Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Σβήνουμε τα φώτα σήμερα 8-9 το βράδυ...



Πέρισυ η Παλαιστίνη βίωνε τη φρίκη του άνισου πολέμου...
Φέτος βιώνει τον αποκλεισμό και το εμπάργκο όλων των πολιτισμένων "δημοκρατών" δορυφόρων της Αμερικής και του κράτους του Ισραήλ....

Για τα δολοφονημένα, μα και για τα ορφανεμένα παιδιά του λαού αυτού, που δεν είναι παρά μόνο παιδιά, αθώα και άκακα, που έτυχε να γεννηθούν στη χώρα του αιώνιου πολέμου και της φρίκης...
Ας αφήσουμε για λίγο την καταναλωτική μας μανία.. και ας σβήσουμε τα πολύχρωμα λαμπιόνια μας, για μία μόνο ώρα, σήμερα το βράδυ, 27 Δεκεμβρίου και ώρα 8 με 9 ...
Έτσι απλά για τη θύμησή τους, μα και για να ζητήσουμε από το σπλαχνικό πνεύμα των Χριστουγέννων να αγκαλιάσει με την αγάπη του και τα παιδιά αυτά... που ακόμη κι αν θέλουν να τα λένε παιδιά ενός άλλου θεού, για μένα είναι κι αυτά άγγελοι του ενός και μοναδικού συμπαντικού θεού!
Τους το χρωστάμε... αφού δεν τους δώσαμε τη βοήθεια που τους υποσχεθήκαμε, υπακούοντας στους ...σκληρούς αφέντες μας!

Ας μείνουμε για λίγο στο σκοτάδι και ας σκύψουμε με περίσκεψη, στον πόνο ενός λαού, που δοκιμάζεται με γενοκτονία, γιατί επιμένει να ζητάει ...πατρίδα!!

«Οδοιπορικό» μέσα στη Γάζα, στη διάρκεια των βομβαρδισμών (13-19 Γενάρη 2009), μαζί με τους απροσκύνητους «Ελεύθερους Πολιορκημένους»



UPDATE:

Θυμήθηκαν σήμερα τη μεγαλύτερη ναζιστική σφαγή του πλανήτη, το Ολοκαύτωμα της Γάζας (12:00)

13 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Όταν διαβάζω τέτοιες αναρτήεις ξέρω ότι υπάρχει ελπίδα και κάποτε θα λάμψει ο ήλιος και στην Παλαιστίνη.
Είναι τιμη μου που με συγκαταλέγεις στους φίλους σου.

logia είπε...

μακάρι αυτή η ευαισθησία να υπήρχε στο πετσί όλων μας

χρόνια πολλά

♥ Palirroia ♥ είπε...

Ας δείξουμε τουλάχιστον ότι δεν τους ξεχνάμε αφού δεν μπορούμε να βοηθήσουμε αλλιώς και ας ελπίσουμε το νέο έτος να φωτιστούν οι "δυνατοί" του κόσμου και να κάνουν αυτό που πρέπει.......

VAD είπε...

Καλή η πρόθεση,αλλα δεν αρκεί,δεν ιδρώνει πια το αυτί κανενός,Εβραίοι και συντηρητικές αραβικές κυβερνήσεις οδηγούν την Παλαιστίνη στην εξαφάνιση...

Χρόνια Πολλά,Μαριάνα μου...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Ραντεβού αύριο βράδυ στις 8 λοιπόν :)

γιατί ακόμα ζητείται ελπίδα...

φιλιά,Μαριάνα μου

marianaonice είπε...

Προς @όλους
Η σιωπηρή αυτή διαμαρτυρία παιδιά είναι για σήμερα το βράδυ 8-9 όχι "αύριο", απλά επειδή την ανάρτηση άρχισα να τη γράφω χθες στις 11.30 μ.μ. έβαλα αύριο και δεν πρόσεξα ότι δημοσιεύτηκε στις 12.08 τα μεσάνυχτα.
Σήμερα λοιπόν στις 8 με 9 το βράδυ, όλοι ας πάμε τη σκέψη μας σ' αυτό το λαό. Απλά και 5΄λεπτά να το σκεφτούμε και να σβήσουμε τα φώτα, είναι κάτι...

marianaonice είπε...

@Μοναχικέ μου Λύκε
Η τιμή είναι δική μου να έχω τέτοιους φίλους!
:)

@logia μου
Υπάρχει ευαισθησία έστω και σε λίγους αρκεί να μη την προσπερνάμε...

@♥ Palirroia ♥
Έτσι ακριβώς! Να δείξουμε ότι δεν τους ξεχνάμε... Είναι ίσως το μόνο που μπορούμε να κάνουμε!

marianaonice είπε...

@VAD μου
Το ξέρω ότι δεν αρκεί... μα δεν μπορώ να κάθομαι αδιάφορη και να κάνω σαν να μη συμβαίνει...
Νάσαι καλά! Χρόνια Πολλά και σε σένα!
:))

@Ψυχούλα μου
Ραντεβού σήμερα το βράδυ λοιπόν, 8-9 για να μην εγκαταλείπουμε την ελπίδα...
Φιλιά!
:))

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλή πρόταση!

marianaonice είπε...

@Ασκαρδαμυκτί μου
Τι σύμπτωση! Τώρα σου απαντούσα στο προηγούμενο ποστ μου!
Χαίρομαι που τη βρήκες σοβαρή την πρόταση...
Βλέπεις κάποια πράγματα όσο και να θέλεις δεν δέχονται ...αστεία...
:)))

Aνεμος είπε...

κλεισαμε ολοι τα φωτα Για τα δολοφονημένα, μα και για τα ορφανεμένα παιδιά του λαού αυτού, που δεν είναι παρά μόνο παιδιά, αθώα και άκακα, που έτυχε να γεννηθούν στη χώρα του αιώνιου πολέμου και της φρίκης...
μπραβο μαριαννα

leondokardos είπε...

Αλήθεια Μαριάνα, πόσοι άνθρωποι σ΄αυτό το κόσμο θα περάσουν άσχημες γιορτές, δίχως στέγη,δίχως φαγητό! Και η δυστυχία δε πάψει να ταλαιπωρεί το κόσμο μας.
Ευχές για ένα καλύτερο 2010.

marianaonice είπε...

@Άνεμε
Δεν χρειάζονται τα μπράβο, όταν κανείς κάνει αυτό που πρέπει και τίποτε περισσότερο.

@Λεοντόκαρδε
Δυστυχώς πολλοί αν όχι οι περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη!
Εύχομαι κι εγώ φίλε μου η νέα χρονιά να κυλήσει με περισσότερες ελπίδες και λιγότερο πόνο για τη δοκιμαζόμενη ανθρωπότητα!

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!