Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Ας γελάσουμε λίγο με σχολικές αναμνήσεις...


Σκαλίζοντας σήμερα κάποια παλιά συρτάρια έπεσε στο χέρι μου ένα κιτρινισμένο χαρτί, που ξύπνησε μέσα μου αναμνήσεις από το σχολείο και γέλια και ξενοιασιά, που τότε δεν τα εκτιμούσα...
Θέλω λοιπόν να τα ξαναθυμηθώ μαζί σας...

ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΑ ΣΙΝΕΜΑ!

Σχολείο: "Ο Πύργος της Κολάσεως".
Τάξη: "Το κελί του τρόμου".
Συμβούλιο Τάξης: "Η συμμορία των Σικελών".
Ο καθηγητής που μιλάει: "Όσα παίρνει ο άνεμος".
Ο καθηγητής θρησκευτικών που μιλάει: "Η πόλη κοιμάται".
Ο μαθητής στον πίνακα: "Ο κόσμος της σιωπής".
Έναρξη σχολικής χρονιάς: "Ο Γολγοθάς των αθώων".
Μαθητής αδιάβαστος στον πίνακα: "Εκτέλεση επί τόπου".
Ο Ιστορικός: "Η μούμια του Φαραώ".
Απεργία καθηγητών: "Ευτυχισμένες μέρες".
Γραφείο Λυκειάρχη: "Η φωλιά του διαβόλου".
Απουσιολόγος: "Ο μεγάλος καταδότης".
Κατάλογος: "Το τετράδιο της αμαρτίας".
Καθώς ανοίγει τον κατάλογο ο καθηγητής: "Για ποιόν χτυπά η καμπάνα;".
Γραπτό διαγώνισμα: "Κραυγές και ψίθυροι".
Έλεγχος προόδου επιμελούς μαθητή: "Και ξανά προς τη δόξα τραβά".
Έλεγχος προόδου αμελούς μαθητή: "Ο Στιγματισμένος".
Εξετάσεις: "Μπροστά στην αγχόνη".
Αναμονή αποτελεσμάτων: "Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα".
Αποτελέσματα: "Τα κανόνια του Ναβαρόνε" ή "Κονσέρτο για πολυβόλα".
Μετά τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων: "Κάποτε κλαίνε κι οι δυνατοί".
Μεταξεταστέοι: "Οι γενναίοι πεθαίνουν δυό φορές".
Βαθμοί: "Τα ψίχουλα του κόσμου".
Αποβολή: "Εξορία από την κόλαση".
Μαθητής τιμωρημένος με αποβολή: "Ξεριζωμένη γενιά".
Καθηγητής της Άλγεβρας: "Ο Μυστηριώδης Mr Χ ξαναχτυπά".
Σκονάκι: "Επιχείρηση αυτοκτονίας".
Τα τελευταία θρανία: " Η συμμορία της 19ης Λεωφόρου".
Υποβολείο: "Το πιο σιγανό πιστόλι του West".
Διάλειμμα: "Αρχίσατε πυρ".
Εκδρομή: "Η μεγάλη απόδραση".
Σκασιαρχείο: "Οι φυγάδες του Μισούρι".
Δευτέρα: "Σκυλίσια μέρα".

Μαθητής, Καθηγητής, Λυκειάρχης:
Ο Καλός, ο Κακός και ο Άχρηστος!

Ευπρόσδεκτοι στην παρέα καθηγητές και μαθητές!!
:)))

53 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...που τότε δεν τα εκτιμούσα.."

ΣΟΦΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!!!

Καλό σου Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

athinovio είπε...

εμείς είχαμε ένα χαρτί με τις ατάκες που πετούσαν κατά καιρούς οι καθηγητές. Κάπου στο πατάρι είναι τώρα.

όχι το καλύτερο αλλά αυτό που θυμάμαι πρόχειρα ήταν το "Βγείτε τρείς-τρείς σε τετράδες"
:)
:)

monahikoslikos είπε...

Καλέ τι αλλαγές είναι αυτές, στο "σαλόνι" σου.
Όμορφη και η ανθολογία του παγκόσμιου κινηματογράφου τι να πω δεν ξέρω... μας έβαλες να αναπολούμε τα δικά μας μαθητικά ανδραγαθήματα.
Καλό Σ/Κ

mortal είπε...

Πάρα πολύ πετυχημένα όλα! Σαΐνια ήσασταν.
Και βέβαια δεν εκτιμούμε όταν έχουμε κάτι. Το εκτιμούμε όταν το χάσουμε.
Λουλουδιασμένο, βλέπω, το μπλοκάκι σου. Να υποθέσω πως είναι για τον ...'Αγιο Βαλεντίνο;
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

gregory είπε...

ωραιο δειαλειμα μας εκανες.....

marianaonice είπε...

Γλαρένια μου
Ναι όταν αναπολώ αυτά τα χρόνια, νοιώθω σαν να μην πέρασε μέρα από τότε, και θλίβομαι που τότε δεν χαιρόμουν την ανεμελιά όσο θα έπρεπε...
Καλό Σ/Κ!! Φιλιά!!

@athinovio
Καλώς ήλθες!!
Καλά φοβερό!! άκου βγείτε τρεις-τρεις σε τετράδες!!

@Μοναχικέ μου Λύκε
Είπα μια και έρχεται Σ/Κ να γελάσουμε λιγάκι!
Είδα κι αποείδα ότι με τα σοβαρά δεν βγαίνει άκρη και τόριξα στ' αστεία!! χαχαχα!!
Η αναπόληση των μαθητικών μας ανδραγαθημάτων είναι πάντα τόσο γλυκειά...
Καλό Σ/Κ!

marianaonice είπε...

@mortal
Καλέ το μπλογκάκι μου είναι λουλουδιασμένο από τα Χριστούγεννα!! Το ντεκόρ με τα τριαντάφυλλα είναι δώρο χριστουγεννιάτικο από το @Τζονάκο και η ανθοδέσμη στο πλάϊ από τον @Κούκο!! :))
Για τον Άγιο Βαλεντίνο δεν ετοιμάστηκα ακόμη! χαχαχαχα!!!
Ναι κι εγώ τώρα που τα ξαναβλέπω μετά από χρόνια τα θεώρησα πολύ πετυχημένα και πάντα επίκαιρα!!

@gregory
Χρειάζονται και τα διαλείμματα @φίλε μου!! Τα έχουμε ανάγκη... για να γεμίζουμε μπαταρίες!!

Καλό Σ/Κ!

rain είπε...

Koιτάω πίσω και είναι τόσο μακρυά και ταυτόχρονα τόσο κοντά! Να'σαι καλά που έφερες έτσι μια τζουρίτσα να μην ξεχνιόμαστε!
φύλαγε τις αναμνησεις αυτές σαν φυλαχτό..πολύτιμες..
φιλιά μαριάννα μου

tzonakos είπε...

Θα με κάνεις να ξεθάψω κι εγω κατι μαθητικά τετράδια, μονο που εμείς τότε δεν τα γράφαμε αυτά, κι ετσι όποτε συναντηθούμε ειναι καλύτερα γιατι τα θυμόμαστε και γελάμε απίστευτα.
Ωραίες εποχές !)
Πολύτιμες αναμνήσεις... καθε φράση θυμίζει και κατι αθώο, νεανικό, ανέμελο.

Καλό ΣΚ να εχεις :)

VAD είπε...

Γερνάμε και νοσταλγούμε; :)
Εγώ τα βλέπω κάθε μέρα και δε χρειάζεται να θυμηθώ τα παλιά!
Ετσι για να σε φέρω κοντά στα σημερινά παιδιά,τι σημαίνει LFE?
Τι σημαίνει L4E?
Μη χρησιμοποιήσεις σκονάκι,θα το καταλάβω:)))

Maria Tzirita είπε...

Απίθανα, ευφυέστατα και πολύ πολύ ταιριαστά! Τι φαντασία που είχαμε σε κείνες τις ηλικίες... Αξέχαστα χρόνια νομίζω για όλους μας - ευχαριστούμε που μας τα θύμισες Μαριάνα μου! Καλημέρα και καλό σαβ/κο!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλή σου μέρα Μαριάνα μου.
Νάσαι καλά και για πάρα πολλά ακόμη χρόνια να θυμάσαι εκείνα τα
περασμένα αλλά όχι ξεχασμένα ούτε ξέγνοιαστα θάλεγα χρόνια της Εφηβείας.
Όσο περνούν τα χρόνια σαν φυλακτό κρατάμε "στιγμές " ανεπανάληπτες
που μόνο το παιδί που κρύβουμε μέσα μας μπορεί να τις αξιολογήσει.

Με την αγάπη μου πάντα

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

marianaonice είπε...

@rain μου
Έτσι είναι Βροχούλα μου!
Τόσο μακριά μα και τόσο κοντά στα δωμάτια του μυαλού και της σκέψης μας!
Πάντα τα αναπολώ με νοσταλγία κι ας μην ήταν και τόσο ανέμελα τα χρόνια αυτά!
Φιλιά, καλό Σ/Κ!!

@Tzonako μου
Όταν αναπολώ τέτοιες στιγμές περασμένες νοιώθω σαν να μην πέρασε ο χρόνος! Το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας έχει ανάγκη να γελάσει, να παίξει, να πειράξει μικρούς και μεγάλους, να ανατρέψει κανόνες και να ξεφύγει από την οδυνηρή πραγματικότητα της ωριμότητας!!
Άντε ξέθαψε και εσύ τα παλιά σου τετράδια! Είμαι σίγουρη ότι θα έχεις πολύ ωραία να μας πεις!!

@Vad μου
Δεν ξέρω εσύ αλλά εγώ αρνούμαι να γεράσω!!! Θα μείνω για πάντα ένα μεγάλο παιδί!! χαχαχαχα!!!
Αλήθεια τι είναι το LFE και
L4E? Εδώ με έπιασες ...αδιάβαστη!!
Όσο για σκονάκι ποτέ δεν ήμουν ικανή να το χρησιμοποιήσω! Αν το έκανα θα με καταλάβαιναν αμέσως!!
Χαχαχαχαχα!!!
Καλό Σ/Κ!!

marianaonice είπε...

@Maria Tzirita
Είδες;; κι εγώ τα βρήκα ευφυέστατα και επίκαιρα κι ας έχουν περάσει τόσα χρόνια! Οι αγωνίες της Εφηβείας είναι πάντα και παντού οι ίδιες!!
χαχαχα!!
Εγώ σας ευχαριστώ Μαρία μου που τα μοιραστήκατε μαζί μου!
:))

@Λυγερή μου
Αυτό το παιδί που κρύβουμε μέσα μας τα χρειάζεται ακόμη όλα αυτά!
Γι' αυτό και τα ξεθάβει!!
Είναι μνήμες γλυκειές και ανεπανάληπτες καλά λες, κι ας μας πονούσαν τότε οι καταστάσεις αυτές που βιώναμε ως μαθητές!
Σήμερα καταλαβαίνουμε ότι οι δυσκολίες της ζωής δεν μας είχαν ακόμη συναντήσει!

Φιλιά!
Καλό Σ/Κ!!

Unknown είπε...

αχ, μια ανάσα αγαθοσύνης και έξυπνης πιτσιρικοσύνης!
πολύ το φχαριστήθηκα!

θυμήθηκα και τον εαυτό μου, στο μάθημα της μουσικής. μόλις κάποιος έκανε κιχ, η καθηγήτρια έλεγε: 'ελένη βγες έξω'. κι εγώ, ευχαρίστως έξω. όποιος πέρναγε, με κοίταζε ευγενικά και έλεγε: 'μουσική έχετε;'...
αχ, καλή της ώρα, η κυρία χειμωνίδου ήταν αυτή...

dinos είπε...

αγαπητη φιλη
νομιζω οτι ο τιτλος ας γελασουμε,
μου επιτρεπει να αναρωτηθω πως
ειναι δυνατον στην τελευταια συναντιση της ταξης μου ολοι ηχαν
γινει τζοβενα καλα αυτα τα μαλια
δεν ασπριζουν?οχι δηλαδη να ετσι
γιατι εχομε κορες τις παντρειας
να ειστε ολοι καλα και να γλεντατε μην ξεχνατε μια ζωη την εχομε,ετσι
ειπα μια φορα σε μια φιλολογο και
ακομα κλεινω στον υπνο μου το
εμι ,εστι και τα τοιαυτα
(κασιωτοκουσελι θα πει κουτσομπολιο
στην ντοπολαλια της νησου κασου)

Meropi είπε...

Αχ Μαριάνα μου,
τι θύμησες στη γριά τώρα??? Τα μαθητικά της χρόνια!!! Τώρα το λέμε ότι ήταν ξέγνοιαστα τα χρόνια εκείνα. Τώρα που μάθαμε τι θα πει στ' αλήθεια έγνοιες. Τότε νομίζαμε ότι είχαμε έγνοιες και προβλήματα. Το διάβασμα, το διαγώνισμα, την τιμωρία από το δάσκαλο! Μια φορά όλη κι όλη έβγαλα γλώσσα στο Γυμνασιάρχη (τότε δεν είχαμε ακόμα Λύκειο, μόνο Γυμνάσιο) και μ' έβαλε να του απαγγέλλω ξανά και ξανά την ευαγγελική ρήση "Υμείς εστε το άλας της γης. Εάν δε το άλας μωρανθή εν τινι αλισθήσεται...." Χα χα χα!!!

Skouliki είπε...

xaxax καλη φαση

να πω οτι πηγα σε ιδιωτικο σχολειο και ετσι οι σκανταλιες μας ηταν και χοντρες και καθημερινες διοτι κανεις δεν μπορουσε να μας κανει τιποτα

βεβαια δεν ξερω τωρα αν αυτα περνανε αλλα λεμε

εγω εχω κατι φωτο που ειχαμε βγαλει με 2 καθηγητες να φιλιουνται βασικα ειχαν δεσμο μαθηματικος με δασκαλα γυμνασιου και τις μοιραζαμε δεξια και αριστερα μαυρη αγορα και ετσι

marianaonice είπε...

@abttha μου
Άνθρωποι σαν εσένα που η ζωή τους είναι ανάμεσα στα παιδιά, σίγουρα αυτές τις ατάκες τις νοιώθουν περισσότερο από όλους μας γιατί προφανώς τις ζουν και σήμερα μαζί με τους μαθητές τους!
Αχ αυτή η κα Χειμωνίδου!! Είδες όμως;;
Ακόμη τη θυμάσαι!! Καλά και εσένα δεν σου άρεσε η μουσική;; τς,τς, τς! :Ρ Χαχαχαχα!!!

@THE LONELY SKIPPER
Αν κατάλαβα καλά, εσύ συναντιέσαι μάλλον με τους παλιούς συμμαθητές σου και αναπολείτε μαζί τις μαθητικές ανδραγαθίες σας!! Τζόβενα έεε;; Κοίτα το μαλλί ασπρίζει από τις σκοτούρες!! Μάλλον οι συμμαθητές σου ζουν καλά!! χαχαχαχα!!
Κάπου είχα διαβάσει το εξής:
"Το να μη γερνά κάποιος δεν είναι ματαιοδοξία, είναι τέχνη!!
Ξέρεις κι εγώ αρνούμαι να γεράσω! Αλλά είμαι τυχερή γιατί το μαλλί μου, (κατάξανθο παλιά) τώρα αντί να ασπρίζει έχει αρχίσει και σκουραίνει προς το καστανό!!
Οπότε αλλάζω χρώμα χωρίς να βάφομαι! Χαχαχα!!
Οπότε ποτέ μην αποκλείεις τίποτε!!

@Μερόπη μου
Αν ήταν οι γριές σαν εσένα, τότε δεν θα είχαμε καθόλου γριές!!!
Πολύ δύσκολη τιμωρία καλέ σου είχαν βάλει!! Είδες αν κάποιος την πατήσει μια φορά τιμωρείται για 10 ενώ αυτοί που καθημερινά παραβατούν τιμωρούνται ελαφρύτερα... Κάτι σαν τη συγχώνευση ποινών, δηλαδή! Αν κάνεις πολλά αδικήματα τιμωρείσαι με έκπτωση ποινών (χονδρική) ενώ η μία πέφτει αυστηρότερη!! χαχαχαχα!!!

marianaonice είπε...

@skouliki μου
Μαύρη αγορά τη φωτογραφία του ζευγαριού των καθηγητών που φιλιόνταν!!!
Πώ πω!! Αδίστακτοι είσασταν βρε εσείς!!
χαχαχαχα!!!!

leondokardos είπε...

Πάρα πολύ πετυχημένα όλα !!!
Τελικά όσα χρόνια κιαν περάσουν τις σχολικές μέρες φαίνεται οτι κανείς δε τις ξεχνάει..

"ζαχαρούλα.." είπε...

πω πω.... πίσω που με πήγες!!!!!!!!!

καλό βράδυ!!!

KΑΡΜΕΝ είπε...

Αυτά τα ανέμελα (η όχι) χρόνια μου φαίνονται μακρινά… Γιατί ο χρόνος που μου μένει είναι μόνο για να σκέπτομαι το παρόν και το μέλλον και ανησυχώ…
Πολύ όμορφο το "διάλλειμα" σου. Ευχαριστώ.
Φιλιά. Καλό Σ/Κ.

Side21 είπε...

Τι μου θύμισες τώρα
διαβολιές στην τάξη !!!
Βιβλίο ολόκληρο θα μπορούσα να γράψω.
Ένα μικρό δείγμα Βυζαντ. μουσικής
κατά το απολυτίκιο "Αγγελικαί δυνάμεις"
(Αλγεβρικαί δυνάμεις επί του πίνακος
και οι κοιτάζοντες απεβλακώθησαν
και ίστατο η ..... εν τω μέσω του πίνακος
ζητούσα επιμόνως την λύσιν του προβλήματος
ήν παίδες βλασφημείτε & βαθμούς εκζητείτε...)
Κάποιο βραδάκι γυρνώντας απ' την άκρη
του χωριού όπου κάναμε το τσιγαράκι μας
κι ενώ το ψάλαμε χορωδιακώς πέφτουμε
πάνω στο Γυμνασιάρχη με το βαρύ χέρι ...
Το αίμα μας πάγωσε αλλά αυτός μας
έδωσε και συγχαρητήρια για το ψάλσιμο ...
Δεν είχε ακούσει τα λόγια !!!

VAD είπε...

Χα!Χα!Γέρασες:))))))
Και τα δυο σημαίνουν Love For Ever και κοσμούν τα μαθητικά θρανία από την περασμένη δεκαετία...
Μη μου θυμώσεις για το γέλιο,ξαναγελάω:)))

habilis είπε...

Aκριβώε έτσι ήταν και τα δικα μου .
Αξέχαστα χρόνια.

Ο φυσικός ήταν περίπτωση .
40 λεπτά ιερά εξέταση και τα υπόποιπα παράδωση .
Το μάθημα του ήταν τρομοκρατία.
Ηταν και χούντα τότε ,είχαμε και την αγωνία να λουφάρουμε λίγο μαλλί,που ήταν και το αποθυμένο του,και δικό μας.
Το αξέχαστο μάθημα του ήταν όταν μπαίνοντας στήν τάξη ,και πρήν προλάβει να κάτσει στήν έδρα του λέει:
-Πηνίον ίσον κουβαρίστρα.
Επερέδοσα.

Σε άλο μάθημα ,είχε πει και το αξέχαστο :
ρεύμα ρε χαμένα είναι
-Το έπιασες σε σκότωσε.

Aristodimos είπε...

Μαθητής, Καθηγητής, Λυκειάρχης:
Ο Καλός, ο Κακός και ο Άχρηστος!


Το τρίο Μπελ Κάντο...

Τι να λέμε τωρα...

Αρης

Margo είπε...

Χαχαχααα καταπληκτικό!!!
Ωραία να έχεις και τέτοιες αναμνήσεις από το σχολείο, τι καλά που το φύλαξες:)
Καλημέρα Μαριάννα μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαριάννα μου....αχαααχαχα!,χααααχαχχαχα! αα,τι ωραίο πολύυυυ ωραίο!,βλέπω είσασταν πολύ ευρηματικά παιδιά... έτσι είναι καλή μου αυτό που έλεγε ένα παλιό τραγουδάκι της Βίσση 'τα μαθητικά τα χρόνια δε τ αλλάζω με τίποτε'...αα, και τι δε θα δινα να γίνω ξανά μαθήτρια Λυκείου και Γυμνασίου...! αξέχαστες εποχές!... πολύ θα θελα να γύριζα πίσω στο σχολείο και να ζούσα και πάλι τις εποχές εκείνες......αλλά τώρα αυτό δε γίνεται πια....έχουν μείνει μόνο οι γλυκές αναμνήσεις στο μυαλό μου......τώρα πιά.....πανέμορφο πόστ....πολύ ωραίο...μπράβο......

Ανώνυμος είπε...

:)πολύ ευγενική η γενιά σου, είχαμε κι εμείς κάποια παρατσούκλια αλλά δεν τολμώ να τα αναφέρω :)

b|a|s|n\i/a είπε...

αχ αυτά τα χρόνια τα σχολικά! δεν είναι ότι δεν τα εκτιμούμε. είναι ότι πολλές φορές δεν έχουμε τον χρόνο (τότε) να σκεφτούμε να μην βιαστούμε να μεγαλώσουμε. πολύ καλή καλησπέρα!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Καλησπέρα Μαριάννα μου!

Μου ξύπνησες το παρελθόν...

Φιλιά!

Unknown είπε...

μαριαννάκι, η μουσική κι εγώ συνεχίζουμε να πηγαίνουμε μαζί, έστω και εξ αποστάσεως. πάω να αναρτήσω ένα βίντεο...

Άστρια είπε...

Να είσαι καλά Μαριάννα μου, με έκανες και χαμογέλασα:))
Δροσερά ευφάνταστα ευφηή, ένα κι ένα!

"Σινεμά ο παράδεισος" !!!

Πολλά φιλιά φίλη μου, καλή εβδομάδα. "Η ζωή είναι ωραία"!!!

zoyzoy είπε...

Πολύ καλές οι ατάκες πετυχημένες μία προς μία.Τι μου θύμισες Μαριάννα μου!!Εχει δίκιο ο Καρβέλας!!
"Τα μαθητικά τα χρόνια δεν τ'αλλάζω με τίποτα!!!"

marianaonice είπε...

@Λεοντόκαρδε
Ναι οι σχολικές αναμνήσεις είναι καταγραμμένες στην ψυχή μας και ποτέ δεν ξεχνιούνται!

@ζαχαρούλα μου
Εγώ να δεις πίσω που πήγα!!!
:)))

@agapi μου
Ναι ένα διαλειματάκι ήταν, μια ανάσα δροσιάς και ξενοιασιάς!

marianaonice είπε...

@side21
Χαχαχαχα!! Ευτυχώς που δεν είχε ακούσει τα λόγια! Αλλοιώς θα ακούγατε εσείς τον εξάψαλμο!!

@Vad μου
Γέλα, γέλα δεν πειράζει...
Μα για να γελάσουμε έγινε αυτή η ανάρτηση!
:)))

@habilis
Τα μαθητικά χρόνια είναι σχεδόν τα ίδια σε όλες τις εποχές! Με τις αγωνίες τους και τα άγχη τους, αλλά και με τις ανεπανάληπτες πλάκες τους!!
Ώστε "ρεύμα είναι αυτό, το πιασες σε σκότωσε"!! χαχαχα!!! Σοφός ο καθηγητής!! :)))

marianaonice είπε...

@Άρη μου
Το τρίο Μπελκάντο δεν θα πει τίποτα!!
Πράγματι αν το καλοσκεφτούμε τι χρειάζεται ο Λυκειάρχης;; χαχαχα!!

@Margo μου
Πολλά φυλάω στα συρτάρια από εκείνη την εποχή μα πιο πολλά φυλάω στην καρδιά μου :)))

@Αθανασία μου
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και γέλασες!! Ναι είναι γλυκειές στιγμές οι μαθητικές! Κι ας μην ήταν μόνο χαρές! Σήμερα ακόμη και οι άσχημες, φαντάζουν αγαπημένες...

marianaonice είπε...

@ηλιογράφε
Καλώς όρισες! Γιατί δεν τολμάς;;
Εδώ μέσα όλα λέγονται και όλα γράφονται, αρκεί να μην προσβάλλουν το @συνομιλητή...

@basdiction
Αν το ξέραμε τότε που πράγματι βιαζόμαστε να μεγαλώσουμε, το τι θα αντιμετωπίζαμε στη ζωή ως μεγάλοι... κανείς μας δεν θα ήθελε να φύγει από εκείνη την ηλικία και την ασφάλεια που μας έδινε η φωλιά του σπιτιού μας!

@Λίτσα μου
Αχ αυτό το παρελθόν! Το δικό μου ποτέ δεν κοιμάται!! Πάντα ξύπνιο είναι το ...άτιμο!! χαχαχα!!

marianaonice είπε...

@abttha μου
Έτσι έε με τη μουσική;;
Σε αντίθεση με μένα που πολύ μου άρεσε και με είχαν και στη χορωδία!
Χαχαχα!!
Θα έρθω να δω το βίντεό σου!

@Άστριά μου
Χαίρομαι που σ' έκανα και ...χαμογέλασες! Η ζωή είναι ωραία;;
Πολύ θάθελα να το πιστέψω!
Φιλιά!!

@zoyzoy
Δεν ξέρω αν θα τα άλλαζα με κάτι τα μαθητικά μου χρόνια! Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον όχι! Κι ας μην ήταν πάντα χαρούμενα κι ευτυχισμένα!
Είμασταν παιδιά και αυτό είχε σημασία!!

Καλό βράδυ @φίλοι μου, και καλή εβδομάδα από αύριο!

Skouliki είπε...

ΝΑΙ ειδες

αρσακειο σου λεει μετα

αχαχχα

φιλια

marianaonice είπε...

@skouliki μου
Αρσακειάδα έεε;;;;
Πώς δεν το είχα καταλάβει!!!
Καλά λουλουδάκια είσασταν κι εσείς!!
Χαχαχαχα!! Είχα κολλητή από το Αρσάκειο!!

Unknown είπε...

Να είσαι καλά Μαριάνα, που με έκανες και γέλασα λίγο με το γολγοθά των αθώων.
Χάθηκα επειδή προσπαθούμε να έρθουμε σε επαφή με κάποιους φίλους στη Μελβούρνη αλλά μάλλον δεν έχουν ηλεκτρικό.

Coco είπε...

θυμάμαι κάτι βασικό, ότι στο γυμνάσιο στα διαλείμματα παίζαμε διαβολεμένα παιχνίδια, δεν βλέπω τώρα να πολυπαίζουν
κατά καιρούς μας έπιαναν μανίες, σπίρτα, δυναμιτάκια, αμπούλες βρόμας, φαγουρόσκονη και αβγά

marianaonice είπε...

@mariana μου
Ναι γι' αυτό κι εγώ τα κρέμασα αυτά τα ...μαργαριτάρια! για να γελάσουμε λιγάκι!!
Πολύ έχω στενοχωρεθεί από την καταστροφή στην Αυστραλία!! Εύχομαι οι άνθρωποί σου στη Μελβούρνη να μην έχουν πάθει ζημιά!
Φιλιά @φίλη μου!!

@coco
Καλά τι μου θύμισες τώρα!! Είχαμε βάλει μια φορά κάτω από την έδρα ένα ξυπνητήρι στον καθηγητή των Θρησκευτικών που συνήθως ήταν η ώρα του ύπνου!! χαχαχα!! Ξαφνικά ενώ όλοι είχαμε χαλαρώσει και ο καθηγητής σχεδόν είχε μισοκοιμηθεί στην έδρα (το συνήθιζε ο φουκαράς αυτός ειδικά στο απογευματινό ωράριο), άρχισε να χτυπά το ξυπνητήρι!!! Χαμόοοςςςς!!!!!!!!!!!!
Είμαστε διαβολάκια σωστά!! Χαχαχαχα!!

Skouliki είπε...

επρεπε να το ειχες ψιλιαστει απο το ροζ μαλλι

αχααχ

marianaonice είπε...

@skouliki
Χαχαχα!! Έλα ντεεε!!
Σωστάααα!!
:)))

phlou...flis είπε...

Στην αρχή τρόμαξα, αλλά στο τέλος της ανάγνωσης μου βγήκε ένα ΟΥΦ. Για τους καθηγητές περί τα Φυσικά, δε γράφει τίποτε. Νιέτ. Ξανά ουφ

marianaonice είπε...

@Phlou.flis μου
Χαχαχα!! Φτηνά τη γλύτωσες!!
Πάντως αλήθεια οι καθηγητές μας της Φυσικής, ήταν πάντα οι πιο νορμάλ άνθρωποι! Δεν ξέρω αν αυτό είχε να κάνει με την επιστήμη τους!!
:)))

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Εξαιρετικά πετυχημένοι όλοι οι συσχετισμοί!! Με έκανες και γέλασα, αλλά και νοστάλγησα παράλληλα και τα δικά μου μαθητικά χρόνια, τα οποία, αν και δεν είχαν κάτι το εξαιρετικό, διακρίνονταν από όλη εκείνη τη δροσιά, τον αυθορμητισμό και την ανεμελιά, πράγματα που συμπιέζονται πλέον από την ωμή πραγματικότητα της ζωής μας!!

marianaonice είπε...

@Jparalia ή απλά Γιάννη
Καλώς ήλθες από τα @μέρη μου!
Σ' ευχαριστώ που με τιμάς ως αναγνώστης μου!
Ναι αυτές οι αττάκες μας θυμίζουν χρόνια ανέμελα, χαρούμενα ακόμη και με τις στενοχώριες και τα άγχη τους, ήταν όλα πιο εύκολα γιατί είμασταν παιδιά και δεν φανταζόμασταν πόσο σκληρή θα ήταν η πραγματικότητα στη συνέχεια της ζωής μας!!
Καλό μεσημέρι @φίλε!!

Λινα είπε...

Υπέροχες αναμνήσεις μιας άλλης εποχής μές την αθωότητα..
Όμορφα χρόνια αλήθεια..:-)

marianaonice είπε...

@Λίνα μου
Ναι όμορφα χρόνια που παρόλα τα δικά τους άγχη φαντάζουν σήμερα τόσο αθώα και τόσο αγαπημένα!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!