Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Η Αίγυπτος "μανδρόσκυλο" του Ισραήλ?

Οι φίλοι Angus και Kirstie που ζουν μόνιμα στη Σκωτία και ασχολούνται εθελοντικά με τη σκωτσέζικη προ-παλαιστινιακή οργάνωση διατηρούν ένα πολύ όμορφο blog το οποίο ενημερώνουν καθημερινώς με λεπτομέρειες για το τί ακριβώς συμβαίνει στη Γάζα!
Σήμερα λάβαμε ένα email από τη φίλη τους Eleni S <lnesidi@hotmail.com> η οποία μας πληροφορεί ότι αυτή τη στιγμή οι δύο φίλοι βρίσκονται στο Κάιρο μαζί με άλλα γκρουπ από τη Γαλλία, Ισπανία και Ελλάδα και διαδηλώνουν κατά του πολέμου, υπέρ των δικαιωμάτων των Παλαιστινίων και κατά των εγκλημάτων κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως συμβαίνουν αυτή τη στιγμή εκεί! Σχεδίαζαν να περάσουν στη Γάζα και να συμμετέχουν σε ειρηνική διαμαρτυρία εκεί, όπως και να μιλήσουν με τους Παλαιστίνιους και κατόπιν να ενημερώσουν και να αφυπνίσουν και να κινητοποιήσουν όσο περισσότερο γίνεται.


Ωστόσο, βρίσκονται ακόμα καθηλωμένοι στο Κάιρο, παρακρατούμενοι από την αιγυπτιακή αστυνομία καθώς τους εμποδίζουν να συνεχίσουν τις διαδηλώσεις.

Η φίλη τους Ελένη, που ζει στο Εδιμβούργο της Σκωτίας μας παρακαλεί να αναδημοσιεύσουμε το θέμα, για να μάθει ο κόσμος τι γίνεται εκεί κάτω και πόσο δύσκολο είναι να βοηθήσει κανείς τον Παλαιστινιακό λαό, αφού οι Ισραηλινοί έχουν τα πιστά μαντρόσκυλά τους που δεν επιτρέπουν την προσέγγιση στη Γάζα κανενός ανεπιθύμητου εθελοντή και ακτιβιστή!!
Επιβεβαίωσα την είδηση και την αναδημοσιεύω.

Αξίζει να προσέξουμε το παρακάτω:
Η απόφαση της 85χρονης Αμερικανοεβραίας επιζώσας του Ολοκαυτώματος Χέντι Επστάιν να ξεκινήσει από χθες απεργία πείνας μπροστά στο κτίριο της αποστολής των Ηνωμένων Εθνών στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα διαμαρτυρόμενη γι' αυτό το «Μαμνούα» ανακοινώθηκε το βράδυ από τους διοργανωτές του «Gaza Freedom March». Η ίδια αμέσως μετά δήλωσε: «Δεν το έχω ξανακάνει και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει το σώμα μου, αλλά θα κάνω ό,τι χρειάζεται».

Τα λόγια περιττεύουν! Μπράβο της!!

8 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλή Χρονιά Μαριάνα μου και Ειρήνη σ'όλον τον κόσμο ας ευχηθούμε αφού δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς σαν άτομα για να συμβαλλουμε σ΄αυτό.

Στον φίλο Άλκη Χρόνα Πολλά για τα γεννέθλιά και σιδερένια Υγεία του εύχομαι
Σε Σένα ότι ποθεί η ψυχή σου κάθε μέρα νάχεις...

phlou...flis είπε...

Μόνον οι αιγύπτιοι; Όλοιμ οι άραωες έχουν υποταχθεί.
Για την 85χρονη, μπράβο στα κουράγια της. Είθε να τα καταφέρει.

paramythou είπε...

Μπράβο που την αναδημοσιεύεις την είδηση Μαριάνα, αντί για τα λόγια των ημερών, τα φορτωμένα με χρυσόσκονη.
Χαμογελαστό και Παραμυθένιο το 2010!

marianaonice είπε...

@Λυγερή μου
Υγεία και ειρήνη!
Σε όλο τον κόσμο!
Σ'ευχαριστούμε καλή μου για τις όμορφες και εγκάρδιες ευχές σου!
Καλή χρονιά με δύναμη!!
Φιλιά!

@phlou...flis μου
Ναι μου έκανε εντύπωση και εμένα η 85χρονη Εβραία και πραγματικά πρέπει να το αναγνωρίσουμε ότι δεν είναι όλοι ίδιοι!

@Μαίρη Σάββα
Η χρυσόσκονη συνήθως είναι σπάνια στο @σπιτικό μου... Βλέπεις ξέρω καλά ότι όση χρυσόσκονη και να ρίξει κανείς δεν μπορεί να σκεπάσει τη μαυρίλα που μας έρριξαν να ζήσουμε!
Φιλιά, καλή πρωτοχρονιά @φίλη μου!
:)

Meropi είπε...

Καλημέρα Μαριάνα μου.
Κι ενώ εμείς τρώμε τον περίδρομο αυτές τις μέρες και γιορτάζουμε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί στη Γάζα που δεν έχουν τα στοιχειώδη για να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

marianaonice είπε...

@Mερόπη μου
Και επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν εμάς που αφήνουν τη βόλεψή τους και τρέχουν εκεί κάτω να προσφέρουν αυτό που μπορούν με όλους τους κινδύνους!!

miss little sunshine είπε...

Και ήδη νιώθω τύψεις καθώς πέρασα την αλλαγή του χρόνου πα΄ρεα με καλούς φίλους. Η οικοδέσποινα, ούσα ζάμπλουτη παρήγγειλε ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ βασιλόπιτα από πασίγνωστο ζαχαροπλαστείο των Αθηνών την οποία δεν άγγιξε κανείς καθώς είχαμε φάει πριν σαν τα βόδια και είχαμε σκάσει. Και εκτός του ότι άλλοι πεινάνε γιατί δεν έχουν να φάνε νιώθω περισσότερες τύχεις καθώς άλλοι πεινούν γιατί βρίσκονται σε κατάσταση διαμαρτυρίας με δύσκολες συνθήκες. Καλό παράδειγμα και ευχαριστούμε την Ελένη (η οποία είναι αδερφική μου φίλη) και εσένα για την ενημέρωση.

marianaonice είπε...

@miss little sunshine
Πόσο δίκιο έχεις!
Μέσα στην καταναλωτική μας μανία ξεχνάμε τους συνανθρώπους μας που υποφέρουν... και φοβάμαι ότι οι περισσότεροι ούτε τύψεις δεν νοιώθουμε μικρή μου ηλιαχτίδα!
Και εγώ ευχαριστώ τη φίλη σου την Ελένη για την ενημέρωση!
Φιλιά, καλή χρονιά!!
:))

Όταν κοιτάς από ψηλά την ανατολή !!