

@Μεροπη δε λετε και κανα αριθμο για το τζοκερ;

jf είπε...

"La situation est grave mais pas degespere" ...ακόμη τουλάχιστον!!

Δε μπορώ να σχολιάσω το κείμενό σου, αλλά η πιο πάνω φράση -που μου έμαθαν στο Βέλγιο- μου φαίνεται πάει μ' όλα... χα!χα!χα!

["η κατάσταση είναι κρίσιμη, μα όχι απελπιστική" & το συμπλήρωμα δικό μου]

Καλό Σ/Κοοοο

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαριάνα, το τρελοκομείο που αλλάζει τους νόμους σαν να είναι μπλουζάκια. Καλός βλάκας κι αυτός. Καλό Σ/Κ.

Skouliki είπε...

σε εμπιστευομαι με κλειστα ματια σε οσα λες και θεωρω οτι ειναι ενα ακομα αγκαθι αυτο

συστυχως και εκει το μεσο εχει την τιμητικη του

marianaonice είπε...

laplace78
Καλησπέρα!
Ναι είμαι στο χώρο αυτό πολλά χρόνια αλλά τα τελευταία 2-3 χρόνια τα είδα όλααα!!!!!
Ψευδαίσθηση και γράμμα κενό είναι η δικαιοσύνη στην Ελλάδα @φίλε μου!
Αυτή η διάταξη αν ψηφιστεί θα είναι η χαριστική βολή στην αδικία των αθώων θυμάτων από τους έξυπνους αετονύχιδες της αρπαχτής και της λαμογιάς!!

@ηλιογράφε μου
Ωραίο το τραγουδάκι σου!
Σαν μπαλάντα μου μοιάζει...
:)))

@Μερόπη μου
Είδες;; Τι ήταν να σε ρωτήσω μέχρι που είναι το όριο σήμερα για την προσωρινή κράτηση;; Σαν να το προφήτεψα ότι τα λαμόγια θα σκαρφιστούν κάτι πάλι για να γλυτώσουν τους ομοίους τους!!!
Όσο για το Γιοσάκη φιλενάδα μου, εμείς το λέγαμε ότι η πράξη του δεν στοιχειοθετείται αλλά ποιός μας άκουγε εμάς;; Χαχαχα!! Τώρα δικάζεται πάλι στο Τριμελές Εφετείο για το παραδικαστικό! Δεν γλυτώνει αυτός από το κυνήγι γιατί τον βρήκαν εύκολη λεία για να μας λανσάρουν οι αδέκαστοι το προφίλ των αρχαγγέλων της κάθαρσης!!! χαχαχα!!
:)))

marianaonice είπε...

@Artistz
Kαλησπέρα!
Αυτό με την τριετή αναστολή της ποινής φυλακής έως ένα έτος, εάν κάποιος έχει λευκό ποινικό μητρώο, είναι μία άλλη πικρή ιστορία!! Κι όλα αυτά γίνονται γιατί δεν υπάρχουν φυλακές!! Για αποσυμφόρηση γίνονται!
Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει να μην εκτελούνται οι ποινές με διάφορα νομικά τερτίπια γι' αυτό και όσοι παρανομούν δεν νοιάζονται!!
Το καλύτερο θα ήταν να υπήρχαν μικρότερες ποινές, και να εκτελούνταν όλες στις φυλακές χωρίς αναστολή και χωρίς μετατροπή, ακόμη και για παραβάσεις του ΚΟΚ αντί να πληρώνεις 300 Ευρώ επειδή πέρασες με κόκκινο να κάθεσαι στο κελί για 3-4 μέρες!! Έτσι έπρεπε να λειτουργούμε για να γίνουμε άνθρωποι και να φτιάξουμε κράτος. Τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Στη δικαιοσύνη της Ελλάδας αν έχεις λεφτά δεν πιάνεσαι ό,τι και να κάνεις! Πληρώνεις τις ποινές σου και βγαίνεις κι αν οι ποινές σου δεν μετατρέπονται τότε πληρώνεις τους δικαστές και αθωώνεσαι!! Τι να πω;;
Σκέτη Μπανανία είμαστε!!

@Λίνα μου
Ετσι είναι: ανοικτή πρόσκληση στους λωποδύτες και στους κλέφτες των κόπων των άλλων είναι αυτή η διάταξη αν ψηφιστεί!

@Λίτσα μου
Εγώ γράφω και φωνάζω αλλά ποιός μ' ακούει;;
Το ξέρω μ' ακούτε εσείς!! Κι εμένα αυτό μου φτάνει!!
Φιλιά!

marianaonice είπε...

@Tzonako μου
Αυτή η διάταξη μου φαίνεται ότι θα μπει για ψήφιση για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους! Είναι πρόσκληση στα λαμόγια να τους ψηφίσουν για να γλυτώσουν τις παράνομες οφειλές τους!
Δεν αμφισβητώ ότι καμιά φορά υπάρχουν και άδικες οφειλές κυρίως αυτές που οφείλονται στο δημόσιο, που μας τα παίρνει χοντρά χωρίς ανταπόδοση, και εκεί θα συμφωνούσα να μην προσωποκρατείται κάποιος για χρέη του στο δημόσιο, αλλά μεταξύ ιδιωτικών διαφορών, δεν βλέπω γιατί πρέπει να ευνοηθούν οι μικροοφειλέτες και όχι οι μικροδανειστές τους;;
Μικρομεσαίοι είναι και οι δύο πλευρές! Και η κρίση χτυπά και τους δύο και περισσότερο αυτούς που χάνουν άδικα τους κόπους τους! Αν βγει τελεσίδικη απόφαση που κρίνει ότι η οφειλή είναι υπαρκτή γιατί να μην έχει ελπίδα ο άμοιρος που του τα πήραν με τον α ή β τρόπο να εκτελέσει την απόφαση με προσωποκράτηση και να εισπράξει το χρέος του;;
Ακατανόητα πράγματα!!

@THE LONELY SKIPPER
Το c'est pas possible στην Ελλάδα δεν ισχύει!! Εδώ είναι όλα ποσσίμπλ!! Και τα πιο παράξενα είναι ακόμη πιο ποσσίμπλ!!
Όλοι οι Έλληνες από το εξωτερικό είτε από Ευρώπη, είτε από Αμερική, είτε από Αίγυπτο ακόμη και από Μπανανία στην Ελλάδα απορούν και εξίστανται πώς συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν!!
Κι όμως ναι εμείς αναζητάμε την ελπίδα!!
Κάπου θα τη βρούμε, δεν μπορεί, κι όσο περισσότεροι μαζευόμαστε τόσο πιο εύκολη είναι η αναζήτηση!
:))

@gregory
Καταλαβαίνω @φίλε μου! Εδώ δεν μπορούμε εμείς να καταλάβουμε το μυαλό που κουβαλάνε όλοι αυτοί, που είμαστε και στα νομικά πράγματα μέσα, πόσο μάλλον άνθρωποι που δεν έχουν σχέση μ' αυτά!

marianaonice είπε...

@cynical
Εε μα για μόνιμο το ψηφίζουν! Αυτό μετά δεν γυρίζει πίσω! Σε μερικά χρόνια μάλιστα υπάρχει πιθανότητα να αυξηθεί κι άλλο το όριο!!

@Maria Tzirita
Σίγουρα δεν ωφελείται κανείς αν μπει αυτός που τον αδίκησε στη φυλακή! Όμως αυτό είναι η μόνη ελπίδα του αδικημένου να φοβηθεί ο δράστης και να πληρώσει το χρέος του για να μη μπει στη φυλακή! Γιατί στην προσωποκράτηση με αστική απόφαση, αν εξοφλήσεις δεν μπαίνεις φυλακή! Γι' αυτό έχει νομοθετηθεί αυτό, σαν τρόπος έμεσης εκτέλεσης μιας δικαστικής απόφασης που διατάζει την καταβολή ενός χρηματικού ποσού σ' αυτόν που οφείλεται.

@Πάνο
Θεωρώ ότι αυτή η διάταξη ψηφίζεται τώρα καθαρά για ψηφοθηρικούς λόγους ! ψήφους ψάχνουν από οποιοδήποτε, κι ας είναι και λαμόγιο! Και τα λαμόγια και οι κλέφτες μάλλον είναι η πλειοψηφία σ' αυτό τον τόπο μου φαίνεται γι' αυτό ποντάρουν σ' αυτούς!!

marianaonice είπε...

@Aντώνη μου
Καλησπέρα!
Όταν εξυπηρετείς τα λαμόγια στην ουσία ταυτίζεσαι μαζί τους, είτε το θέλεις είτε όχι!

Ναι θα το εφαρμόσουμε με τη Μερόπη από εδώ και πέρα να λέμε και τους αριθμούς του τζόκερ!! Χαχαχαχαχα!!!
Που ξέρεις μπορεί να βρούμε την ελπίδα που αναζητάμε κάποτε!!
:))

Jaman Fou μου
Απελπιστική μου φαίνεται εμένα δυστυχώς, @φίλη μου!! Και ακόμη πιο απελπιστική θα μου φαινόταν όταν είχα μόλις γυρίσει από τας ... Ευρώπας!! χαχαχα!!
Σε θαυμάζω για την αισιοδοξία σου!!
Καλό Σ/Κ και σε σένααα!!!
:)))

@Mariana μου
Τρελοκομείο δεν θα πει τίποτε!!
Μ' αρέσει ο λιτός και καθαρός λόγος σου!! Και οι σταράτες ατάκες σου!!
Χαχαχα!!!
Καλό Σ/Κ @φίλη μου!

marianaonice είπε...

@skoulikaki μου
Έχε μου εμπιστοσύνη!! Κάτι γνωρίζουν οι παροικούντες επί τόσα έτη την Ιερουσαλήμ!! Κι εγώ ακόμη περισσότερα γνωρίζω την τελευταία τριετία που μου ...άνοιξαν τα μάτια!!
χαχαχα!!!
Φιλιά!
Καλό Σ/Κ!!

Artistz είπε...

Μαριάννα καλησπέρα και πάλι..
θα ήθηλα να σε ρωτησω κάτι επειδη με αυτά ασχολεισαι και κατι θα ξέρεις παραπάνω.
Βλεπω στο blog σου που μιλας για τη siemens και για το γεγονος πως πρέπει να μαθουμε την αληθεια.
Οπως θα ξέρεις φαντάζομαι πριν λιγο καιρο κατατέθηκε αίτηση ασφαλιστικων μετρων(13 ιανουαριου στη οποια συμμετειχα και εγώ μαζί με αλλους 700!!!!!..αυτό και αν είναι εξοργιστικό..εδώ μαζεψε σε 3 μερες 900 υπογραγές ο εφραιμ για υποστηριξη άκουσον άκουσον,και για τη siemens μόνο 700?)..εγινε λοιπον η καιτηση ασφαλιστικων μετρων και χθες ελαβα το e-mail απαντησης απο τον πληρεξουσιο δικηγορο της αιτησης που κοινοποιουσε σε οσους συμμετειχαν την αρνητικη εκβαση της αποφασης του δικαστηριου,εχωντας ολοκληρη την αποφαση του δικαστηριου..σιγουρα την ξέρεις..περνάω ενα κομματι αυτουσιο και στο οποιο ειναι ολα τα ερωτηματα που θέλω να σου θέσω αλλα και να το διαβάσουν οι αναγνωστες σου...λοιπόν..

'' «Tο δικαίωμα του Έλληνα πολίτη να λαμβάνει γνώση και να αξιώνει τη διαφάνεια ως προς τις δαπάνες και την οικονομική διαχείριση των οικονομικών των πολιτικών κομμάτων και των βουλευτών… δεν αποτελεί ιδιωτικό δικαίωμα», «.... για την εφαρμογή των συνταγματικών επιταγών χωρίς την ύπαρξη ιδιωτικής διαφοράς δεν υπάρχει δικαιοδοσία των πολιτικών δικαστηρίων».

Έκρινε επίσης ότι το δικαίωμα να λάβει γνώση ο αιτών και όλοι οι Έλληνες πολίτες γνώση των εγγράφων που κατέχουν η Siemens AG και η Siemens Ελλάς, από τα οποία θα αποδειχθούν οι πόροι των πολιτικών κομμάτων, των βουλευτών και των αξιωματούχων του κράτους και εάν αυτοί (οι πόροι) προέρχονται από παράνομες ή όχι οικονομικές ενισχύσεις των (Siemens) προς τα ανωτέρω πρόσωπα δεν αποτελούν έγγραφα τα οποία συντάχθηκαν προς το συμφέρον των Ελλήνων πολιτών, δεν πιστοποιούν έννομη σχέση που τους αφορά ούτε σχετίζονται με σχετικές διαπραγματεύσεις που διεξήχθησαν προς το συμφέρον τους . ..

1η ερώτηση..
Πριν 2 μερες υπηρξε συζητηση για το ανοιγμα και το ελεγχο των blog για το δημοσιο συμφερον και μάλλον θα το κανουν..τα blog δηλαδη θα ελεγχονται και τα εκαττομυρια που έχουν πάρει ολοι αυτοι οι ρουφιανοι ΟΧΙ?

2η ερώτηση..Η γνώμη σου για τις αιτησεις ασφαλιστικών μέτρων και κάτα πόσο μπόρουν να βοηθησουν..ξέρω οτι στο εξωτερικο έχουν απιστευτα αποτελεσματα..και ειλικρινα δεν μπορω να ακουω ως δικαιολογια πάντα οτι ετσι ειναι εδω στην Ελλαδα..

3η ερώτηση..Θα μπουν στη φυλακη επιτελους αυτοί οι αλήτες?οι περισσοτεροι γελάτε με αυτη την ερώτηση..εγω ομως επειδη το γελιο το έχω για οταν θέλω να περάσω καλα και οχι για κατι αλλο θέλω να ξέρω ποτε θα μπουν φυλακή.
Βαρεθηκα/με ολοι πια να ελπιζουμε σε θαυματα..δεν θέλω θαυματα.
Και επειδη δε ξέρω σε τι κομματι της δικαιοσυνης είσαι και επειδη τα εχω και με το συνολο ολων οσων αποτελουν αυτό το κλαδο για την απιστευτα απαξειωτικη σταση που κρατάνε σε τέτοια θέματα,τι στο καλό πρέπει επιτελους να γινει?

Ο εφραιμ ο ρουσοπουλος και ολος ο συρφετος των πολιτικων ειναι στα σπιτακια τους και απολαμβανουν τα λεφτακια ολων εμας των ηλίθιων,και μερικα παιδια που διαδηλωσαν το ΔΕΚΕΜΒΡΗ ειναι τωρα στις φυλακες και λιώνουν..
Επιτελους μια αλλη δικαιολογια απο το ..''Τι να κανουμε,δεν αλλαζουν τα πραγματα υπάρχει?..''
Στο προηγουμενο σχολιο σου ειπα οτι δεν μου κανει εντυπωση τιποτα στην ελλαδα..αλλα οπως βλέπεις εξοργιζομαι..
το υφος του σχολιου δεν εχει να κάνει προς το προσωπο σου αν και το καταλαβαινεις και δεν χρειαζοταν να το πω..και χιλια συγνωμη για τι τοσο μεγάλο σχολιο..
καλο βράδυ

Aristodimos είπε...

Μηπως απο το κακο παμε στο χειρότερο καθε μερα σαν κοινωνία μα και σαν κράτος ;;;

Αρης

marianaonice είπε...

@Artistz
Καλησπέρα!!
Λοιπόν μου είχε έρθει και εμένα ένα email να υπογράψω για την κατάθεση μίας τέτοιας αίτησης ασφαλιστικών μέτρων από ένα δικηγόρο. Δεν υπέγραψα επειδή ξέρω ότι τέτοιου είδους έννομη προστασία δεν δικαιούμαστε ατομικά ο καθένας μας ασκώντας ένα δικόγραφο.
Συγκεκριμένα με βάση το νόμο στην Ελλάδα αλλά και στα ξένα δίκαια, για να ζητήσει κάποιος δικαστική προστασία πρέπει να έχει άμεσο έννομο συμφέρον να στραφεί κατά συγκεκριμένου αντιδίκου του που τον αδίκησε. Στις περιπτώσεις της διαφθοράς και της κατάχρησης δημοσίου χρήματος παθών θεωρείται το ελληνικό δημόσιο, που νομιμοποιείται ν' ασκήσει σχετική αγωγή κατά των υπευθύνων, εκπροσωπούμενο από το νομικό συμβούλιο του κράτους, ενώ για το ποινικό μέρος αρμόδιος να ζητήσει τη δίωξη είναι ο Εισαγγελέας. Εμείς οι πολίτες, δυστυχώς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταγγείλουμε την παρανομία στον εισαγγελέα και να καταθέσουμε ως μάρτυρες για όσα τυχόν γνωρίζουμε οι ίδιοι σε μία υπόθεση. Τίποτε άλλο.
Έτσι είναι ο νόμος δυστυχώς ή ευτυχώς όλοι εμείς οι πολίτες που βλαπτόμεθα από τις λαμογιές των αρμοδίων οργάνων του δημοσίου, δεν νομιμοποιούμαστε να στραφούμε εναντίον τους, ο καθένας μας ατομικά, αλλά αυτό που νομιμοποιείται είναι το ελληνικό δημόσιο.
Καταλαβαίνω ότι αυτό σου φαίνεται ίσως άδικο και παράλογο, όμως αν οι νόμοι εφαρμόζονταν σωστά, η δικαιοσύνη μπορούσε να λειτουργήσει και έτσι, χωρίς την άσκηση της δικής μας αίτησης ασφαλιστικών μέτρων, αρκεί οι εισαγγελείς να ήταν αδέκαστοι και έντιμοι και οι εκπρόσωποι του δημοσίου ν' ασκούσαν σωστά το καθήκον τους και να κατάγγελναν οι ίδιοι τους καταχραστές του δημοσίου χρήματος!
Τώρα για το άνοιγμα των blogs και την άρση της ανωνυμίας τους, αυτό θα γίνει από τους εκπροσώπους του δημοσίου, για λόγους δημοσίου συμφέροντος! Για λόγους δηλαδή που αφορούν όλους μας, υποτίθεται...
Αυτοί που μας κυβερνούν υποτίθεται ενεργούν για το δικό μας καλό και κατά τη δική μας βούληση! :Ρ
Το μεγαλύτερο ψεύδος της πολιτικής είναι αυτό, αλλά εν ονόματι του λαού γίνονται όλες οι ασχήμιες σ' αυτό τον κόσμο!!
Το αν θα τιμωρηθούν τα λαμόγια της Ζημενς εάν ρωτάς εμένα, θα σου πω ευθέως ΟΧΙ δεν θα τιμωρηθούν, όπως δεν θα τιμωρηθούν και τα λαμόγια του Βατοπεδίου και τόσα άλλα. Το πολύ πολύ να τσακώσουν κανένα παρατρεχάμενο υπαλληλάκο και αυτό θα είναι όλο!!
Το πιστεύω αυτό που σου λέω και είμαι σίγουρη ότι έτσι θα γίνει, όποια κυβέρνηση είναι επάνω! Συμψηφισμούς κάνουν @φίλε των σκανδάλων τους!!
Οι επώνυμοι και επιφανείς δεν λογοδοτούν!
Αλοίμονο σ' όποιον τους κατηγορήσει!! Θα γίνει σίγουρα κατηγορούμενος!!
Δεν ξέρω αν σε διαφώτισα, και μη ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο, εδώ κουβέντα κάνουμε και τα μακροσκελή σχόλια δείχνουν άνθρωπο που ενδιαφέρεται και ζητεί να μάθει πράγματα που τον αφορούν!
Εκεί που σε στέλνω να διαβάσεις είναι αληθινή ιστορία!
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Αυτό φοβάμαι κι εγώ! Ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο!! Σαν χώρα και σαν λαός!!
Δυστυχώς!!
Καλό βράδυ @φίλε μου και καλή εβδομάδα!
:))

Artistz είπε...

να σου πω κατι μαριαννα?ειμαι 26 χρονων..πολλες γνώσεις πέραν αυτών της καρδιάς μου δεν έχω...ενα πραγμα θα σου πω και ας παρεξηγηθει απο ολους..ετσι νιωθω και το λεω..
ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ.
Προσωπικα παντα θα παλευω για τα ιδανικα της ζωης μου και με ποιο πολυ παθος καθημερινα γιατι ετσι μοναχα ζω..αλλα πλεον ολους εμας τους πιο μικρους εκει μας στελνουν..τι να πω?εγω θα αντισταθω..οχι γιατι ειμαι δυνατος αλλα γιατι για τον ΑΒ λογο μπορω.αλλοι ομως?τι να πω?καλο βραδυ

marianaonice είπε...

@Artistz
Εσείς οι νεότεροι πρέπει την απογοήτευση να την κάνετε μάχη για ένα καλύτερο μέλλον! Σε σας ελπίζουμε και εμείς οι υπόλοιποι που προδοθήκαμε στον αγώνα μας για τα ιδανικά και το όραμα ενός δίκαιου κόσμου!!
Μη τα παρατάς @φίλε μου!! Έχουμε ανάγκη την καθαρή σκέψη, την έντιμη ματιά και το αγωνιστικό σας βάδισμα, για να φτιάξουμε τον κόσμο όπως τον ονειρευτήκαμε!
Όσοι από εμάς συνεχίζουμε ακόμη να πιστεύουμε στο όραμα ας απλώσουμε τα χέρια μας σε σας που τώρα ξεκινάτε τον αγώνα σας κι ας σας διδάξουμε πώς θα αποφύγετε τα δικά μας λάθη και πως δεν θα πέσετε στην παγίδα του συμβιβασμού, που θα συναντήσετε σίγουρα σε λίγα χρόνια μπροστά σας και τότε θα έρθει η ώρα του μεγάλου ΝΑΙ ή ΟΧΙ που θα πείτε στη ζωή σας!!
Η αυτοκτονία δεν είναι λύση παρά μόνον για τους κιοτήδες της ζωής!!
Εσείς είστε αγωνιστές και η μάχη σας περιμένει!!
Καλό βράδυ!!
:)))

Άστρια είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα της ανάρτησης και καλά κάνεις και το αναδεικνύεις.

Οι δίκαιοι νόμοι όταν εφαρμόζονται σκληρά είναι άδικοι για κάποιον Γιάννη Αγιάννη. Και είναι γνωστό ότι τα αρμόδια όργανα, εξαντλούν σ'αυτόν κάθε όριο αυστηρότητας, ενθυμούμενα "πιστά" το καθήκον τους.

Όμως σε καμία περίπτωση δεν δικαιούται ο νομοθέτης να φτιάχνει εμφανώς άδικους νόμους!!!

Σε φιλώ Μαριάννα μου, καλή εβδομάδα:)

marianaonice είπε...

@Άστρια μου
Πολύ σωστή η παραβολή σου με τον Γιάννη Αγιάννη!!
Ο νόμος αυτός αν ψηφιστεί θα είναι πράγματι πολύ άδικος και σκληρός για όσους βρέθηκαν να έχουν χάσει τα χρήματά τους από κάποιον που τους τα πήρε άδικα, και ναι μεν θα ωφεληθεί ο οφειλέτης που χρωστά και συνήθως χρωστά από δική του ευθύνη ενώ θα αδικηθούν ανεπανόρθωτα αυτοί που τους χρωστάνε τους κόπους τους καμιά φορά ολόκληρους!! γιατί 30.000 ευρώ είναι οι κόποι όλοι ενός μέσου εργαζόμενου για σειρά ετών!!

Καλό βράδυ @φίλη μου, καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!!
:))

Sidepap21 είπε...

Συμφωνώ με την ...
συμφοιτήτρια μου !!!
Το ποσό των 1500 είναι μικρό
για να κλείσεις κάποιον μέσα !!!
10000 νομίζω ότι είναι λογικό
και μπορεί σχετικά εύκολα κάποιος
αν στριμωχτεί να το εξασφαλίσει ...
Βέβαια υπάρχει κι η άλλη πλευρά
που οι περισσότεροι είναι θύματα
τοκογλυφίας κι ένα ποσό 30000 είναι
μερικές φορές αδύνατο να το βρούνε.
Καλή βδομάδα ...

tzonakos είπε...

30.000 € μπορεί να ειναι οι οικνομίες κάποιου που μπόρεσε να εχει κατι στην άκρη, αλλα αν σκεφτείς οτι το ίδιο ποσόν ειναι για χιλιάδες συμπολίτες μας ΟΛΟΚΛΗΡΟ το εισόδημα ενός έτους, μπορείς να δεις πόσο τραγικό ειναι να κλέβει κάποιος ενα τέτοιο ποσόν.

Για μενα δεν θα έπρεπε να υπολογίζεται η πρωσοποκράτηση ή όχι με ποσόν αλλα με βάση δήλωση εισοδήματος και επαγγέλματα των εμπλεκόμενων.

Αν εμένα πχ με εισόδημα 32.500 το χρόνο μου κλέψει εστω και 30.000 € ενας άνεργος, θα εχει την ίδια αντιμετώπιση με εναν κτηματομεσιτη ο οποίος έκλεψε 30.000 απο εναν βουλευτή ;

Να μια περίπτωση που ισως ο νόμος δεν πρέπει να ειναι ίδιος για όλους ( ;;; )

"ζαχαρούλα.." είπε...

ουδέν σχόλιο...

καλημέρα!!

akrat είπε...

ερωτήματα και αυτά...
τς τς...
καλημερούδια... και έχω αλλάξει σπίτι...
για τα χρέη μου ... ψαχτείτε γενικώς...

marianaonice είπε...

@sidepap21
Συμφωνώ κι εγώ με τη @Μερόπη!
Σωστά τα λέει!! 30.000 Ευρώ είναι όλο το βιός για μερικούς ανθρώπους!!
Τα χρέη από τοκογλυφία αν αποδειχθεί τότε είναι παράνομα και τα δικαστήρια δεν τα επιδικάζουν! Αν δεν αποδειχθεί όμως τοκογλυφία, δεν μπορεί για την τυχόν πιθανότητα ένα χρέος να είναι τοκογλυφικό (που συνήθως είναι ο μόνιμος ισχυρισμός και αυτών που δεν είναι θύματα τοκογλυφίας, αλλά για να αποφύγουν την εξόφληση του χρέους τους επικαλούνται αόριστα και αναπόδεικτα τοκογλυφία), να ακυρωθεί η δυνατότητα κάθε αδικημένου και χαμένου σε μια συναλλαγή να πάρει τα λεφτά του πίσω!

@Tzonako μου
Πολύ σωστή μου φαίνεται αυτή η ιδέα σου! Κάθε χρέος να κρίνεται ανάλογα τον οφειλέτη και το δανειστή και τότε το Δικαστήριο να αποφασίζει αν πρέπει να επιβάλει προσωπική κράτηση για εκτέλεση της αποφάσεως με την οποία θα επιδικάζεται το χρέος στο δανειστή!
Να μια ωραία εκδοχή για να νομοθετήσουν κάποτε σωστά και δίκαια οι "έξυπνοι" νομοθέτες μας!!
Έτσι πρέπει γιατί και η άκαμπτη και ίση δικαιοσύνη για όλους καταντά κάποιες φορές αδικία!!

@ζαχαρούλα μου
Καλησπέρααα!!!
:)))

marianaonice είπε...

@akrat
Καλησπερούδια και σε σένα...
Ψαχνόμαστε, ψαχνόμαστε...
:)))

NdN είπε...

Μαριάννα για το συγκεκριμένο θέμα δεν είχα ιδέα. Ομολογώ πως δεν είμαι ειδικός και ο τρόπος που το παρουσιάζει μου λέει ότι έχεις απόλυτο δικιο. Φαντάζομαι πως θα νοιώθει κάποιος που έχει χάσει τόσα χρήματα, στην ουσία έχει καταστραφεί και βλέπει τον θύτη να κυκλοφορεί ελεύθερος.

Νομίζω πως αρχίσουμε να χάνουμε κάθε μέτρο. Εχουν ξεχάσει κάποιοι και το τι σημαίνουν ατ 30,000 ευρώ!

Καλο βράδυ!

patsiouri είπε...

Ούσα άσχετη φυσικά με το αντικείμενο, έχω γίνει τόσο καχύποπτη που μόλις το διάβασα ήμουν σίγουρη πως δε θα είανι για καλό...
Όπως η παραμικρή αλλάγή του νόμου τον τελευταίο καιρό...
Σιγά μην τους έπιανε ο πόνος...

tzonakos είπε...

Παρεμπιπτόντως, μια και το αναφέρεις δείτε ΕΔΩ

Ep;ισης άκουσα οτι οι εκκρεμμείς δικαστικές υποθέσεις αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα ειναι ... κρατηθείτε καλά ... 416.000 υποθέσεις !!!!

Εβίβεςςςςςς ...

Heliotypon είπε...

Είχα την εντύπωση ότι η προσωποκράτηση για χρέη μεταξύ ιδιωτών είχε καταργηθεί από πολλά χρόνια. Επίσης καταργήθηκε και για χρέη στο δημόσιο με απόφαση του εφόρου και ότι χρειάζεται δικαστική απόφαση. Πάντως ότι η δικαιοσύνη πάσχει ε΄ναι κοινή διαπίστωση και κανείς δεν κάνει τίποτε. Το κυριότερο πρόβλημα είναι οι εξαιρετικά μεγάλοι χρόνοι προσδιορισμού και οι απανωτές αναβολές που συχνά ακυρώνουν το αποτέλεσμα (πόσοι δεν πέθαναν περιμένοντας δικαιωση!).

Skouliki είπε...

εννοειται πως εχωωωωωωωωωωωωωω

καλημερα

marianaonice είπε...

@NdN
Αυτό πιστεύω κι εγώ! Χάσαμε κάθε μέτρο πλέον! Όταν οι 30.000 Ευρώ θεωρούνται μικροποσό για να αξίζει να μπει κάποιος φυλακή, αν τα έχει άδικα πάρει από κάποιον άλλο, τότε τι να πούμε;;
Εις υγείαν των "έξυπνων" που ξέρουν να τα παίρνουν από τους "χαζούς"!!

@patsiouri μου
Έτσι ακριβώς λειτουργώ κι εγώ τελευταία! Ξεκινώ πάντα από το αρνητικό όταν ακούω κάποια είδηση ειδικά για νομοθέτηση για ένα θέμα! Λέω από μέσα μου, για να δούμε πάλι ποιόν θέλουν να βολέψουν οι βο.λευτές μας!!
Χαχαχα!!!
Σίγουρα αυτή η διάταξη αν ψηφιστεί θα είναι πολύ άδικη για όσους έχασαν χρήματα από αεριτζήδες και αητονύχιδες!!

@Tzonako μου
Και να φανταστείς ότι οι δικαστές όλοι όλοι, δεν ξεπερνούν τους 3.000 μαζί με τους Ειρηνοδίκες!!!
Από εκεί και πέρα καταλαβαίνει κανείς τι αποφάσεις θα βγάλουν μέσα στην πίεση του φόρτου τους και τι δίκαιο θα αποδοθεί! Φαίνεται άλλωστε πια η κατάσταση τον τελευταίο καιρό, που όλο και πιο συχνά ακούω γνωστούς και φίλους για δικαστικές υποθέσεις τους που έχουν εντελώς απρόβλεπτη έκβαση!! 139 δικογραφίες για κάθε δικαστή, πάσης φύσεως είναι ιλιγγιώδης αριθμός!!!!
Αυτό είναι και ένας σημαντικός παράγοντας κατά τη γνώμη μου για την έξαρση της εγκληματικότητας και της δικομανίας μας, αφού οι εγκληματίες και οι άδικοι γενικά εκμεταλλεύονται την αδυναμία αυτού του συστήματος, έτσι όπως λειτουργεί και αδυνατεί να τους παροπλίσει!!

marianaonice είπε...

@heliotypon
Όχι η προσωπική κράτηση για χρέη μεταξύ ιδιωτών ισχύει για πάνω από 1.500 Ευρώ ενώ για το Δημόσιο καθορίστηκε το όριο για πάνω από 150.000 Ευρώ.
Για το Δημόσιο θεωρώ ότι καλά έκαναν και ανέβασαν το όριο, γιατί το Δημόσιο έχει τρόπους να τα πάρει από τον πολίτη που οφείλει και δεν χρειάζεται να τον κλείσει στη φυλακή, πολύ περισσότερο που τα χρέη στο Δημόσιο τα μικρότερα των 150.000 Ευρώ συνήθως είναι από αδύναμους οφειλέτες! Οι μεγάλοι που χρωστούν δισεκατομμύρια ούτε τα δίνουν ούτε φυλακή μπαίνουν!
Όμως ένα χρέος 30.000 Ευρώ είναι σημαντικό γι' αυτόν τον ιδιώτη που του το χρωστάνε, συνήθως! Και σαφώς θίγεται κι αυτός από την οικονομική κρίση και όχι μόνον ο οφειλέτης του!

@skoulikaki μου
Είμαι σίγουρη ότι εσύ έχεις μυαλό και θα νομοθετούσες πολύ καλύτερα από όλους αυτούς τους βολεμένους που νομοθετούν για λογαριασμό μας!!
χαχαχαχα!!

Καλό ξημέρωμα @φίλοι μου!

Ο άλλος είπε...

Να λοιπόν μια πλευρά που δεν είχα σκεφθεί. Είπαμε αν χρωστάς κάτι ψιλά είσαι κλέφτης, αν χρωστάς πολλά είσαι συνεταίρος...Μην πάνε φυλακή τα λαμόγια οι συνεταίροι

αθεόφοβος είπε...

Πριν από χρόνια ένας επιπλοποιός με δούλευε και δεν μου έφτιαχνε αυτά για τα οποία τον είχα προπληρώσει.Τον είχα προειδοποιήσει ότι δεν θα την γλυτώσει.
Όταν τον έφτασα στην πρόσωποκράτηση τα πλήρωσε όλα και έιπε στον δικηγόρο μου:δεν μου το έχει κάνει αυτό κανένας άλλος μέχρι τώρα!

marianaonice είπε...

@άλλε μου
Η προσωπική κράτηση ήταν το έσχατο μέσο για να εκτελεστεί μια απόφαση κατά ενός οφειλέτη που δεν είχε περιουσία για να κατασχεθεί. Μέχρι τώρα το όριο για να επιβληθεί αυτό το μέτρο ήταν 1.500 Ευρώ και άνω. Συμφωνώ ότι ήταν πολύ μικρό για να κλείσει ένας δανειστής τον οφειλέτη του στη φυλακή, προκειμένου να τον εξαναγκάσει να τον εξοφλήσει, όμως το όριο 30.000 Ευρώ που σκέφτονται να βάλουν τώρα είναι πάρα πολύ μεγάλο για όσους το έχασαν άδικα από κάποιον οφειλέτη (είτε λόγω εμπορικής συναλλαγής είτε από αδικοπραξία -εγκληματική πράξη) και ο δανειστής (ο άνθρωπος δηλαδή που έχασε με τον α΄ ή β΄ τρόπο τα λεφτά του) σίγουρα θα βρεθεί σε οικονομικό αδιέξοδο αν δεν μπορέσει να εισπράξει το χρέος που φυσικά κρίθηκε με δικαστική απόφαση ότι του οφείλεται!!
Με τον τρόπο αυτό θα ευνοηθούν οι αετονύχιδες και οι λωποδύτες κάθε μορφής που δεν διστάζουν να υφαρπάζουν τους κόπους του άλλου, με ελαφριά καρδιά, και στη συνέχεια να ξεγλυστρούν από τη Δικαιοσύνη με διάφορα τερτίπια!
Σε χάσαμε τελευταία, ...αλλά αξίζει τον κόπο! ;)

@αθεόφοβε
Εσύ τότε κατάλαβες καλύτερα από τον καθένα πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα που είμαι σίγουρη θα περάσει στα ψιλά και κανείς δεν θα δώσει σημασία, παρά μόνο όταν θα έρθει η ώρα που θα θέλει να τσιμπήσει κανένα δράστη που του έφαγε τους κόπους του και δεν θα μπορεί!!
Αν το χρέος του ξυλουργού σου, μετά τη διάταξη αυτή αν ψηφισθεί φυσικά, ήταν μικρότερο των 30.000 Ευρώ, καταλαβαίνεις φυσικά ότι θα το είχες οριστικά χαμένο και αυτός θα ήταν ο θρασύς και άδικος νικητής της υπόθεσής σας!!

cinderella είπε...

Απίστευτο...ετσι?? Το διάβασα και στην εφημερίδα!
Ελλάδα...και που είσαι ακόμα καλή μου!!
Τι έχουμε να δούμε (και να πάθουμε)...:(

marianaonice είπε...

@cinderella μου
Μερικές φορές απορώ αν έχουν μυαλό αυτοί που νομοθετούν και αυτοί που μας κυβερνάνε!!
Φιλιά!

ikor είπε...

Το όριο για κατάσχεση ακινήτου από οφειλή σε τράπεζα είναι χαμηλότερο!! (νομίζω 20.000 ευρώ)

Άρα, το ελληνικό κράτος τιμωρεί πιο αυστηρά εκείνον που χρωστάει δόσεις στεγαστικού στις τράπεζες, από εκείνον που χρωστάει στον συνάνθρωπό του για μια δουλειά!

Είναι οι ίδιοι που μιλούν για "παραγωγικότητα", "ανταγωνιστικότητα", "ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων" και άλλα τέτοια εύηχα που γράφουν στο γυαλί!

marianaonice είπε...

@ikor
Πόσο δίκιο έχεις!!
Οι άνθρωποι πια έχουν χάσει κάθε μέτρο!
Οι τράπεζες μπορούν να σου κατασχέσουν ακίνητο για χρέος 20.000 Ευρώ, όχι όμως να σε προσωποκρατήσουν αν ισχύσει η νέα διάταξη για προσωποκράτηση άνω των 30.000 Ευρώ! Αυτή είναι η διαφορά!
Και το κακό είναι ότι οι άνθρωποι δεν έχουν επίγνωση τι σημαίνουν 30.000 Ευρώ για κάποιον που του τα χρωστάνε!!!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!